Şimdi Ara

servisin kötü işçiliği sonrası(boya)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.766
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracımın sol ön çamurluk ve kapısını çizdirmiştim. (nissan qashqai) iki parça değişti ve boyandı. servise almaya gittiğimde aracı görünce deliye dönmüştüm. tam 7 kusur gördüm yapılan işçilikte. itiraz ettim, bu kusurları 1 gün içinde halledebileceklerini söylediler ve ertesi gün gittiğimde ise bu kez farklı yerlerde boya kusurları gördüm. dalgalı, noktalı boya, sanki küçük tozlar varmış da üzerine boya yapmışlar gibi rezil bir işçilikte karşı karşıya kalmıştım. tatilde oluşumdan ve mecburyetten aracımı aldım ama hiç içime sinmedi.genel merkezi aradım servise gidin dediler, böyle işçilik yapan servise birkez daha neden gideyim dedim.

    içinizde bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba arkadaşlar? yasal olarak ben ne gibi haklara sahibim, hangi kurumlara başvurabilirim? teşekkürler.



  • Valiliklerdeki veya kaymakamlıklardaki Tüketici Hakem Heyetlerine "Ayıplı Hizmet" konulu dilekçe verebilirsiniz.

    Örnek dilekçeler int. mevcut.Fakat dilekçenizde ne istediğinizi de belirtmeniz lazım.Amacınız tekrar boyatmaksa genel müdürlükle tatlılıkla halledin,derim.Onun dışında isteğinizi mutlaka belirtmelisiniz.
    Fakat sizi uzun bir süreç bekliyor.Maden boya yapıldı genel merkezle görüşüp farklı bir serviste tekrar boyama talep edin.
  • yorumun için teşekkür ederim.
    farklı servise yönlendirin dedim kabul etmedi müşteri hizmetleri. tatildeyken mecbur oraya gittim şimdi bir daha gidemem zaten dedim.adresime yakın olana gideyim dedim ama aynı servise yönlendirebiliriz dedi. 5.5 bin tl lik fatura çıkarmışlardı (kasko ödedi) dolayısıyla buna tüketici mahkemesi bakar değil mi? mahkemeye başvursam böyle bir durumda beni haklı görürler mi? boşu boşuna böyle bir yola girişip girişmeme konusunda foruma danışmak istedim zaten.
  • Çizik? 5.500 TL? Çamurluk-kapı değişimi? Hmmm... Geçmiş olsun..


    Önce tatlı dille anatın, işlerini düzgün yapmalarını söyleyin. Yok yapmazlarsa, avukatınız aracılığıyla ihtarname çektirin. İşlemin bedeli hakem heyetini aşar. Mahkemeye gideceksiniz.


  • 5,500 e ne çiziği yahu ferrari nin kapısını bile çizdirsen o kadar tutmaz bu servisler resmen adi soyguncular
  • genel merkezi aradım muhatabınız servis diyorlar.servis kayseride ben kocaelideyim. ayrıca boya için ikinci kez müdahalede bulundu ve yinede berbat bir iş çıkarmışlar.ben nasıl güvenipte aynı yere bir daha gdeyim. yalama yapacaklar ondan korkuyorum.

    derin çizik olduğu için kapı sacı v çamurluk değişti , fakat yapılan boya harbiden sinir bozucu. önce özel servise git bilirkişi gibi incelet sonra mahkemeye başvur diyorlar. önerileriniz için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi psiman -- 27 Temmuz 2014; 14:37:57 >
  • Çiziğin yapılmadan önceki fotoğrafı var mı? Sac yırtığı yoksa bir iki çekiç ve lokal boya ile halledilecek işi nasıl parça değişimine kadar götürmüşler merak ettim.
  • ekte bakabilirsin.
     servisin kötü işçiliği sonrası(boya)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi psiman -- 7 Ağustos 2014; 9:51:37 >
  • Yazık, üstelik boyanızda opakmış, belli olmayacak şekilde lokal boya ile yapılabilirmiş. 500 liraya yapılacak işi 5.500 liraya yapıp, üstüne üstlük onuda beceremeyip yüzüne gözüne bulaştıran, fazla para kazanmak hırsıyla durduk yerde aracı iki parça değişenli hale getirip değerini düşüren yetkili servise ne yapılabilir? En güzeli dava açılabilir, haketmişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARroWCoLT -- 27 Temmuz 2014; 23:11:27 >
  • Aracın garantisi bitmemişte olsa marka model ne olursa olsun böle işlemlerin serviste değilde işinin ehli bir usta tarafından yapılmasını daha doğru buluyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsari

    yorumun için teşekkür ederim.
    farklı servise yönlendirin dedim kabul etmedi müşteri hizmetleri. tatildeyken mecbur oraya gittim şimdi bir daha gidemem zaten dedim.adresime yakın olana gideyim dedim ama aynı servise yönlendirebiliriz dedi. 5.5 bin tl lik fatura çıkarmışlardı (kasko ödedi) dolayısıyla buna tüketici mahkemesi bakar değil mi? mahkemeye başvursam böyle bir durumda beni haklı görürler mi? boşu boşuna böyle bir yola girişip girişmeme konusunda foruma danışmak istedim zaten.

