Şimdi Ara

Otomatik fiber geçişi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Birkaç ay önce saha dolapları değişti, kablolar çekildi ama hala fiber bekliyorum.
    Geçen gün dolapta çalışan birilerini görünce "ne zaman geliyor fiber" diye sordum. "1 haftadır var" dediler.
    Otomatik geçişi falan sordum ama bilmiyorlardı.

    TTnet'i aradım, önce fiber olduğunu doğruladı.
    Dedim niye otomatik geçmedi? O da bilmiyor.
    "Ben geçireyim sizi fibere" dedi. Kabul edip onayladım. "Aynı ücret di mi?" dedim.
    "Yok" dedi.
    "Eğer otomatik geçiş olursa, aynı fiyat. Ben burdan geçirirsem yeni fiyat"

    Neticede fibere geçmedim ama 28 Aralıkta bu durumu şikayet olarak kaydettiler.
    Hala ne arayan var, ne soran.

    Saçma değil mi?

    Madem ADSL abonelerinin aynı fiyata geçiş hakkı var, neden bu geçiş kadere bağlı? Neden telefonla geçince farklı fiyat uygulanıyor?







  • Cevap basit. Çünkü ülkemizde yeteri kadar baskın ve tüketiciyi kollayan bir devlet kurumu yok.
  • Şimdi dolapta çalışan işçi, "1 haftadır fiber var" dedi. (bunu diyeli de 1 hafta oldu)
    TTnet'in haritalı sorgu sayfasında "fiber alabilirsiniz" diyor.
    Çağrı Merkezi "evet, sizin orası fiber destekliyor" dedi.

    İlgili müdürlüğü aradım, adres, telefon vs. sormadan "aktivasyon tamamlanmadı" dedi.

    Sonra Twitter'a yazdım, biri aradı TTnet'ten.
    Dedim "niye otomatik geçmedi"
    "Onu ben bilemem, genel müdürlük yapıyor" dedi.

    "Böyle bir hakkım varsa, neden kendim geçince daha pahalı da otomatik geçince değil" diye sordum.
    "Onu ben bilemem, genel müdürlük yapıyor" dedi yine yaklaşık olarak.

    "İyi ama bu TTnet'in bi taahhütü zaten. Beni ilgilendirmez kimin yaptığı. Eğer TTnet bunu taahhüt ediyor ve kullanamıyorsan bir tutrarsızlık yok mu" dedim.
    Sadece "haklısınız" dedi.

    Sonrasında "ben sizin müdürlükten bilgi alıp geri döneyim" diye kapattı.

    1-2 saat sonra aradı.

    "Sizin orada tip7 cihazı varmış. Fiber alabilmeniz için tip11 olması gerekiyor. Bu yüzden otomatik geçiş yok. İsterseniz Hipernet alabilirsiniz" dedi.
    Teşekkür edip kapattım.

    Ben müşteriyim yahu.
    Anlamam tip7'den, tip11'den. Ben bilmem Fiber mi, VDSL mi? Bana ne kullandıkları donanımdan?
    Soruyorum, "fiber var" diyorlar. (zaten hepsini fiber diye satıyorlar)
    Bakıyorum, hızlar aynı, fiyatlar aynı, diğer detaylar aynı..

    "O zaman ben bunu istiyorum" diyorum.
    "Yok" diyorlar.

    Ne saçmalık...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.