Şimdi Ara

Monitör Garanti Sürecinde Başıma Gelenler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    LG marka monitörüm 1.5 sene kullandıktan sonra dikey çizgilenme ve renklerde bozulduğu için servise gitme ihtiyacı doğdu. Adı lazım olmayan herkesin yakından tanıdığı(şu her hafta sonu indirim yapan) mağazadan almıştım. Bu mağaza aracılığıyla servise yolladım. 2.5 Hafta geçtikten sonra beklemekten sıkıldığım için mağazanın çağrı merkezini arayarak bilgi almak istedim. Bana sürekli serviste olduğu ve herhangi bir gelişme olmadığını söylediler. Ben ise ürünüm ile ilgili ne işlem yapıldığını öğrenmek istiyordum. Dikey çizgilenme olduğu için panel arızası olduğunu düşünüyordum açıkçası. Bu durumda ya panel değişimi yada ürün değişimi olacağını düşünmekteydim. Ürünümün aynısının piyasada olmadığı için , muadil aynı marka ürünle arasında 50-60 lira fark olduğu için ve panel değişim olayının zahmetli olması nedeniyle en mantıklı olay para iadesi gibi görünüyordu. Neyse 3. Hafta sonunda tekrardan çağrı merkezini aradım. Ürünümün ne işlem gördüğünü öğrenmek istediğimi söyledim. Servis ile konuşacağını söyleyip bir kaç dakika bekledikten sonra servise ulaşamadığını söyledi. Bana LG çağrı merkezinin numarasını verdi. Orayı aradığımda ise servis ismini öğrenip tekrardan aramak gerektiği söylendi ve yaptım. Servis ismini ve ismimi verdiğinde böyle bir ürün gözükmediğini söyledi(neye dayanarak bunu söyledi en ufak bir fikrim yok). Bende direk olarak teknik servisin numarasını buldum ve orayı aradım. Oradaki arkadaşla yaptığım konuşmada ürünün nihai karara ulaştığı LG tarafından para iadesine karar verildiğini fakat ne mağazanın ürün hakkında bilgi almak amacıyla kendilerine ulaştığını ne de onların aradıklarında mağazaya ulaşamadıklarını söylediler. Açıkçası biraz sinirlendiğimi söyleyebilirim. Ben peşinde koşmasam kim bilir ne zaman haberim olacaktı. Teknik servis teki arkadaş ürünün aksesuarlarını ve kutusunu mağazaya teslim etmek gerektiğini söyledi. Kalktım mağazaya gittim. Durumu anlattığında hala ürünün serviste olduğunu ve geribildirim olmadığını söyledi. Birkaç dakikalığına içeri gittikten sonra ismimi ve numaramı aldı , durum hakkında beni bilgilendirmek için yarın arayacağını söyledi. Yanımda getirdiklerini ise almayarak beni geri yolladı. Ertesi gün ise hiçbir dönüş olmadığından çağrı merkezini aradım, not aldıklarını ve ileteceklerini belirttiler fakat bundan da bir sonuç çıkmayınca çareyi direk olarak mağazayı aramakta buldum. Yaklaşık telefonda 10 dakika bekledikten sonra karşımda muhatap bulabildim. Benim ürünümü teslim alan eleman çıktı, durum ile ilgileneceğini, beni telefon ile bilgilendireceğini gibi söyledi. Ertesi gün gerçekten aradı, pazar günü olduğu için herhangi bir gelişme olmadığını belirterek yine daha sonra beni arayacağını söyledi fakat bundan sonra herhangi bir dönüş olmadı. 3-4 gün sonra tekrar mağazayı aradığımda daha derdimi anlatamadan telefon suratıma kapatıldı. Ertesi gün teknik servisi aradığımda beni sinir küpü eden şey benim bizzat mağazaya giderek durumu belirtmeme rağmen aradan 1 hafta geçtikten sonra bile herhangi bir dönüş olmadığını söyledi. Teknik servis teki arkadaşla mukabele sonucu mağazanın beni mağdur ettiğini söyledim. Oradaki arkadaş sağolsun ilgileneceğini söyledi. Akşam saati olduğu için yarın arayıp beni bilgilendirdi. Mağazaya gidip yine kutu ve aksesuarları vermemi söyledi. Bu sefer gittiğimde mağazanın durumdan haberi vardı. Kutu ve aksesuarları aldı fakat para yerine hediye çeki istememe rağmen benim gitmemi bugün en geç yarın aradıktan sonra gelip alabileceğini söyledi. Yarın olduktan sonra yine geri dönüş olmadığı için aradığımda dalga geçer gibi pazar günü olduğunu ve pazartesi sonuçlanacağını söyledi.

    Velhasıl kelam 1 aydır monitörsüz haldeyim. Beklemek problem değil fakat küçük esnaf zihniyetinde bugün git yarın gel şeklinde konuşup beni ümitlendirmeleri beni sinirlendiren noktadır. Eğer alternatifiniz varsa iki uç kuruş için kendinizi bu şekilde rezil etmeyip başka yerleri tercih etmeniz tavsiyemdir. Tabletten yazdığım için yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • furki06 kullanıcısına yanıt
    Hocam cok gecmis olsun.Vatanin garantii konusunda problemli bir firma oldugu malesef dogru.Ama nerden alalim hocam heryyer ayni.Elimizi tasin altina koyup akiyoruz.Sonrada bozulmaz diye dua ediyoruz.Butun magazalar bole.
  • Headbanger_Kerry kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam sagolun. Allah kimseye bunları yaşatmasın çok can sıkıcı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • furki06 kullanıcısına yanıt
    Malesef. (
  • Hocam ben okurken bile sinir küpü olduysam sizi o halde hiç düşünemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A fine day to die kullanıcısına yanıt
    Bu haftaki indirimler tırttı açıkçası yoksa müşteri hizmetleriyle tartışıp çeki alırdım diye düşünüyorum. Önümüzdeki haftasonuna kaldı. Hayırlısı bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slm, sana direk para iadesi yapmaları gerek. Bence direk daha yetkili birisi ile konusmya dene. hediye ceki almana gerek yok ki. Yetkili servis zaten onay vermiş. Geçmiş olsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.