Şimdi Ara

citroen sizce nasil araba? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
303
Cevap
2
Favori
164.425
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar cıtoenın teknolojısıne laf yok ancak bu aracların yenı moddellerını cızen kardesmız alkolik galıba içip içip cızıo heralde ya bukadar ıgrenc cızılemez ya palıo bıle daha sekııllı duruo bence cıtroen dedınmı akla 2 araba gelır saxovts xsara vts bu ıkısı dısında cıtroen ııııııeeeeeeegg ıgrenc (tip olarak tabı) dıer falıyetlerıne laf yok ama fransız dıe kötulemeyın peugeotun 98 yılındakı urettıgı 406da kı konfor o sene o sınıfta hangı arac urettı))))hıcbırı

    sonucta 106gtı da fransız ama sıfırı uretılse peynır ekmek gıbı satılacagından adım gıbı eminim 2 elı bıle temız bulan satması için sakız gıbı yapısıo sahıbıne

    407 de bi fransız ve bence dzayn bakımından super cıtroende bence dzayncı bulmalı ben teklıf versemmı

    fransız ıyıdır ama peugeot ıyıdır (yenı cıkan bırkac model harıc)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi black/white -- 15 Aralık 2006; 18:49:23 >
  • siz simdi c6 yı begen mediniz mi zevkler ve renkler tartısılmaz da peugeot da citroenle aynı banttan cıkmıyomu yedek parca kutusunu gördünüz mü hic citroenin veya peugeot un 407 harika bi araba tamam da c5 II de ondan asagı kalır degil sistem tamamı ile aynı bosuna tartısıyosunuz c5 in süspansiyon sistemine kimse laf diyemez c5 le takla atan gördünüz mü hic opel takla atmısda icinden sag kurtulan olmus olabilir ama c5 in de takla atması imkansız tabi bir vinc yardımı ile ters cevirmezseniz kişilerin zevkleri degişir buna sadece saygı duymak gerekir meydan okumak degil bende c3 den nefret ediyorum ama c2 yi seviyorum ama aslında tamamen aynı sisteme sahipler sadece kasa degişik dedigim gibi zevklerle ilgili
  • citroen in araç dizaynları peugeot a nazaran daha estetik bence.
    amblemini ön kaputa bu kadar güzel yerleştirebilen başka marka yok.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yvtnydcn

    siz simdi c6 yı begen mediniz mi zevkler ve renkler tartısılmaz da peugeot da citroenle aynı banttan cıkmıyomu yedek parca kutusunu gördünüz mü hic citroenin veya peugeot un 407 harika bi araba tamam da c5 II de ondan asagı kalır degil sistem tamamı ile aynı bosuna tartısıyosunuz c5 in süspansiyon sistemine kimse laf diyemez c5 le takla atan gördünüz mü hic opel takla atmısda icinden sag kurtulan olmus olabilir ama c5 in de takla atması imkansız tabi bir vinc yardımı ile ters cevirmezseniz kişilerin zevkleri degişir buna sadece saygı duymak gerekir meydan okumak degil bende c3 den nefret ediyorum ama c2 yi seviyorum ama aslında tamamen aynı sisteme sahipler sadece kasa degişik dedigim gibi zevklerle ilgili


    saten dıs kalıp olarak dzaynı kastedıo cogu galıba yoksa cıtroen bı teknolojı harıkası bence hele bıde o robot aracı yokmu cok manyak bı cıhaz
  • başından bewri okuyorum ve paylaşımlar harika,hele de üşenmeden yazılan uzun yazılara hayran kaldım,birde sadece okuyanlarında bişileri öğrenmesine katkıda bulunim mantığını taşıyıp,ukalalık yapmadan sadece ve sadece paylaşım amaçlı yazı yazan arkadaşlara.
    vallahi helal olsun ne diyim
    siz arada şaklabanlık yapan muahaaaah-zuahhahahah lara filan aldırmayın bence zaten sizin bilginiz ve konu hakimiyetiniz karşısında onlar hiç göze batmıyor.
  • Avrupada yasayan bir vatandasim.Ikinci XM'imi aldim.Onceki dizeldi onu satarak 2000 cc turbo ct aldim.Yasim 34 ve daha önce 3 kere vw golf almis biri olarak yaziyorum ömrümde boyle konforlu ve güven içinde hissettigim baska bir araba kullanmadim.XM ile 2 kere izine geldim ve diyebilirimki Türklerin içinde yollardaki tek citroen XM benim aracimdi.Bütün arkadaslarimin ve ailemi beyenmemesine regmen ve baska araba alabilecek maddi güce sahip olmama ragmen XM'imden vazgeçemiyorum.Bir citroenciyi ancak birdaska citroenci anlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: enteresavar

