Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.812
Cevap
98
Favori
292.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tplink w8951nd modemimiz var laptop veya cep telefonuyla 7-8 kişi sadece wifi kullanarak bağlantı yapıyoruz. Daha fazla cihaz bağlanılamıyor İnterneti gezinmek için kullanıyoruz.
    Acaba daha fazla (15 civarında) wifi bağlantısı yapabilmek için modem ayarı varmı yoksa ne önerirsiniz?
    Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamSs


    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamSs

    Kablosuz baglantiyi daha ileri tasimak icin tavsiye edeceginiz urunleriniz nelerdir? Katima az gelen baglantiyi tekrarlayip sinyali artirmak istiyorum...

    kablolumu taşıyacaksınız kablosuzmu

    Kablosuzu tekrar kablusuz olarak daha ileri iletecek

    üniversal repeater destekli 701nd veya 801nd olabilir

    901N evde kullanıyorum arada sırada Paket sıkışması yaşıyorum Cihazları kapatıp açmak zorunda kalıyorum TP-Link in çözemediği şeylerden birisi Kanalları el ile ayarlamama rağmen kanal atlaması yapıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TP-LINK TURKIYE

    Merhaba Emre Bey ;

    Hızdaki Kayıplar genellikle çevrenizde kanal yoğunluğuna göre değişmektedir. Örn: Çevrenizde eğer aynı kanalı kullanan birden fazla wireless sinyali mevcutsa iletimde aksaklıklar olacaktır. Genellikle bu gibi hız ayarlarında Kanal ayarını sabitleyerek en verimli kanalı bulmaktayız.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE

    Dediğiniz olmuyor işte. Kanallar belli zaman sonra Auto olup sürekli değişikliğe uğruyor TP-Link biraz daha kalitesini arttırması gerekiyor bu şart artık sırf bu olay yüzünden ben bağlamış olduğum kurumsal firmayı kaybettim.

     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN


    Keşke herşey teoride ki gibi olsa ama Tp-Link in bu sorunu adamı bayıyor resmen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeVil_BoZZo

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamSs


    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamSs

    Kablosuz baglantiyi daha ileri tasimak icin tavsiye edeceginiz urunleriniz nelerdir? Katima az gelen baglantiyi tekrarlayip sinyali artirmak istiyorum...

    kablolumu taşıyacaksınız kablosuzmu

    Kablosuzu tekrar kablusuz olarak daha ileri iletecek

    üniversal repeater destekli 701nd veya 801nd olabilir

    901N evde kullanıyorum arada sırada Paket sıkışması yaşıyorum Cihazları kapatıp açmak zorunda kalıyorum TP-Link in çözemediği şeylerden birisi Kanalları el ile ayarlamama rağmen kanal atlaması yapıyor.

    varsa firmware güncelleyin durduk yere kanal sapıtması normal değil
  • Wa7210n cihazın 137 seri nosu ile baslayanlarda problem mi var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connaught

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeVil_BoZZo

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamSs


    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamSs

    Kablosuz baglantiyi daha ileri tasimak icin tavsiye edeceginiz urunleriniz nelerdir? Katima az gelen baglantiyi tekrarlayip sinyali artirmak istiyorum...

    kablolumu taşıyacaksınız kablosuzmu

    Kablosuzu tekrar kablusuz olarak daha ileri iletecek

    üniversal repeater destekli 701nd veya 801nd olabilir

    901N evde kullanıyorum arada sırada Paket sıkışması yaşıyorum Cihazları kapatıp açmak zorunda kalıyorum TP-Link in çözemediği şeylerden birisi Kanalları el ile ayarlamama rağmen kanal atlaması yapıyor.

    varsa firmware güncelleyin durduk yere kanal sapıtması normal değil

    Kaçkere yaptım aynı şeyi sadece bu modellerde değil çoğu modelinde aynı şeye rastladım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeVil_BoZZo

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeVil_BoZZo

    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught


    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamSs


    quote:

    Orijinalden alıntı: connaught

    quote:

    Orijinalden alıntı: DreamSs

    Kablosuz baglantiyi daha ileri tasimak icin tavsiye edeceginiz urunleriniz nelerdir? Katima az gelen baglantiyi tekrarlayip sinyali artirmak istiyorum...

    kablolumu taşıyacaksınız kablosuzmu

    Kablosuzu tekrar kablusuz olarak daha ileri iletecek

    üniversal repeater destekli 701nd veya 801nd olabilir

    901N evde kullanıyorum arada sırada Paket sıkışması yaşıyorum Cihazları kapatıp açmak zorunda kalıyorum TP-Link in çözemediği şeylerden birisi Kanalları el ile ayarlamama rağmen kanal atlaması yapıyor.

