Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (264. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 262263264265266
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkürler JUNE8O

    vr400 fazlaca ısındığı söyleniyor yorumlarda.
    bu hususta kullanan arkadaşlardan yorum alabilirsem sevinirim.
  • TP-Link Türkiye kullanıcısına yanıt
    Tekrar merhaba, PC'deki model İntel(R) Wireless-N 7260 modeli,Telefon modeli ise Samsung Galaxy J5 modeli.
  • Merhaba, başka bir modemde kullanabildiğim external hdd mi, TP-Link TD-9980 görüyor ama volumlerini görmüyor. Bir çözümü varmıdır?



     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eybabi -- 6 Şubat 2019; 19:13:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tp-link v9970 v3 modeline ait root şifresine internet üzerinden erişmek mümkün olduğu gibi bu root şifresini değiştiren de var. bu modelin güvenlik güncellemeleri size mi ait yoksa bu ürünü veren ve arayüzünü istediği gibi kendisi veya sizin aracılığınızla modifiye eden isp' ye mi ait oluyor? bu ürün için ne düşünüyorsunuz?
    https://tosunkaya.com/turk-telekom-tp-link-td-w9970-root-sifresi-degistirme/



    teşekkürler.




  • merhaba, tp link td-w9970v1 model cihaz satın almıştım. 35 mbit download hıza kadar Türknet internet paketi kullanıyorum. Cihaz kablolu olarak bağlandığında 32-35 mbit download hızı almasına rağmen, kablosuz olarak bağlandığında yeri geldiğinde 1-2 mbit, yeri geldiğinde 20-25 mbit hızla bağlanıyor.Ama genel ortalama 8-10 mbit download hızı ancak alıyorum. Çok acayip bir dalgalanma mevcut. Ardarda hız testi yaptığımda dahi birbirini tutmuyor. Wifiden bağlı iken online oyun oynayamıyorum bu internet hızı yüzünden. Telefonla müşteri hizmetlerinizi aradım. Wifi channeli 11 yapmam söylendi. Yapmama rağmen aynı sorun devam ediyor. Sitenizdeki son güncel firmware'i de yükledim cihaza. Ama wifideki internet hızına yine bir çözüm olmuyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • planetcrk kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Bu konu ile ilgili olarak çağrı merkezimiz ile görüşerek bilgi alabilirsiniz. 0850 724 44 88 burada dikkat edilmesi gereken husus kablosuz kanal ayarınızın sabitlenmesidir. Çevrenizde bulunan kablosuz sinyallerin yoğunluğundan dolayı bu problem ile karşılaşabilirsiniz.

    Cihazınızın Web Arayüzüne giriş yaptıktan sonra WİRELESS - WİRELESS SETTİNGS menüsüne tıklayarak Channel 1,3,6,11 bu kanalları tek tek seçip kaydedip kablosuz hız testi yaparak test etmeniz gerekmektedir.

    Saygılarımızla
  • Tp link tdw9970 cihazına sitenizdeki firmware güncellemesini yaptım. Ancak wifide daha fazla kopmalar meydana geldi sanki. Orjinal aldığımdaki firmwareyi tekrar yüklemek istiyorum. Bunu nasıl yapacağım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GÜNCELLEME BAŞARISIZ... Upload edilen dosya router tarafından kabul edilmiyor neden böyle bir hata alıyorum ? modem versiyon no :3.0 v3.0 firmwareyi yüklemeye çalışmama rağmen neden bu hatayı alıyorum

    model: TD-W8901G
  • Dsl ışığım ara ara gitmekte TP-Link TD-W9970 kullanıyorum. Modem arayüzünde bazı başarısız kısımlar mevcut bunlar hakkında bilginiz var mı =?

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN




  • zehir243771 Z kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Kullanmakta olduğunuz modem üzerinde TTNET veya Türk Telekom logosu bulunuyor mu ?

    Saygılarımızla
  • Hayır benim dışarıdan aldığım bir modem .
    İnternet servis sağlayıcımla iligli bir problem mi modem ile mi ilgili bu yüzden sormak istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zehir243771 Z kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Almış olduğunuz bu hata Servis sağlayıcı bir hatadır. Servis sağlayıcınız ile görüşmeniz gerekmektedir.

    Saygılarımızla
  • Merhaba,
    Mercusys mw300re menzil genişletici ürününü satın aldım.
    Ancak modemden en fazla 10 metre mesafedeki odada cihazlar ağı görüyor olsa da bağlantı kullanılamayacak kadar yavaş.
    Bu durum normal mi?
    Değilse sebebi ne olabilir?
    Düzeltmek için yapılabilecek bir şey var mı?
  • Merhaba

    60 metre otedeki abimin wifisine baglanmam gerekiyor ?

    Hangi cihazi almam gerekiyor ?


     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben wr840n den İnternete bağlanıyorum ve ağ geçidi 192.168.1.1 bundan bir diğer odaya daha koydum aynı routerdan ama bu 192.168.0.1 bunların ikisini de aynı ağ geçidinde nasıl yapabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha öncedende modemden dolayı size bi soru sormuştum modemden kaynaklı olmadığını söylemiştiniz. Bende bunun üzerine cat6 kablo cektim eksiz bir şekilde ankastreden modemime,ayrıyetten archer vr1200 satın aldım.Modem arayüzünde snr ve hat zayıflaması iyi olarak görünüyor bu error kısmı ise download bölümünde bi hayli fazla nedeni nedir acaba modem kaynaklı mı :(
    Cevaplarsanız sevinirim..
  • Ceki1977 C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Kullandığınız ana modeminizin sinyal çıkış gücü de bağlantı yapılmasında önemlidir. Cihazların kullanıldığı ortam içerisinde oluşan etkenler kablosuz sinyali etkileyecektir. Gerekli bilgilendirme için dilerseniz support.tr@tp-link.com adresimize yada 0850 724 44 88 numaralı çağrı merkezimizi arayarak öğrenebilirsiniz.

    Saygılarımızla
  • General2136 G kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    İki nokta arası birbirlerinin doğrudan görebiliyor ise alıcı ve verici olarak dış ortam AP cihazlarımızı tercih edebilirsiniz. Aşağıdaki link üzerinden ürünlerimizi inceleyebilirsiniz. 2 adet alım yaparak alıcı ve verici olarak konumlandırabilirsiniz.

    CPE210 Dış Ortam AP

    Saygılarımızla
  • i.halil27 İ kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Farklı bir odaya konumlandırdığınız TL-WR840N Router cihazını fabrika ayarlarına döndürerek aşağıdaki link üzerinden kurulumunuzu yeniden yapmanız gerekmektedir. Belirttiğiniz gibi aynı ıp bloğunda iki Router cihazını da kullanabilirsiniz.

    Router Access Point Mode alma

    Saygılarımızla
  • zehir243771 Z kullanıcısına yanıt
    Merhabalar ;

    Konu ile ilgili olarak support.tr@tp-link.com adresimize probleminizi ve iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz ?

    Saygılarımızla
  • 
Sayfa: önceki 262263264265266
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.