    yaklasık bir yılC4 kullandım ve pekte memnun kalmadım özelliklede suspansiyonlar berbattı.ayrıca bu konuda sacmaladıgımı dusunenlerde olabilir onlarada şikayetvarcomdaki c4hakkındaki genel şikayetin bu oldugunu gorurler.ayrıca aracımı satma nedenime birde fransızlara olan tepkimde etkili oldu.onlara daha fazla para vermek istemiyorum.ama sadece protesto amaclı deegil bu yaptıgım arabamda bana yeterli gelmedi full olmasına ragmen vede+110hp.bundan sonrada alacagım tum aracları turkiyede öncelikle uretilenlerden secmeye calısıcam ve bunlarda fransız olmayacak.tabi bu benim kişisel tercihim ..herkeze saygılar

  • tasarım
  • Hidropnömatik olduktan sonra her Citroen iyidir. Citroen SM dünyanın en kötü on otomobili arasında ama farlarından plakasına kadar üzerindeki tüm camlar rezistanslıydı. Tasarım beğenisi kişiden kişiye göre değişir. Klasik Avrupaları incelediğimde İtalyan otomobillerinin tasarımını önde gördüm. İtalya' yı Fransa taklit edip yeni modeller üretmiş. Fransa' yı da Almanlar takip etmiş. Yani tasarımın dayanıklılık, konfor gibi özellikleri etkilemez. Citroen iflas edip Peugeot satın aldıktan sonra üretilen modellerde Citroen havası yok. Klasik bir Citroen alırken bile bu miladı klınızın bir köşesinde bulundurmanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NIGHTBOY

    CITRÖEN LE FORD U KIYASLANMAZ ARKADAŞLAR,FORD HER ŞARTTA CITRÖENDEN ÜSTÜN ARABA
    quote:

    Orjinalden alıntı: HeaDMasH

    arkadas focus dan canın yandı sanırım yada içinde ukte kaldı 2 konudada gördümki sürekli focuslara bi laf atma cabasındasın...ha eğerki ben yanlış anladımsa affola




    neresi üstün yavv. iki markanında tarihine bi inip baktığınız zaman kimin daha iyi olduğu ortaya çıkıyor ki tarihe inmeye bile gerek yo citroen forddan her halde gzl bence.
  • Arkadaşlar size belki çok garip gelecek ama şu an bir itirafta bulunuyorum. Biz klasik Citroenciler hatta tabiri caizse hasta Citroenciler sırasıyla XM (1989), ZX(1992) ve XANTİA(1994) yı son Citroenler olarak kabul ederiz. Daha doğrusu ederdik ama nihayet C6 çıktıda Citroen tekrar o eski tasarım anlayışına döndü. Bizler için bir Citroen en başta sıradışı olmalı. 250 metreden baktığınızda tereddütsüz bu citroen demelisiniz. Hatta bazılarımız C serisi arabaları citroen olarak kabul bile etmiyorlardı. C6 bu düşünceyi yıktı ama bakalım diğer sınıflar için (C1,C2,C3,C4,C5) tasarım konusunda daha radikal bişeyler yapılacakmı hepimiz merakla bekliyoruz. Herkese saygılar.
  • Kardeş opel gücün sembolüde neden batıyor 5 sene önce türkiyede binek araç satışında opel 1. sıradaydı şimdi 7. sırada eğer 2sene içinde başka bir alman firmasıyla birleşmesse batacak general motor iflas etti senin 180 hp lik arabanı pistlerde gormek isteriz
    citroen 4 yıldır üstüste sampiyon oluyor bu sene son 4 yarısa katılmadı sebastian löeb ün kolu kırıldı yine de sampiyon oldu hangi arabada viraja girerken frenlere basmassın sadece citroen. C4 vts yi kullandın mı modifiyesiz 180 hp
    quote:

    Orjinalden alıntı: gsi.team

    quote:

