Şimdi Ara

2015 Ford MONDEO VIGNALE - Lansman

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
77
Cevap
0
Favori
17.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford 2015 İlk yarı (Autoshow Fuarı bu yıl sonunda sergilenecek)

    Araç Üretime alınmış ve rakip olarak gözünü yukarıya dikmiş durumda Rakip olarak kendine Audi A6-BMW5-S80 gibi bir üst sınıf elitlere dikmiş durumda olduğunu bir çok otorite belirtiyor

    Araç Mondeo'nun Aşırı Lüks versiyonu

    One Ford Stratejisi ile Motor konusunda bir çok yenilik var

    188hp'lik 2.0Litre Hybrid Motor 5.8LT tüketim vaad ediyor.
    2.0 TDCI 163hp'lik motor 181hp'e revize edilmiş ve Euro6 normlarını 2016 yılında zorunlu şimdiden karşılıyor.
    Tüm ürünler Powershift Şanzımanla geliyor.

    Özellikle 2.0 Ecoboost 280hp ve 3.5 V6 Ecoboost ile iddalı olacağı kesin ancak gel gelelim 60-70bin € aralığında bulunan rakiplerine nasıl bir alternatif olacak merak konusu




  • donanımı arttırarak BMW 5 gibi üst sınıfa göz dikemezsin

    Volvo s60 a ya da audi a4 e göz dikersin

    arkadan itiş BMW 3 ve Mercedes c ye bile rakip olamaz bence
  • Üst sınıflara rakip olmaması için bir sebep göremiyorum ben açıkcası.
    Motorda ne gibi yenilikler var bunları da öğrendikten sonra daha kesin konuşabiliriz.
    Tasarım ve iç mekan açısından gayet başarılı bence.
    İlgili arkadaşlar marka algısını bir tarafa bırakıp,objektif bir karşılaştırma yaparsa eğer f/p olarak çok makul bir seçenek olup olmadığı daha net ortaya çıkar.
    Üstelik 2.0 TDCİ 181hp lik motor gerçekten hoş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    donanımı arttırarak BMW 5 gibi üst sınıfa göz dikemezsin

    Volvo s60 a ya da audi a4 e göz dikersin

    arkadan itiş BMW 3 ve Mercedes c ye bile rakip olamaz bence

    Aynen.

    Araca iki kapitoneli deri atıp bir iki krom süs atmayla olmaz bu işler.
  • Bu tarz versiyonları üreterek 5-6000 TL fark verip alinacak şekilde ayarlamali Ford. Atiyorum Titanium paket 70000TL ise bu Vignale paketlisi 75000TL olmali.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu tarz versiyonları üreterek 5-6000 TL fark verip alinacak şekilde ayarlamali Ford. Atiyorum Titanium paket 70000TL ise bu Vignale paketlisi 75000TL olmali.

    hocam sorun şurada
    bahsedilen fark olsa keşke ancak araçta kullanılan malzemeler çok yukarda ve nerden baksan bir fiesta fiyatına yakın akseuar var.

    43bin €'ya A4 alınabildiği gibi 70bin €'ya da Audi A4 alabiliyoruz.

    Ford sanırım bunu yapmak istemiş...sırf jantları aradaki farkı kapatamaz 20'
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    donanımı arttırarak BMW 5 gibi üst sınıfa göz dikemezsin

    Volvo s60 a ya da audi a4 e göz dikersin

    arkadan itiş BMW 3 ve Mercedes c ye bile rakip olamaz bence

    Aynen.

    Araca iki kapitoneli deri atıp bir iki krom süs atmayla olmaz bu işler.

    Aklın yolu bir

  • Bu 181 hp ye çıkartılmış motor Volvo'nun yeni geliştirmekte olduğu motor değil mi? Hatta torku da 400 dü galiba
  • Araba konuşuyor mubarek:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    donanımı arttırarak BMW 5 gibi üst sınıfa göz dikemezsin

    Volvo s60 a ya da audi a4 e göz dikersin

    arkadan itiş BMW 3 ve Mercedes c ye bile rakip olamaz bence

    Aynen.

    Araca iki kapitoneli deri atıp bir iki krom süs atmayla olmaz bu işler.

  • Bu mu BMW 5 serisine rakip olucak ???

    passat satışlarını kesebilirse iyi
  • Çok beğeniyorum yahu şu yeni tasarımı.

