Şimdi Ara

Bu mu Sağlam Amerikan Arabası?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • görünce şok oldum. koskoca arabanın aldığı puan bu kadar mı olur? biz mi yanlış biliyoruz? amerikan arabasını sağlam bilirdik...

    artık sadece "iyi bilirdiiiiik" diyeceğiz demek ki.

    chrysler voyagerin Ncap testleri..

    http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_2007/277.aspx

    ilk iki resmi de şöyle:







  • NCAP'ten çok şey öğreniliyor gerçekten. Özellikle de yorum kısımları okunursa.

    quote:

    The LHD car performed significantly better than the RHD car in the frontal impact, scoring 9 points, giving a potential four star adult occupant rating. The main reason for this was the lower extent of deformation of the passenger compartment, which remained stable. As is normal for transverse engined cars, there is potentially less crush space available to absorb the impact energy on the side of the car where the engine is mounted. Without adequate countermeasures, this can result in greater passenger compartment deformation. In the Voyager, the engine is mounted towards the right hand side of the engine compartment.
  • Karbon 12 K kullanıcısına yanıt
    tam tercümesi olsaymış iyiymiş.
  • Test 2007 senesinin testi, yani güncel bir araç değil.

    Aracın ağırlığı 2 tonun üzerinde. Bugün 5 yıldız olan B C kasa herhangi bir araç ile kafa kafaya çarpışa, sonuçlar NCAP sonucu gibi olmaz. Ha duvara vurursa o ayrı konu.
  • Amerikan arabalari yeni yeni saglam olmaya basladi. Euroncaptan hep kotu sonuc alirlardi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur_yavuz kullanıcısına yanıt
    Saglam olmanin agirlikla bir alakasi yok. O agirlikta o testi basariyla gecen arabalar yok sanki. Zamaninda renault espace en yuksek notu almisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Saglam olmanin agirlikla bir alakasi yok. O agirlikta o testi basariyla gecen arabalar yok sanki. Zamaninda renault espace en yuksek notu almisti.

    Bende farklı birşey söylemedim.

    Aracın çok ağır olması nedeniyle günümüz 5 yıldız B-C araçlar ile çarpışması sonucunda sonuçlar farklı olacaktır dedim. Yani bu tip bir kazada 1,5 yıldıza falan aldanmayın, sonuçlar farklı olur dedim. Ama duvara vurursan da o ayrı dedim.

    Espace 1890 kg ve 5 yıldız. Tabi ki daha iyi Crysler den.
  • eski kasa bu
  • Sanırım ağırlıktan kaybediyor. 5 yıldız alan bir clio,polo vb. ile carpissin sonuç farklı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • As 200 kamyonların da euro n-cap testi yok.Ne yani şimdi euro n-cap'tan 5 yıldızlı bir clio ile çarpışsa kamyonun dağılacağını düşünmüyorsunuz herhalde.
  • usa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Chrysler artık Amerikan değil diye biliyorum.

    O zaman volvo Çin, Opel Amerikan, Seat Alman oluyor dimi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Howlin Wolf

    Sanırım ağırlıktan kaybediyor. 5 yıldız alan bir clio,polo vb. ile carpissin sonuç farklı olur.

    ağır ama boşa ağır demek ki. aracı sağlamlaştırmak için ağırlaştırmamışlar. kuru ağırlık olmoş. ford connectte ağır mesela ama aldığı puanlar çok iyi. 1525 kg. araç, sınıfına göre ağır sayılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    As 200 kamyonların da euro n-cap testi yok.Ne yani şimdi euro n-cap'tan 5 yıldızlı bir clio ile çarpışsa kamyonun dağılacağını düşünmüyorsunuz herhalde.

    Cem Yılmaz'ın ama biz büzünüstük esprisi geldi aklıma :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Howlin Wolf

    Sanırım ağırlıktan kaybediyor. 5 yıldız alan bir clio,polo vb. ile carpissin sonuç farklı olur.

    ağır ama boşa ağır demek ki. aracı sağlamlaştırmak için ağırlaştırmamışlar. kuru ağırlık olmoş. ford connectte ağır mesela ama aldığı puanlar çok iyi. 1525 kg. araç, sınıfına göre ağır sayılabilir.

    Örneğin Jaguar XF 4 yıldız alıyor. Clio ise 5 yıldız alıyor. Bu duruma göre Clio daha mı güvenli?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 model amerikan. 2 yıldız alabilmiş
    http://www.euroncap.com/results/jeep/compass/2012/474.aspx
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Howlin Wolf


    quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Howlin Wolf

    Sanırım ağırlıktan kaybediyor. 5 yıldız alan bir clio,polo vb. ile carpissin sonuç farklı olur.

    ağır ama boşa ağır demek ki. aracı sağlamlaştırmak için ağırlaştırmamışlar. kuru ağırlık olmoş. ford connectte ağır mesela ama aldığı puanlar çok iyi. 1525 kg. araç, sınıfına göre ağır sayılabilir.

    Örneğin Jaguar XF 4 yıldız alıyor. Clio ise 5 yıldız alıyor. Bu duruma göre Clio daha mı güvenli?

    ncap'a göre öyle demek ki..

    sürücü yolcu puanları jaguar, 79-73 ye karşılık clio 88-86

    clionun yandan darbe puanları da iyi jaguara göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarx

    tam tercümesi olsaymış iyiymiş.

    Darbeyi emmek için yeterli uzunlukta değilmiş önü o yüzden fazla darbe almış.

    Ulan bu nasıl savunmadır anlamadım ha?

    Biliyorsun önünün kısa olacağını bile bile veriyorsun satışa. Ya daha sağlam malzeme koy yada uzat önünü.
  • Amerikan testlerine neden bakmıyorsun? Euroncap tek test midir? Amerikan testlerinde de avrupa araçlarının çok yüksek puan alamadığı oluyor. Safercar.gov da amerikanın euromcapi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attorney58

    Amerikan testlerine neden bakmıyorsun? Euroncap tek test midir? Amerikan testlerinde de avrupa araçlarının çok yüksek puan alamadığı oluyor. Safercar.gov da amerikanın euromcapi.

    tek test olmasa da geçerliliği olan bir test. avrupa testi diye görmemezlikten mi gelelim?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.