Şimdi Ara

HONDA CİVİC OTOMATİK vs MANUEL MOTOR DEVİR KARŞILAŞTIRMASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
4.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR MERHABA 2011 CİVİC ELEFANCE MANUEL SAHİBİYİM. FORUMDA GEZİNİRKEN BİR ARKADAŞIN KENDİ OTOMATİK ARACINI TANITIRKEN 3000 DEVİRDE 150 KM , 3500 DEVİRDE 175 KM, 4000 DEVİRDE 200 KM HIZA ULAŞTIĞINI FOTOĞRAFLARLA AÇIKLAMIŞ. ŞİMDİ SORMAK İSTEDİĞİM AYNI ARACIN MANUEL VİTESLİ OLANINI KULLANMAKTAYIM BENİM ARACIM 3000 DEVİRDE 105 KM HIZA ULAŞMAKTA. BENİM BİLDİĞİM ARACIN BEYGİR VE HIZ FABRİKA DEĞERLERİ AYNI. ACABA BU HONDA ARAÇLARIN OTOMATİKLERİ BİZİM MANUEL VİTESLİ OLANLARDAN DAHA MI FARKLI ÜRETİLİYOR. BİRDE ARKADAŞ ARACIMDA FİLTRE VAR DEMİŞ (fİLTRE NE İŞE YARAR BİLMİYORUM).

    BU KONUDA BİLGİSİ OLAN, BİR ARKADAŞ VAR İSE BENİ VE BENİM GİBİ BU KONUYU MERAK EDEN ARKADAŞLARI AYDINLATIRLARSA SEVİNİRİM


    http://resim.donanimhaber.com/m_60092510/mpage_1/f_/key_//tm.htm#60092510 ARCININ 3000 DEVİRDE 150 YAPTIĞINI ANLATAN ARKADAŞIN KONUSU


    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
     HONDA CİVİC OTOMATİK vs MANUEL MOTOR DEVİR KARŞILAŞTIRMASI



  • Otomatik vites oranlari daha uzundur genelde (7ileri olan dsg gibileri haric ) o yuzden 3000 devirde 150 yapmasi normal. Bir diger misal ise dize araclarda.Manuel olmalarina ragmen 5 viteste 3000 devrde 150 yapabiliyor focuslar.
    Konuya geri donersek otomatik viteslerde oranlar daha uzun. Arkadas filtre vardemis buda su anlama geliyor.performans filtresi dedigimiz simota cb111 filtre takilidir, guzel ses verir ama sanzumana etki etmedigi icin aracin devirlere gore yaptigi hizi degistirmez sadece ivmelenmeyi (hizlanmyi) azcikta ols arttirir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnc1223334444

    Otomatik vites oranlari daha uzundur genelde (7ileri olan dsg gibileri haric ) o yuzden 3000 devirde 150 yapmasi normal. Bir diger misal ise dize araclarda.Manuel olmalarina ragmen 5 viteste 3000 devrde 150 yapabiliyor focuslar.
    Konuya geri donersek otomatik viteslerde oranlar daha uzun. Arkadas filtre vardemis buda su anlama geliyor.performans filtresi dedigimiz simota cb111 filtre takilidir, guzel ses verir ama sanzumana etki etmedigi icin aracin devirlere gore yaptigi hizi degistirmez sadece ivmelenmeyi (hizlanmyi) azcikta ols arttirir.

    Cevabınız için çok teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue_night_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsnc1223334444

    Otomatik vites oranlari daha uzundur genelde (7ileri olan dsg gibileri haric ) o yuzden 3000 devirde 150 yapmasi normal. Bir diger misal ise dize araclarda.Manuel olmalarina ragmen 5 viteste 3000 devrde 150 yapabiliyor focuslar.
    Konuya geri donersek otomatik viteslerde oranlar daha uzun. Arkadas filtre vardemis buda su anlama geliyor.performans filtresi dedigimiz simota cb111 filtre takilidir, guzel ses verir ama sanzumana etki etmedigi icin aracin devirlere gore yaptigi hizi degistirmez sadece ivmelenmeyi (hizlanmyi) azcikta ols arttirir.