    Acaba Türkiye' ye giriş fiyatı ne olacak, şu son zamlardan sonra bu aracı filan almak baya zor olucaktır ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Bu 181 hp ye çıkartılmış motor Volvo'nun yeni geliştirmekte olduğu motor değil mi? Hatta torku da 400 dü galiba

    Volvo motoru piyasaya çoktan çıkardı.

    http://www.autocar.co.uk/car-review/volvo/s60/first-drives/2014-volvo-s60-d4-first-drive-review
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    donanımı arttırarak BMW 5 gibi üst sınıfa göz dikemezsin

    Volvo s60 a ya da audi a4 e göz dikersin

    arkadan itiş BMW 3 ve Mercedes c ye bile rakip olamaz bence

    Kesinlikle katılmakla beraber, bu versiyonun çok da boş bir işe benzediğini düşünmüyorum, D sınıfında highline passat yada baya dolu paketlerle gelen D sınıfı japonlara karşı gayet güzel alınası bir araç olmuş, ama yine kapaklı jantlı boş 3 serisi yada C serisine ucuz alternatif olursa alınabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Bu 181 hp ye çıkartılmış motor Volvo'nun yeni geliştirmekte olduğu motor değil mi? Hatta torku da 400 dü galiba

    Volvo motoru piyasaya çoktan çıkardı.

    http://www.autocar.co.uk/car-review/volvo/s60/first-drives/2014-volvo-s60-d4-first-drive-review

    Volvo dediğimiz motor TDCI ünitesi olarak birçok grubun katkısının olduğu motor.
    Bu motorun aslı PSA Citroen-Peugeot Kökenli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    donanımı arttırarak BMW 5 gibi üst sınıfa göz dikemezsin

    Volvo s60 a ya da audi a4 e göz dikersin

    arkadan itiş BMW 3 ve Mercedes c ye bile rakip olamaz bence

    Kesinlikle katılmakla beraber, bu versiyonun çok da boş bir işe benzediğini düşünmüyorum, D sınıfında highline passat yada baya dolu paketlerle gelen D sınıfı japonlara karşı gayet güzel alınası bir araç olmuş, ama yine kapaklı jantlı boş 3 serisi yada C serisine ucuz alternatif olursa alınabilir.

    Yeni mondeo caponlarla ve passatla zaten mücadele eder rahat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Bu 181 hp ye çıkartılmış motor Volvo'nun yeni geliştirmekte olduğu motor değil mi? Hatta torku da 400 dü galiba

    Volvo motoru piyasaya çoktan çıkardı.

    http://www.autocar.co.uk/car-review/volvo/s60/first-drives/2014-volvo-s60-d4-first-drive-review

    Volvo dediğimiz motor TDCI ünitesi olarak birçok grubun katkısının olduğu motor.
    Bu motorun aslı PSA Citroen-Peugeot Kökenli.

    Maalesef insanlara yanlış bilgi veriyorsun

    volvonun yeni motoru ford tdci değil

    tamamen Volvo üretimi 178 bhp yani 181 hp



    The engine uses the latest fuel-injector technology from Denso, which allows fuel to be injected at 2500 bar rail pressure, some 500-700 bar more than most competitors. Each injector features a sensor, rather than a single sensor shared across all four, and permits more precise injector control. Volvo says it can inject up to nine times per combustion cycle.

    The Volvo S60 D4 is the most frugal yet, and the first Volvo to record emissions below 100g/km. The new D4 is the first S60 to use Volvo’s new family of engines, a clean-sheet design built and designed by Volvo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 14 Şubat 2014; 16:16:17 >
  • Draqonn kullanıcısına yanıt
    Yani . Ben zaten küçümsenecek bir araç olmadığını evveliyattan beri söylerim, çok ama çok geç kaldı TR için, çok yanlış zamanda gelecek ülkemize.
  • Otoritelerin hayal gücü genişmiş.Önce Passatla kapışsın sonra kapışır abileriyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: infinite

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Bu 181 hp ye çıkartılmış motor Volvo'nun yeni geliştirmekte olduğu motor değil mi? Hatta torku da 400 dü galiba

    Volvo motoru piyasaya çoktan çıkardı.

    http://www.autocar.co.uk/car-review/volvo/s60/first-drives/2014-volvo-s60-d4-first-drive-review

    Volvo dediğimiz motor TDCI ünitesi olarak birçok grubun katkısının olduğu motor.
    Bu motorun aslı PSA Citroen-Peugeot Kökenli.

    Maalesef insanlara yanlış bilgi veriyorsun

    volvonun yeni motoru ford tdci değil

    tamamen Volvo üretimi 178 bhp yani 181 hp



    The engine uses the latest fuel-injector technology from Denso, which allows fuel to be injected at 2500 bar rail pressure, some 500-700 bar more than most competitors. Each injector features a sensor, rather than a single sensor shared across all four, and permits more precise injector control. Volvo says it can inject up to nine times per combustion cycle.

    The Volvo S60 D4 is the most frugal yet, and the first Volvo to record emissions below 100g/km. The new D4 is the first S60 to use Volvo’s new family of engines, a clean-sheet design built and designed by Volvo.

    bu motorun alt yapısı %100 Volvo olduğu ile alakalı kaynağı gösterebilirmisin?

    motorun AR-GE'si ile alakalı bilgi rica ediyorum.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.