Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar:
Cevap : HijackThis. Performans + Güvenlik! (Virüslerden kurtulun). 350.000+  (444. sayfa)
Cevap Yaz

serji
30 Ekim 2009; 15:49:05 (8906 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: Tasher
Tamamdır üstad en kısa zamanda combofix ile bakıp yollayacaım bu arada yazdığın listedekileri fixleyimi??

Evet onlari da fixlemelisin.


quote:

Orijinalden alıntı: satore

avenger rapor

Malwarebytes Antimalware adlı programı indirin.

http://www.buraksonmez.com/dosyalar/mbam-setup.exe

* Programı kurmak için mbam-setup.exe üzerine çift tıklayın ve programı kurun.
* Malwarebytes Antimalware Güncelle ve Malwarebytes Programını Çalıştır seçeneklerini işaretleyip Finish tıklayın.
* Eğer bir güncelleştirme bulunursa, program otomatik olarak indirip güncelleştirecektir.
* Program yüklendiğinde Tam Tarama seçip Taramaya Başla butonuna tıklayın.
* Tarama işlemi biraz zaman alabilir, o yüzden lütfen biraz sabırlı olun.
* Tarama işlemi bittiğinde, Tamam tıklayın ve Sonuçları Göster tıklayın.
* Herşeyin işaretli olduğundan emin olun ve Seçilileri Temizle tıklayın.
* Temizleme işlemi bittiğinde bir notdefteri penceresi açılacaktır. (bilgisayarınızı yeniden başlatmanız gerekebilir.)
* Notdefteri dosyasını kaydedip mesajınıza ekleyerek bize gönderin.

NOT: Eğer temizleme işlemi sırasında program bilgisayarı yeniden başlatmanızı isterse Tamam tıklayarak bilgisayarızı yeniden başlatın.


serji
30 Ekim 2009; 15:53:02 (8906 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: djinn_inc

Merhabalar, bu yararlı çalışmanız için teşekkürler. Sistemimde son zamanlarda bir yavaşlama var anlayamadığım bir şekilde. Hijackthis'in logunu aşağıda veriyorum şimdiden teşekkürler.

* HijackThis adlı programı açın.
* Do a system scan only seçeneğine tıklayın.
* Aşağıdaki satırları işaretleyin.


R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
 R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005
 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Bağlantılar
 O2 - BHO: Adobe PDF Reader Bağı Yardımı - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
 O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
 O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SearchHelper.dll
 O2 - BHO: Windows Live Oturum Açma Yardım Aracı - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
 O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {E15A8DC0-8516-42A1-81EA-DC94EC1ACF10} - C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
 O3 - Toolbar: &Windows Live Toolbar - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll 
 O4 - HKCU\..\Run: [kamsoft] C:\WINDOWS\system32\ckvo.exe
 O4 - HKCU\..\Run: [cdoosoft] C:\WINDOWS\system32\olhrwef.exe
 O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
 O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
 O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
 O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
 O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\reader_sl.exe
 O4 - Global Startup: Adobe Reader Synchronizer.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\AdobeCollabSync.exe 
 O8 - Extra context menu item: Microsoft Excel'e &Ver - res://C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
 O9 - Extra button: Bunu Bloga Al - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
 O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Live Writer içinde &Bunu Web Günlüğüne Al - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
 O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
 O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MI1933~1\Office12\REFIEBAR.DLL
 O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
 O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe (file missing) 


* CTRL+ALT+DEL basıp işlemler sekmesine gelin. Kullanıcı adınızın karşısındaki HijackThis.exe ve explorer.exe hariç tüm işlemleri sonlandırın. (Yalnızca kullanıcı adınızın karşısındaki işlemleri sonlandırın. Local Service, network, system olanlara dokunmayın). HijackThis hariç tüm programları, pencereleri kapatın ve Fix Checked butonuna tıklayın. Ardından bilgisayarınızı hemen yeniden başlatın.

ComboFix adlı programı masaüstünüze indirin.

http://www.buraksonmez.com/dosyalar/ComboFix.exe

1. Tüm açık pencerelerinizi ve programlarınızı kapatın.
2. Antivirüs ve Antispyware programlarınızı geçici olarak kapatın veya devre dışı bırakın.
3. ComboFix.exe üzerine çift tıklayın ve programı açın. Programı açtıktan sonra kesinlikle hiç bir işlem yapmayın. 1-2 dakikalık bir mola verin.
4. ComboFix çalışmaya başladıktan sonra Evet butonuna tıklayın.
5. ComboFix olası bir aksilik durumunda sistemizi geri yükleyebilmek amacıyla Kayıt Defterinizin bir yedeğini alacak ve bir sistem geri yükleme noktası oluşturacaktır.
6. Bu işlemler sırasında internet bağlantınız kesilecek ve masaüstünüz kaybolacaktır. Bunlar normaldir. Ayrıca sistem saatiniz de değişecektir. Fakat tüm bunlar geçicidir. İşlemler bittikten sonra hepsi orjinal haline geri döndürülecektir.
7. Biraz sabırlı olmanız gerekebilir çünkü tam 50 aşama söz konusudur.
8. Son olarak ComboFix işlemlerin sonucunu içeren bir rapor hazırlayacaktır. Bu sırada masaüstünüz kaybolabilir. Fakat kısa sürede geri yüklenecektir. İşlemler bittikten sonra ComboFix kapanacak ve size bir rapor açılacaktır. Bu raporu C:\ComboFix.txt bulabilirsiniz.
9. C:\ComboFix.txt dosyasını mesajınıza ekleyerek bize gönderin.


quote:

Orijinalden alıntı: MMO-RPG

Öncelikle selam
sizden bi kaç konuda yardım isticekdim.pc de zone alarm yüklü ve o yüklü iken kis yüklüyemiyorum panda yükledigimdede acaip kasmalar oluyor
birde IObit gvenlkik yüklü bu program ile kis veya norton aynı işlevdemi çalışıyor ?
bi diyer konu pc açıldıgında msn falan açılıyor hemen onu nasıl kapatırım veya bu tür programları.
internet hızımda yavaş
güvenlik açıklarımı kapatmak istiyorum bu konuda yardımlarınızı bekliyorum.

Baslangictan kaldirmak istediginiz programlari, O4 - HKLM\..\Run: satırların fixleyerek kaldirabilirsiniz. Yalnizca KIS butun islerinizi gorur.

Malwarebytes Antimalware adlı programı indirin.

http://www.buraksonmez.com/dosyalar/mbam-setup.exe

* Programı kurmak için mbam-setup.exe üzerine çift tıklayın ve programı kurun.
* Malwarebytes Antimalware Güncelle ve Malwarebytes Programını Çalıştır seçeneklerini işaretleyip Finish tıklayın.
* Eğer bir güncelleştirme bulunursa, program otomatik olarak indirip güncelleştirecektir.
* Program yüklendiğinde Tam Tarama seçip Taramaya Başla butonuna tıklayın.
* Tarama işlemi biraz zaman alabilir, o yüzden lütfen biraz sabırlı olun.
* Tarama işlemi bittiğinde, Tamam tıklayın ve Sonuçları Göster tıklayın.
* Herşeyin işaretli olduğundan emin olun ve Seçilileri Temizle tıklayın.
* Temizleme işlemi bittiğinde bir notdefteri penceresi açılacaktır. (bilgisayarınızı yeniden başlatmanız gerekebilir.)
* Notdefteri dosyasını kaydedip mesajınıza ekleyerek bize gönderin.

NOT: Eğer temizleme işlemi sırasında program bilgisayarı yeniden başlatmanızı isterse Tamam tıklayarak bilgisayarızı yeniden başlatın.


S
sato_re
30 Ekim 2009; 17:35:43 (12 mesaj)
diğer nickten yazdıklarımı hiç bir şekilde onaylanmadığı için nick değiştirip yazıyorum kayıt derfterim ve görev yöneticim çalışmıyor diye yazdım hijackthis roporunu yolladım sonra combo fix dediniz onun raporunu yolladım Malwarebytes dediniz yükledim tarattım raporu gönderdim sonra size hiç bir sorunun çözülmediğini hatta bilgisayarımın sürekli kapanmaya başladığını hiç bi işlem yapamadığımı ve hala virüs programı yükleyemediğimi yazdım sizde bu sefer avenger yükleyip onun raporunu istediniz onuda yaptım üstüne bir daha Malwarebytes ile tarattım ama hala pc sürekli kapanıo ama hala virüs prog. yüklenmio ve hala kayıt derfteri ve görev yöneticisi açılmıo açılmıo karşılıksız yardım çabalarınız için çok teşekkür ederim ama o kadar şeye rağmen hiç bi sonuca ulaşmadan daha çok zarar gördüğü için geri yüklemeyi düşünüyorum umarım taratmadan önceki haline geri getirebilirim teşekkürler...


tcebeci
30 Ekim 2009; 20:39:36 (3841 mesaj)
@satore ,

Combofix raporunuzdaki

--- Other Services/Drivers In Memory ---

*Deregistered* - CLASSPNP_2
*Deregistered* - mbr

bu iki saldırı gördüğüm kadarıyla çok güncel ataklar. Sizinle ilgili olan mesajları ve çözüm yollarını takip etmekteyim,
bence @serji ustanın yönergelerini sonuna kadar takip edin.
Bu sayede hem siz hem de bizler bu saldırı hakkında korunma ve kurtulma çarelerini öğrenmiş oluruz.
Saygılarımla...


