Şimdi Ara

Sorunlu Cıkan PS4 'ü Amazona Geri Gönderme Kılavuzu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
10
Favori
6.264
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Sorunlu Cıkan PS4 'ü Amazona Geri Gönderme Kılavuzu

    ..............................................................................................................
    ..............................................................................................................
    ..............................................................................................................
     Sorunlu Cıkan PS4 'ü Amazona Geri Gönderme Kılavuzu

    ..............................................................................................................
    ..............................................................................................................
    ..............................................................................................................
     Sorunlu Cıkan PS4 'ü Amazona Geri Gönderme Kılavuzu

    ..............................................................................................................
    ..............................................................................................................
    ..............................................................................................................
     Sorunlu Cıkan PS4 'ü Amazona Geri Gönderme Kılavuzu


    ilk olarak size güvenlik amacıyla isim, email ve fatura adresi soruluyor. sonra para iadesimi yoksa ürün deyişimimi isteyip istemediğimiz soruyo. ürün deyişimi istersen anında adına sipariş tanımlayıp yeni ps4 ü kargoluyorlar. ürün elinize geçince sizde sorunlu olan ps4 ü kargoluyorsunuz. hangi adrese kargolıyacağınızı ve birde barkot gerekiyo onun linkini veriyor. sadece onu yazdırıp kutuya yapıştırıp kargoluyoruz ürünü 1ay iade süresi var. hepsi bukadar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byvolcan -- 4 Ocak 2014; 0:23:54 >



  • byvolcan kullanıcısına yanıt
    Sizin başınıza mı geldi hocam ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Afr0oo

    Sizin başınıza mı geldi hocam ?
    amazon un müşteri memnuniyeti müthiş. bikaç sorunum olmuştu siparişlerde. hayran kaldım valla. türkideyse söğüşlemekten başka amaçları yok firmaların



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evren377 -- 4 Ocak 2014; 1:22:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Afr0oo

    Sizin başınıza mı geldi hocam ?

    arkadaşin aldığında sorun çıktı. onun için bakmiştik. bende böyle bir yazı hazırladım. ihtiyacı olan kişiler için faydalı olabileceğini düşündüm.. fakat kargo ücreti konusunda net bir bilgi bulamadım gönderen ödüyorda amazon kargo ücretini geri ödüyorlarmı. ödüyor deniyor ama kaynak bulamadım. madem ödüyorsa karşi ödemeli göndermek daha ii deyilmi. bu konuda bilgisi olan paylaşirsa sevinirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byvolcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Afr0oo

    Sizin başınıza mı geldi hocam ?

    arkadaşin aldığında sorun çıktı. onun için bakmiştik. bende böyle bir yazı hazırladım. ihtiyacı olan kişiler için faydalı olabileceğini düşündüm.. fakat kargo ücreti konusunda net bir bilgi bulamadım gönderen ödüyorda amazon kargo ücretini geri ödüyorlarmı. ödüyor deniyor ama kaynak bulamadım. madem ödüyorsa karşi ödemeli göndermek daha ii deyilmi. bu konuda bilgisi olan paylaşirsa sevinirim..

    Alıntıları Göster
    amazona iade yapan kişler bu başlik altında deneyimlerini paylaşabilirse ilerisi için güzel bir kaynak olabilir
  • byvolcan kullanıcısına yanıt
    Hocam ürün onların eline geçince refund yapıyorlar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byvolcan

    amazona iade yapan kişler bu başlik altında deneyimlerini paylaşabilirse ilerisi için güzel bir kaynak olabilir

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=85685930
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Afr0oo

    Hocam ürün onların eline geçince refund yapıyorlar :)

    Bu tezinizi 5 saniyede çürütürüm

    Bilip bilmeden iddialı kelamlar etmeyin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Afr0oo

    Hocam ürün onların eline geçince refund yapıyorlar :)

    Bu tezinizi 5 saniyede çürütürüm

    Bilip bilmeden iddialı kelamlar etmeyin...

    heralde para iade alan biri yok henuz. önemli bir şey ortalama 300 lira tutuyor. tam olarak öğrenmek lazım sistem nasıl işliyor
  • ürün ellerine geçince kargo parasının iadesini yapacaklar.
    yaşadığım arıza süreci boyunca en az 6 farklı amazon müşteri temsilcisinden konfirme aldım.
    hatta geri yolladıgım arızalı ps 4 , 3.Ocak itibariyle Amazon'un eline geçmiş. bende refund için hemen yapıştım adamlara.

    müşteri temsilcisi aşağıdaki gibi cevap verdi.

