Şimdi Ara

Vodafone'da Kontör Yiyen Fare Kim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen yıl sonlarında hattımı Vodafone'a taşıdığımda, ilk kontörü yükledikten 1 saat sonra ekranda, hiçbir servis veya abonelik talep etmediğim halde !açıklamasız olarak! 1.2 TL ve sonraki gün telefonu açar açmaz 1.2 TL daha kontör alındı.
    Online işlemlerde "CEBILISIM" yazıyordu açıklama olarak. Müşteri temsilcisine sorduğumda "7070'ten gelen mesajı cevaplarsanız servis satın almış olursunuz, bizimle ilgisi yok" gibi birşeyler söyledi ve yardımcı olmadı. Halbuki 7070'ten hiçbir mesaj almamıştım. Hat zaten yeni. Vodafone tarife hattı haricinde hiçbir numaraya SMS de göndermemiştim. SIM kart menüsündeki servisleri de kullanmış olamam ki SIM kart menüsünü hiç ama hiç amamıştım. Şu USSR kodu denilen *#'li servisleri dahi kullanmadım. Ha ek olarak, 7070'e gönderdiğim iptal mesajına dahi "aboneliğiniz bulunmamaktadır" şeklinde yanıt geldi.
    Vodafone forumları da dahil bu CEBILISIM faresinden çok sayıda abonenin şikayetçi olduğunu ve bunun yıllardır devam ettiğini görünce savcılığa şikayete gittim. Hakem heyetine gidilmesi durumunda iade alınabileceği gibi saçma bir gerekçe ile kamu davası açmaya gerek görmemişler onca abonenin şikayet kaydını eklememe rağmen.
    Birkaç ay sonra yine CABRA adı altında durduk yere kontör çekildiğini farkettim. Üstelik bu sefer ekranda alım yapıldığına dair uyarı da çıkmadı!
    Ben hattımı başka operatöre taşıdım ve kalan bakiyemi iade aldım. Durduk yere alınan kontörlerle ilgili şikayetim de THH'de incelemede. Ama bu işte bir iş olduğu kesin. Ben kalan bakiyemi kuruşu kuruşuna aldım ama bu hat taşıma işinden sonra kalan bakiyesinin tamamını iade alamayan ve şikayeti üzerine Vodafone'dan "hazine payı ve BTK kesintisi yapılmıştır" cevabı alan bir abone bile gördüm sikayetvar.com'da.
    Özetle, çaktırmadan, ince ince, bazı abonelerin kontörlerini yiyen bir fare var Vodafone'da. Merak eden arkadaşlar google ve sikayetvar'da CEBILISIM, iade gibi kelimeler ve yukarıdaki konularda bir arama yapsın. Henüz bir dava açılmamış olması da oldukça düşündürücü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BallıBey -- 9 Nisan 2014; 22:16:36 >







  • Netten fanfinilli wap sitelerine veya cep telefonundan demo oyunlara girdinizmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır
  • Vodafone'da bu sıkıntı benim de basima gelmisti. Muhatap bulamiyorsunuz. Siz girmissiniz, etmissiniz deniliyor sadece.
    Bu olay, vdfn.nun kronik bir sorunu bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sırf memnun olduğum vodafone dan kaçma sebebim. Avea ile şimdi rahatım bu tür servisler bedava.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon markan samsung mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratcool kullanıcısına yanıt
    Servislerin ücretli olması sorun değil. Durduk yere kontör alınması sorun. Ne bir yere SMS gönderiyorsun, ne bir uygulama çalıştırıyorsun, ne bir abonelik veya tek seferlik hizmet-bilgi talep ediyorsun: durup duruken gidiyor bu kontörler! 50 kuruş ve 1.2 TL, 1.2 TL şeklinde bazı abonelerin TL'leri kemiriliyor. Onca kişinin şikayetini linkleri ile birlikte savcılığa bildirmeme rağmen insanı işkillendiren bir gerekçe ile soruşturma açmaması epeyi düşündürdü beni. Vaktim olsa idi ağır cezaya itiraz edecektim ama süreyi doldurduk maalesef. En azından forumlarda bu konuyu öne getirip insanları bilinçlendirelim.
  • Duyarlılığınız için teşekkürler zaten donanım haber Google arama motorunda hep üstlerde yer buluyor.
    Ama çokta marka firma takıntınız yoksa tepki için operatör değiştirebilirsiniz. Ben vodafone hattına şarj dayandıramadığım için şirket hatlarını bile avea yaptırmıştım.
  • muratcool kullanıcısına yanıt
    Değiştirdim zaten, belirtmiştim daha önce. Pişkinliğe de dikkat çekmek lazım. Bakın, bakiye iadesinde ne yalanlarla insanların paraları gasp ediliyor:
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2119850/vodafone-btk-kurallarina-uymuyor/qimlt
    TL bakiyesi iadeleri ile ilgili olarak ise, ben bu ödemenin gecikmesi üzerine BTK'ya şikayette bulundum. Eğer bu tür bir kesinti yapsalardı(ki BTK şikayetimde kalan TL miktarını belirttiğim için böyle bir şey beklemiyordum) bir de onun için şikayet oluştururdum. Bu sebeple olsa gerek, kalan bakiyeyi kuruşu kuruşuna aldım.
    Diğer şikayetimden(cebilisim vs) de THH'den lehimde karar bekliyorum. Ancak, savcılığa giden tek kişinin ben olmadığımı umuyorum.




  • Duyarlılığınız için teşekkür ederim.
    Memlekette sizin gibi namuslu duyarlı insanlar olduğu sürece, mağdur ama neme lazımcılardan cesaret bulan, dolandırıcılığa çanak tutan operatörler silkelenirler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.