Şimdi Ara

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
527
Cevap
0
Favori
152.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)


(En Son Oy Tarihi: 2.10.2021)
Giriş
Mesaj
  • Bende merak edip tanıdık bi bayiye sordum, 2007 mart civarı getirmeyi düşündüklerini söylediler.(Tur Oto) Gerçektende çok süper görünüyor. Acaba fiyatı ne olur?
  • ben caddy e oy verdim,
    doblo nun iç kalitesi
    ......................................................en berbatı doblo




  • En berbatı doblodur. Konfor açısından en iyisinin CADDY, yakıt tasarrufu açısından en iyisinin KANGOO, tasarım açısından ise en iyisinin ROOMSTER olduğunu düşünüyorum.

    Ticari araçta ekonomi düşünenlere Kangoo'dan başkası yalan...
     TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeLiM_50

    Bence istatistiklerdeki ilk 3 araba hakkını almış.
    Doblo caddy arasında kaldım ama doblo dedim tabiki.Çünkü Çok ekonomik bi araç yani türkiyenin ihtiyacı doblodur.Performans ticari araçda 2. planda kalır. Caddy de doblo kadar yaksa anket sorusu deişirdi
    Doblo bence en iyi ticari araç.


    katılıyorum
  • Kendim bir Combo sahibiyim ama Kangoo'nun ekonomikliğine lafım yok.
  • KANGOO KULLANICISI OLARAK TABIKI KANGOO DEDIM
  • caddy ne zaman kasa degıstırecek?yada makyajlanacak mı yakında?bilgisi olan var mı?
  • yukardaki resim photoshop
  • quote:

    Orjinalden alıntı: plateau

    caddy ne zaman kasa degıstırecek?yada makyajlanacak mı yakında?bilgisi olan var mı?

    tam bilmiyorum ama 2 sene içinde değiştirir sanırım bu arada caddy e yine zam gelmiş yeni baktım sitesine tdi, çift sürgülü kapı, metalik renk 41.500 ü buluyor ve jant kapağı bile yok caddy güzel bir araç ancak kesinlikle bu parayı haketmiyor bence 35.000 ytl bile çok caddy için ve bu fiyatlarla bir indirim olmazsa caddy nin satışlarının nerdeyse durma noktasına geleceğini düşünüyorum 3-4 ay önce 36.000 ytl olan araç 42.000 ytl yi buluyor nerdeyse.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: doblom


    quote:

    Orjinalden alıntı: plateau

    caddy ne zaman kasa degıstırecek?yada makyajlanacak mı yakında?bilgisi olan var mı?

    tam bilmiyorum ama 2 sene içinde değiştirir sanırım bu arada caddy e yine zam gelmiş yeni baktım sitesine tdi, çift sürgülü kapı, metalik renk 41.500 ü buluyor ve jant kapağı bile yok caddy güzel bir araç ancak kesinlikle bu parayı haketmiyor bence 35.000 ytl bile çok caddy için ve bu fiyatlarla bir indirim olmazsa caddy nin satışlarının nerdeyse durma noktasına geleceğini düşünüyorum 3-4 ay önce 36.000 ytl olan araç 42.000 ytl yi buluyor nerdeyse.

    çok pahalı....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    yukardaki resim photoshop

    Eğer benimkinden bahsediyorsan doğru.O jantlar bir ASTON MARTIN'e ait.
  •  TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)
  • Caddy'yi şimdi gerçekten çok pahalı yapmışlar. Doğuş Oto ne yapmaya çalışıyor tam olarak anlamadım Nasıl olsa millet alıyor, geçirmeye devam edelim diyorlarsa bunlarda gerçekten vicdan yok..

    Biz tam 1 yıl önce 36.000 YTL'ye alırken hiçbir bayide araç yoktu, kapış kapış gidiyordu. Ama şimdi ne durumda bilemem.
  • Kişisel kullanımda Caddy ,Ticari kullanımda Connectin ezici üstünlükleri var rakiplerine göre
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Kişisel kullanımda Caddy ,Ticari kullanımda Connectin ezici üstünlükleri var rakiplerine göre


    connect in çok yaktığını ve caddy nin de astronomik fiyata satıldığını belirtmek lazım
  • connect in kişisel kullanımda daha cazip hale gelmesi için makas yerine amortisör kullanılması gerekir.sadece ticari amaçla kullanılacaksa bu avantaja dönüşür.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erkangunes

    connect in kişisel kullanımda daha cazip hale gelmesi için makas yerine amortisör kullanılması gerekir.sadece ticari amaçla kullanılacaksa bu avantaja dönüşür.



    Ticari araçlarda makas olmassa yük nasıl taşıyacaksın?... Eğer amortisör konursa ticari araç olmaz zaten... Ticari araç denilmesinin sebebi yük taşıması...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erkangunes

    connect in kişisel kullanımda daha cazip hale gelmesi için makas yerine amortisör kullanılması gerekir.sadece ticari amaçla kullanılacaksa bu avantaja dönüşür.

    sadece connect makaslı değil ki..doblo, caddy de makaslı.
  • Eee combo amortisörlü.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.