Şimdi Ara

XVM'in yaptığını neden WOT mm yapmıyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oyun güzel, daha da geliştirilebilir bir sıkıntı yok. Benim gördüğüm en büyük sıkıntı mm tarafında. xvm farklı parametreler ile takımların galibiyet şansını yüksek oranda doğru olarak hesaplayabiliyorken, mm neden bu hesaplamayı yapıp takımları bu şekilde kurmuyor bilen var mı?
    10 maça giriyorum, 7 maçta bi takım mavili morlu yeşilli, bizim takım kıpkırmızı. Tabi tam ters durumlar da olabiliyor. Bariz şekilde winrate düşük takımlar %90 maçı kaybediyor.
    mm maç için 30 oyuncuyu seçtikten sonra neden iki takımı dengeli kurmuyor? İki maviyi oteki takıma kaydırsa olay bitecek, ne bileyim ya da 3 yeşili.
    Dengeli takımların maçı her zaman daha eğlenceli geçiyor, en azından takımın yarısı ilk iki dk da pert olmuyor. Bu kadar basit bir yapının bilerek oluşturulmamasının ardında farklı nedenler mi var?



  • batuhano B kullanıcısına yanıt
    çünkü xvm de oyuncuların win ratesine bakılırken oyunun mm sistemi tankların win ratesine bakıyor bu durumdada karşıma çok iyi oyuncular gelirken senin takımına bütün domatesler toplanıyor ve kaybediyorsun bu durumun tam tersinide yaşıyabilirsin tabi mm nin düzeltileceği söyleniyordu ama kim bilir ne zaman yapacaklar o işi
  • Söylenene göre şuan oyundaki MM sistemi neredeyse mükemmel(miş).
  • Merhaba @batuhano,

    XVM tamamen bizden bağımsız bir mod ve bu mod hakkında herhangi bir yorum yapmam mümkün değil. Fakat kişisel fikrim bu mod oyuncuların morallerini daha en baştan bozması. Kazanacağınız maçlarda bile oyuncunun tadını baştan yokedebiliyor ve o savaş oldukça tatsız geçebiliyor.

    İyi oyunlar!
    Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wargaming_TR_Tepegoz

    Merhaba @batuhano,

    XVM tamamen bizden bağımsız bir mod ve bu mod hakkında herhangi bir yorum yapmam mümkün değil. Fakat kişisel fikrim bu mod oyuncuların morallerini daha en baştan bozması. Kazanacağınız maçlarda bile oyuncunun tadını baştan yokedebiliyor ve o savaş oldukça tatsız geçebiliyor.

    İyi oyunlar!
    Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz

    Aynen baslarken 33% win gg falan diyorlar saga sola sıkıyolar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hesaplanması gereken çok değişken var oyuncunun genel başarısı isabet oranı o anda oynadığı tankla başarısı isabeti eff değeri tankın stok ya da full olması vs vs vs bu mm'nin düzelmesi o açıdan çok zor.
  • Selamlar, öncelikle cevaplar için teşekkürler. Bu noktada ceycey ile aynı fikirdeyim, belli başlı istatistikler ön plana çıkıyor. Çok sayıda bile olsa, her türlü istatistik zaten tutuldğu için bunlar üzerinen hesaplama yapılması mantıklı olacaktır.
    Benim gördüğüm, XVM her na kadar bağımsız bir mod da olsa, sonuçlarda ciddi bir korelasyon olduğu yönünde, bu da kullandığı metodun geçerli olduğuna dair bir kanıt olabilir.

    Diğer yandan, XVM'de önceden WR görüp moral bozulması deniyor, doğru olabilir ancak bir maçta çok iyi oynayıp takım dengesizliği yüzünden kaybetmek daha çok moral bozuyor. Bu nedenle takımların dengesizliğini görmek değil, dengesiz takımların oluşturulmasını önlemek asıl çözülmesi gereken diye düşünüyorum.
  • Arkadaşlar xvm modunu nasıl indirip uygulayabilirim acaba?
  • Merhaba @batuhano,

    2014 planlarımız içerisinde MM sistemini geliştirmek bulunuyor. Fakat bu kadar çok değişkeni hesaplamak ve aynı seviyedeki oyuncuları eşleştirmek ciddi anlamda oyuna giriş hızını düşürecektir ve inanın bu birçok oyuncunun istemediği bir durum. Dolayısıyla bu gibi durumlarda klan ile savaşa katılmak sanırım sizi bir nebze olsun rahatlatacaktır.

    İyi oyunlar!
    Wargaming TR Temsilcisi - Tepegöz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KojiroHyuga

    Arkadaşlar xvm modunu nasıl indirip uygulayabilirim acaba?


    Benim en çok beğendiğim ve kullanışlı bulduğum Aslain XVM için : aslains.imbateam.pl
  • @Tepegöz

    Neden yavaşlayacak anlamıyorum, sonuçta mevcut sistem ile oluşturulan takımlar var, bir maç için 30 oyuncu seçiliyor ve iki takıma ayrılıyor. Aynı şekilde 30 kişi belirlendikten sonra, XVM deki benzer bir mantıkla oyuncu seviyelerine göre iki takıma oyuncular dağıtılsa hiç de vakit kaybı olmaz diye düşünüyorum. Güçlü takımdan iki kişi diğer takıma kaydırılacak, bu kadar basit.. :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.