    varsa firmware güncelleyin durduk yere kanal sapıtması normal değil

    Kaçkere yaptım aynı şeyi sadece bu modellerde değil çoğu modelinde aynı şeye rastladım.

    cihazı ne olarak kullanyorsunuz
  • UR ( Universal Repeater ) olarak.
  • DeVil_BoZZo kullanıcısına yanıt
    Merhaba Emre Bey ;

    Size ulaşabileceğimiz bir irtibat numarasını bizlere mesaj yoluyla iletirseniz. cihaz kontrolü için uzman personellerimiz sizlerle irtibat kuracaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • Merhaba T-link w8968n model adsl modemin çekim gücünü arttırmak için ne yapmam gerekiyor cihazlarım modemin olduğu odanın hemen yanındaki odadan bile ortalama 3-4 kademe çekiyor amacım dubleks evin her yer odasından tam çekmesini istiyorum sinyali yükseltmek için Dark marka 2 adet 15 db'lik yeni anten satın aldım fakat buda bir işe yaramadı sinyalde yükselme olmadı sinyali artırmak için ne yapmam gerekiyor sinyal çekim gücünü nasıl arttırabilirim ?
  • Değerli Müşterimiz;

    Evinizin uç noktalarında eğer wireless sinyaliniz az çekiyor ise TL-WA ile başlayan tüm serilerimizden alıp kullanabilirsiniz. Bu serideki cihazlarımız herhangi bir ethernet kablosuna ihtiyac duymadan sizin modem ile bağlantınızı sağlamaktadır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • firmaya buradakı hızmetı konusunda tesekkur etmek ıstıyorum ornek davranıs bıcımı ıcın tesekkurler
  • xxx yurdunda kalıyorum. Bu dönem başında 8 tane "Router WR741ND" sipariş ettik her daireye bağlattık ancak dönem sonunda zat-ı muhteremin biri modemi çalmış. Bunu MAC adresinden ya da seri numarasından tespit etme imkanımız var mıdır? Varsa nasıl oluyor? Yoksa neden yok?

    Eşdeğer diğer bir modemden aldığımız yazılım ve donanım sürümleri:

    Firmware Version:
    3.16.5 Build 130325 Rel.62568n
    Hardware Version:
    WR741ND v4 00000000



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IamTheOneWhoNoob -- 17 Nisan 2020; 9:39:46 >
  • Değerli Müşterimiz ;

    Bu şekilde cihazın mac adresi vs. gibi bilgilerle bir yer saptama yapamıyoruz.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • Merhaba yardımlarınız ve yardım çabalarınız için şimdiden çok çok teşekkürler bir kaç gün önce net bağlattım ilk gün gayet güzel bir bağlantı olmasına rağmen 2. günden itibaren sürekli net kopmaya gidip gelmeye başladı. modemden ince bir ses geliyor ilk önce Wi fi ışığı sönüyor sonra adsl ışığı ile net ışığı gidiyor . hattımla ilgili internet servis sağlayıcısı görüştüğüm halde hattımda bir sorun olmadığını modemimde bir sorun olduğunu söylediler. modemde tanılamayı yaptığımda şöyle birşey çıkıyor ;



     SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN
  • TD854W Model modemim var. Yaklasik 5-10 metre uzaktaki odamdan wireless çekmiyor. Ne bilgisayardan ne de telefondan. Bu kadar yakindan çekmemesinin sebebi ne olabilir? Modemim günceldir.
    Playstation 3'un online oyunlarinda da çoğu zaman hata veriyor. Nat type: 3 oluyor çoğu zaman. Yardimlarinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilgisayar ilk açıldığında internet erişimi geç geliyor nedeni nedir ? kablodan mı yoksa bağlantı hızımdan mı veya bilgisayar hızından mı kaynaklanmakta ?
  • 5110G ve TPLİNK 8901G modem var. 5110G ile internetimi dağıtıyorum. 3 kişi kullanıyoruz. Wifiye hız sınırı koymak istiyorum. 5110g nin hız sınırlama özelliği yok. Bunun için tplink 741nd alacağım. Bağlantı nasıl olmalı ???
  • teslamotorsfun T kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz ;

    Kullandığınız TP-LINK Modeminizin Seri Numarasını bizlere iletir misiniz? Konu ile ilgili olarak bilgi aktarılacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • EnverPasha kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz ;

    Kullandığınız TP-LINK cihazınızın model numarasını bizlere iletirseniz yardımcı olunacaktır. Genellikle bu problem hattan kaynaklanmaktadır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TURKIYE
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.