Bildirim
tofaş kartal araba neden cok yakar?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Karbüratör
20 yıllık teknoloji -
nasıl yani karbüratörden mi? -
karbüratörlü arkadaşın dediği gibi, kasası sedana göre ağırdır, LPG yoksa bence taktır taktırmıyorsan sat derim. -
1. çok eski bir motor teknolojisi
2. karbüratörlü olması
3. kasasının ağır olması
4. arkadan çekişli olması
5. üretilirken kesinlikle yakıt sarfiyanının düşünülmemesi
zaten kimse az yakar felan dememiştir o araba için. çok şaşırmanı anlayamadım. bilerek almışsındır. alanlar zaten lpg taktırmak için alıyor. başka türlü binilmez ki o arabaya. -
Ortalama ne yakıyorsunuz kuş serisi karbüratörlü 1,6 arabalar ile merak ettim şimdi... -
Arkadaşım araban kaç model ? -
kaç lira yakıyor lpg de 2000 kartalım var lpg li injeksiyonlu yeni aldım tam bilmiyorum -
quote:
Orjinalden alıntı: cagduygu
1. çok eski bir motor teknolojisi
2. karbüratörlü olması
3. kasasının ağır olması
4. arkadan çekişli olması
5. üretilirken kesinlikle yakıt sarfiyanının düşünülmemesi
zaten kimse az yakar felan dememiştir o araba için. çok şaşırmanı anlayamadım. bilerek almışsındır. alanlar zaten lpg taktırmak için alıyor. başka türlü binilmez ki o arabaya.
6.Kartal yük taşımak için üretilmiştir lastik çapı daha büyüktür daha önemlisi som dişli mahfil oranı küçültüldüğü için az yol kateder yani fazla yakıt harcar -
2001 model kartal slx.enjeksiyonlu. -
1. çok eski bir motor teknolojisi
2. karbüratörlü olması
3. kasasının ağır olması
4. arkadan çekişli olması
5. üretilirken kesinlikle yakıt sarfiyanının düşünülmemesi
zaten kimse az yakar felan dememiştir o araba için. çok şaşırmanı anlayamadım. bilerek almışsındır. alanlar zaten lpg taktırmak için alıyor. başka türlü binilmez ki o arabaya -
Bi araba arkadan çekiş olmaz , itiş olur bu arabalarda arkadan itiş olduğu için çok yakar. -
dogru ham agırlık 1100 kg yazıyo -
süper technology o arabalar !! -
quote:
Orjinalden alıntı: saribelacartel47
2001 model kartal slx.enjeksiyonlu.
Arkadaşımız enjeksiyonlu demiş ve içinizde hala karbüratörlü olduğu için çok yakar diyenler var...Lütfen doğru bilgi verelim...Bu araçların çok yakmasının en başta gelen sebebi motor teknolojisidir..Araç enjeksiyonlu olmasına rağmen karbüratörlü araçtan pek farklı değildir...Tek nokta enjeksiyon sistemi kullanılmaktadır ve yakıt enjeksiyonu silindir üzerine değil direk olarak emme manifolduna yapılmaktadır...Bir diğer husus aracın motoru söylendiği gibi 96 Bg değil aslında 85 BG'dir.O tarzda bir araç için 1,6 hacimde 85 Bg güç veren motor elbetteki çok yakacaktır... Aracın boş ağırlığınında 1100 Kg civarında olduğu düşünülürse beygir başına nerede ise 13 Kg ağırlık düşmektedir...Bu rakamın normalde bu ağırlıkta bir araç için Bg başına 9,5 ile 11 Kg arasında bir değer olması gerekmektedir...Ayrıca aracın rüzgar sürtünme katsayısının yüksek olması da yakıt tüketiminin fazla olmasının bir diğer nedenidir.Çünkü araç hareket edebilmek ve hareketine devam edebilmek için rüzgar direncini yenmek zorundadır..Bu direnci yenmek için ne kadar fazla güç harcanırsa o kadar fazla yakıt tüketilir... -
quote:
Orjinalden alıntı: legion90
Bi araba arkadan çekiş olmaz , itiş olur bu arabalarda arkadan itiş olduğu için çok yakar.
Arkadan itişli araç çok yakar mantığını ben kabul etmiyorum...Kabul ettirmek isteyen varsa mantıklı ve teknik bir açıklama ile beni bilgilendirsin... -
hepinize cok tesekkur ederim... -
kartal 2000 model injeksiyonlu şehir içinde ne kadar yakar ortalama arkadaşlar bilen yokmu acaba* -
abi bizim araba biraz fazla yakıyo ama baskalarından duyduguma gore benzinde 30 kuruş lpg de 15-20 kuruş... -
bende 99 model kartal var enjeksıyonlu elektronık ateslemelı sehır ıcı 20 kurus uzun yolda 15 kurus cıvarı yakıyor
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Arkadaşımız enjeksiyonlu demiş ve içinizde hala karbüratörlü olduğu için çok yakar diyenler var...Lütfen doğru bilgi verelim...Bu araçların çok yakmasının en başta gelen sebebi motor teknolojisidir..Araç enjeksiyonlu olmasına rağmen karbüratörlü araçtan pek farklı değildir...Tek nokta enjeksiyon sistemi kullanılmaktadır ve yakıt enjeksiyonu silindir üzerine değil direk olarak emme manifolduna yapılmaktadır...Bir diğer husus aracın motoru söylendiği gibi 96 Bg değil aslında 85 BG'dir.O tarzda bir araç için 1,6 hacimde 85 Bg güç veren motor elbetteki çok yakacaktır... Aracın boş ağırlığınında 1100 Kg civarında olduğu düşünülürse beygir başına nerede ise 13 Kg ağırlık düşmektedir...Bu rakamın normalde bu ağırlıkta bir araç için Bg başına 9,5 ile 11 Kg arasında bir değer olması gerekmektedir...Ayrıca aracın rüzgar sürtünme katsayısının yüksek olması da yakıt tüketiminin fazla olmasının bir diğer nedenidir.Çünkü araç hareket edebilmek ve hareketine devam edebilmek için rüzgar direncini yenmek zorundadır..Bu direnci yenmek için ne kadar fazla güç harcanırsa o kadar fazla yakıt tüketilir...
|
Benzer içerikler
- tofaş hararet 90 i geçiyor
- tofaş orjinal lastik ebatları
- tofaş kalorifer musluğu açma kapama
- piç motor
- tofaş 0.6 piston faydaları
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X