Şimdi Ara

Edit silinebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
21.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Edit silinebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IznickX -- 9 Şubat 2022; 20:32:10 >



  • Aynı motora sahip Clio 3 kullandım. Yetersiz ve vites oranları kısa olduğundan sürekli vites istiyor.. Önermem açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugR1987

    Arkadaşlar RENAULT CLIO 1.2 TOUCH almayı düşünüyorum, daha önceki aracım punto idi. Polo vs araştırdım ancak son kararım clio gibi , kullananlar memnunlar mı ? yakıt tüketimi ve motor çekiç gücü vs. detaylı olarak açıklama yaparsanız sevinirim..

    Teşekkürler..

    Benim tavsiyem kia rio

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dediğiniz araç 1.2 120 beygir EDC motorlu versiyonu mu ? Eğer 1.2 16v 75 beygir euro5 motorlu versiyonu diyorsanız düşük performans,yüksek verimlilikle işinizi görür.Aynı motoru 2009 symbol aracımızda kullanıyoruz.Yakıt olarak sadece LPG (benzin hesaplamadık) km başına 18.7 kuruş civarı tüketim sergiliyor.Lakin performans olarak sportif sürüş seviyorsanız sizi tatmin etmez.

    Bunun dışında motor konusunda tereddüt içine girmeyin,renault un uzman olduğu tek konu motor.Eğer bahsettiğiniz motor 1.2 turbolu 120 beygir EDC ise düşünmeden alın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Dediğiniz araç 1.2 120 beygir EDC motorlu versiyonu mu ? Eğer 1.2 16v 75 beygir euro5 motorlu versiyonu diyorsanız düşük performans,yüksek verimlilikle işinizi görür.Aynı motoru 2009 symbol aracımızda kullanıyoruz.Yakıt olarak sadece LPG (benzin hesaplamadık) km başına 18.7 kuruş civarı tüketim sergiliyor.Lakin performans olarak sportif sürüş seviyorsanız sizi tatmin etmez.

    Bunun dışında motor konusunda tereddüt içine girmeyin,renault un uzman olduğu tek konu motor.Eğer bahsettiğiniz motor 1.2 turbolu 120 beygir EDC ise düşünmeden alın.


    Yorumun için teşekkür ederim..

    Bahsettim motor touch modeli 1.2 motor 16v 75 beygir olan spor kasa hatcback model, düşünüyorum dizelle arasında fiyatlarda uçurum var bende buna değmeyeceğini düşünerek benzinli modele yanaştım diyebilirim. Çok hız yapan ekstra gereksiz şeyler yapan biri değilim işime gider gelirim :) bu önden düşündüğümde LPG de pek düşünmüyorum AVM lerde çok sıkıntı oluyor park konusunda lakin yakıt tüketimi 100 km de 6-7 lt arasında seyrederse benim için yeterli olabilir. 10 gün içinde satın almayı düşünüyorum kasa çok gösterişli araçda pişman etmeyecek durumdaysa eğer hayırlısıyla alim diyorum :))
  • EDC si alınabilir ama 75 beygırlik tırt. git symbol al daha iyi :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugR1987

    Yorumun için teşekkür ederim..

    Bahsettim motor touch modeli 1.2 motor 16v 75 beygir olan spor kasa hatcback model, düşünüyorum dizelle arasında fiyatlarda uçurum var bende buna değmeyeceğini düşünerek benzinli modele yanaştım diyebilirim. Çok hız yapan ekstra gereksiz şeyler yapan biri değilim işime gider gelirim :) bu önden düşündüğümde LPG de pek düşünmüyorum AVM lerde çok sıkıntı oluyor park konusunda lakin yakıt tüketimi 100 km de 6-7 lt arasında seyrederse benim için yeterli olabilir. 10 gün içinde satın almayı düşünüyorum kasa çok gösterişli araçda pişman etmeyecek durumdaysa eğer hayırlısıyla alim diyorum :))

    Rica ederim...Performansla işim olmaz,ayağımı yerden kessin yeterli diyorsan biçilmiş kaftan.Araç bastığın zaman gidiyor gitmesine de,yakıt tüketimi yol bilgisayarında 15-16 litreleri hatta fazlasını görüyor.Ekonomi amaçlı üretildiğinden aracın kalkışlarda ivmelenmesi,reaksiyonu zayıf.Işıklarda gaza bastığınız ok gibi fırlamıyor,devirlenip sonradan gidiyor.Motorun lpg ye uyumu çok iyi,5 ay önce lovato-obd II sistem taktırdık hiçbir sıkıntı yaşamadık.

