Şimdi Ara

YENİ CİVİC TYPE-R İLK TEST İNCELEMESİ!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
0
Favori
4.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim gördüğüm ilk test yazısı yeni type-r hakkında. Gözümden kaçmış başka bi test veya yorum var mı bilmiyorum o yüzden ilk dedim.

    Ayrıca altını özellikle çizeyim , araç prototip ve honda geliştirme merkezinde ki aracı test ediyorlar. Üzerinde halen çalışılıyor.




    Detaylı okumak istemeyenler için özet geçeyim , en hızlı ve en hırçın type-r geliyor. Kullanan kişi ivmelenmesinden çok etkilenmiş. Cla 45 amg'den sonra en güçlü motor'un bu araç da olacağını söylüuor. 280-300 hp arasında bi motordan bahsediliyordu şimdiye kadar ama 340 hp'ye kadar yükseltilme ihtimali yüksek. Beklediğinden fazla turbo boşluğu olduğunu söylemiş , bunun karşılığında honda mühendisleri motor'un halen geliştirme aşamasında olduğunu ve 18 ay'lık sürelerinin olduğunu söylemiş. 340 hp olma ihtimalide buradan geliyor.

    Racing modunda aracın karakterinin net bi şekilde değiştiğinden , sürüşün sertleştiğinden bahsetmiş. Frene bastığında , fren pedalı'nın gaz pedalı ile aynı seviye'ye gelmesinden etkilenmiş. Bu detaydan özellikle bahsetmiş. Sanırsam Senna'nın bu firma'ya kattığı ince detaylardan biri.

    Motor sesinden etkileyici diye bahsetmiş. Redline 7000 rpm.


     YENİ CİVİC TYPE-R İLK TEST İNCELEMESİ!!! YENİ CİVİC TYPE-R İLK TEST İNCELEMESİ!!! YENİ CİVİC TYPE-R İLK TEST İNCELEMESİ!!! YENİ CİVİC TYPE-R İLK TEST İNCELEMESİ!!! YENİ CİVİC TYPE-R İLK TEST İNCELEMESİ!!! YENİ CİVİC TYPE-R İLK TEST İNCELEMESİ!!! YENİ CİVİC TYPE-R İLK TEST İNCELEMESİ!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 13 Ocak 2014; 9:32:50 >





  • Dergideki Honda Type - R ve NSX başlığını görünce ben de alıp okudum, muhtemelen turbo boşluğunu iyileştirirler ama turbonun eski versiyonlara göre neden olduğu pedal hassasiyetindeki azalmayı nasıl düzeltirler merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce



    Dergideki Honda Type - R ve NSX başlığını görünce ben de alıp okudum, muhtemelen turbo boşluğunu iyileştirirler ama turbonun eski versiyonlara göre neden olduğu pedal hassasiyetindeki azalmayı nasıl düzeltirler merak ediyorum.


    O hassasiyet düzelmez , zaten parantez içinde bahsetmiş turbo araçlarda bu kaçınılmaz diye. Ama yinede üst devirlerde ki hassasiyeti beğenmiş kullanan arkadaş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce



    Dergideki Honda Type - R ve NSX başlığını görünce ben de alıp okudum, muhtemelen turbo boşluğunu iyileştirirler ama turbonun eski versiyonlara göre neden olduğu pedal hassasiyetindeki azalmayı nasıl düzeltirler merak ediyorum.


    O hassasiyet düzelmez , zaten parantez içinde bahsetmiş turbo araçlarda bu kaçınılmaz diye. Ama yinede üst devirlerde ki hassasiyeti beğenmiş kullanan arkadaş.

    O hassasiyet de turbo beslemeli araçlarda başarı sayılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce



    Dergideki Honda Type - R ve NSX başlığını görünce ben de alıp okudum, muhtemelen turbo boşluğunu iyileştirirler ama turbonun eski versiyonlara göre neden olduğu pedal hassasiyetindeki azalmayı nasıl düzeltirler merak ediyorum.


    O hassasiyet düzelmez , zaten parantez içinde bahsetmiş turbo araçlarda bu kaçınılmaz diye. Ama yinede üst devirlerde ki hassasiyeti beğenmiş kullanan arkadaş.

    O hassasiyet de turbo beslemeli araçlarda başarı sayılır.

    Bu arada dergiye öyle bi kapak yapmışlar ki görünce almamazlık edemedim.

    Sayfa 68'de çok güzel , onuda paylaşabilirim.
  • Fotoğraflar mobilden gözükmüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce



    Dergideki Honda Type - R ve NSX başlığını görünce ben de alıp okudum, muhtemelen turbo boşluğunu iyileştirirler ama turbonun eski versiyonlara göre neden olduğu pedal hassasiyetindeki azalmayı nasıl düzeltirler merak ediyorum.


    O hassasiyet düzelmez , zaten parantez içinde bahsetmiş turbo araçlarda bu kaçınılmaz diye. Ama yinede üst devirlerde ki hassasiyeti beğenmiş kullanan arkadaş.

    O hassasiyet de turbo beslemeli araçlarda başarı sayılır.

    Bu arada dergiye öyle bi kapak yapmışlar ki görünce almamazlık edemedim.

    Sayfa 68'de çok güzel , onuda paylaşabilirim.

