Şimdi Ara

MNG Kargo & Mavi Bilgisayar Terbiyesizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
1.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaslar, bazılarınız hatırlar belki, 2 Haziran da Mavi Bilgisayar dan aldıgım ve elime MNG Kargo ile hasarlı gecen urunun tazmin ucretini hala alamadım. Biraz once aradıgımda yarın Umraniye subesinden alabileegimi soylediler. Tuketici Mahkemesine gidip gecen hafta dava acmıstım fakat yarın paramı alabilirsem geri cekicem. Bunu sizinle paylasmamın sebebi ise;

    - Musterisini zerre dusunmeyen Mavi Bilgisayar, hic muhhatab olmayıp benim ugrasmamı saglayan en ufak bir faydası olmayan ve ikinci gunden itibaren PARASINI ALIP ortadan kaybolan

    - Her defasında benim aramamı bekleyen hic geri donus yapmayan, her aradıgımda haklısınız isleminizi yapıyorum diyen, sikayetvar.com da utanmadan birde yalan soyleyip zararımın karsılandıgını soylen MNG Kargo Marmara Bolge mudurlugu

    gibi firmalar konusuda daha dikkatli olmanızı tavsiye ediyorum. Özellikle Mavi Bilgisayar olmak üzere bu terbiyesiğliği yapan insanların isimleri de var fakat buraya yazmak istemedim.

    2 Haziran dan beri neredeyse 3 ay oldu, artık yorum sizin.



  • hasarlı çıkan ürünün neydi?
  • 2*1gb vdata ram
  • bence mahkemeye ver bekleme
  • Mıthat okumuyon mu wermıs zaten

    yarın paranı alırsan cek gerı ama alamazsan ustune ustune gıt adamların
  • evet yaptılarsa bizde bilelim bi daha almayalım oradan

  • vay adi...ler kardeşim hakkını sonuna kadar ara yaptıkları çok ayıp müşteri her zaman haklıdır
  • walla durma mahkemeye ver hatta bi kere daha ver.
    diğer bilgisayar mağzalarına ders olsun bunlar yeter artık ya
  • Arkadaşım sonuna kadar haklısın.Bence de alamazsan hemen tüketici mahkemesine ver.Bende de güven kaybına yol açtı mavibilgisayar.Bozulan 9800 pro kartımı gönderdim 20 gündür ses seda yok.En azından bilgilendirmek için mail atabilirlerdi.Neyse saan da geçmiş olsun.
  • benimki ufak bi sorun ama yinede çok sinirlendim yazıyım buraya. sinirlenmemin sebebi ağzımla istediğim halde ekran kartı kutumu pc yle beraber göndermediler. sistem toplamıştım ordan monteli olarak gelsin seçeneği vardı. monteli gelirse kutuları göndermezler diye mesaj attım bakın kutusuz gelecekse montesiz olsun dedim yok biz monteleyip kutu ve içeriklerinide göndeririz dediler yinede gelmedi en sinir olduğum şey ekran kartının kutusuz gelmesi oldu diğerleri mühim değil ben satarken neyin içinde verecem onu ya kargo felan lazım olursa
  • Gerçekten böyle birşey varsa yazık onlara başka ne diyeyim..
    Bende forumda ikinci el bölümünden sewim denen kişiden ram aldım bana bozuk ram göndermiş iade etmek istememe rağmen kabullenmedi yazık yazık başka ne diyelim... aşağıda bu konuyla açtığım linkte var...

    http://resim.donanimhaber.com/m_8625906/mpage_1/key_//tm.htm#8773335

    yani bu gibi durumlarda hakikatten insan çok kötü oluyor durumunu anlıyorum ve çok geçmiş olsun arkadaşım.
  • yani ikinci el neyse çünkü bunlar kişilerden yapılan alışverişler bu tür riskleri var.bu yüzden ikinci el ucuz zaten.yoksa ürünün çalışması değişmiyor o kadar.

    sorun şu ki;arkadaşımızın alışverişi ise sıfır bir ürün ve büyük bir firma.(gerçi büyüklüğünden artık şüphe duyuyorum)bunu kabullenmek imkansız bence
  • burda mavi bilgisayarın suçu mng yle irtibata geçip sorunun çözümünü hızlandırmaması ama asıl suçlu mng dir sorunun kaynağı onlar ve çözecek olanda onlar ağırdan almamalılar bu işleri
  • bende aras kargodan şikayetçiyim o yüzden genellikle ups yada yurtiçi kullanıyorum mng de gözümden düştü artık zaten paralarını aldılarmı işleri bitiyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wings35

    bende aras kargodan şikayetçiyim o yüzden genellikle ups yada yurtiçi kullanıyorum mng de gözümden düştü artık zaten paralarını aldılarmı işleri bitiyor


    Aras bana ankaradan bir ram geldi 6.25 ytl ye göndermiş zaten ram de 30 ytl 'lik mng ile hiç çalışmadım.. Yurtiçide bende hiç ısınmadım hep dandirik işlerde bulunuyorlar özellikle çalışanları yaramaz. UPS biraz daha iyi gibime geliyor.
  • Yapsınlar bakalım,müşteri kaybetmeye başlayınca ne yapacaklar acaba
  • ya 3 kuruş için ayıp hemde şirketin adınıda lekeliyolar maviyede mng yede
  • ben yurtici kargo balgat subesine Casio hesap makinemi gondertmiştim bursadan makine bir geldi Allahtan subede acmısım paketi casio olduguna ben bile inanamadım iki gun sonra nakit olarak zararımı tanzim ettiler; o gun bugun hep yurtici kullandım
  • Biz ucuz arıyoruz halbuki paradan daha önemli olan hizmet var. Dolayısıyla 3-5 neyse farkı fazla verin hizmet alın. Ettiğin telefon parasınıma yanarsın anlamış değilim, senin adınada üzüldüm.

    Kadıköy piyasasında garantiden ürün değiştirildi, yeğenim gitmiş almaya 20 YTL parasını almışlar, bende aradım 25 YTL olarak geri ödemesini sağladım. Millet nasıl kazanırım diye değil, nasıl kazıklarım haline dönüşmüş.
  • Kargolar Allaha emanet arkadaşlar izmirde kargo yüklenirken gördüm kargo kutularını karpuz gibi atıyorlar.Bu kutulardan çıkan elektronik parçaların halini düşünün.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.