    Orjinalden alıntı: Giannizzero

    Corsa'nın her tarafı beygir olsa ne yazar zuhahahüheha




    weaeuawueua anlamadığın belli arçalardan ve modifiyeden ama önemli değil ankara batıkentteyim akşam Cumhuriyete gel sana opel nedemek öğretiyim kardeşim.. hemde sevaba girerim sende 180 hp nin gücünü hisedersin hatta senin için bir kaçtane citroen , gti falan ayırıyım ... sende yanımda oturup kaç boy uzadığımızı hesaplarsın şaka maka biz batıkent te akşamları bağzen , kalkıyoruz misafirim olursun hem kardeşim beklerim..ama unutma göreceğin cihaz 800 küsür kilo 180 hp opel gücün sembolüdür unutma unutmaki yanında citroen ve pegeout bisiklet kalır...

  • megane 2 sedan zaten türkiyede üretiliyor ondan dandik citroen yol tutusunu baska bir markada bulursan haber ver...
    quote:

    Orjinalden alıntı: dameon

    fransız arabaları bir b..a yaramaz...Ben megane 2 de kulandım.(1sene)Berbat.SAKIN ALMAYIN.SON KULLANICISI OLURSUNUZ.
  • süspansüyonları berbatta yol tutusunu ne yapacaz yol tutus kotu olsaydı bu sefer süspansüyonlar iyi diyecektin....forza C4
    quote:

    Orjinalden alıntı: DR.ADNAN


    quote:

    Orjinalden alıntı: enteresavar

    yaklasık bir yılC4 kullandım ve pekte memnun kalmadım özelliklede suspansiyonlar berbattı.ayrıca bu konuda sacmaladıgımı dusunenlerde olabilir onlarada şikayetvarcomdaki c4hakkındaki genel şikayetin bu oldugunu gorurler.ayrıca aracımı satma nedenime birde fransızlara olan tepkimde etkili oldu.onlara daha fazla para vermek istemiyorum.ama sadece protesto amaclı deegil bu yaptıgım arabamda bana yeterli gelmedi full olmasına ragmen vede+110hp.bundan sonrada alacagım tum aracları turkiyede öncelikle uretilenlerden secmeye calısıcam ve bunlarda fransız olmayacak.tabi bu benim kişisel tercihim ..herkeze saygılar


  • ALIRSAN FORD OLURSUN MORT.....
    quote:

    Orjinalden alıntı: ıcestar


    quote:

    Orjinalden alıntı: NIGHTBOY

    CITRÖEN LE FORD U KIYASLANMAZ ARKADAŞLAR,FORD HER ŞARTTA CITRÖENDEN ÜSTÜN ARABA
    quote:

    Orjinalden alıntı: HeaDMasH

    arkadas focus dan canın yandı sanırım yada içinde ukte kaldı 2 konudada gördümki sürekli focuslara bi laf atma cabasındasın...ha eğerki ben yanlış anladımsa affola




    neresi üstün yavv. iki markanında tarihine bi inip baktığınız zaman kimin daha iyi olduğu ortaya çıkıyor ki tarihe inmeye bile gerek yo citroen forddan her halde gzl bence.
  • peugeot la citroenin çizimlerini yapan 180 kişi var aynı kişiler hem citroenin hem de peugeotun çizimlerini yapıyor citroen C4 80 model için yılın en iyi tasarımı seçildi sen kotu diyorsun nasıl oluyor sen sen sarhos baktın arabaya yada herkes sarhoş......
    quote:

    Orjinalden alıntı: black/white

    arkadaslar cıtoenın teknolojısıne laf yok ancak bu aracların yenı moddellerını cızen kardesmız alkolik galıba içip içip cızıo heralde ya bukadar ıgrenc cızılemez ya palıo bıle daha sekııllı duruo bence cıtroen dedınmı akla 2 araba gelır saxovts xsara vts bu ıkısı dısında cıtroen ııııııeeeeeeegg ıgrenc (tip olarak tabı) dıer falıyetlerıne laf yok ama fransız dıe kötulemeyın peugeotun 98 yılındakı urettıgı 406da kı konfor o sene o sınıfta hangı arac urettı))))hıcbırı

    sonucta 106gtı da fransız ama sıfırı uretılse peynır ekmek gıbı satılacagından adım gıbı eminim 2 elı bıle temız bulan satması için sakız gıbı yapısıo sahıbıne

    407 de bi fransız ve bence dzayn bakımından super cıtroende bence dzayncı bulmalı ben teklıf versemmı

    fransız ıyıdır ama peugeot ıyıdır (yenı cıkan bırkac model harıc)
  • CİTROEN PEJOYLA ORTAK HERALDE....
    BİRİ PARTNER BİRİ BERLİNGO
    BİDE FİATLADAMI ORTAKLIĞI VARDIR NEDİR...
    DUCATO İLE AYNI TİPTE ARACI VAR...
    ŞU ANDA SCUDO ÇIKMIYOR CİTROEN ONUN YERİNE AYNI TİPTE ARAÇ ÇIKARIYOR.....