S
sato_re
30 Ekim 2009; 20:54:06 (12 mesaj)
avenger dan sonraki Malwarebytes raporu


Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Veritabanı sürümü: 3037
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

29.10.2009 21:51:51
mbam-log-2009-10-29 (21-51-51).txt

Tarama biçimi: Gelişmiş Tarama (C:\|)
Taranan öğeler: 151831
Geçen süre: 1 hour(s), 29 minute(s), 1 second(s)

Etkilenmiş Hafıza İşlemleri: 4
Etkilenmiş Hafıza Modülleri: 0
Etkilenmiş Kayıt Anahtarları: 1
Etkilenmiş Kayıt Değerleri: 0
Etkilenmiş Kayıt Verisi Öğeleri: 5
Etkilenmiş Klasörler: 0
Etkilenmiş Dosyalar: 6

Etkilenmiş Hafıza İşlemleri:
C:\WINDOWS\temp\ggpwmt.exe (Trojan.Downloader) -> Unloaded process successfully.
C:\WINDOWS\temp\wineirv.exe (Worm.Spambot) -> Unloaded process successfully.
C:\WINDOWS\temp\ggpwmt.exe (Trojan.Downloader) -> Unloaded process successfully.
C:\WINDOWS\temp\ggpwmt.exe (Trojan.Downloader) -> Unloaded process successfully.

Etkilenmiş Hafıza Modülleri:
(Herhangi bir tehlikeli öğe bulunmadı)

Etkilenmiş Kayıt Anahtarları:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Internet Saving Optimizer (Adware.DoubleD) -> Delete on reboot.

Etkilenmiş Kayıt Değerleri:
(Herhangi bir tehlikeli öğe bulunmadı)

Etkilenmiş Kayıt Verisi Öğeleri:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\UpdatesDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\DisableRegistryTools (Hijack.Regedit) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System\DisableTaskMgr (Hijack.TaskManager) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.

Etkilenmiş Klasörler:
(Herhangi bir tehlikeli öğe bulunmadı)

Etkilenmiş Dosyalar:
C:\WINDOWS\temp\ggpwmt.exe (Trojan.Downloader) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\temp\wineirv.exe (Worm.Spambot) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\savaş\Desktop\avenger.exe (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{C76FBBE0-9F4E-4F2B-9284-B73B4ABD8631}\RP210\A0482927.exe (Trojan.Banker) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{C76FBBE0-9F4E-4F2B-9284-B73B4ABD8631}\RP210\A0482984.exe (Backdoor.Bot) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\temp\xhve.exe (Worm.Spambot) -> Quarantined and deleted successfully.


A
atakans
31 Ekim 2009; 9:39:42 (114 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: serji


Alıntıyı Göster
Rica etsem mesaji silebilir misin sayfanin yapisini bozuyor da.

Agir olmasinin sebebi bir cok koruma programi var. Comodo, Avira, Avast daha bir cok tane yazilim. Bunlardan yalnizca 1 tanesi kalsin bilgisayarda digerlerini silmelisin. Daha sonra da:

Malwarebytes Antimalware adlı programı indirin.

Mesajı sildim.Pc de aktif Avira Antivir Premium,Online Armor,Zemana AntiLogger pasif kaspesky,A-Squared,Malwarebytes kullanıyorum.Malwarebytes tarama sonucu bir şey bulamadı.Kulandığım program ve yazılımların güncellemelerini yaptım.çok nadir de olsa explorer hatası da alıyorum bazen.


serji
31 Ekim 2009; 12:24:38 (8906 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: sato_re

diğer nickten yazdıklarımı hiç bir şekilde onaylanmadığı için nick değiştirip yazıyorum kayıt derfterim ve görev yöneticim çalışmıyor diye yazdım hijackthis roporunu yolladım sonra combo fix dediniz onun raporunu yolladım Malwarebytes dediniz yükledim tarattım raporu gönderdim sonra size hiç bir sorunun çözülmediğini hatta bilgisayarımın sürekli kapanmaya başladığını hiç bi işlem yapamadığımı ve hala virüs programı yükleyemediğimi yazdım sizde bu sefer avenger yükleyip onun raporunu istediniz onuda yaptım üstüne bir daha Malwarebytes ile tarattım ama hala pc sürekli kapanıo ama hala virüs prog. yüklenmio ve hala kayıt derfteri ve görev yöneticisi açılmıo açılmıo karşılıksız yardım çabalarınız için çok teşekkür ederim ama o kadar şeye rağmen hiç bi sonuca ulaşmadan daha çok zarar gördüğü için geri yüklemeyi düşünüyorum umarım taratmadan önceki haline geri getirebilirim teşekkürler...

Bu kadar cok problem olusmasinin sebebi virusun temizlenme asamasina gelmesinden. Yani bazi dosyalari temizledigimizden virus de onlari aktif etmeye calistigindan cakisma olusuyor ve bilgisayar yeniden basliyor, sorun cikartiyor vs. Dolayisiyla sistemi geri yukleyebilirsiniz. Fakat virusler tekrar aktif olacaktir, bunun da istediginiz bir sey oldugunu sanmiyorum. Temizlemenize yardimci olmak icin elimden geleni yapacagim.

Simdi bir kez daha combofix logu gondermenizi istiyorum. Ayrica Guvenlik Duvari aktif degil mi?


fenah2007
31 Ekim 2009; 15:31:01 (1860 mesaj)
selam kardesim ya benim bir sorunum var eger once belirten olduysa tum sayfaları okumadım o yuzden pc im servisten yeni geldi hp diz ustu formatladım ama yinede acilinca

etkileşimli hizmetler iletişim kutusu algılaması diye bir kutucuk çıkıyor
program masa ustunuzde ileti goruntuleyemiyor diyor iletiyi göster yaa daha sonra anımsat şeklinde 2 seçenek sunuyor iletiyi göster dersem mavi ekran geliyor run time error veriyor ve simdi masa ustune dön seklinde bir yazı cıkıyor tıklayınca nomral masa ustune donuyor surekli cıkıyor programın kaynagı resimde

hard diskim arızalanmıstı pc servise gitti dun aldim servisten bu hata acmamala basladı hic bir program yuklememisken aradıms ervisi biz denme surum yukledik kendi recoverynizi yapin dedi yaptim ilk baslarda cıkmadı vistayı guncelledim virus programı winrar winzip tarzı gerekli programları yukledim ekran kartımı guncelledim onun dısında gereksiz bir sey yuklemedim hatanın resmini pc uzerinden alamiyorum ama hata bahsettigim sekilde yiende gormek istersen telefonla cekicem resmini buraya koyucam yardımlarını bekliyorum cıldırttı beni


M
MMO-RPG
1 Kasım 2009; 18:30:15 (15 mesaj)
kis i kurdukdan sonra truva atı bulundu game thief win 32 magania adında buldu ve sildi dün bugünde tarattım tekrar buldu ve sildi sanırsam silmiyor bunu tamamen nasıl silebilirim.ve kaspersky yükledikden sonra internet ve pc iyice yavaşladı bununla ilgilide yardım istiyorum teşekkürler.




