Şimdi Ara

------> ★ LG L90 ★ (LOLIPOP GELDİ!!!!)<------- (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.769
Cevap
16
Favori
83.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sarj bence cok iyi, bir kere kapali mekanda tam parlaklikta kullanmaya gerek yok, %75 bile cok rahat yetiyor. Oyun oynarken de sarji gayet iyi gidiyor. Bence daha fazlasina gerek yok. Sadece on kamera 640*480,yani 1.3 mp degil, ama cevir arkadaki kamerayi cek, al sana 8mp on kamera :-) sirf bunun icin 200tl fazla bayilmak sacma bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doguserd

    quote:

    Orijinalden alıntı: knife130

    Bence de garip.
    Neredeyse fiyatı 1.000 tl olan bu telefona ne ışık sensörü ne de bildirim ışığı koymuş hala aklıma geldikçe uyuz oluyorum.


    Teknosadan 999TL FİYATA Alcam ,Telefonla oyun oynarken toplamda şarj ne kadar gidiyor acaba ve telefon için ekran jelatini kolaylıkla bulunuyor mu?

    Telefonu 1 aydır kullanıyorum, çok çok memnunum, her türlü beklentimi karşılayan bir cihaz, ekran jelatinini internetten aldım 3 ü 10 tl kargo ücretsiz, kendim de taktım süper oldu..
  • Almayı düşünenler şarj süresine şaşıracaksınız, süper uzun gidiyor...
  • Çok fazla oyun oynamadığım için bilemicem ayrıca oyundan oyuna da değişir.
    Genel olarak sarj'ın iyi gittiğini söyleyebilirim.
    Jelatini eğer internetten alışveriş yapacaksan kolayca bulabilirsin.
  • Merhaba,
    LG ölü piksel ilgili sorunuzu çözdü mü?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: formulacı

    Almayı düşünenler şarj süresine şaşıracaksınız, süper uzun gidiyor...

    zaten o ekranda o batarya kapasıtesı resmen efsane olacak türden..





  • Arkadaslar en ıyı cep telefonu anketıne,10 sanıyenızı ayırıp oy vermenızı rıca edıyorum.Teşekkürler..



    http://anket.uludagsozluk.com/s/6897/











  • ay ışığında saklıdır kullanıcısına yanıt
    telefon dün geldi... ölü pixelle alakalı hiç bi şey yapılmamış... ben değişim için göndermiştim 3 adet ölü piksel olmadan değişim yapılmıyormuş... bu lanet vintek miydi neydi servis bunları aradım hadi dedim değişmiyor tamir ederdi insan... ekran değişimi içinde lg nin genel merkezinden onay almam gerekiyormuşum bilmem ne uzun hikaye... telefonu teslim aldım... öyle kullanmaktayım... en azından dedim bari kullanayımda öyle göndereyim servise... adama koyuyor daha telefona sim kart takmadan servise göndermek... şunuda söyle ne lg nin servisi olsun ne de bu vintek diye bir şirket var lg nın urunlerının servısıymış dun 3 saat telefon gorusmesı arada beklemeler bılmem ne derken bır tane yetkılı kişi ile gorusemedım.... hep sekreter kızlar... kızları arabulucu gibi kullanıyorlar... neyse biraz kullanıcam.... yine görüşcem yetkili bi kişi ile denk gelirse tabi :) en uyuz oldugum verilen cevap neydi biliyormusunuz vintek servisindeki kızın dediği... ben diyorum en azından arayabilirdiniz dedim değişim yapamıcaz tamir edelim mi tarzında bi bilgilendirme yapabilirdiniz... kız dediki bana her musterıyı arama durumumuz yok.... bende dedim ücretli yapılacak olsaydı 100 tl lık ekranı 300 tl ye iteklemeye calışmak için arardınız.... kızdım kalayladım neyse hayırlısı




  • Anlıyorum hocam, yeni cihazda piksel sıkıntısı hiç hoş değil. Resmen dakka bir gol bir derler ya o hesap.