    Alıntıları Göster
    Aerodinamik olarak iddialı bir model , o yüzden gücüne göre oldukça iyi hızlanma ve son hız verileri olması muhtemel .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Aerodinamik olarak iddialı bir model , o yüzden gücüne göre oldukça iyi hızlanma ve son hız verileri olması muhtemel .

    Alıntıları Göster
    Tamam type-r lar illa ön çeker olur ama o kadar gücü ön tekerler ile rezil etmek çok anlamsız EVO gibi güzel bir araç çıkabilirdi halbuki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmst

    Tamam type-r lar illa ön çeker olur ama o kadar gücü ön tekerler ile rezil etmek çok anlamsız EVO gibi güzel bir araç çıkabilirdi halbuki.

    Alıntıları Göster
    Arka süspansiyon sistemi torsiyon mu yoksa buna özel bağımsız mı yapmışlar.
  • HondAta kullanıcısına yanıt
    Mobilden hicbir fotografı göremiyoruz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Mobilden hicbir fotografı göremiyoruz..
    Yalnız bunları bu şekilde yayınlamak kanunen yasak, biliyorsun değil mi Anıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Yalnız bunları bu şekilde yayınlamak kanunen yasak, biliyorsun değil mi Anıl?

    Ben de bunu yazacaktım, sanırım izinsiz çoğaltma durumuna giriyor galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce



    Dergideki Honda Type - R ve NSX başlığını görünce ben de alıp okudum, muhtemelen turbo boşluğunu iyileştirirler ama turbonun eski versiyonlara göre neden olduğu pedal hassasiyetindeki azalmayı nasıl düzeltirler merak ediyorum.


    O hassasiyet düzelmez , zaten parantez içinde bahsetmiş turbo araçlarda bu kaçınılmaz diye. Ama yinede üst devirlerde ki hassasiyeti beğenmiş kullanan arkadaş.

    O hassasiyet de turbo beslemeli araçlarda başarı sayılır.

    Bu arada dergiye öyle bi kapak yapmışlar ki görünce almamazlık edemedim.

    Sayfa 68'de çok güzel , onuda paylaşabilirim.

    Bugünkü Auto Show da da Civic SW un sürüş izlenimi var, resim atayım dedim ama hem tembel olduğumdan hem de sana haksızlık olur diye ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce



    Dergideki Honda Type - R ve NSX başlığını görünce ben de alıp okudum, muhtemelen turbo boşluğunu iyileştirirler ama turbonun eski versiyonlara göre neden olduğu pedal hassasiyetindeki azalmayı nasıl düzeltirler merak ediyorum.


    O hassasiyet düzelmez , zaten parantez içinde bahsetmiş turbo araçlarda bu kaçınılmaz diye. Ama yinede üst devirlerde ki hassasiyeti beğenmiş kullanan arkadaş.

    O hassasiyet de turbo beslemeli araçlarda başarı sayılır.

    Bu arada dergiye öyle bi kapak yapmışlar ki görünce almamazlık edemedim.

    Sayfa 68'de çok güzel , onuda paylaşabilirim.

    Bugünkü Auto Show da da Civic SW un sürüş izlenimi var, resim atayım dedim ama hem tembel olduğumdan hem de sana haksızlık olur diye ..

    Alıntıları Göster
    hatchback kasası içime çok sinmemişti ama type-r olunca farklı olmuş. Aşırı derecede beğendim. Türkiye ye geldiği gün Maltepe Mutluhandayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozr2pkr

    hatchback kasası içime çok sinmemişti ama type-r olunca farklı olmuş. Aşırı derecede beğendim. Türkiye ye geldiği gün Maltepe Mutluhandayım

    Alıntıları Göster
    ARabanın önü güzelde arkası biraz düzelse iyi olurmuş ama böylede güzel.
  • 1.6 dizel bile 70 bin lira kimbilir typer ne kadar olur
  • Eger tek turbo ile bu gucu almaya calisiyorlarsa turbo boslugu olmasi kacinilmaz.

    Sanki eski type-r in alt devirleri cok canliydi.

    Bu arada arac 4x4 mu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: viper17

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    "Suehiro Hasshi Nurburgring'de önden çekişli bir otomobil için en hızlı tur zamanının sözünü veriyor."

    Megane RS ile ne kapışırlar bee.

    Beklemedeyiz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 14 Ocak 2014; 2:31:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Çok yüksek devir çeviren bir makina olmayacak ama kesiciye kadar güç alınabilecek anlaşılan. Dolayısı ile üst devirlerde maksimum boost için alt devirlerde lag sorunu oluyor. Bakalım nasıl optimize edecekler boost'u. Yeni bir şeyler bulurlarsa bize de fikir vermiş olurlar hiç fena olmaz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Çok yüksek devir çeviren bir makina olmayacak ama kesiciye kadar güç alınabilecek anlaşılan. Dolayısı ile üst devirlerde maksimum boost için alt devirlerde lag sorunu oluyor. Bakalım nasıl optimize edecekler boost'u. Yeni bir şeyler bulurlarsa bize de fikir vermiş olurlar hiç fena olmaz :)

    Ben hep şöyle düşünmüştüm; malum DOHC VTEC ler alt devirlerde yeterli çekise sahip değil rakipleri gibi, maks 5000 devire kadar turbo devrede olsa sonra turbo devreden çıkıp VTEC sistemi devreye girse, böyle bir motor olabilir miydi acaba?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.