Malwarebytes' Anti-Malware 1.41
Veritabanı sürümü: 3062
Windows 5.1.2600 Service Pack 2

01.11.2009 18:12:29
mbam-log-2009-11-01 (18-12-29).txt

Tarama biçimi: Gelişmiş Tarama (C:\|)
Taranan öğeler: 139220
Geçen süre: 16 minute(s), 41 second(s)

Etkilenmiş Hafıza İşlemleri: 0
Etkilenmiş Hafıza Modülleri: 0
Etkilenmiş Kayıt Anahtarları: 0
Etkilenmiş Kayıt Değerleri: 0
Etkilenmiş Kayıt Verisi Öğeleri: 0
Etkilenmiş Klasörler: 0
Etkilenmiş Dosyalar: 1

Etkilenmiş Hafıza İşlemleri:
(Herhangi bir tehlikeli öğe bulunmadı)

Etkilenmiş Hafıza Modülleri:
(Herhangi bir tehlikeli öğe bulunmadı)

Etkilenmiş Kayıt Anahtarları:
(Herhangi bir tehlikeli öğe bulunmadı)

Etkilenmiş Kayıt Değerleri:
(Herhangi bir tehlikeli öğe bulunmadı)

Etkilenmiş Kayıt Verisi Öğeleri:
(Herhangi bir tehlikeli öğe bulunmadı)

Etkilenmiş Klasörler:
(Herhangi bir tehlikeli öğe bulunmadı)

Etkilenmiş Dosyalar:
C:\Documents and Settings\yakamoz\Belgelerim\İndirilenler\Kaspersky_9_Turkce.exe (Trojan.Dropper) -> Quarantined and deleted successfully.


serji
2 Kasım 2009; 17:41:00 (8906 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: fenah2007

selam kardesim ya benim bir sorunum var eger once belirten olduysa tum sayfaları okumadım o yuzden pc im servisten yeni geldi hp diz ustu formatladım ama yinede acilinca

etkileşimli hizmetler iletişim kutusu algılaması diye bir kutucuk çıkıyor
program masa ustunuzde ileti goruntuleyemiyor diyor iletiyi göster yaa daha sonra anımsat şeklinde 2 seçenek sunuyor iletiyi göster dersem mavi ekran geliyor run time error veriyor ve simdi masa ustune dön seklinde bir yazı cıkıyor tıklayınca nomral masa ustune donuyor surekli cıkıyor programın kaynagı resimde

hard diskim arızalanmıstı pc servise gitti dun aldim servisten bu hata acmamala basladı hic bir program yuklememisken aradıms ervisi biz denme surum yukledik kendi recoverynizi yapin dedi yaptim ilk baslarda cıkmadı vistayı guncelledim virus programı winrar winzip tarzı gerekli programları yukledim ekran kartımı guncelledim onun dısında gereksiz bir sey yuklemedim hatanın resmini pc uzerinden alamiyorum ama hata bahsettigim sekilde yiende gormek istersen telefonla cekicem resmini buraya koyucam yardımlarını bekliyorum cıldırttı beni

Peki bu hata baska bir kullanici hesabi ile giris yaptiginda da devam ediyor mu*



quote:

Orijinalden alıntı: MMO-RPG

kis i kurdukdan sonra truva atı bulundu game thief win 32 magania adında buldu ve sildi dün bugünde tarattım tekrar buldu ve sildi sanırsam silmiyor bunu tamamen nasıl silebilirim.ve kaspersky yükledikden sonra internet ve pc iyice yavaşladı bununla ilgilide yardım istiyorum teşekkürler.

Kaspersky yerine Bitdefender ile taratmayi deneyin.

Reklamı Atla

B
bjkliemrah60
2 Kasım 2009; 18:41:29 (35 mesaj)
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 18:39:03, on 02.11.2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Documents and Settings\xp\Local Settings\Application Data\Google\Update\1.2.183.13\GoogleCrashHandler.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\xp\Belgelerim\İndirilenler\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Bağlantılar
R3 - URLSearchHook: BS Player Toolbar - {fed66dc5-1b74-4a04-8f5c-15c5ace2b9a5} - C:\Program Files\BS_Player\tbBS_1.dll
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,C:\WINDOWS\system32\sdra64.exe,
O1 - Hosts: ::1 localhost
O1 - Hosts: 74.125.13.80 v1.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.83 v2.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.86 v3.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.89 v4.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.92 v5.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.95 v6.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.98 v7.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.101 v8.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.97.17 v9.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.97.84 v10.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.87 v11.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.90 v12.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.93 v13.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.96 v14.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.99 v15.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.97.38 v16.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.82 v17.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.85 v18.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.88 v19.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.91 v20.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.94 v21.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.97 v22.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.100 v23.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.103 v24.lscache1.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.80 v1.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.83 v2.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.86 v3.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.89 v4.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.92 v5.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.95 v6.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.98 v7.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.101 v8.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.81 v9.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.84 v10.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.87 v11.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.90 v12.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.93 v13.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.96 v14.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.99 v15.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.102 v16.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.82 v17.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.85 v18.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.88 v19.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.91 v20.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.94 v21.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.97 v22.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.100 v23.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.13.103 v24.lscache2.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.80 v1.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.83 v2.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.86 v3.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.89 v4.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.92 v5.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.95 v6.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.98 v7.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.101 v8.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.81 v9.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.84 v10.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.87 v11.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.90 v12.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.93 v13.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.97.32 v14.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.99 v15.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.102 v16.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.82 v17.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.85 v18.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.88 v19.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.91 v20.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.94 v21.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.97 v22.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.100 v23.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.103 v24.lscache3.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.80 v1.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.83 v2.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.86 v3.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.89 v4.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.92 v5.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.95 v6.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.98 v7.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.101 v8.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.81 v9.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.84 v10.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.87 v11.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.90 v12.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.93 v13.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.96 v14.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.99 v15.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.102 v16.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.82 v17.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.85 v18.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.88 v19.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.91 v20.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.94 v21.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.97 v22.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.100 v23.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.103 v24.lscache4.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.16 v1.lscache5.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.19 v2.lscache5.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.22 v3.lscache5.c.youtube.com
O1 - Hosts: 74.125.99.25 v4.lscache5.c.youtube.com
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: AskBar BHO - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll (file missing)
O2 - BHO: TBSB00283 - {38D0411E-EDDC-4F74-9647-DB013CF69E8F} - C:\Program Files\ETi Craxla\ETi Craxla!\tbcore3.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SEPsearchhelperie.dll
O2 - BHO: Windows Live Oturum Açma Yardım Aracı - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.3.4501.1418\swg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_A8904FB862BD9564.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {E15A8DC0-8516-42A1-81EA-DC94EC1ACF10} - C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O2 - BHO: BS Player Toolbar - {fed66dc5-1b74-4a04-8f5c-15c5ace2b9a5} - C:\Program Files\BS_Player\tbBS_1.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {3041d03e-fd4b-44e0-b742-2d9b88305f98} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll (file missing)
O3 - Toolbar: ETi Craxla! - {435E30BF-C217-4969-BD75-7307565E693A} - C:\Program Files\ETi Craxla\ETi Craxla!\tbcore3.dll (file missing)
O3 - Toolbar: &Windows Live Toolbar - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
O3 - Toolbar: BS Player Toolbar - {fed66dc5-1b74-4a04-8f5c-15c5ace2b9a5} - C:\Program Files\BS_Player\tbBS_1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [VMSnap3] C:\WINDOWS\VMSnap3.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Domino] C:\WINDOWS\Domino.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [BigDog303] C:\WINDOWS\VM303_STI.EXE VIMICRO USB PC Camera (ZC0301PLH)
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RunDLL32.exe NvMCTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [UIUCU] C:\DOCUME~1\xp\LOCALS~1\Temp\UIUCU.EXE -CLEAN_UP -S
O4 - HKLM\..\Run: [UnlockerAssistant] "C:\Program Files\Unlocker\UnlockerAssistant.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [UserFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -u
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DLD.EXE] C:\Program Files\Download Direct\DLD.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Documents and Settings\xp\Local Settings\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [nodenable] C:\Program Files\eset\nodenable.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [nltide2] cmd.exe /C rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,L,,4,N (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [nltide2] cmd.exe /C rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,L,,4,N (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [nltide2] cmd.exe /C rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,L,,4,N (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [nltide2] cmd.exe /C rundll32 advpack.dll,LaunchINFSectionEx nLite.inf,L,,4,N (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: Microsoft Excel'e Gö&nder - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Bunu Bloga Al - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Live Writer içinde &Bunu Web Günlüğüne Al - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Araştır - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O18 - Filter: x-sdch - {B1759355-3EEC-4C1E-B0F1-B719FE26E377} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_A8904FB862BD9564.dll
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--
End of file - 14561 bytes

Bilgisayarımda NT AUTHORITY / SYSTEM hatası var.


Turksoftware
3 Kasım 2009; 4:03:47 (84 mesaj)

Selamunaleyküm,

Vista Ultimate x64 SP2 kullanıyorum, bu aralar klasörler arasında gezinirken acayip kasma oluyor bir klasörün içine girerken veya çıkarken 5-6 saniye bekletiyor.Sistemim Core2Duo T8100 2.1 işlemci 2 gb ram makine toshiba a300-15a.Görev yöneticisinde işlemci kullanımı biraz zorlayınca hemen %100 konumuna geliyor.