    08:52 PM(GMT) Herzleeya(CSA): Thanks for waiting. As I check the item is already received by us and your refund is still on process. No worries, once we have issued the return and refund. You'll receive an email for the refund of the return shipping fee.

    herkes okudugundan bambaşka şeyler anlayabilir ama ben, kısa süre içinde ödediğim kargo parasını geri alacağımı hissediyorum yukarıdaki yazıyı okuyunca.
  • Amazon, musteri hizmetleri / memnuniyeti konusunda herkese, ozellikle Turkiye'deki perakendecilere ornek teskil etmesi gereken bir firma. Olaganustu calisiyorlar, bu yuzden de 1 numaralar.
  • Peki yanlızca 1 ay boyunca mı iade alıyorlar yoksa ürünün garantisi boyunca yani 1 yıl boyunca mı iade alıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperozlu

    Peki yanlızca 1 ay boyunca mı iade alıyorlar yoksa ürünün garantisi boyunca yani 1 yıl boyunca mı iade alıyorlar.

    1 ay daha sonra us sony ile konuşman lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byvolcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperozlu

    Peki yanlızca 1 ay boyunca mı iade alıyorlar yoksa ürünün garantisi boyunca yani 1 yıl boyunca mı iade alıyorlar.

    1 ay daha sonra us sony ile konuşman lazım

    Benimde en merak ettiğim konu bu. Allah korusun 4 ay sonra bozuldu ee peki ya sonra ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Afr0oo

    quote:

    Orijinalden alıntı: byvolcan

    quote:

    Orijinalden alıntı: alperozlu

    Peki yanlızca 1 ay boyunca mı iade alıyorlar yoksa ürünün garantisi boyunca yani 1 yıl boyunca mı iade alıyorlar.

    1 ay daha sonra us sony ile konuşman lazım

    Benimde en merak ettiğim konu bu. Allah korusun 4 ay sonra bozuldu ee peki ya sonra ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: power-fx

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Güzel konu olmus eline saglık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arnold Schwarzenegger

    Güzel konu olmus eline saglık
    göndeceğimiz kutunun hazırlanışı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byvolcan

    göndeceğimiz kutunun hazırlanışı...


    Alıntıları Göster
    Benim aldığım PS4'de mavi ışık sorunu cıktı. Yani hic açılmama durumu.
    Arkadasın yazdıgı gibi Amazon'da chat ile sorunu bildirdim.
    Bir kac işlem yapıp cihazı açtırmaya çalıştılar.
    Olmadığını bildirdim . Para iadesi mi , yeni ürün mü istedigimi sordular.
    Yeni ürün istediğimi bildirdim.
    İade için fiş oluşturdular.
    İade kargosunu ödeyip, faturasını kutuyla birlikte yollamamı, cihazı aldıklarında ödediğim nakliye ücretini ödeyeceklerini bildirdiler.
    Ben kargoya bozuk ürünü vermeden, canlı chat'in ertesi günü yeni cihazı oradan kargoya verdiler.
    Aynı anda bana bir email geldi, kredi kartı bilgileri kayıtlı oldugu için, kartıma 2. makina kadar bloke koyduklarını, bozuk ürünü alınca blokeyi, kaldıracaklarını bildirdiler.

    Kısaca tarihleri vermem gerekirse:
    12 Arlıkta gecesi almıştım - 18 aralıkta elime ulasmıstı. 22 Aralıkta sorunlu oldugunu farkettik.
    25 Aralıkta Amazon ile yazıştım. 26 Aralıkta yeni cihazı yolladılar. 2 Ocak'ta yeni cihaz elime ulaştı.
    Ben 31 Aralık'ta ups ile bozuk ürünü yolladım. Dün onlar teslim almış gözüküyor.
    Nakliye için 240tl odedim. Onu da geri alacagımı dusunuyorum.