    5500 TL il hakem sınırını da aşıyor.
    Bu tür davalara Tüketici mahkemesi bakar fakat bulunduğun yerde yoksa nöbetçi asliye hukuk mahkemesine dava açmanız lazım.Fakat uzun bir süreç bekler sizi.
    Mahkeme konuyla ilgili bilir kişi isteyecektir.Bilir kişinin gözleri kör değilse boya hatalarını görür ve raporu lehinize düzenler.Mahkeme sonucu da buna göre gelişir.Tabii siz bu arada Kocaeli'nde olacağınız için artık bulunduğunuz yerdeki serviste yaptırırsınız.

    Durumu şikayetvar.com'a da yazın ki elalemde görsün duysun rezilliği.




  • Yapılan kötü işçiliği bir nevi "hasar" olarak görüp gerekli onarım olması gerektiği gibi yapılıncaya kadar sigorta şirketini tekrar devreye sokmak için girişimde bulunulabilir. Madem kasko var mahkemeyle falan uğraşmaya gerek yok. Bir de bu servis denen yerler 200 liralık işe 2.000 lira fatura çıkarıyor, resmen yasal soygun.
  • aynı servise 10 kez gitme hakkım olsa bile hayatta gitmem bir daha.çünkü ikinci defaya görünce işçiliği "ben buradan arabayı biran önce çıkarayım yeter" dedim. kaş yaparken göz çıkarıyorlar resmen. hala tatilde olduğum için şimdilik beklemedeyim.eve gidince ilk iş birkaç özel servise danışıp yasal olarak ne yapabilirim onu öğreneceğim.mahkeme yoluyla çözülebilecek bir mevzu gibi sanırım dolayısıyla iyi de bir avukat bulmak lazım.yoksa yapacak birşey kalmıyor. yetkili servislere yönelik güven sıfır, işçilik berbat, fatura kabarık. yazıklar olsun...
  • Gecmis olsun sinir bi durum
  • Servislerin sadece adı servis....Ne ustalık ne kalifiye eleman ne titiz çalışma hepsi sıfır..
  • Arkadaşımın babasında Nissan QQ vardı 2012 ya da 2013 aracın Rize'de arka sağ kapısı olmadığı için çekiçletip İstanbul'a gelmek zorunda kalmıştı.
  • Hocam parça beyaz olarak geliyorsa çamurluğu da değiştirtin.
  • Bu hangı servışmıs merak ettım cok ama görüldüğü kadarı ıle o parçalar doğrultulurmuş degısecek kadar elzem degıl nıye yaparlarkı arabanın degerı düşüyor parça degısımınde onuda soylıyım ıcerıye doğru cızılme var sadece yanı halledılebılecek bır durumdur.. Sanayıde nıce duzgun işini yapan oto kaporta boyacılarda var yanı neyse kafaya takmayın derım artık ben....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsari

    aynı servise 10 kez gitme hakkım olsa bile hayatta gitmem bir daha.çünkü ikinci defaya görünce işçiliği "ben buradan arabayı biran önce çıkarayım yeter" dedim. kaş yaparken göz çıkarıyorlar resmen. hala tatilde olduğum için şimdilik beklemedeyim.eve gidince ilk iş birkaç özel servise danışıp yasal olarak ne yapabilirim onu öğreneceğim.mahkeme yoluyla çözülebilecek bir mevzu gibi sanırım dolayısıyla iyi de bir avukat bulmak lazım.yoksa yapacak birşey kalmıyor. yetkili servislere yönelik güven sıfır, işçilik berbat, fatura kabarık. yazıklar olsun...

    Mahkemeye gitmeden önce genel merkeze mail atın.İçeriğinde (ayrıntıya girin)memnun kaldığınızı ve onarımın tekrar ve istediğiniz bir serviste yapılmasını talep edin.Size olumsuz cevap verirlerse çıktısını alıp dava dilekçesine ekleyin.İyi bir makine ile boya hatalarını da fotolayın(bilirkişi zaten inceleyecek ama dava dosyasında bulunsun).Aksi halde bize başvurmadı deyip davanın daha da uzamasına neden olursunuz/olurlar.




  • kazadan sonra yaşanan panik anında insan sağlıklı dşünemiyor ve maalesef servise güvenerek aracı teslim ediyorsunuz. olay kayseride yaşandı bu arada. yorumlarınız için teşekkür ederim. işin peşine kısa süre içerisinde düşeceğim. baktıkça araca canım sıkılıyor zaten. hani çok abartmayayım, sakınan göze çöp batar vb diyorum ama yok yani olcak gibi değil. herkese hayırlı bayramlar dilerim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.