HijackThis raporum:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 03:58:11, on 03.11.2009
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18813)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\IObit\Advanced SystemCare 3\AWC.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMan.exe
C:\Program Files (x86)\Babylon\Babylon-Pro\Babylon.exe
C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\avp.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEMonitor.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMIECC.dll
O2 - BHO: IEVkbdBHO - {59273AB4-E7D3-40F9-A1A8-6FA9CCA1862C} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\ievkbd.dll
O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GRA8E1~1.DLL
O2 - BHO: Windows Live Oturum Açma Yardım Aracı - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Babylon IE plugin - {9CFACCB6-2F3F-4177-94EA-0D2B72D384C1} - C:\Program Files (x86)\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: link filter bho - {E33CF602-D945-461A-83F0-819F76A199F8} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\klwtbbho.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Babylon Client] "C:\Program Files (x86)\Babylon\Babylon-Pro\Babylon.exe" -AutoStart
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS4ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS4ServiceManager\CS4ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKLM\..\Run: [AVP] "C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\avp.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [IDMan] C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMan.exe /onboot
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: Add to Anti-Banner - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\ie_banner_deny.htm
O8 - Extra context menu item: Bütün linkleri IDM ile indir - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEGetAll.htm
O8 - Extra context menu item: FLV video içeriğini IDM ile indir - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEGetVL.htm
O8 - Extra context menu item: IDM ile indir - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEExt.htm
O8 - Extra context menu item: Microsoft Excel'e &Ver - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Translate this web page with Babylon - res://C:\Program Files (x86)\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll/ActionTU.htm
O8 - Extra context menu item: Translate with Babylon - res://C:\Program Files (x86)\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll/Action.htm
O9 - Extra button: OneNote'a Gönder - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote'a G&önder - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: &Virtual keyboard - {4248FE82-7FCB-46AC-B270-339F08212110} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\klwtbbho.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: URLs c&heck - {CCF151D8-D089-449F-A5A4-D9909053F20F} - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\klwtbbho.dll
O9 - Extra button: Translate this web page with Babylon - {F72841F0-4EF1-4df5-BCE5-B3AC8ACF5478} - C:\Program Files (x86)\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Translate this web page with Babylon - {F72841F0-4EF1-4df5-BCE5-B3AC8ACF5478} - C:\Program Files (x86)\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symante...tent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symante...nt/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macr.../cabs/flash/swflash.cab
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GR99D3~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~2\KASPER~1\KASPER~1\mzvkbd3.dll,C:\PROGRA~2\KASPER~1\KASPER~1\sbhook.dll
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Ati External Event Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe (file missing)
O23 - Service: Kaspersky Internet Security (AVP) - Kaspersky Lab - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2010\avp.exe
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Acresso Software Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service 64 - Acresso Software Inc. - C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService64.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAANTMon.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 4.0 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: O2Micro Flash Memory Card Service (o2flash) - O2Micro International - C:\Program Files (x86)\O2Micro Flash Memory Card Driver\o2flash.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: TeamViewer 4 (TeamViewer4) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version4\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: XAudioService - Unknown owner - C:\Windows\system32\DRIVERS\xaudio64.exe (file missing)

--
End of file - 10331 bytes


Saygılarımla..


E
efsanefm
3 Kasım 2009; 18:02:06 (9 mesaj)
benimkide bu yardımcı olurmusunuz

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 17:52:10, on 03.11.2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16915)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Program Files\ClickIVO\clickivo.exe
C:\Program Files\IObit\IObit Security 360\IS360tray.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\DAO\KAAN_INTERNET\svchost.exe
C:\Program Files\ClickIVO\clickivom.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Internet Download Manager\IDMan.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\soffice.exe
C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\soffice.bin
E:\wordweb\wweb32.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\IObit\IObit Security 360\IS360srv.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\WINDOWS\system32\lvhidsvc.exe
C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Internet Download Manager\IEMonitor.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqbam08.exe
C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqgpc01.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jucheck.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\Administrator\Belgelerim\Downloads\Programs\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.netarar.com/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.skype.com/products/skype/windows
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Bağlantılar
R3 - URLSearchHook: Winamp Search Class - {57BCA5FA-5DBB-45a2-B558-1755C3F6253B} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll
R3 - URLSearchHook: Local Strike Toolbar - {2c650b7d-aa32-4798-af1a-fd8ef806d89f} - C:\Program Files\Local_Strike\tbLoc1.dll
R3 - URLSearchHook: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 - BHO: IE7Pro - {00011268-E188-40DF-A514-835FCD78B1BF} - C:\Program Files\IEPro\iepro.dll
O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\Program Files\Internet Download Manager\IDMIECC.dll
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: AskBar BHO - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - (no file)
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Winamp Toolbar Loader - {25CEE8EC-5730-41bc-8B58-22DDC8AB8C20} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll
O2 - BHO: Local Strike Toolbar - {2c650b7d-aa32-4798-af1a-fd8ef806d89f} - C:\Program Files\Local_Strike\tbLoc1.dll
O2 - BHO: Windows Live Oturum Açma Yardım Aracı - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Babylon IE plugin - {9CFACCB6-2F3F-4177-94EA-0D2B72D384C1} - C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.3.4501.1418\swg.dll
O2 - BHO: McAfee SiteAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_A8904FB862BD9564.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O2 - BHO: HP Smart BHO Class - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
O3 - Toolbar: Winamp Toolbar - {EBF2BA02-9094-4c5a-858B-BB198F3D8DE2} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll
O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O3 - Toolbar: Local Strike Toolbar - {2c650b7d-aa32-4798-af1a-fd8ef806d89f} - C:\Program Files\Local_Strike\tbLoc1.dll
O3 - Toolbar: Foxit Toolbar - {3041d03e-fd4b-44e0-b742-2d9b88305f98} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ClickIVO] C:\Program Files\ClickIVO\clickivo.exe startup
O4 - HKLM\..\Run: [Babylon Client] C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro\Babylon.exe -AutoStart
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [IObit Security 360] "C:\Program Files\IObit\IObit Security 360\IS360tray.exe" /autostart
O4 - HKLM\..\Run: [BigDog303] C:\WINDOWS\VM303_STI.EXE VIMICRO USB PC Camera (ZC0301PLH)
O4 - HKLM\..\Run: [Sound Card Driver] C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\DAO\KAAN_INTERNET\svchost.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IDMan] C:\Program Files\Internet Download Manager\IDMan.exe /onboot
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Startup: OpenOffice.org 3.1.lnk = C:\Program Files\OpenOffice.org 3\program\quickstart.exe
O4 - Startup: WordWeb.lnk = E:\wordweb\wweb32.exe
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: &Winamp Search - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Winamp Toolbar\ieToolbar\resources\en-US\local\search.html
O8 - Extra context menu item: Bütün linkleri IDM ile indir - C:\Program Files\Internet Download Manager\IEGetAll.htm
O8 - Extra context menu item: FLV video içeriğini IDM ile indir - C:\Program Files\Internet Download Manager\IEGetVL.htm
O8 - Extra context menu item: IDM ile indir - C:\Program Files\Internet Download Manager\IEExt.htm
O8 - Extra context menu item: Translate this web page with Babylon - res://C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll/ActionTU.htm
O8 - Extra context menu item: Translate with Babylon - res://C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll/Action.htm
O9 - Extra button: IE7Pro Grab and Drag - {000002a3-84fe-43f1-b958-f2c3ca804f1a} - C:\Program Files\IEPro\iepro.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: IE7Pro Grab and Drag - {000002a3-84fe-43f1-b958-f2c3ca804f1a} - C:\Program Files\IEPro\iepro.dll
O9 - Extra button: IE7Pro Preferences - {0026439F-A980-4f18-8C95-4F1CBBF9C1D8} - C:\Program Files\IEPro\iepro.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: IE7Pro Preferences - {0026439F-A980-4f18-8C95-4F1CBBF9C1D8} - C:\Program Files\IEPro\iepro.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: HP Akıllı Seçim - {DDE87865-83C5-48c4-8357-2F5B1AA84522} - C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Translate this web page with Babylon - {F72841F0-4EF1-4df5-BCE5-B3AC8ACF5478} - C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Translate this web page with Babylon - {F72841F0-4EF1-4df5-BCE5-B3AC8ACF5478} - C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{91E018EA-80EE-479C-8E63-1FA79D18F54B}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C6018AA4-BDC4-428C-9ADC-2F41536535E6}: NameServer = 208.67.222.222,208.67.220.220
O18 - Protocol: dssrequest - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Filter: x-sdch - {B1759355-3EEC-4C1E-B0F1-B719FE26E377} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_A8904FB862BD9564.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: ESET HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallShield Licensing Service - Macrovision - C:\Program Files\Common Files\InstallShield Shared\Service\InstallShield Licensing Service.exe
O23 - Service: IS360service - IObit - C:\Program Files\IObit\IObit Security 360\IS360srv.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Remote HID Service (LvHidSvc) - Philips - C:\WINDOWS\system32\lvhidsvc.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
O23 - Service: StarWind AE Service (StarWindServiceAE) - Rocket Division Software - C:\Program Files\Alcohol Soft\Alcohol 120\StarWind\StarWindServiceAE.exe

--
End of file - 12397 bytes


serji
3 Kasım 2009; 19:00:11 (8906 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: bjkliemrah60
Bilgisayarımda NT AUTHORITY / SYSTEM hatası var.

* HijackThis adlı programı açın.
* Do a system scan only seçeneğine tıklayın.
* Aşağıdaki satırları işaretleyin.