    Avm olayına gelirsek çoğu yer artık kontrol etmiyor ve aracı dışarı açık havaya bırakıp 100-200 metre yürümek varken kazık yemenin anlamı nedir ? Benzin almış başını gidiyor,devir tasarruf devri...40-45 kuruş benzinde harcayan araba lpg de 18-20 kuruşa kadar düştü.Ufak hacimli turbo beslemesi olmayan motorların yani alacağın aracın tek eksisi uzun yolda illallah dedirtir.Uzun yokuşları tırmanırken veya şehirlerarası otobanda giderken bayağı sabır sahibi olman gerekecek.
  • bu motorlar bayır gördü mü gitmiyor önceden benzinli araç kullandıysanız belki sesi biraz fazla gelebilir ama dizel kullandıysanız sıkıntı yok :)
    performansı hiç önemli değil diyorsanız alabilirsiniz ama uzun yolda hele bir de bagaj magaj varsa o zaman reno mühendislerinin değil kulaklarını o ahlarla tüm bedenlerini zıngıldatırsınız
  • Clio 4 ilk çıktığı zaman bu 1,2 Touch 0,9 İcon 3 ay kadar sonra 1,5 dci icon modelini bizzat test ettim.(dci modelini dayımın eşine aldık) Test ettiğim araçta 4 kişiydik 1.2 olan motor çok yetersiz kalıyor sürekli vitesle uğraşmak istiyorsan al derim ama ben o zaman müşteri olduğumda 1.2 Touch + bir kaç opsiyon için 33 küsür bir fiyata anlaşmıştık geri vazgeçtim. 0,9 iconda aynı şekilde çok güzel bir motor sesi var arabanın gidişi felan 1,5 dci kadar olmasada güzeldi ( bu araçta 4 kişi varken test edildi ). Bana göre 0,9 tce 1,2 den üstün geldi.1,5 dci icon donanım aracıda satın aldıktan bir kaç gün sonra test ettim dizel olmasının etkisi ile beni kendine hayran bıraktı. Test ettiğimiz araçlar daha 1000 küsür kmde olmasına karşılık tıkırtılar vardı bunuda belirtmek isterim şimdi bu sorunları çözdülermi bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugR1987

    Yorumun için teşekkür ederim..

    Bahsettim motor touch modeli 1.2 motor 16v 75 beygir olan spor kasa hatcback model, düşünüyorum dizelle arasında fiyatlarda uçurum var bende buna değmeyeceğini düşünerek benzinli modele yanaştım diyebilirim. Çok hız yapan ekstra gereksiz şeyler yapan biri değilim işime gider gelirim :) bu önden düşündüğümde LPG de pek düşünmüyorum AVM lerde çok sıkıntı oluyor park konusunda lakin yakıt tüketimi 100 km de 6-7 lt arasında seyrederse benim için yeterli olabilir. 10 gün içinde satın almayı düşünüyorum kasa çok gösterişli araçda pişman etmeyecek durumdaysa eğer hayırlısıyla alim diyorum :))

    Rica ederim...Performansla işim olmaz,ayağımı yerden kessin yeterli diyorsan biçilmiş kaftan.Araç bastığın zaman gidiyor gitmesine de,yakıt tüketimi yol bilgisayarında 15-16 litreleri hatta fazlasını görüyor.Ekonomi amaçlı üretildiğinden aracın kalkışlarda ivmelenmesi,reaksiyonu zayıf.Işıklarda gaza bastığınız ok gibi fırlamıyor,devirlenip sonradan gidiyor.Motorun lpg ye uyumu çok iyi,5 ay önce lovato-obd II sistem taktırdık hiçbir sıkıntı yaşamadık.

