Şimdi Ara

KARGO KAYIP - BAŞINA GELEN VARMI ?? YARDIMA İHTİYACIM VAR.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MERHABA ARKADAŞLAR;

    06.02.2014 TARİHİNDE ADRESİMDEN 2 ADET SAMSUNG CİHAZIMI(GALAXY WONDER CEP TELEFONU VE SAMAUNG 8" TABLET) UPS KARGOYA VERDİM GARANTİYE GİTMESİ İÇİN. ARADAN 20 GÜN GEÇTİ VE SAMSUNG'DAN CİHAZLARDAN 8150 CEP TELEFONU DÖNDÜ İŞLEMİ TAMAMLANIP. BENDE TABLETİN AKIBETİNİ SORMAK İÇİN SAMSUNGU ARADIM FAKAT SAMSUNG BANA SADECE 1 ADET CİHAZ GÖNDERİLDİĞİNİ SÖYLEDİ. AKABİNDE KARGOYU BENDEN ALAN UPS ÇALIŞANINI ARADIM KENDİSİDE TEYİT ETTİ EVET DOĞRUDUR BEN SİZDEN 2 ADET CİHAZ TESLİM ALDIM DİYOR. FAKAT TESLİM ALINAN KAGITTA İÇERİK BİLGİSİ YOK BUNUN. SAMSUNG DİYOR GELMEDİ UPS DİYOR BEN SİZDEN 2 ADET CİHAZ TESLİM ALDIM.

    İŞİN GÜZEL TARAFI TABLET BENİM DEĞİL MÜŞTERİNİN VE MÜŞTERİDE SABIRSIZLANIYOR NEREDE BENİM TABLETİM DİYE.

    BU DURUMDA BENİM NASIL BİR YOL İZLEMEM GEREKİYOR 600 TL TABLETİN FİYATI VE BEN ARADA KALDIM.
    EĞER DAHA ÖNCE BAŞINA GELEN BİR ARKADAŞIMIZ VARSA NASIL ÇÖZÜME ULAŞMIŞ BANA YARDIMCI OLURSA ÇOK SEVİNİRİM.







  • ups nin elemanını değil de kendisini aramayı dene.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ups'den birileriylede görüştüm genel merkezden. Söyledikleri şey. Personelimiz iki cihazı tek bir kargoya kopmuştur, Samsung'da kaybolmuştur o cihaz kesin diyor.
    Aynı şeyi samsung'a sorduğumda onlarda diyor UPS birini koyup göndermiştir. ARada kaldım bende. Hangi yola başvurmam gerekiyor
  • alo tüketici'yi ara derdini anlat. olmazsa mahkemeye dava açıyosun, ürünün bedelini yasal faiziyle istiyorsun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.