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
 R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local
 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Bağlantılar
 R3 - URLSearchHook: BS Player Toolbar - {fed66dc5-1b74-4a04-8f5c-15c5ace2b9a5} - C:\Program Files\BS_Player\tbBS_1.dll
 F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\system32\userinit.exe,C:\WINDOWS\system32\sdra64.exe,
 O1 - Hosts: ::1 localhost 
 O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
 O2 - BHO: AskBar BHO - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll (file missing)
 O2 - BHO: TBSB00283 - {38D0411E-EDDC-4F74-9647-DB013CF69E8F} - C:\Program Files\ETi Craxla\ETi Craxla!\tbcore3.dll (file missing)
 O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
 O2 - BHO: Search Helper - {6EBF7485-159F-4bff-A14F-B9E3AAC4465B} - C:\Program Files\Microsoft\Search Enhancement Pack\Search Helper\SEPsearchhelperie.dll
 O2 - BHO: Windows Live Oturum Açma Yardım Aracı - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
 O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
 O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.3.4501.1418\swg.dll
 O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_A8904FB862BD9564.dll
 O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
 O2 - BHO: Windows Live Toolbar Helper - {E15A8DC0-8516-42A1-81EA-DC94EC1ACF10} - C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
 O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
 O2 - BHO: BS Player Toolbar - {fed66dc5-1b74-4a04-8f5c-15c5ace2b9a5} - C:\Program Files\BS_Player\tbBS_1.dll
 O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
 O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {3041d03e-fd4b-44e0-b742-2d9b88305f98} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll (file missing)
 O3 - Toolbar: ETi Craxla! - {435E30BF-C217-4969-BD75-7307565E693A} - C:\Program Files\ETi Craxla\ETi Craxla!\tbcore3.dll (file missing)
 O3 - Toolbar: &Windows Live Toolbar - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - C:\Program Files\Windows Live\Toolbar\wltcore.dll
 O3 - Toolbar: BS Player Toolbar - {fed66dc5-1b74-4a04-8f5c-15c5ace2b9a5} - C:\Program Files\BS_Player\tbBS_1.dll 
 O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
 O4 - HKLM\..\Run: [VMSnap3] C:\WINDOWS\VMSnap3.EXE
 O4 - HKLM\..\Run: [Domino] C:\WINDOWS\Domino.EXE
 O4 - HKLM\..\Run: [BigDog303] C:\WINDOWS\VM303_STI.EXE VIMICRO USB PC Camera (ZC0301PLH) 
 O4 - HKLM\..\Run: [UIUCU] C:\DOCUME~1\xp\LOCALS~1\Temp\UIUCU.EXE -CLEAN_UP -S 
 O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
 O4 - HKLM\..\Run: [UserFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -u 
 O4 - HKCU\..\Run: [DLD.EXE] C:\Program Files\Download Direct\DLD.exe 


* CTRL+ALT+DEL basıp işlemler sekmesine gelin. Kullanıcı adınızın karşısındaki HijackThis.exe ve explorer.exe hariç tüm işlemleri sonlandırın. (Yalnızca kullanıcı adınızın karşısındaki işlemleri sonlandırın. Local Service, network, system olanlara dokunmayın). HijackThis hariç tüm programları, pencereleri kapatın ve Fix Checked butonuna tıklayın. Ardından bilgisayarınızı hemen yeniden başlatın.

ComboFix adlı programı masaüstünüze indirin.

http://www.buraksonmez.com/dosyalar/ComboFix.exe

1. Tüm açık pencerelerinizi ve programlarınızı kapatın.
2. Antivirüs ve Antispyware programlarınızı geçici olarak kapatın veya devre dışı bırakın.
3. ComboFix.exe üzerine çift tıklayın ve programı açın. Programı açtıktan sonra kesinlikle hiç bir işlem yapmayın. 1-2 dakikalık bir mola verin.
4. ComboFix çalışmaya başladıktan sonra Evet butonuna tıklayın.
5. ComboFix olası bir aksilik durumunda sistemizi geri yükleyebilmek amacıyla Kayıt Defterinizin bir yedeğini alacak ve bir sistem geri yükleme noktası oluşturacaktır.
6. Bu işlemler sırasında internet bağlantınız kesilecek ve masaüstünüz kaybolacaktır. Bunlar normaldir. Ayrıca sistem saatiniz de değişecektir. Fakat tüm bunlar geçicidir. İşlemler bittikten sonra hepsi orjinal haline geri döndürülecektir.
7. Biraz sabırlı olmanız gerekebilir çünkü tam 50 aşama söz konusudur.
8. Son olarak ComboFix işlemlerin sonucunu içeren bir rapor hazırlayacaktır. Bu sırada masaüstünüz kaybolabilir. Fakat kısa sürede geri yüklenecektir. İşlemler bittikten sonra ComboFix kapanacak ve size bir rapor açılacaktır. Bu raporu C:\ComboFix.txt bulabilirsiniz.
9. C:\ComboFix.txt dosyasını mesajınıza ekleyerek bize gönderin.


serji
3 Kasım 2009; 19:03:14 (8906 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: Turksoftware


Selamunaleyküm,

Vista Ultimate x64 SP2 kullanıyorum, bu aralar klasörler arasında gezinirken acayip kasma oluyor bir klasörün içine girerken veya çıkarken 5-6 saniye bekletiyor.Sistemim Core2Duo T8100 2.1 işlemci 2 gb ram makine toshiba a300-15a.Görev yöneticisinde işlemci kullanımı biraz zorlayınca hemen %100 konumuna geliyor.

HijackThis raporum:
Saygılarımla..

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
 F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
 O1 - Hosts: ::1 localhost 
 O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
 O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GRA8E1~1.DLL
 O2 - BHO: Windows Live Oturum Açma Yardım Aracı - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
 O2 - BHO: Babylon IE plugin - {9CFACCB6-2F3F-4177-94EA-0D2B72D384C1} - C:\Program Files (x86)\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll
 O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll 
 O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
 O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jusched.exe"
 O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS4ServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CS4ServiceManager\CS4ServiceManager.exe" -launchedbylogin 


ComboFix adlı programı masaüstünüze indirin.

http://www.buraksonmez.com/dosyalar/ComboFix.exe

1. Tüm açık pencerelerinizi ve programlarınızı kapatın.
2. Antivirüs ve Antispyware programlarınızı geçici olarak kapatın veya devre dışı bırakın.
3. ComboFix.exe üzerine çift tıklayın ve programı açın. Programı açtıktan sonra kesinlikle hiç bir işlem yapmayın. 1-2 dakikalık bir mola verin.
4. ComboFix çalışmaya başladıktan sonra Evet butonuna tıklayın.
5. ComboFix olası bir aksilik durumunda sistemizi geri yükleyebilmek amacıyla Kayıt Defterinizin bir yedeğini alacak ve bir sistem geri yükleme noktası oluşturacaktır.
6. Bu işlemler sırasında internet bağlantınız kesilecek ve masaüstünüz kaybolacaktır. Bunlar normaldir. Ayrıca sistem saatiniz de değişecektir. Fakat tüm bunlar geçicidir. İşlemler bittikten sonra hepsi orjinal haline geri döndürülecektir.
7. Biraz sabırlı olmanız gerekebilir çünkü tam 50 aşama söz konusudur.
8. Son olarak ComboFix işlemlerin sonucunu içeren bir rapor hazırlayacaktır. Bu sırada masaüstünüz kaybolabilir. Fakat kısa sürede geri yüklenecektir. İşlemler bittikten sonra ComboFix kapanacak ve size bir rapor açılacaktır. Bu raporu C:\ComboFix.txt bulabilirsiniz.
9. C:\ComboFix.txt dosyasını mesajınıza ekleyerek bize gönderin.


serji
3 Kasım 2009; 19:05:18 (8906 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: efsanefm

benimkide bu yardımcı olurmusunuz

* HijackThis adlı programı açın.
* Do a system scan only seçeneğine tıklayın.
* Aşağıdaki satırları işaretleyin.

