Şimdi Ara

NVIDIA GeForce 332.21 WHQL [ÇIKTI]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
1.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • NVIDIA 331.93 BETA sürücüsünden sonra yeni 332.21 WHQL sürücüsünü yayınladı. Sürücü aşağıdaki yenilikleri/güncelleştirmeleri barındırmaktadır.

    This new 332.21 WHQL driver introduces a variety of new SLI profiles and ensures maximum performance and system stability across all titles.

    As always, this driver is also bundled with GeForce Experience (v1.8.1) which provides the easiest way to keep your drivers up to date an your games optimized. In addition, this version supports the latest new features and Beta functionality. This includes the Beta version of GeForce ShadowPlay™ and ShadowPlay Twitch Streaming. Leveraging the dedciate hardware inside GeForce GTX GPUs, this new capture and streaming tool offers exceptional features and performance. Also included in the latest version of GeForce Experience is support for NVIDIA GameStream™. Combined with a SHIELD device, this allows games on a GeForce GTX-equipped PC to be wirelessly streamed to another room so they can be enjoyed on the couch, in bed, or nearly anywhere in the house.

    New in GeForce 332.21 WHQL drivers

    SLI Technology
    Assetto Corsa – created profile
    Eve Online – created DX11 profile
    Plants vs. Zombies Garden Warfare – created profile
    Thief – created profile
    Gaming Technology
    Supports GeForce ShadowPlay™ technology
    Supports GeForce ShadowPlay™ Twitch Streaming
    SHIELD
    Supports NVIDIA GameStream™ technology
    3D Vision
    Injustice: Gods Among Us – “Excellent”
    Path of Exile – “Good”
    Additional Details

    Installs new PhysX System Software 9.13.0725.
    Installs HD Audio v1.3.30.1
    Installs GeForce Experience 1.8.1
    Includes support for applications built using CUDA 5.5 or earlier version of the CUDA Toolkit. More information athttp://developer.nvidia.com/cuda-toolkit
    Supports OpenGL 4.4 for GeForce 400-series and later GPUs.
    Supports DisplayPort 1.2 for GeForce GTX 600 series GPUs.
    Supports multiple languages and APIs for GPU computing: CUDA C, CUDA C++, CUDA Fortran, OpenCL, DirectCompute, and Microsoft C++ AMP.
    Supports single GPU and NVIDIA SLI technology on DirectX 9, DirectX 10, DirectX 11, and OpenGL, including 3-way SLI, Quad SLI, and SLI support on SLI-certified Intel and AMD motherboards.

    Link: http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/71704/en-us

    Edit: Daha önce konusu açılmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a7v8x -- 8 Ocak 2014; 18:20:05 >







  • ben şu an için BF4'de bir fark görmüyorum bir önceki whql sürücüye göre.
  • Bi önceki whql sürücüde BF4 oyununda gpu anlamsızca aniden %70-75 lere düşüyor fps 50 üstünde olmasına rağmen anlık takılmalar oluyordu. Bu sürücüyü yükledim o problem şu an yok. İnşallah olmazda.
  • Sürücü ne benchmark nede oyunlarda sorun çıkardı gayet stabil her zaman olduğu gibi.Battlefiled 4 se aynı değişen pek bir şeye rastlamadım.Bu oyunda gpu tam kullanılsında gerisi hallolur.Bf3 oynayanlar bir zaman bundan şikayetçilerdi.Ancak bu değilde bir incelemede gördüğüm 334.xx nolu sürücü ile performans artışı olabilir.Sürücü yakın ancak şu an için test ediliyormuş.
  • murat hocam ben dun test ettim bf4te bana performans artısı olmus gibi geldi shangaide 10 dklık fraps benc aldıgımda 82 fps ortalama çıkmıstı bu sürücü ile 10 dklık fraps benc aldıgımda 88 fps çıktı bina yıkılma sahnesi falanda içinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kankatree

    murat hocam ben dun test ettim bf4te bana performans artısı olmus gibi geldi shangaide 10 dklık fraps benc aldıgımda 82 fps ortalama çıkmıstı bu sürücü ile 10 dklık fraps benc aldıgımda 88 fps çıktı bina yıkılma sahnesi falanda içinde

    Multi oyunda bu tür anlık farklar her zaman olur.Aynı sürücüde hatta aynı mapte arka arkaya oynasan dahi aynı fpsleri alamayabilirsin.Bu sürücüden çok o anki olaya bağlı server,ping vs gibi.Eğer bahsettiğin gibi yaklaşık %10 gibi bir artış olsaydı bunu nvidia mutlaka yazardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aslında ping yüksekti 70 ping ile oynadım ama dediğin dogru sonuclar sürekli değişken oluyor ama kartın 80 fps altına düşmemesi bence çok iyi bir sonuc genen biri söylemişti r9 280x 78 fps ortalama demişti eğer öyleyse amd kendi oyununda yine nvidiaya geçildi demektir
  • kankatree kullanıcısına yanıt
    Haklısın, tahminimden daha iyi performans veriyor oyun.Ayrıca bu oyun için kayda değer bir performans sürücüsüde çıkmadı.Bu haliyle bile oyunda performans sorunu yok gayet iyi.Sanırım amd tarafı ufak artışlar yerine asıl hedefi olan mantle a yoğunlaştı malum bu oyun için mantle yamasıyla sürücüyle yapılamayacak kadar performans artışı vaadediliyor.Çıkınca reelde oyuna ne katacak göreceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya amd mantle ile öyle ahım sahım bir performans vermicek adamlar kendi ayagına sıkarmı yok nasıl üst seviye kart satıcak öyle dedikleri gibi %20 performans artısı olursa r9 290 almaya gerek yok r9 270 ve r9 280 fazlasıyla iş görecektir amd cephesinde e o zaman 290 ve 290xi neden çıkarttı gerek yok zaten mantle ile performans veriyorsun bence mantle denen olay bu tressfx gibi balondan öte gitmicek ne oldu tressfx bile tomb'dan sonra kayboldu adından söz edilmiyor bile mantlede bf4ten sonra kaybolur gider performans olarakta kayda değer bir kazanç saglamıcak amd zaten maddi çıkmazda birde mantle ile kendi kendini mi vursun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.