    Avm olayına gelirsek çoğu yer artık kontrol etmiyor ve aracı dışarı açık havaya bırakıp 100-200 metre yürümek varken kazık yemenin anlamı nedir ? Benzin almış başını gidiyor,devir tasarruf devri...40-45 kuruş benzinde harcayan araba lpg de 18-20 kuruşa kadar düştü.Ufak hacimli turbo beslemesi olmayan motorların yani alacağın aracın tek eksisi uzun yolda illallah dedirtir.Uzun yokuşları tırmanırken veya şehirlerarası otobanda giderken bayağı sabır sahibi olman gerekecek.

    Onceki aracim 1.3 punto dizeldi , yaklasik birbucuk 2 aydir arac arastiriyorum spor kasa dusunuyorum , polo ilk baslarda hosuma gitti ancak cok kucuk geldi bana sonrasinda ibiza yeni kasalarda ilgilendigim modeller arasinda, fiesta da olabilir belki onunda yuzu cok eskidi sanki, son care clio kaldi :) şu var clio yu kullanip test edemedim daha, en dogrusu test etmek sanirim. Ondan sonra taslar yerinde oturucak gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxkoksalxx

    Clio 4 ilk çıktığı zaman bu 1,2 Touch 0,9 İcon 3 ay kadar sonra 1,5 dci icon modelini bizzat test ettim.(dci modelini dayımın eşine aldık) Test ettiğim araçta 4 kişiydik 1.2 olan motor çok yetersiz kalıyor sürekli vitesle uğraşmak istiyorsan al derim ama ben o zaman müşteri olduğumda 1.2 Touch + bir kaç opsiyon için 33 küsür bir fiyata anlaşmıştık geri vazgeçtim. 0,9 iconda aynı şekilde çok güzel bir motor sesi var arabanın gidişi felan 1,5 dci kadar olmasada güzeldi ( bu araçta 4 kişi varken test edildi ). Bana göre 0,9 tce 1,2 den üstün geldi.1,5 dci icon donanım aracıda satın aldıktan bir kaç gün sonra test ettim dizel olmasının etkisi ile beni kendine hayran bıraktı. Test ettiğimiz araçlar daha 1000 küsür kmde olmasına karşılık tıkırtılar vardı bunuda belirtmek isterim şimdi bu sorunları çözdülermi bilmiyorum.

    Guzel konuya deginmissin icon ve touch arasindayim, 1.5 motora butcem yetmez. İcon ve touch modelleri test edip ona gore karar vermeyi dusunuyorum. Bahsettigin ses gelme konusundan haberim yoktu onuda arastirayim hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugR1987


    quote:

    Orijinalden alıntı: xxkoksalxx

    Clio 4 ilk çıktığı zaman bu 1,2 Touch 0,9 İcon 3 ay kadar sonra 1,5 dci icon modelini bizzat test ettim.(dci modelini dayımın eşine aldık) Test ettiğim araçta 4 kişiydik 1.2 olan motor çok yetersiz kalıyor sürekli vitesle uğraşmak istiyorsan al derim ama ben o zaman müşteri olduğumda 1.2 Touch + bir kaç opsiyon için 33 küsür bir fiyata anlaşmıştık geri vazgeçtim. 0,9 iconda aynı şekilde çok güzel bir motor sesi var arabanın gidişi felan 1,5 dci kadar olmasada güzeldi ( bu araçta 4 kişi varken test edildi ). Bana göre 0,9 tce 1,2 den üstün geldi.1,5 dci icon donanım aracıda satın aldıktan bir kaç gün sonra test ettim dizel olmasının etkisi ile beni kendine hayran bıraktı. Test ettiğimiz araçlar daha 1000 küsür kmde olmasına karşılık tıkırtılar vardı bunuda belirtmek isterim şimdi bu sorunları çözdülermi bilmiyorum.

    Guzel konuya deginmissin icon ve touch arasindayim, 1.5 motora butcem yetmez. İcon ve touch modelleri test edip ona gore karar vermeyi dusunuyorum. Bahsettigin ses gelme konusundan haberim yoktu onuda arastirayim hocam.