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.netarar.com/
 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
 R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://www.skype.com/products/skype/windows
 R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = local
 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Bağlantılar
 R3 - URLSearchHook: Winamp Search Class - {57BCA5FA-5DBB-45a2-B558-1755C3F6253B} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll
 R3 - URLSearchHook: Local Strike Toolbar - {2c650b7d-aa32-4798-af1a-fd8ef806d89f} - C:\Program Files\Local_Strike\tbLoc1.dll 
 O2 - BHO: AskBar BHO - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - (no file)
 O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
 O2 - BHO: Winamp Toolbar Loader - {25CEE8EC-5730-41bc-8B58-22DDC8AB8C20} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll
 O2 - BHO: Local Strike Toolbar - {2c650b7d-aa32-4798-af1a-fd8ef806d89f} - C:\Program Files\Local_Strike\tbLoc1.dll
 O2 - BHO: Windows Live Oturum Açma Yardım Aracı - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
 O2 - BHO: Babylon IE plugin - {9CFACCB6-2F3F-4177-94EA-0D2B72D384C1} - C:\Program Files\Babylon\Babylon-Pro\Utils\BabylonIEPI.dll
 O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
 O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.3.4501.1418\swg.dll 
 O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_A8904FB862BD9564.dll
 O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
 O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
 O2 - BHO: HP Smart BHO Class - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - C:\Program Files\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
 O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
 O3 - Toolbar: Winamp Toolbar - {EBF2BA02-9094-4c5a-858B-BB198F3D8DE2} - C:\Program Files\Winamp Toolbar\winamptb.dll 
 O3 - Toolbar: Local Strike Toolbar - {2c650b7d-aa32-4798-af1a-fd8ef806d89f} - C:\Program Files\Local_Strike\tbLoc1.dll
 O3 - Toolbar: Foxit Toolbar - {3041d03e-fd4b-44e0-b742-2d9b88305f98} - (no file)
 O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
 O4 - HKLM\..\Run: [ClickIVO] C:\Program Files\ClickIVO\clickivo.exe startup 
 O4 - HKLM\..\Run: [BigDog303] C:\WINDOWS\VM303_STI.EXE VIMICRO USB PC Camera (ZC0301PLH)
 O4 - HKLM\..\Run: [Sound Card Driver] C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\DAO\KAAN_INTERNET\svchost.exe
 O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe 
 O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
 O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
 O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
 O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user') 
 O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
 O6 - HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
 O8 - Extra context menu item: &Winamp Search - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Winamp Toolbar\ieToolbar\resources\en-US\local\search.html 


* CTRL+ALT+DEL basıp işlemler sekmesine gelin. Kullanıcı adınızın karşısındaki HijackThis.exe ve explorer.exe hariç tüm işlemleri sonlandırın. (Yalnızca kullanıcı adınızın karşısındaki işlemleri sonlandırın. Local Service, network, system olanlara dokunmayın). HijackThis hariç tüm programları, pencereleri kapatın ve Fix Checked butonuna tıklayın. Ardından bilgisayarınızı hemen yeniden başlatın.

ComboFix adlı programı masaüstünüze indirin.

http://www.buraksonmez.com/dosyalar/ComboFix.exe

1. Tüm açık pencerelerinizi ve programlarınızı kapatın.
2. Antivirüs ve Antispyware programlarınızı geçici olarak kapatın veya devre dışı bırakın.
3. ComboFix.exe üzerine çift tıklayın ve programı açın. Programı açtıktan sonra kesinlikle hiç bir işlem yapmayın. 1-2 dakikalık bir mola verin.
4. ComboFix çalışmaya başladıktan sonra Evet butonuna tıklayın.
5. ComboFix olası bir aksilik durumunda sistemizi geri yükleyebilmek amacıyla Kayıt Defterinizin bir yedeğini alacak ve bir sistem geri yükleme noktası oluşturacaktır.
6. Bu işlemler sırasında internet bağlantınız kesilecek ve masaüstünüz kaybolacaktır. Bunlar normaldir. Ayrıca sistem saatiniz de değişecektir. Fakat tüm bunlar geçicidir. İşlemler bittikten sonra hepsi orjinal haline geri döndürülecektir.
7. Biraz sabırlı olmanız gerekebilir çünkü tam 50 aşama söz konusudur.
8. Son olarak ComboFix işlemlerin sonucunu içeren bir rapor hazırlayacaktır. Bu sırada masaüstünüz kaybolabilir. Fakat kısa sürede geri yüklenecektir. İşlemler bittikten sonra ComboFix kapanacak ve size bir rapor açılacaktır. Bu raporu C:\ComboFix.txt bulabilirsiniz.
9. C:\ComboFix.txt dosyasını mesajınıza ekleyerek bize gönderin.


O
Ocean Blue
3 Kasım 2009; 20:50:26 (9 mesaj)
Selamlar,

Serji kardeşim emeğine sağlık.

benimkinede bi bakarsan memnun olurum şimdiden teşekkürler.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 13:41:04, on 03.11.2009
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18828)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\Utilities\KeNotify.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\Power Saver\TPwrMain.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\SmoothView\SmoothView.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\FlashCards\TCrdMain.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\NDSTray.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2009\avp.exe
C:\Program Files\Camera Assistant Software for Toshiba\traybar.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\TOSCDSPD\TOSCDSPD.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynToshiba.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.EXE
C:\Program Files\Camera Assistant Software for Toshiba\CEC_MAIN.exe
C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\CFSwMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CCC.exe
C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Windows\System32\mobsync.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\system32\Macromed\Flash\FlashUtil10b.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local;<local>
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: IEVkbdBHO - {59273AB4-E7D3-40F9-A1A8-6FA9CCA1862C} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2009\ievkbd.dll
O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Oturum Açma Yardım Aracı - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [KeNotify] C:\Program Files\TOSHIBA\Utilities\KeNotify.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPwrMain] %ProgramFiles%\TOSHIBA\Power Saver\TPwrMain.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [HSON] %ProgramFiles%\TOSHIBA\TBS\HSON.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmoothView] %ProgramFiles%\Toshiba\SmoothView\SmoothView.exe
O4 - HKLM\..\Run: [00TCrdMain] %ProgramFiles%\TOSHIBA\FlashCards\TCrdMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NDSTray.exe] NDSTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IAAnotif] C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\iaanotif.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SVPWUTIL] C:\Program Files\TOSHIBA\Utilities\SVPWUTIL.exe SVPwUTIL
O4 - HKLM\..\Run: [HWSetup] \HWSetup.exe hwSetUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVP] "C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2009\avp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Camera Assistant Software] "C:\Program Files\Camera Assistant Software for Toshiba\traybar.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [TOSCDSPD] C:\Program Files\TOSHIBA\TOSCDSPD\TOSCDSPD.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: Banner Ad Blocker’a ekle - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2009\ie_banner_deny.htm
O8 - Extra context menu item: Microsoft Excel'e &Ver - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0\bin\npjpi160.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0\bin\npjpi160.dll
O9 - Extra button: Web trafiği koruması istatistikleri - {1F460357-8A94-4D71-9CA3-AA4ACF32ED8E} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2009\SCIEPlgn.dll
O9 - Extra button: OneNote'a Gönder - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote'a G&önder - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: eBay - {C08CAF1D-C0A3-40D5-9970-06D067EAC017} - http://www.webtip.ch/cg...shiba/tracker_url.pl?TR (file missing)
O13 - Gopher Prefix:
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{04429EBC-7E98-4A14-9EB8-7CA3313CD3ED}: NameServer = 144.122.199.90,212.175.13.114,212.175.13.116,205.171.2.65,205.171.3.65
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{D6DAB820-0E4A-4309-B168-831477E2BC3B}: NameServer = 144.122.199.90,212.175.13.114,212.175.13.116,205.171.2.65,205.171.3.65
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{04429EBC-7E98-4A14-9EB8-7CA3313CD3ED}: NameServer = 144.122.199.90,212.175.13.114,212.175.13.116,205.171.2.65,205.171.3.65
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O20 - AppInit_DLLs: c:\progra~1\kasper~1\kasper~1\mzvkbd3.dll c:\progra~1\kasper~1\kasper~1\adialhk.dll c:\progra~1\kasper~1\kasper~1\kloehk.dll
O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - Agere Systems - C:\Windows\system32\agrsmsvc.exe
O23 - Service: Ati External Event Utility - ATI Technologies Inc. - C:\Windows\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Kaspersky Internet Security (AVP) - Kaspersky Lab - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 2009\avp.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ConfigFree Service (CFSvcs) - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
O23 - Service: Google Güncelleme Hizmeti (gupdate1ca2543b69efdf0) (gupdate1ca2543b69efdf0) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAANTMon.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: TOSHIBA Navi Support Service (TNaviSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA DVD PLAYER\TNaviSrv.exe
O23 - Service: TOSHIBA Optical Disc Drive Service (TODDSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Windows\system32\TODDSrv.exe
O23 - Service: TOSHIBA Power Saver (TosCoSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\Power Saver\TosCoSrv.exe
O23 - Service: TOSHIBA Bluetooth Service - TOSHIBA CORPORATION - c:\Program Files\Toshiba\Bluetooth Toshiba Stack\TosBtSrv.exe
O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe

--
End of file - 9328 bytes


B
bjkliemrah60
3 Kasım 2009; 21:09:30 (35 mesaj)
serji kardeş sağolasın yardımların için.

