Şimdi Ara

[ÇÖZÜLDÜ] Monster P170EM - Ekran titreme sorunu.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Ürünümü 15.04.2014 tarihinde Monster onarım merkezine bırakım ve ürünümün LCD Ekranı ve Klavyesi aynı hafta içerisinde değiştirildi aynı zamanda ürüne BIOS Update yapıldı. Öncelikle hızlı onarımınız için teşekkür ederim.

    DOS ekranında herhangi bir sorun yok ama işletim sistemi açıldıktan sonra ekranda titreme başlıyor Monster sitesindeki mevcut Intel ekran kartı sürücüsünü test ettim ve Intel sitesindeki en güncel HD 4000 ekran kartı sürücüsünü indirip test ettim sorunum çözülmedi.

    Sürücüyü tamamen kaldırıp Windows Update ile tanıttım herhangi bir değişiklik olmadı.

    Sistem dosyaları içinde Intel ekran kartının eski bir profili kalmış olabilir diye düşünerek format attım ve freedos kurulum sırasıyla tüm sürücüleri kurdum fakat aynı şekilde ekranda titreme mevcut. BIOS üzerinden UMA Only - Switchable Graphic gibi bir ayarda yer almıyor.

    Aygıt yöneticisinden HD 4000 Intel ekran kartını devre dışı bırakına yada kaldırınca ekrandaki titreme gidiyor. Fakat donanımı görmüyor sonuç itibariyle.

    Sorun yüksek ihtimalle yazılımsal bir sorun konuyla ilgili önerilerinizi bekliyorum.

    Teşekkürler

    Edit :

    İlk videoda Intel ekran kartı tanıtılmış durumdadır, ikinci videoda Intel ekran kartı devre dışı durumdadır.

    Windows arayüzünden ve Intel ekran kartı arayüzünden hertz ayarlarını kontrol ettim 63 olarak görünüyor ve değiştiremiyorsun ekran 17.3 inch.

    Çözünürlüğü de değiştirsem bile herhangi bir değişme oluyor sadece ekran boyutları değişiyor. Muhtemelen anakartın üzerindeki HD Graphic 4000, donanım kimliği olan (MONITOR/LGD0285) yani yeni değişen LCD ekranı desteklemiyor.

    Yada BIOS update sonrası donanımlar arası uyuşmazlık oldu ama çok düşük bir ihtimal bu.

    Bozuk ekran görüntüsü :https://vimeo.com/92453964

    Sağlam ekran görüntüsü :https://vimeo.com/92453965

    Teşekkürler.

    Edit 2 :

    Merhabalar,

    Öncelikle Monster onarım merkezindeki Ömür Bey'e, Ersin Bey'e ve ürünümün onarımıyla ilgilenen adını şuanda hatırlayamadığım diğer beyefendiye çok teşekkür ediyorum.

    Ürünümü 22.04.2014 tarihi itibariyle tekrar Monster onarım merkezine götürdüm ve ortalama yarım saat içerisinde sorun giderildi.

    Mevcut sorun; cihaza daha önce takılan LCD ekran 63 hertz ile alakalıymış ve 60 hertzlik LCD ekran takılarak sorun giderildi.

    Aynı zamanda sadece Mat Ekran desteği var mı sorum karşılığında herhangi bir ücret farkı alınmadan tamamen müşteri memnuniyeti adına Parlak ekranımın yerine Mat ekran takıldı.

    Tekrar teşekkürlerimi sunarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1stOrfe -- 22 Nisan 2014; 23:31:12 >







  • Intel ekran kartı sürücüsünü DEVid'den bir kaç eski sürücü ile test ettim Windows update üzerinden otomatik tanımladım aynı şekilde sorun devam etmektedir.
  • Konu Günceldir.
  • ekran tıtreme derken . ekran degısmıs galıba ekran cozunurlugunu degıstır ondanda olabılır 60hz yap hızını ekran ayarlarını yap belkı duzelır
  • anteplee35 kullanıcısına yanıt
    Hata videolarının linklerini ekledim ilk yoruma, ilk videoda Intel ekran kartı tanıtılmış durumdadır, ikinci videoda Intel ekran kartı devre dışı durumdadır.

    Windows arayüzünden ve Intel ekran kartı arayüzünden hertz ayarlarını kontrol ettim 63 olarak görünüyor ve değiştiremiyorsun ekran 17.3 inch.

    Çözünürlüğü de değiştirsem bile herhangi bir değişme oluyor sadece ekran boyutları değişiyor. Muhtemelen anakartın üzerindeki HD Graphic 4000, donanım kimliği olan (MONITOR/LGD0285) yani yeni değişen LCD ekranı desteklemiyor.

    Yada BIOS update sonrası donanımlar arası uyuşmazlık oldu ama çok düşük bir ihtimal bu.

    Bozuk ekran görüntüsü :https://vimeo.com/92453964

    Sağlam ekran görüntüsü :https://vimeo.com/92453965




  • kardes bıraz arastırdım ekran kartın olmus galıba ekran cızgılenmesı cogu kısı garantıyı onerıyor onerılen cozumler drıver guncelleme fırınlama sorunu cozen bırısı ekran kartı fanındakı bır sorun oldugunu onun degısınce duzeldıgını belırtmıs buyuk ıhtımal senınde ekran kartı fanın bozuldu dıger ekran kartına gecınce sorun gıdıyor cunku sogutucu mevcut calsııyor ınteldekı calısmıyorsa ısıdan dolayı boyle olabılır emın olman ıcın saglam bır program bulup ısıları olcmenundefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anteplee35 -- 20 Nisan 2014; 21:25:42 >
  • "Jumper" birde boyle cozum var ama ekran kartına kadar acmak ıstermısın bılemem

    Sizin bozuk ekran kartınızda da varsa siz de deneyin .

    ihtimal var bende işe yarıyor.

    Çözüm

    Jumper'ın 3 kanalı var ve bunu a-b veya b-c şeklinde kullanabiliyoruz.

    Jumper yeteneği; (yani benim ekran kartımdaki jumper'ın)

    a-b = ntsc
    b-c = pal

    Benim jumper pal konumundaydı.. ntsc'ye aldım . ekran kartı düzeldi.

    şimdi ekran kartımın fanını değiştirecem(ses yapyodu düzelteyim derken hiç çalışmaz oldu)
  • anteplee35 kullanıcısına yanıt
  • Merhabalar,

    Öncelikle Monster onarım merkezindeki Ömür Bey'e, Ersin Bey'e ve ürünümün onarımıyla ilgilenen adını şuanda hatırlayamadığım diğer beyefendiye çok teşekkür ediyorum.

    Ürünümü 22.04.2014 tarihi itibariyle tekrar Monster onarım merkezine götürdüm ve ortalama yarım saat içerisinde sorun giderildi.

    Mevcut sorun; cihaza daha önce takılan LCD ekran 63 hertz ile alakalıymış ve 60 hertzlik LCD ekran takılarak sorun giderildi.

    Aynı zamanda sadece Mat Ekran desteği var mı sorum karşılığında herhangi bir ücret farkı alınmadan tamamen müşteri memnuniyeti adına Parlak ekranımın yerine Mat ekran takıldı.

    Tekrar teşekkürlerimi sunarım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.