Şimdi Ara

Calışmayan uydu alıcısı...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, HM-9305 uydu alıcı cihazım var. Kanalların hepsinde sinyal alınamıyor diye hata veriyordu. Elimde olan Next uydu alıcısı ile test yaptım ve kablo veya antende sorun olmadığını bütün kanalların bu alıcıda çıktığını gördüm. Tekrar digiturk kutuda kurulum yaptırdım, ne Eutelsat, ne de Turksat için hiç bir kanalı bulamadı. Müşteri hizmetlerini aradım, onlar da yardımcı olamadı ve 25TL karşılığında servis gönderebileceklerini söylediler. Sorunun bariz bir şekilde uydu alıcısından kaynaklandığını söylediğim halde, bu ücreti benden alacaklarını söylediler.

    Şimdi bu cihazın arızası için 25TL ödemeyi kabul etmeli miyim? Yoksa aboneliği iptal etmek için gerekli işlemlere başlayayım mı? Ne dersiniz?

    edit: Taahhütüm yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erakan -- 16 Aralık 2013; 15:55:50 >



  • Hocam taahhut surenizin ne zaman bittigini bilmedigim icin lptal konusunda birsey diyemeyecegim ama cihazi tamir etmek icin mecburen o ucreti vermek durumundasiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugurlu

    Hocam taahhut surenizin ne zaman bittigini bilmedigim icin lptal konusunda birsey diyemeyecegim ama cihazi tamir etmek icin mecburen o ucreti vermek durumundasiniz.

    Taahütüm yok hocam. Yukarıdaki mesaja da ekledim bunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erakan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugurlu

    Hocam taahhut surenizin ne zaman bittigini bilmedigim icin lptal konusunda birsey diyemeyecegim ama cihazi tamir etmek icin mecburen o ucreti vermek durumundasiniz.

    Taahütüm yok hocam. Yukarıdaki mesaja da ekledim bunu.

    Görmedim hocam kusuruma bakmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erakan

    Merhaba arkadaşlar, HM-9305 uydu alıcı cihazım var. Kanalların hepsinde sinyal alınamıyor diye hata veriyordu. Elimde olan Next uydu alıcısı ile test yaptım ve kablo veya antende sorun olmadığını bütün kanalların bu alıcıda çıktığını gördüm. Tekrar digiturk kutuda kurulum yaptırdım, ne Eutelsat, ne de Turksat için hiç bir kanalı bulamadı. Müşteri hizmetlerini aradım, onlar da yardımcı olamadı ve 25TL karşılığında servis gönderebileceklerini söylediler. Sorunun bariz bir şekilde uydu alıcısından kaynaklandığını söylediğim halde, bu ücreti benden alacaklarını söylediler.

    Şimdi bu cihazın arızası için 25TL ödemeyi kabul etmeli miyim? Yoksa aboneliği iptal etmek için gerekli işlemlere başlayayım mı? Ne dersiniz?

    edit: Taahhütüm yok.

    Burada diji ile anlaşmanız devam ediyor mu? yoksa iptal ettinizmi?Eğer diji iptal ettirdiyseniz, cihazınızı çöpe atın..Yenisiyle devam edin.Diji aboneliğiniz devam ediyorsa BTK başvurun seve seve değil sisi yapacaklar hemde bedava şikayetim vara şikayet edin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugurlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: erakan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bugurlu

    Hocam taahhut surenizin ne zaman bittigini bilmedigim icin lptal konusunda birsey diyemeyecegim ama cihazi tamir etmek icin mecburen o ucreti vermek durumundasiniz.

    Taahütüm yok hocam. Yukarıdaki mesaja da ekledim bunu.

    Görmedim hocam kusuruma bakmayın.

    Özür dilerim hocam, ben yanlış ifade etmişim, siz uyardıktan sonra ekledim taahhütüm olmadığını.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erakan -- 19 Aralık 2013; 11:12:12 >




  • erakan kullanıcısına yanıt
    Önemli değil olur böyle şeyler.
  • Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim, son kararım digiturk aboneliğini iptal ettirip, tekrar açtırmak.

    Zaten kullandığım paketler Standart Paket + Çocuk Paketi + HD Paket ~25TL civarı bir fatura geliyordu. Bu şartlar altında bir 25TL'de garantisi olduğu halde bozulan bir uydu alıcısının değiştirilmesi için vermek çok mantıksız. Adamlar benim bir aylık üyelik bedelimi, uydu alıcısını değiştirmek için istiyor...

