Şimdi Ara

Apple Store mağduriyetim, gelişmeler ve önerileriniz

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Şu an gerçekten iyice cılkından çıktı benim mevzu. Biraz da sizlerin görüşlerini almak için bu konuyu açma gereği duydum. Öncelikle mağduriyetime sebep olan olayı anlatmak istiyorum:

    1 Kasım günü( Apple Store'un açıldığı ilk gün) sabah saat 9 da siparişimi verdim. 32 gb gold 5s aldım kredi kartıyla. Teslimat tarihi 11-13 Kasım idi. Ardından fikirlerim değişti ve imkanım olursa rengini değiştirmeye karar verdim. 4 kasım sabah 10 gibi müşteri hizmetlerini aradım. Böyle bir hakkımın olup olmadığını ve eğer böyle bir talep verirsem teslimat tarihinde bir değişiklik olup olmayacağını sordum. Böyle bir hakkımın olduğunu ve teslimat tarihinin değişmeyeceğini söylediler. Ben de mutlu bir şekilde talebimi ilettim, müşteri temsilcim birkaç işlem yaptı telefonda beklerken ve işleminizi gerçekleştirdim dedi.

    Yaklaşık 1 saat sonra sisteme girdiğimde gold renk 5sin iptal edildiğini ve onun yerine 5s silver geldiğini gördüm. Teslim tarihi de 1 gün oynamış ve 12-14 Kasım olmuştu. Herşey normal gidiyorken 5 Kasım günü kredi kartıma para iadesi geldiğini gördüm. Apple paramı iade etmişti. Ancak sistemde hala 5s silver ürünler işleniyor durumunda bekliyordu. Hafta boyunca neredeyse her gün müşteri hizmetleriyle görüştüm. Belirtilen tarihlerde muhakkak cihazın geleceğini, ödemeyi ise aramızda bir şekilde halledeceğimizi söylediler. 12 Kasım günü geldiğinde ben gönderim hazırlığı beklerken otomatikman iptale düştü cihaz. Hemen telefon ettim. Temsilcim yeniden sipariş vermemi ardından da sipariş numaramı vermemi istedi. Durumu üstlerine bildirerek kolaylık yapacağını söyledi. Siparişimi verdim, teslimat 26-04 şeklindeydi. Ertesi gün bir güncelleme yaptılar ve 3-5 iş günü 18-20 Kasım yapıldı. Ben de biraz yumuşadım ve bir şekilde hallolduğu için sevindim.

    Gelgelelim 18-19 Kasım'da hiçbir hareket olmadı. 20 si yani bugün de hala ürünler işleniyor yazması üzerine müşteri hizmetlerini aradım. Bugün gelmesi gerekiyordu haklısınız demekten başka bir şey diyemediler. Apple beni mağdur etmeyecektir herhalde dedim, kesinlikle kesinlikle diyip durdular. Zaten mağdur olacağım kadar oldum. Bu akşam 12 gibi bir tarih güncellemesi daha geldi siparişime ve teslimat tarihi 26-28 Kasım oldu...

    Bu da bardağı taşıran son damlaydı herhalde. Şikayet maili yazabileceğim her yere yazdım. Temsilcime de mail attım. Yarın da telefonla arayıp güzel bir konuşma yapacağım. Bu kadar beklememiş olsam hemen iptal ederdim. Arkadaşlar işlerini bilmeyen bir ton kişiyle uğraşıyoruz. Hayalini kurduğumuz Apple Store böyle olmamalıydı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Online satış mağazası Türkiyede yeterli stokla çalışmadığı için bu tür sıkıntılar yaşanıyor. Ayrıca telefon yeni çıktı ve talep arzdan daha fazla. Aslında normal karşılamak lazım. Niye derseniz: Apple Store Türkiye en azından diğer online alışveriş siteleri gibi yapmıyor. Ürünü biz gönderdik kargo geciktirdi diyebilir. Siz de kargoyu arar durursunuz. Belki de kargo firmasıyla kavga edecektiniz. Hem şu var ellerinde olmayan bir ürünü size nasıl gönderecekler. İnanın şuan ümraniyede ki söz konusu depo bomboştur. Tahmin ediyorum ki ayın haftaya teslimatlar başlayacaktır. Zira forumda paylaşılan teslimat tarihleri 26 kasım-10 Aralık bandına yayılmış durumda. 26 kasımda teslimatı yapabilmeleri için en kötü ihtimal 25 kasım sabahı kargolanması gerekiyor. 25 Kasım sabahı kargoya vermek için de ya 24 Kasım Pazar günü çalışacaklar (ki o gün kargo firmaları da kapalı) Yada kargoları 23 Kasım Cumartesi gününden göndermeye başlayacaklar.
    Neyse artık olan olmuş hocam, sabredip teslimatı beklemek gerek bu saatten sonra.
  • 1'inde hemen gittim sipariş verdim. Vodafone'dan 32 Uzay Gri 15'inde anca geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amanhem

