Şimdi Ara

Apple Store ücretli cihaz değişimi yapıyor mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
11.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bi sitede okuduğum kadarıyla arızalı cihazı sizden alıp belirleyecekleri fiyat farkı ile yeni cihaz veriyorlarmış, ne derece doğrudur merak ettim.



  • Ücreti karşılığı değişim yapıyorlar. Yani cihazınızın modeline ve sorununa göre 250 TL ile 750 TL arasında değişen değişim ücretleri oluyor.Apple Store’da cihazınızı inceledikten sonra ancak Genius Bar çalışanları size bu konuda bir fiyat söyleyebilirler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    Ücreti karşılığı değişim yapıyorlar. Yani cihazınızın modeline ve sorununa göre 250 TL ile 750 TL arasında değişen değişim ücretleri oluyor.Apple Store’da cihazınızı inceledikten sonra ancak Genius Bar çalışanları size bu konuda bir fiyat söyleyebilirler.

    yani böyle bir olay var, store gidip bunu sorduğumda genius bar "ufo gören masum köylü" moduna girmez dimi.
  • Amerika'dan satın alınmış arızalı telefonu, farkını versek değistirirler mi? Yoksa sadece Türkiye'den alınmış mı olması lazım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurt dışındaki Apple Store'larda olduğu gibi ülkemizdeki Apple Store’da tamirle pek uğraşılmıyor. Genius Bar çalışanı, cihazın sorununu cihazı detaylı inceleyerek ve çeşitli işlemlerden geçirirek anlamaya çalışıyor ve genelde yaptıkları şey ''swap'' cihaz vermek ya da ücret karşılığı değişim oluyor hocam,TR Apple Store garantili bir cihaza o tepkiyi veremezler lakin yurt dışı ise pek bir şey diyemem biliyorsunuz avrupa dışından gelen cihazlara biraz karışık bir muamele uygulanıyor hatta abd,arap ülkelerinden gelen cihazlara 1 yıllık uluslar arası garanti dışında bırakıldığını iddia edenler bile var ,ben de bu konu hakkında bilgi almıştım haftalar öncesinde zorlu center da ona güvenerek bunları söylüyorum,elbette bizzat iletişime geçip bilgiyi sağlam zemine oturtabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BekirTemel B kullanıcısına yanıt
    ücreti mukabilinde renk veya kapasite değişimi (model aynı kalmak şartıyla) yaparlar mı dersiniz?
  • ilhan_28 kullanıcısına yanıt
    Mantıken aynı şartlar altında(16 silver=16 silver) değişim yaparlar diye düşünsem de zaten mutlaka randevu almak zorundasınız ,değişim kararı çıktığında teklifinizi görevliye iletirsiniz hocam bir umut diyerek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frux

    Amerika'dan satın alınmış arızalı telefonu, farkını versek değistirirler mi? Yoksa sadece Türkiye'den alınmış mı olması lazım?

    Burada bir örnek vardı hocam belki görmemişsinizdir.

    http://forum.donanimhaber.com/m_90184798/tm.htm

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BekirTemel B kullanıcısına yanıt
    Ücretli değişim için cihazda illaki bir problem mi olmalı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilhan_28 kullanıcısına yanıt
    Cihazı inceliyorlar önce sizin şikayetinizi baz alıyor sonrasın da kendi rutin incelemelerini yapıyorlar,mutlaka onlar için de problem olarak görülebilecek bir durum gözlemlemeleri gerekir değil mi?.En küçük bir problem bile değişim sebebi olabilir,ilk seçenekleri genelde tamir olmuyor yani,tabi ekran sorunları,pil problemleri direk değişim sebebi gibi bir şey diyebiliriz onlar büyük problem sayılıyor..

    Ekran kırılmalarında da genelde üzerine ücret verilerek yeni cihaz verilmesi durumu ön görülüyor.Tabii bu dediklerim garantisi olmayan-bitmiş cihazlar için daha çok ön görülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirTemel -- 2 Ağustos 2014; 15:44:53 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • frux kullanıcısına yanıt
    Bunu ben de merak ediyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Store a gidip genius bardan tüm sorulara cevap alacağım arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel


    quote:

    Orijinalden alıntı: frux

    Amerika'dan satın alınmış arızalı telefonu, farkını versek değistirirler mi? Yoksa sadece Türkiye'den alınmış mı olması lazım?

    Burada bir örnek vardı hocam belki görmemişsinizdir.

    http://forum.donanimhaber.com/m_90184798/tm.htm

    Apple store ilk açıldığında garantisi bitmemiş Amerika'dan alınan telefonları da değistiriyordu.
    Sonradan sadece Avrupa ve Türkiye telefonlarını değistiriyoruz diyorlardı..
    Fakat garantisi bitmiş ve arızalı Amerika'dan alınmış telefonları ücret farkı vererek değiştirirler mi bilmiyorum. Telefon açsan, yok deyip kestirip atarlar.
    Randevu alıp bir şansımı deneyeceğim bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cevap basit amerika cihazlarina ne olursa olsun degisim veya tamir uygulanmiyor hatta amerika cihazlari utanmasalar ayri bir firma uretti diycekler emin olabilirsiniz

    bosa heveslenip oraya kadar yorulmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün gittim sordum amerika cihazları garanti dışı, avrupa cihazları 1 senelik uluslararası garanti kapsamında, ücretli tamirat veya değişim teknik birimin vereceği rapor doğrultudunda yapılıyormuş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan_28

    ücreti mukabilinde renk veya kapasite değişimi (model aynı kalmak şartıyla) yaparlar mı dersiniz?

    Hayir yapmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.