    Çok gerek olur ise, yeni bir abonelik yaptırırım, onda da kurulum bedelini uydu anteni, lnb ve kablo fiyatına sayar avunurum. Belki bir sene taahhütlü bir paket bulursam kurulum/aktivasyon bedelinden de yırtarım diye düşünüyorum.

    Yanlız burada kafamı kurcalayan bir soru var, ben aboneliği iptal ettirdiğim taktirde bozuk olan uydu alıcısını iade ederken sorun çıkar mı? Çıkmaz mı? Yani benden bu uydu alıcısının parasını isteyebilirler mi? Yaşayıp mı göreceğiz, yoksa başına gelen arkadaşlar bu konuda bizi aydınlatabilir mi?




  • Size cihaz hediye kalmıyor muydu? Kalıyorsa yenisini 3 ay bekleyin açtırmak isterseniz 3 ay sonra yeniden alın....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peer16401

    Size cihaz hediye kalmıyor muydu? Kalıyorsa yenisini 3 ay bekleyin açtırmak isterseniz 3 ay sonra yeniden alın....

    Yok hocam cihaz digiturkun diye biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaptığınız sözleşmeyi hiç okumadınız mı? yada sizi üye eden bayii neredeyse gidip bir öğrenin cihaz hediye mi? diyerek eğer sizin ise boşuna zahmet etmeyin yeniden üye olun lakin 90 gün beklemeden üyeliğinizi yenilemeyin aksi takdirde sizden cihaz isterler yada cihaz parasoı istenir....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erakan

    Merhaba arkadaşlar, HM-9305 uydu alıcı cihazım var. Kanalların hepsinde sinyal alınamıyor diye hata veriyordu. Elimde olan Next uydu alıcısı ile test yaptım ve kablo veya antende sorun olmadığını bütün kanalların bu alıcıda çıktığını gördüm. Tekrar digiturk kutuda kurulum yaptırdım, ne Eutelsat, ne de Turksat için hiç bir kanalı bulamadı. Müşteri hizmetlerini aradım, onlar da yardımcı olamadı ve 25TL karşılığında servis gönderebileceklerini söylediler. Sorunun bariz bir şekilde uydu alıcısından kaynaklandığını söylediğim halde, bu ücreti benden alacaklarını söylediler.

    Şimdi bu cihazın arızası için 25TL ödemeyi kabul etmeli miyim? Yoksa aboneliği iptal etmek için gerekli işlemlere başlayayım mı? Ne dersiniz?

    edit: Taahhütüm yok.

    Turksat Digiturk mu kullaniyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv


    quote:

    Orijinalden alıntı: erakan

    Merhaba arkadaşlar, HM-9305 uydu alıcı cihazım var. Kanalların hepsinde sinyal alınamıyor diye hata veriyordu. Elimde olan Next uydu alıcısı ile test yaptım ve kablo veya antende sorun olmadığını bütün kanalların bu alıcıda çıktığını gördüm. Tekrar digiturk kutuda kurulum yaptırdım, ne Eutelsat, ne de Turksat için hiç bir kanalı bulamadı. Müşteri hizmetlerini aradım, onlar da yardımcı olamadı ve 25TL karşılığında servis gönderebileceklerini söylediler. Sorunun bariz bir şekilde uydu alıcısından kaynaklandığını söylediğim halde, bu ücreti benden alacaklarını söylediler.

    Şimdi bu cihazın arızası için 25TL ödemeyi kabul etmeli miyim? Yoksa aboneliği iptal etmek için gerekli işlemlere başlayayım mı? Ne dersiniz?

    edit: Taahhütüm yok.

    Turksat Digiturk mu kullaniyorsunuz

    Yok hocam, aboneliğim Eutelsat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peer16401

    Yaptığınız sözleşmeyi hiç okumadınız mı? yada sizi üye eden bayii neredeyse gidip bir öğrenin cihaz hediye mi? diyerek eğer sizin ise boşuna zahmet etmeyin yeniden üye olun lakin 90 gün beklemeden üyeliğinizi yenilemeyin aksi takdirde sizden cihaz isterler yada cihaz parasoı istenir....

    Sözleşmeyi okudum, fakat sözleşme genel olduğu için ikisi de yazıyor. Büyük ihtimal ile kutuyu iade edeceğim. Aslında kutu çalışıyor, sıkıntı hiç bir kanalı bulamaması ve yayın almaması...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.