    CİTROEN İYİ BİR ARAÇ FAKAT SONUÇTA FRANSIZ DİMİ....
    quote:

    Orjinalden alıntı: firat_citroen

    Kardeş opel gücün sembolüde neden batıyor 5 sene önce türkiyede binek araç satışında opel 1. sıradaydı şimdi 7. sırada eğer 2sene içinde başka bir alman firmasıyla birleşmesse batacak general motor iflas etti senin 180 hp lik arabanı pistlerde gormek isteriz
    citroen 4 yıldır üstüste sampiyon oluyor bu sene son 4 yarısa katılmadı sebastian löeb ün kolu kırıldı yine de sampiyon oldu hangi arabada viraja girerken frenlere basmassın sadece citroen. C4 vts yi kullandın mı modifiyesiz 180 hp
    quote:

    Orjinalden alıntı: gsi.team

    quote:

    Orjinalden alıntı: Giannizzero

    Corsa'nın her tarafı beygir olsa ne yazar zuhahahüheha




    weaeuawueua anlamadığın belli arçalardan ve modifiyeden ama önemli değil ankara batıkentteyim akşam Cumhuriyete gel sana opel nedemek öğretiyim kardeşim.. hemde sevaba girerim sende 180 hp nin gücünü hisedersin hatta senin için bir kaçtane citroen , gti falan ayırıyım ... sende yanımda oturup kaç boy uzadığımızı hesaplarsın şaka maka biz batıkent te akşamları bağzen , kalkıyoruz misafirim olursun hem kardeşim beklerim..ama unutma göreceğin cihaz 800 küsür kilo 180 hp opel gücün sembolüdür unutma unutmaki yanında citroen ve pegeout bisiklet kalır...



  • Bu hafta sonu C 4 alacam ama kafama şu süspansiyon sisteminden gelen sesler takıldı.Ben arabamda ses gelmesinden nefret ederim.Adamla anlaştık cumartesi takas yapacaz ama şimdi bu forumda yazılanları okuyunca "aceba" demeye başladım.Citroenin sağlamlığını yurt dışında yaşadığımdan biliyorumda peugo ile birleştiyse peugo onuda bozmuştur diye düşünüyorum.Çünkü peugo tasarım olarak güzel ama sağlam arabalar değil.Şimdi ben bu C 4 1,6 triptronik vitesli 2005 model aracı alayımmı almayayımmı ?
  • sağlam ekonomik ama servisi ağır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: umbek444

    Arkadaşlar size belki çok garip gelecek ama şu an bir itirafta bulunuyorum. Biz klasik Citroenciler hatta tabiri caizse hasta Citroenciler sırasıyla XM (1989), ZX(1992) ve XANTİA(1994) yı son Citroenler olarak kabul ederiz. Daha doğrusu ederdik ama nihayet C6 çıktıda Citroen tekrar o eski tasarım anlayışına döndü. Bizler için bir Citroen en başta sıradışı olmalı. 250 metreden baktığınızda tereddütsüz bu citroen demelisiniz. Hatta bazılarımız C serisi arabaları citroen olarak kabul bile etmiyorlardı. C6 bu düşünceyi yıktı ama bakalım diğer sınıflar için (C1,C2,C3,C4,C5) tasarım konusunda daha radikal bişeyler yapılacakmı hepimiz merakla bekliyoruz. Herkese saygılar.




    slm...umbek444...size bişiy sorabilirmiyim?
    hojam c3 hdi almayı düşünüyorum,citroeni kullanmış biri olarak c3 için neler dersiniz?benim için konfor dayanıklık yakıt tasarrufu ve güvenirlik önemli oldugu için c3 dedim...fikrinizi öğrenmek isterim...
    tabi tüm bilgi sahibi olan arkadaşların yanlış anlaşılmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnmcclane -- 14 Şubat 2007; 23:48:51 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.