    Ben bu kadar hızlı , olumlu bir servisi Türkiye'de hiç bir yerin verdiğini düşünmüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tergunt -- 5 Ocak 2014; 12:54:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tergunt

    Benim aldığım PS4'de mavi ışık sorunu cıktı. Yani hic açılmama durumu.
    Arkadasın yazdıgı gibi Amazon'da chat ile sorunu bildirdim.
    Bir kac işlem yapıp cihazı açtırmaya çalıştılar.
    Olmadığını bildirdim . Para iadesi mi , yeni ürün mü istedigimi sordular.
    Yeni ürün istediğimi bildirdim.
    İade için fiş oluşturdular.
    İade kargosunu ödeyip, faturasını kutuyla birlikte yollamamı, cihazı aldıklarında ödediğim nakliye ücretini ödeyeceklerini bildirdiler.
    Ben kargoya bozuk ürünü vermeden, canlı chat'in ertesi günü yeni cihazı oradan kargoya verdiler.
    Aynı anda bana bir email geldi, kredi kartı bilgileri kayıtlı oldugu için, kartıma 2. makina kadar bloke koyduklarını, bozuk ürünü alınca blokeyi, kaldıracaklarını bildirdiler.

    Kısaca tarihleri vermem gerekirse:
    12 Arlıkta gecesi almıştım - 18 aralıkta elime ulasmıstı. 22 Aralıkta sorunlu oldugunu farkettik.
    25 Aralıkta Amazon ile yazıştım. 26 Aralıkta yeni cihazı yolladılar. 2 Ocak'ta yeni cihaz elime ulaştı.
    Ben 31 Ocak'ta ups ile bozuk ürünü yolladım. Dün onlar teslim almış gözüküyor.
    Nakliye için 240tl odedim. Onu da geri alacagımı dusunuyorum.


    Ben bu kadar hızlı , olumlu bir servisi Türkiye'de hiç bir yerin verdiğini düşünmüyorum.







    türkiyede ürün aldığın firmaya hatalı ürünü göndermeden yenisini gönder desen adama gülerler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tergunt

    Benim aldığım PS4'de mavi ışık sorunu cıktı. Yani hic açılmama durumu.
    Arkadasın yazdıgı gibi Amazon'da chat ile sorunu bildirdim.
    Bir kac işlem yapıp cihazı açtırmaya çalıştılar.
    Olmadığını bildirdim . Para iadesi mi , yeni ürün mü istedigimi sordular.
    Yeni ürün istediğimi bildirdim.
    İade için fiş oluşturdular.
    İade kargosunu ödeyip, faturasını kutuyla birlikte yollamamı, cihazı aldıklarında ödediğim nakliye ücretini ödeyeceklerini bildirdiler.
    Ben kargoya bozuk ürünü vermeden, canlı chat'in ertesi günü yeni cihazı oradan kargoya verdiler.
    Aynı anda bana bir email geldi, kredi kartı bilgileri kayıtlı oldugu için, kartıma 2. makina kadar bloke koyduklarını, bozuk ürünü alınca blokeyi, kaldıracaklarını bildirdiler.

    Kısaca tarihleri vermem gerekirse:
    12 Arlıkta gecesi almıştım - 18 aralıkta elime ulasmıstı. 22 Aralıkta sorunlu oldugunu farkettik.
    25 Aralıkta Amazon ile yazıştım. 26 Aralıkta yeni cihazı yolladılar. 2 Ocak'ta yeni cihaz elime ulaştı.
    Ben 31 Aralık'ta ups ile bozuk ürünü yolladım. Dün onlar teslim almış gözüküyor.
    Nakliye için 240tl odedim. Onu da geri alacagımı dusunuyorum.


    Ben bu kadar hızlı , olumlu bir servisi Türkiye'de hiç bir yerin verdiğini düşünmüyorum.

    Alıntıları Göster
    Şu yaziyi okuyunca keske Turkiyede de boyle bi firma olsa diyor insan
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.