    Cevabınız için çok teşekkür ederim.

    Manuel 0-100 9-10 saniye iken otonunki 12 saniyedir....Vites aralığı ne kadar kısa hızlanış o kadar hızlı oluyor....
  • Motor aynı motor ama otomatik şanzıman dişlileri farklı
    0-100 olayına gelirsek manuel kalkışta öndedir ama yarışta otomatik hertürlü alır
  • blue_night_19 kullanıcısına yanıt
    Resmim'de görüldü gibi düşük devir yüksek hız.
     HONDA CİVİC OTOMATİK vs MANUEL MOTOR DEVİR KARŞILAŞTIRMASI HONDA CİVİC OTOMATİK vs MANUEL MOTOR DEVİR KARŞILAŞTIRMASI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustalli

    Motor aynı motor ama otomatik şanzıman dişlileri farklı
    0-100 olayına gelirsek manuel kalkışta öndedir ama yarışta otomatik hertürlü alır

    Otomatik vitesin manuel vitese karsi sansi oldugunu sanmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • supremum kullanıcısına yanıt
    Kısa mesafelerde haklısınız ama uzun vadede otomatik alır hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avansis

    Kısa mesafelerde haklısınız ama uzun vadede otomatik alır hocam.

    Tork konvertöründeki güç kaybı motor gücünü manuel şanzımana göre daha çok çalacaktır. Bu uzun yolda da etkisini gösterir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avansis

    Kısa mesafelerde haklısınız ama uzun vadede otomatik alır hocam.

    Uzun kısa farketmez her halükarda düz vites alır......Sizin dediğiniz gibi olsaydı son hız limitleri otomatiklerin daha fazla olurdu.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: last06

    quote:

    Orijinalden alıntı: avansis

    Kısa mesafelerde haklısınız ama uzun vadede otomatik alır hocam.

    Uzun kısa farketmez her halükarda düz vites alır......Sizin dediğiniz gibi olsaydı son hız limitleri otomatiklerin daha fazla olurdu.....

    Deneyen arkadaşlar var ve otomatık herturlu olıyor ilerde f1 farkı ve bitmek bilmeyen 3. vites farkı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustalli

    quote:

    Orijinalden alıntı: last06

    quote:

    Orijinalden alıntı: avansis

    Kısa mesafelerde haklısınız ama uzun vadede otomatik alır hocam.

    Uzun kısa farketmez her halükarda düz vites alır......Sizin dediğiniz gibi olsaydı son hız limitleri otomatiklerin daha fazla olurdu.....

    Deneyen arkadaşlar var ve otomatık herturlu olıyor ilerde f1 farkı ve bitmek bilmeyen 3. vites farkı :)

    http://www.youtube.com/watch?v=QU0vBSow48Y valla böyleyse hiç bir zaman alamaz....:-)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: last06

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustalli

    quote:

    Orijinalden alıntı: last06

    quote:

    Orijinalden alıntı: avansis

    Kısa mesafelerde haklısınız ama uzun vadede otomatik alır hocam.

    Uzun kısa farketmez her halükarda düz vites alır......Sizin dediğiniz gibi olsaydı son hız limitleri otomatiklerin daha fazla olurdu.....

    Deneyen arkadaşlar var ve otomatık herturlu olıyor ilerde f1 farkı ve bitmek bilmeyen 3. vites farkı :)

    http://www.youtube.com/watch?v=QU0vBSow48Y valla böyleyse hiç bir zaman alamaz....:-)


    fb7 fd6 dan önce kesiciye giriyor 1.ve 2. vites manuel önde 3.vites oto öne gecmeye baslıyor
    otm 3. viteste 185 civarı gorurken manuel 4. viteste 185 civarı goruyor
    deneyipte manuel aldı dıyende var otomatık aldı dıyende var
    ama bence şoför yolun uzunlugu kısalıgı arabaların bakım durumu hepsi bi etken
  • arkadaşlar şunu göz önünde tutun evet doğrudur civic otomatik 5 ileri ama top speed e 4. vites de çıkıyor 5. vites ekonomi içindir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.