    Servisinki ise ondan da beter. 999 tl yerine 989 tl veriyim deseniz yok olmaz derler ama ölü piksel 1 tane olunca değişim yapmazlar.
    LG'den onayı bizzat servisin alması gerekir ayrıca, bu teknik servisin rapor hazırlayarak başlatacağı bir süreç.
    Ama ülkemizde teknik servislerin hali, tutumu böyle. Çoğu deneyimsiz, umursamazlar ve üslupları bozuk.

    Ben de L90 ya da S4 Mini almayı düşünüyorum.
    Samsunglarda belli bir zaman sonra olabilen metal görünümlü çerçevenin soyulması sebebiyle bu telefona yöneldim gibi.

    Cihaz distribütör garantili miydi?
    Benim size tavsiyem, vaktiniz varsa tüketici hakem heyetine başvurmanız.
    Çünkü şöyle bir şey var:
    Mesela bu süreç içinde telefonu düşürdünüz kasada hafif bir ezik var, sonra başka bir sorunda cihazı servise verdiniz.
    Adamlar da telefon düşmüş garanti dışıdır, tamir bedeli şu kadar deyip çamura yatabiliyorlar.

    Karar sizin tabiki.




  • telefona gelince daha dün1 bu gün 2 ama gerçekten çok beğendim.. kullanımı kolay...kullanım kolaylığı saglayan özellikleri var... ekranı güzel ben beğendim... ben zaten ağım şahım bi şey istemiyordum... çok büyük telefon sevmiyorum.. tek el kullanımı ideal... şu ilk zamanlarda sim kartı ile ilgili tereddütte kalmıştım bir arkadaşla... micro sim mi normal sim mi diye... ama artık kesinlikle eminim telefon normal sim kart ile çalışıyor... micro sim kart takıpta kullanan arkadaşlar içinde şunu diyorum el hizanız gerçekten çok iyi imiş altın uçları birbirine iyi denk getirmişsiniz... şarj olayına gelirsek... ben zaten bu teli alırken şarj ön planda düşünerek aldım... özelliklerine göre rakamlara göre şarjı çok iyi gidecek gibi duruyordu... dün 1 bu gün 2 gün oldu ama şundan emin oldum şarjı gercekten iyi gidecek gibi duruyor.. ben usanmıstım gün içinde bir daha telefonu şarja takmaktan.. iphone 5 ine kadar çogu telefonu kullandım şarj olarak bu telefon bence en iyisi. 2 saat ekran kullanımı ile 12 saat açık sürede sadece yüzde 15 şarj gitti.... bu gerçekten çok iyi bi rakam...telefonu kullandıkça kullanım deneyimi daha farklı olacaktır....




  • Bu arada arkadaşlar, telefonun sim girişi micro sim değil, normal (mini) sim, bilginiz olsun.
  • ay ışığında saklıdır kullanıcısına yanıt
    aynen hocam golu yedik ilk dakikadan... 3 ölü piksel olmadan değiştirilmez olayı zaten lg nin kendi servisi ile alakalı ve kanundada bu şekilde imiş... servisde buna uyuyor.... bende buna bi şey demiyorum dediğimi söyledim... değiştirmiyorsanız tamir etseydiniz... onun için bile biz ekranı değiştiririz ama lg merkezden onay almanız falan diye bi şey söylediler... bende anlamadım... bastan telefonu teslim almamıştım.. sonra dedim alayım bari 1000 tl para saydık en azından 1 hafta kullanayımda öyle gönderirim.... kullandım derim en azından... deneyimsiz umursamaz uslupleri bozuk konusunda kadar haklısınız ki dün hepsini arka arkaya yaşadım... evet paralel ithalatı yok zaten benım bildiğim şu anda telefon cıkalı 1 ay oldu bi teknosada bıde vatanda satılıyor...