    Online satış mağazası Türkiyede yeterli stokla çalışmadığı için bu tür sıkıntılar yaşanıyor. Ayrıca telefon yeni çıktı ve talep arzdan daha fazla. Aslında normal karşılamak lazım. Niye derseniz: Apple Store Türkiye en azından diğer online alışveriş siteleri gibi yapmıyor. Ürünü biz gönderdik kargo geciktirdi diyebilir. Siz de kargoyu arar durursunuz. Belki de kargo firmasıyla kavga edecektiniz. Hem şu var ellerinde olmayan bir ürünü size nasıl gönderecekler. İnanın şuan ümraniyede ki söz konusu depo bomboştur. Tahmin ediyorum ki ayın haftaya teslimatlar başlayacaktır. Zira forumda paylaşılan teslimat tarihleri 26 kasım-10 Aralık bandına yayılmış durumda. 26 kasımda teslimatı yapabilmeleri için en kötü ihtimal 25 kasım sabahı kargolanması gerekiyor. 25 Kasım sabahı kargoya vermek için de ya 24 Kasım Pazar günü çalışacaklar (ki o gün kargo firmaları da kapalı) Yada kargoları 23 Kasım Cumartesi gününden göndermeye başlayacaklar.
    Neyse artık olan olmuş hocam, sabredip teslimatı beklemek gerek bu saatten sonra.

    Farketmiyor 25 kasım gecesi-akşamıda olur- kargoya verirler(Türkiye içinden). 26 kasım gün içinde ürün eline ulaşır. Büyük müşterileri bireysel müşterilere göre karıştırmayın. Adamlardan deli gibi para kazanılarken onların belirlediği saatlere uyuyorlar. Bütün ürünlerin aynı anda kargolanması bile olası. Her gün Apple kargo yollatıyordur yada 2 günde bir-İstanbul,Ankara,İzmir gibi yerlere-. Hani o yüzden kargonun verileceği günün pek önemi kalmıyor.
  • Söylediklerinde çok haklısın apple store biraz beklentinin altında kaldı sipariş konusunda resmen batırdılar diyebiliriz ama yanlış bilmiyorsam düzeltin apple store türkiyede ilk defa bu sene açıldı 1 senelik bile mazisi yok diye biliyorum o yüzden bu tür sorunları normal karşılıyorum ayrıca bardağın dolu tarafından bakmakta fayda var sürekli karşında seni dinleyen bir müşteri temsilcisi buluyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chantodowill

    Söylediklerinde çok haklısın apple store biraz beklentinin altında kaldı sipariş konusunda resmen batırdılar diyebiliriz ama yanlış bilmiyorsam düzeltin apple store türkiyede ilk defa bu sene açıldı 1 senelik bile mazisi yok diye biliyorum o yüzden bu tür sorunları normal karşılıyorum ayrıca bardağın dolu tarafından bakmakta fayda var sürekli karşında seni dinleyen bir müşteri temsilcisi buluyorsun

    Allah aşkına, yazmayım diyordum ama dayanamadım. Hele o sohbet eden müşteri temsilcikleri yok mu, abi sanki face de chatleşirken bunları apple almış oraya oturtmuş. Yahu böyle ilgisizlik böyle klavye kullanamayan ve cümleyi tam anlamıyla izaha kavuşturarak tamamlayamayan müşteri temsilcisi mi olur?

    Bence bu durum zamanla değişecek ve o çalışanların yerine daha adam akıllı kişiler geçecektir. Ayrıca yukarıda bir yorum okudum ona da buradan fikrimi söylemek istiyorum. Bence, bu teslimat tarihindeki düzensizlik yine e ticaret ekibinin aptallığı. Eğer depo boşsa ona göre tarih belirlenir ve zırt pırt teslimat tarihi degişmez. Değişirse de sipariş önceliği baz alınarak değişmelidir. Adamla aynı gün sipariş veriyoruz, kredi kartı aynı anda ödemeyi yapıyor ve o kişiye benden çok daha erken teslim ediliyorsa bu işte bir bokluk vardır abiler.. Kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kilittadam -- 21 Kasım 2013; 2:40:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü olmuş şikayetler biraz fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herşey bir yana , müteri hizmetlerinde çalışanların durumu felaket. Konuşmayı bilmiyorlar , işlem yapmayı bilmiyorlar. Bu adamlara eğitim vermemişler mi anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet gönderim sıraları vs berbat işliyor. Bakınız yine birçok kişinin gönderim hazırlığı olmuş. Hatta dün gece sipariş veren arkadaşın gönderim hazırlığı olmuş. Benimki işlenmekte. İşlesinler bakalım daha ne kadar işleyeceklerse.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple Türkiye pazarının bu kadar yerinden oynatacağını bilmiyordu. Apple'da bir birim oluşturuldu ve Türkiye ofisinin icraatları şikayetleri memnuniyetleri bu birim tarafından her gün aktarılıyor. Herkes şikayetini memnuniyetini yazmalı ki ona göre bir standart belirlensin. Nüfusu 10 milyonu geçmeyen yerlerde 5S bulunmuyorken 1-2 hafta gönderim süresi bence çok makul. Ben Amerika gibi Apple'ın merkezinde 15 günde zor buldum bir adet cihaz çıkalı 1 ay olmuş olmasına rağmen. Sizin ki ard arda gelen şanssızlıklar olmuş. Tabi ki kararınızı değiştirebilirsiniz parayı siz veriyorsunuz ve cihazı siz kullanacaksınız ama ilk siparişiniz de değişiklik yapmamış olsaydınız şu an 10 gündür cihazınızı kullanıyor olacaktınız.
  • Ben hala para iadesi bekliyorum.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=84201362

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dorukhan28 kullanıcısına yanıt
    Ayne öyle keşke yapmasaydım diyorum ama oldu bir kere.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha yeni işleme giren ülkede yeni altyapısı oluşmaya bir sistem içinde böyle şeyler olması çok doğal, sabrın sonu selamet.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.