ComboFix in log dosyası bu

ComboFix 09-11-02.05 - xp 03.11.2009 19:59.1.2 - NTFSx86
Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600.3.1254.90.1055.18.510.210 [GMT 2:00]
Running from: c:\documents and settings\xp\Belgelerim\İndirilenler\ComboFix.exe
AV: avast! antivirus 4.8.1356 [VPS 091103-0] *On-access scanning disabled* (Updated) {7591DB91-41F0-48A3-B128-1A293FD8233D}
* Created a new restore point

WARNING -THIS MACHINE DOES NOT HAVE THE RECOVERY CONSOLE INSTALLED !!
.

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Other Deletions )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.

c:\documents and settings\xp\Application Data\.#
c:\documents and settings\xp\Application Data\Gmail
c:\documents and settings\xp\Application Data\wiaserva.log
c:\windows\system32\lowsec
c:\windows\system32\lowsec\local.ds
c:\windows\system32\lowsec\user.ds
c:\windows\system32\scrrntr.dll
c:\windows\system32\sdra64.exe
c:\windows\temp\wmsetup.dll
c:\windows\winsys.ini

.
((((((((((((((((((((((((( Files Created from 2009-10-03 to 2009-11-03 )))))))))))))))))))))))))))))))
.

2009-11-02 16:53 . 2009-09-15 11:54 23152 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\aswRdr.sys
2009-11-02 16:53 . 2009-09-15 11:54 52368 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\aswTdi.sys
2009-11-02 16:53 . 2009-09-15 11:53 27408 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\aavmker4.sys
2009-11-02 16:53 . 2009-09-15 11:53 97480 ----a-w- c:\windows\system32\AvastSS.scr
2009-11-02 16:53 . 2009-09-15 11:55 20560 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\aswFsBlk.sys
2009-11-02 16:53 . 2009-09-15 11:55 114768 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\aswSP.sys
2009-11-02 16:52 . 2009-09-15 11:56 94160 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\aswmon2.sys
2009-11-02 16:52 . 2009-09-15 11:56 93424 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\aswmon.sys
2009-11-02 16:51 . 2009-09-15 11:59 1279968 ----a-w- c:\windows\system32\aswBoot.exe
2009-11-02 16:51 . 2009-11-02 16:51 -------- d-----w- c:\program files\Alwil Software
2009-11-02 16:05 . 2009-11-02 16:05 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\ESET
2009-11-01 08:30 . 2009-11-01 08:30 -------- d-----w- c:\program files\IObit
2009-10-29 15:48 . 2009-10-22 05:46 120320 ----a-w- c:\windows\system32\zlibocx2.dll
2009-10-25 09:10 . 2008-03-05 13:56 3786760 ----a-w- c:\windows\system32\d3dx9_37.dll
2009-10-15 14:43 . 2009-07-17 16:16 1435648 -c----w- c:\windows\system32\dllcache\query.dll
2009-10-15 14:43 . 2009-09-04 21:04 58880 -c----w- c:\windows\system32\dllcache\msasn1.dll
2009-10-09 14:56 . 2009-10-09 15:01 -------- d-----w- c:\program files\LimeWire Turbo Accelerator

.
(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Find3M Report ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
2009-11-02 17:25 . 2008-05-12 19:04 -------- d-----w- c:\documents and settings\xp\Application Data\LimeWire
2009-11-01 08:49 . 2009-02-05 11:34 -------- d-----w- c:\documents and settings\All Users\Application Data\KONAMI
2009-10-25 16:19 . 2009-09-22 18:38 -------- d-----w- c:\documents and settings\xp\Application Data\BSplayer
2009-10-25 14:19 . 2004-08-04 04:00 82466 ----a-w- c:\windows\system32\perfc01F.dat
2009-10-25 14:19 . 2004-08-04 04:00 431182 ----a-w- c:\windows\system32\perfh01F.dat
2009-10-12 15:40 . 2008-12-14 12:09 -------- d-----w- c:\program files\SystemRequirementsLab
2009-10-01 13:23 . 2009-10-01 13:23 -------- d-----w- c:\program files\Common Files\SWF Studio
2009-09-22 19:14 . 2009-09-22 18:39 -------- d-----w- c:\program files\BS_Player
2009-09-22 18:39 . 2009-09-22 18:39 -------- d-----w- c:\program files\Conduit
2009-09-22 18:38 . 2009-09-22 18:38 -------- d-----w- c:\documents and settings\xp\Application Data\BSplayer Pro
2009-09-22 18:38 . 2009-09-22 18:38 -------- d-----w- c:\program files\Webteh
2009-09-18 13:33 . 2009-09-14 15:18 -------- d-----w- c:\documents and settings\xp\Application Data\GetRightToGo
2009-09-18 11:40 . 2008-05-12 15:20 -------- d-----w- c:\program files\Windows Media Connect 2
2009-09-17 16:57 . 2009-09-16 08:03 -------- d-----w- c:\program files\Microsoft Silverlight
2009-09-16 08:01 . 2009-09-16 07:57 -------- d-----w- c:\program files\Windows Live
2009-09-16 08:01 . 2009-09-16 08:01 -------- d-----w- c:\program files\Microsoft Sync Framework
2009-09-16 07:59 . 2009-09-16 07:59 -------- d-----w- c:\program files\Microsoft SQL Server Compact Edition
2009-09-11 14:18 . 2004-08-04 04:00 136192 ----a-w- c:\windows\system32\msv1_0.dll
2009-09-09 10:26 . 2009-09-09 10:26 -------- d-----w- c:\program files\CPUID
2009-09-09 09:34 . 2009-09-09 09:34 -------- d-----w- c:\program files\Lavalys
2009-09-09 09:24 . 2009-09-09 09:24 -------- d-----w- c:\program files\PC Wizard 2008
2009-09-09 09:14 . 2008-11-29 08:17 -------- d-----w- c:\program files\Auslogics
2009-09-07 08:42 . 2009-09-07 08:42 -------- d-----w- c:\program files\Windows Installer Clean Up
2009-09-07 08:41 . 2009-09-07 08:41 -------- d-----w- c:\program files\MSECACHE
2009-09-06 12:11 . 2009-09-06 12:11 -------- d-----w- c:\documents and settings\xp\Application Data\Office Genuine Advantage
2009-09-06 08:38 . 2009-09-06 08:38 42759 ----a-w- c:\documents and settings\xp\Application Data\upd.exe
2009-09-04 21:04 . 2004-08-04 04:00 58880 ----a-w- c:\windows\system32\msasn1.dll
2009-09-03 20:22 . 2008-05-12 15:47 44312 ----a-w- c:\documents and settings\xp\Local Settings\Application Data\GDIPFONTCACHEV1.DAT
2009-08-29 07:56 . 2007-01-05 06:38 916480 ----a-w- c:\windows\system32\wininet.dll
2009-08-26 08:01 . 2007-01-05 06:38 247326 ----a-w- c:\windows\system32\strmdll.dll
2009-08-05 19:48 . 2009-09-16 08:01 54752 ----a-w- c:\windows\system32\drivers\fssfltr_tdi.sys
2009-01-27 01:34 . 2009-01-27 01:34 1044480 ----a-w- c:\program files\mozilla firefox\plugins\libdivx.dll
2009-01-27 01:34 . 2009-01-27 01:34 200704 ----a-w- c:\program files\mozilla firefox\plugins\ssldivx.dll
.

((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Reg Loading Points ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
.
.
*Note* empty entries & legit default entries are not shown
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}"="c:\program files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe" [2007-01-15 147456]
"Google Update"="c:\documents and settings\xp\Local Settings\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe" [2008-12-30 133104]
"swg"="c:\program files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe" [2009-05-15 39408]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"NeroFilterCheck"="c:\program files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe" [2006-01-12 155648]
"RemoteControl"="c:\program files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe" [2004-07-14 32768]
"NvCplDaemon"="c:\windows\system32\NvCpl.dll" [2006-10-22 7700480]
"avast!"="c:\progra~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe" [2009-09-15 81000]
"nwiz"="nwiz.exe" - c:\windows\system32\nwiz.exe [2006-10-22 1622016]
"NvMediaCenter"="NvMCTray.dll" - c:\windows\system32\nvmctray.dll [2006-10-22 86016]

[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"CTFMON.EXE"="c:\windows\system32\CTFMON.EXE" [2008-04-14 15360]

[HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^All Users^Start Menu^Programlar^Başlangıç^SimHID.lnk]
path=c:\documents and settings\All Users\Start Menu\Programlar\Başlangıç\SimHID.lnk
backup=c:\windows\pss\SimHID.lnkCommon Startup

[HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^All Users^Start Menu^Programlar^Başlangıç^TV Schedule Tray.lnk]
path=c:\documents and settings\All Users\Start Menu\Programlar\Başlangıç\TV Schedule Tray.lnk
backup=c:\windows\pss\TV Schedule Tray.lnkCommon Startup

[HKLM\~\startupfolder\C:^Documents and Settings^xp^Start Menu^Programlar^Başlangıç^Ey DSL! 2.0.lnk]
path=c:\documents and settings\xp\Start Menu\Programlar\Başlangıç\Ey DSL! 2.0.lnk
backup=c:\windows\pss\Ey DSL! 2.0.lnkStartup

[HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\security center]
"AntiVirusOverride"=dword:00000001

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile]
"EnableFirewall"= 0 (0x0)

[HKLM\~\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\AuthorizedApplications\List]
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"=
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"=
"c:\\Program Files\\LimeWire\\LimeWire.exe"=
"c:\\Program Files\\Counter Strike 1.6 Full Türkçe\\hl.exe"=
"c:\\WINDOWS\\system32\\dxdiag.exe"=
"c:\\WINDOWS\\system32\\dpnsvr.exe"=
"c:\\Program Files\\KONAMI\\Pro Evolution Soccer 2009\\pes2009.exe"=
"c:\\Program Files\\Valve\\hl.exe"=
"c:\\Program Files\\Java\\jre6\\bin\\java.exe"=
"%windir%\\system32\\drivers\\svchost.exe"=
"c:\\Program Files\\Messenger\\msmsgs.exe"=
"c:\\Program Files\\Windows Live\\Messenger\\msnmsgr.exe"=
"c:\\Program Files\\Windows Live\\Sync\\WindowsLiveSync.exe"=
"c:\\WINDOWS\\pchealth\\helpctr\\binaries\\helpctr.exe"=
"d:\\KONAMI\\Pro Evolution Soccer 2010\\pes2010.exe"=

R1 aswSP;avast! Self Protection;c:\windows\system32\drivers\aswSP.sys [02.11.2009 18:53 114768]
R2 aswFsBlk;aswFsBlk;c:\windows\system32\drivers\aswFsBlk.sys [02.11.2009 18:53 20560]
R2 cpuz132;cpuz132;c:\windows\system32\drivers\cpuz132_x32.sys [09.09.2009 12:26 12672]
R2 fssfltr;FssFltr;c:\windows\system32\drivers\fssfltr_tdi.sys [16.09.2009 10:01 54752]
R3 CXFALCON;Conexant Falcon Video Capture;c:\windows\system32\drivers\cxfalcon.sys [12.05.2008 18:55 103808]
S3 ASPI;Advanced SCSI Programming Interface Driver;c:\windows\system32\drivers\ASPI32.SYS [04.12.2008 16:00 16512]
S3 ddsxeiservice;ddsxeiservice2;c:\program files\sXe Injected\ddsxei.sys [04.06.2009 05:10 100224]
S3 fsssvc;Windows Live Aile Koruması Hizmeti;c:\program files\Windows Live\Family Safety\fsssvc.exe [05.08.2009 21:48 704864]
S3 FXDRV;FXDRV;\??\i:\fxdrv.sys --> i:\Fxdrv.sys [?]
S3 MovRVDrv32;MovRVDrv32;c:\windows\system32\drivers\MovRVDrv32.sys [18.09.2009 15:42 3768]
S3 s3chipid;s3chipid;\??\c:\docume~1\xp\LOCALS~1\Temp\s3chipid.sys --> c:\docume~1\xp\LOCALS~1\Temp\s3chipid.sys [?]
S3 vmfilter303;vmfilter303;c:\windows\system32\drivers\vmfilter303.sys [09.12.2008 20:22 428160]

--- Other Services/Drivers In Memory ---

*NewlyCreated* - MBR
*Deregistered* - mbr
.
Contents of the 'Scheduled Tasks' folder

2009-11-02 c:\windows\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-776561741-179605362-725345543-1004Core.job
- c:\documents and settings\xp\Local Settings\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2008-12-30 20:08]

2009-11-03 c:\windows\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-776561741-179605362-725345543-1004UA.job
- c:\documents and settings\xp\Local Settings\Application Data\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2008-12-30 20:08]
.
.
------- Supplementary Scan -------
.
uStart Page = hxxp://www.google.com.tr/
uInternet Connection Wizard,ShellNext = iexplore
IE: Microsoft Excel'e Gö&nder - c:\progra~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
DPF: Microsoft XML Parser for Java - file://c:\windows\Java\classes\xmldso.cab
FF - ProfilePath - c:\documents and settings\xp\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\bnxaj1nj.default\
FF - prefs.js: browser.search.defaulturl - hxxp://www.bing.com/search?FORM=IEFM1&q=
FF - prefs.js: browser.startup.homepage - hxxp://tr.start3.mozilla.com/firefox?client=firefox-a&rls=org.mozilla:tr:official
FF - prefs.js: keyword.URL - hxxp://www.bing.com/search?FORM=IEFM1&q=
FF - component: c:\documents and settings\xp\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\bnxaj1nj.default\extensions\{81BF1D23-5F17-408D-AC6B-BD6DF7CAF670}\components\XpcomOpusConnector.dll
FF - component: c:\documents and settings\xp\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\bnxaj1nj.default\extensions\{a7c6cf7f-112c-4500-a7ea-39801a327e5f}\platform\WINNT_x86-msvc\components\ipc.dll
FF - component: c:\documents and settings\xp\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\bnxaj1nj.default\extensions\{FCAB6FDD-5585-425b-95C1-5ED856F3FD08}\components\nsCatcher.dll
FF - plugin: c:\documents and settings\xp\Local Settings\Application Data\Google\Update\1.2.183.13\npGoogleOneClick8.dll
FF - plugin: c:\program files\Microsoft\Office Live\npOLW.dll
FF - plugin: c:\program files\Windows Live\Photo Gallery\NPWLPG.dll
FF - HiddenExtension: Microsoft .NET Framework Assistant: {20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b} - c:\windows\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension\

---- FIREFOX POLICIES ----
c:\program files\Mozilla Firefox\greprefs\security-prefs.js - pref("security.ssl3.rsa_seed_sha", true);
.
- - - - ORPHANS REMOVED - - - -

WebBrowser-{3041D03E-FD4B-44E0-B742-2D9B88305F98} - c:\program files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll
WebBrowser-{435E30BF-C217-4969-BD75-7307565E693A} - c:\program files\ETi Craxla\ETi Craxla!\tbcore3.dll
WebBrowser-{FED66DC5-1B74-4A04-8F5C-15C5ACE2B9A5} - (no file)
HKCU-Run-nodenable - c:\program files\eset\nodenable.exe
HKLM-Run-UnlockerAssistant - c:\program files\Unlocker\UnlockerAssistant.exe
HKU-Default-RunOnce-nltide2 - rundll32 advpack.dll
AddRemove-Counter-Strike 1.6 Türkçe Dil Paketi 1.0 - c:\program files\Counter Strike 1.6 Full Türkçe\Counter-Strike 1.6 Türkçe Dil Paketi 1.0\uninstall.exe
AddRemove-Video Converter 3 - c:\program files\Xilisoft\Video Converter 3\Uninstall.exe



**************************************************************************

catchme 0.3.1398 W2K/XP/Vista - rootkit/stealth malware detector by Gmer, http://www.gmer.net
Rootkit scan 2009-11-03 20:10
Windows 5.1.2600 Service Pack 3 NTFS

scanning hidden processes ...

scanning hidden autostart entries ...

scanning hidden files ...

scan completed successfully
hidden files: 0

**************************************************************************
.
--------------------- DLLs Loaded Under Running Processes ---------------------

- - - - - - - > 'explorer.exe'(1748)
c:\windows\system32\WININET.dll
c:\program files\Windows Media Player\wmpband.dll
c:\windows\system32\webcheck.dll
c:\windows\system32\WPDShServiceObj.dll
c:\windows\system32\PortableDeviceTypes.dll
c:\windows\system32\PortableDeviceApi.dll
.
------------------------ Other Running Processes ------------------------
.
c:\program files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
c:\program files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
c:\documents and settings\xp\Local Settings\Application Data\Google\Update\1.2.183.13\GoogleCrashHandler.exe
c:\program files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
c:\program files\Java\jre6\bin\jqs.exe
c:\windows\system32\nvsvc32.exe
c:\windows\system32\PnkBstrA.exe
c:\program files\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe
c:\program files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
c:\program files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
c:\windows\system32\wbem\wmiapsrv.exe
c:\program files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
c:\windows\system32\wscntfy.exe
.
**************************************************************************
.
Completion time: 2009-11-03 20:18 - machine was rebooted
ComboFix-quarantined-files.txt 2009-11-03 18:18

Pre-Run: 10.845.405.184 bayt boş
Post-Run: 13.251.940.352 bayt boş



B
Blushing
4 Kasım 2009; 7:54:41 (437 mesaj)


serji
4 Kasım 2009; 16:35:02 (8906 mesaj)

quote:

Orijinalden alıntı: Ocean Blue

Selamlar,

Serji kardeşim emeğine sağlık.

benimkinede bi bakarsan memnun olurum şimdiden teşekkürler.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
 R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local;<local>
 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
 O1 - Hosts: ::1 localhost
 O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll 
 O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)
 O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
 O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0\bin\ssv.dll