    s4 mini almayı bende düşündüm ama eski telefon bayagı oldu çıkalı... bi de samsung istemiyorum ben ya karşılaştırma yapamam kullanmadım s4 mini ama s4 mini den eminim daha iyidir... zaten kafadan 4 çekirdekli kitkat yüklü hazır halde telefon... s4 mini yi bunlarla ezer gibi me geliyor... ama karşılaştırma sitelerinden falan daha iyi bilgi alabilirsiniz.. bundada karar sizin tabi ki




  • Ben cihazı satın alınca mağaza sim'i takmadan bir ekrana satış elemanlarıyla beraber ekrana bir bakmak, telefonun açılışına gerek diye düşünüyorum.
    Belki mağazadan çıkmadan böyle bir şey yaşanınca, müşterinin üstelemesiyle iade alıp yenisiyle değiştirebilirler.
    Tabi önce iade alamayız falan derler önce ama canları isteyince öyle bir iade alıyor ki hepsi hikaye aslında.

    Allah kimseyi servise düşürmesin hocam. Bunları alayı böyle.
    Bir Apple bir de HP'nin yetkili servisi bunlara göre iyidir benim yaşayıp gördüğüm.

    Gri renkli Note 2'ye mavi ön panel takıp gönderen var, adam olana çok bile der gibi.
  • ay ışığında saklıdır kullanıcısına yanıt
    Bu bahsettiginiz olayi ben bi tek vatan bilgisayarin magazasinda gordum. Sormadanda kutuyu acip ilk urunu aldiginizda kontrol ederler. Oyle verirler ben sadece teknosada satiliyor diye biliyordum almadan once megerse vatandada satiliyormus. Bilseydim vatandan alirdim. Neyse hayirlisi dicez artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonun fiyatı vatan computer'da 899 tl'ye düşmüş:

    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-l90-beyaz-akilli-telefon.html
  • DorSey kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım öncelikle geçmiş olsun ama en az üç ölü piksel davası eskidendi. O efsane sona erdi satıcı ve servisler hala bu konuyu
    bilmelerine rağmen bilmiyormuş gibi yapıyorlar. Telefonu ne zaman nerden aldınız distribütör garantilimi bilmiyorum ama vereceğim linki
    okuyun ve önce aldığınız yere sonra servise gösterin hala olmuyorsa direk THH ne gidin.
    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/23622410.asp
  • avcı001 kullanıcısına yanıt
    sağolasın arkadaşım bu yazıyı okumak iyi oldu gerçi tv ler için gecerli değil demi sadece.... ana konu tv ler de yazıda o yüzden sorayım dedim... bir de garanti kapsamı dısında ile alakalı bu olay.. hani 3 piksel varsa garantiye girer 1 pikselde garantiye girmez tarzında... benim durumum direk telefonu yenisi ile değiştirme ile alakalı.. 3 piksel olsa yenisi ile değiştirilirdi diye dendi bana... hatta direk değişim istediğim için telefonu bile tamir etmeden geri göndermişler...

    bu linkle servisin üzerine gitmeyi düşünüyorum.... ben teli biraz kullanıp servise tekrar vermeyi düşünüyordum... bu yazıyı mail ile atarım servise.... işlem yapılmazsa direk mahkemeye yönlendireceğim olayı derim en azından gözleri korksun...
  • DorSey kullanıcısına yanıt
    Bu konu ile ilgili olarak forumda araştırma yapabilirsiniz . Ayrıca 40-50 inç televizyondaki ölü pikseli kusur olarak kabul eden yasa onun 10 kat küçüğü 4 inç ekrandaki ölü pikseli kusur olarak görür elbette
    Ayrıca konuyu televizyon olarak görmeyin LCD veya led ekran olarak görün. Sadece tv değil bilgisayarda burada belirtiliyor. Siz sakın karşıdakilere tv için sözünü telaffuz etmeyin.
    Sonuçta o kadar para veriyorsunuz ve size ayıplı mal veriyorlar.
  • Quick window Kılıf kullanan var mi arkadaşlar almayı düşünüyorum da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DorSey kullanıcısına yanıt
    Kullanıyorum dostum çok memnunum :)
    Orjinal aldım çok hoşuma gitti bu zevki tatmanı isterim :)
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.