Şimdi Ara

VW CC mi Passat CC mi acil yardım lütfen!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese selamlar, cuma günü bulduğum iki araçtan birini alacağım kısmetse, araçlardan biri yeni kasa 2012 1.4 tsi boş paket vw cc, diğeri 2011 makyajsız 1.8 tsi cam tavan hariç full (xenon, deri koltuk vs.) bir araç, iki araç da hatasız boyasız, 2011 olanın kmsi daha düşük 2012 model olan 80.000 km civarında, arada 6-7 bin TL bir rakam var, sizce boş olan yeni kasa mı yoksa makyajsız kasa mı, kafam karışmış durumda 2011 model makyajsız kasalar neden 2012 makyajlı kasanın fiyatlarına yakın? eski kasaların motoru 1.8 olmasından dolayı daha mı çok rağbet görüyor anlamadım. Sizce hangisini almalıyım? Bir de şehir içinde hangisi daha az yakar, önerileriniz için şimdiden teşekkürler...



  • 1.4 tsi daha az yakması lazım
  • 1.4 tsi olan alınır. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parayi neye vereceksin ki? arabanin makyajina mi yoksa konfor kalite dusuk km gibi ozelliklerine mi. Konfor donanim kalite para eder ama bence makyaj etmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Parayi neye vereceksin ki? arabanin makyajina mi yoksa konfor kalite dusuk km gibi ozelliklerine mi. Konfor donanim kalite para eder ama bence makyaj etmez

    düşük km olan makyajsız kasa zaten, 1.4 tsi 160 küsür tane ikinci el ilanı var bu kafamda soru işaretine neden oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serxserx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Parayi neye vereceksin ki? arabanin makyajina mi yoksa konfor kalite dusuk km gibi ozelliklerine mi. Konfor donanim kalite para eder ama bence makyaj etmez

    düşük km olan makyajsız kasa zaten, 1.4 tsi 160 küsür tane ikinci el ilanı var bu kafamda soru işaretine neden oluyor.

    Birincisi 160 tane satılık cc ilanı çok yüksek bir rakam değil.İkincisi o aracı satanların çoğu en az 5000 lira kar etmenin derdine düşmüşler.Ben sattığım 1.4 led far opsiyonlu cc yi 80.000 liraya almıştım şimdi bomboş cc olmuş 95.000 lira.Hal böyle olunca iki sene binip zarar etmeden aracı satmanın derdine düştü insanlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gh912 -- 15 Ocak 2014; 19:52:42 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.4 TSI yağ yakıyor, ayrıca 1.8TSI o kasanın hakkı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serxserx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Parayi neye vereceksin ki? arabanin makyajina mi yoksa konfor kalite dusuk km gibi ozelliklerine mi. Konfor donanim kalite para eder ama bence makyaj etmez

    düşük km olan makyajsız kasa zaten, 1.4 tsi 160 küsür tane ikinci el ilanı var bu kafamda soru işaretine neden oluyor.

    Ben de bu yuzden makyajsiz kasa almak daha mantikli. Bir arac makyajli diye seciliyorsa bence bir yanlislik var. Tabi alana karisilmaz. Makyajli kasayi cok begeniyorsaniz makyajiyi alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski kasa harika bencede o kasanin hakki 1.8 tsi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG ne olacak şimdi? CC modelinde sorun yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 model 1.8 TSI olanı al
  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OceanMaster -- 15 Ocak 2014; 20:53:16 >
  • 1.8 TSI motor MTV açısından tercih edilmez, sizin için sorun yaratmayacaksa daha iyi olur.

    CC ile Passat arasında farklar var, her şeyden önce, CC'nin gündelik hayata uygun bir otomobil olmadığını söylemek lâzım. Dışarıdan çok büyük ve geniş olmasına rağmen içi son derece dar ve basık, baz donanım CC de bana göre yeterli donanıma sahip değil, böylesine geniş ve büyük olan bir otomobilde katlanır aynayı bile opsiyon tutan Doğuş Oto'ya bir kez daha selamlarımı iletiyorum. 1.4 TSI motordan 160 HP güç çıkıyor, çoğu kişinin "1.4 Motor az yakar" düşüncesinden ötürü bu arabayı satılığa çıkarttığını söylemekte de fayda var. Bunları da geçtim, 7-DSG konusuna bulaşmamak en doğrusu, kullananlar sıfır olarak satın alıyor ve aracın garantisi bittikten sonra elden çıkartıyor, ikinci sahibi de talihi ile baş başa bırakılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    DSG ne olacak şimdi? CC modelinde sorun yok mu

    Hiç olmaz mı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gh912

    quote:

    Orijinalden alıntı: serxserx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Parayi neye vereceksin ki? arabanin makyajina mi yoksa konfor kalite dusuk km gibi ozelliklerine mi. Konfor donanim kalite para eder ama bence makyaj etmez

    düşük km olan makyajsız kasa zaten, 1.4 tsi 160 küsür tane ikinci el ilanı var bu kafamda soru işaretine neden oluyor.

    Birincisi 160 tane satılık cc ilanı çok yüksek bir rakam değil.İkincisi o aracı satanların çoğu en az 5000 lira kar etmenin derdine düşmüşler.Ben sattığım 1.4 led far opsiyonlu cc yi 80.000 liraya almıştım şimdi bomboş cc olmuş 95.000 lira.Hal böyle olunca iki sene binip zarar etmeden aracı satmanın derdine düştü insanlar.

    Söylemeden edemeyeceğim, 7.000 TL kâr sağlayan tanıdıklarım var.




  • 1.8 tsi olan alındı mesaj yazan herkese teşekkür ederim.
  • Hayırlı olsun.Nasıl çok ciğerli makina değilmi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gh912 G kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim, 1.4 tsi cc kullanmadım ama araba normal passatlarla kıyaslanmayacak kadar atak, konforu ve yol tutuşu gayet güzel, yakıtı da şehirdışı 7 lt/100 km, şehir içi 9.8/100km buna da katlanacağız artık.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.