    Benim kullandığım 2 ataçtada bagajda ve konsolun solunda bir tıkırdama sesi vardı.Klima düğmeleri ise dillere destan çatur çutur satış temsilcisini arabada beklerken bir oynayım dedim çat etti kırdım zannettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu devirde 1.2 benzinli araba alınmaz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    bu devirde 1.2 benzinli araba alınmaz :)

    Neden? işin tekniği şu: seri vites atınca + devirli kullanınca araba çok az yakıyor. kısa mesafelerde özellikle ideal. fakat yoğun trafikte dezavantajlı tabi.
  • Clio 4 1.2 icon modelinde ECO mod var ve devreye alındığında araç ciddi şekilde az yakıyor
  • üstad clio 4 demişsin fiesta demişsin polo demişsin ibiza demişsin. Araca uzun yıllar bineceksen güvenlik donanımı yüksek bir araç almalısın. Clio 4 ler güvenlik donanımı olarak iyidir. Ama touch paketinde konfor donanımı azdır. Benim sana tavsiyem kia rio dur. Sebeplerine gelirsek spor araba demişsin içiyle dışıyla B sınıfı spor araba. 3 tane ödülü var. Piyasadaki hiçbir B sınıfı araca benzemiyor. 6 hava yastığı esp standart. Yakıt tüketimi düşük bir araç. Euroncap ten 5 yıldızı var. Marka model takıntın yoksa ilk bakacagin araç bu olmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi auto_man -- 24 Aralık 2013; 12:45:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 arabaya binip binmemek birazda bütçeyle ilgili ben 17bin civarı araba bakıyordum ve piyasayı iyi bilirim anlarımda en mantıklı seçenek 2004 model reno clio 1.2 16v idi nedenmi çünkü araç 900kilo ve performansı yeterli çünkü bekarım ve tek kişi yada iki kişi biniyorum araca artı 4hava yastığı abs klima elektrikli direksiyon gaz teli elektronik gaza basınca hemen algılıyo vs... 1 senedir araç bende benzinde devirli kullanırım aracıda 35 kuruş ortalamam var gayet güzel bi rakam ama 30-35bin lira param varsa asla 0 olarak 1.2 motor almam çünkü yeni araçlar kilo olarak daha ağır ve teknoloji artık düşük motor hacmi turbo beslemeye döndü o yüzden 1.2 atmosferik motorun esprisi kalmadı sene 2004 için güzeldi. size tavsiyem 2.el az km li bi araç almanız o fiyata 1.2 motorda şuan suzuki swit en iyisi 93bg motor gücü 128nm torku var aracın gayet yeterli birde esp de standart bu araçtada
  • Beyler bu aracı inceledim. Özellikle EDC şanzımanlı olan Touch'lar 40 bin liranın üzerinde. Yanlış mıyım? O paraya 39500 liraya full Peugeot 208 Active veriliyor. SMEG ekran + çelik jant + ESP içinde. ETG şanzıman var. Daha mantıklı olduğunu düşünüyorum.
  • sana aynı motorun 1.2 icon kullanıcısı olarak söylüyorum. rüzgar sesi hat safhada. performans hak getire. performansla işim olmaz demeyin. bir aracı güvenli yapan özelliklerden birisidir performans. yakıt tüketimi kullanıma göre 7-8.5 litre arası değişiyor. ya gel beni dinle bu motoru alma. hatta clio 4 alma. kaporta hiç yok. berbat. dokunsan eğiliyor. amortisörleri berbat. b sınıfında şekil mi şekil. yani şunu unutma bu araç sadece şekil. zaten touch alma icon al bütçen uyarsa. arada büyük bir fiyat farkı yo ama aradaki farka değer özellikler var fazlasıyla.
  • Arkadaşlar facebookta Renault clio touch gurbu kurdum. Bu guruba sizleri davet ediyorum. Yorumlarımızı,önerilermizi,sorunlarımızı paylaşalım, resimlerimizi paylaşalım istiyorum. Ne dersiniz, hepinizi bekliyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.