Şimdi Ara

iPhone 5 Wi-Fi Sıfırlamadan Bağlanmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.135
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Vodafone'dan alınma iPhone 5 A1429. Apple ve Brightstar garantili. Evdeki Wi-Fi'a sorunsuz bağlanıyorum fakat dershanedeki Wi-Fi'a yanımda arkadaşlar bağlanıyorken ben ağ ayarlarını sıfırlamadan bağlanamıyorum. Bugün ağ ayarlarını sıfırlayıp bağlandım diyelim salı günü dershaneye geldiğimde bağlanmıyor, ağ ayarlarını sıfırlayıp denersem giriyor. Bu böyle devam ediyor. Şarjda arada sırada %35 'den çat diye %30'a düşüyor. Cihazın Apple Garantisi devam ediyor. Direk Apple ile muhattap olayım diyorum. Sabit hat yok. Mail yoluyla anlatayımmı durumu mu? Bir yerde okumuştum bize bir mail gönderiyorlarmış sorunun donanımsal mı yazılımsal mı olduğunu anlıyormuşlar sanırım. Bu konuda beni bilgilendirirmisiniz?

    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Dostum sistemini restore et, en son yazilima guncelle. Eger bunlari yaptigin halde olmuyorsa burada yapabilcegimiz bir sey yok cunku seninde bildigin uzere apple cihazlari gayet sadedir ve neyse odur yani bir problem varsa ve eger seni cok rahatsiz ediyorsa garantiye gotur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GranTurismo

    Dostum sistemini restore et, en son yazilima guncelle. Eger bunlari yaptigin halde olmuyorsa burada yapabilcegimiz bir sey yok cunku seninde bildigin uzere apple cihazlari gayet sadedir ve neyse odur yani bir problem varsa ve eger seni cok rahatsiz ediyorsa garantiye gotur :)

    Benim sorduğum soru maille iletişim kurayımmı? Ve sorun sizce garantilik mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a7v8x

    Merhaba arkadaşlar. Vodafone'dan alınma iPhone 5 A1429. Apple ve Brightstar garantili. Evdeki Wi-Fi'a sorunsuz bağlanıyorum fakat dershanedeki Wi-Fi'a yanımda arkadaşlar bağlanıyorken ben ağ ayarlarını sıfırlamadan bağlanamıyorum. Bugün ağ ayarlarını sıfırlayıp bağlandım diyelim salı günü dershaneye geldiğimde bağlanmıyor, ağ ayarlarını sıfırlayıp denersem giriyor. Bu böyle devam ediyor. Şarjda arada sırada %35 'den çat diye %30'a düşüyor. Cihazın Apple Garantisi devam ediyor. Direk Apple ile muhattap olayım diyorum. Sabit hat yok. Mail yoluyla anlatayımmı durumu mu? Bir yerde okumuştum bize bir mail gönderiyorlarmış sorunun donanımsal mı yazılımsal mı olduğunu anlıyormuşlar sanırım. Bu konuda beni bilgilendirirmisiniz?

    Teşekkürler.

    Dershanedeki wifi adında Türkçe karakter varsa iphone görmüyor benim başımada geldi. Örneğin : İsmi -Ismı- diye yazınca görmüyor -ismi- yazınca görüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: a7v8x


    quote:

    Orijinalden alıntı: GranTurismo

    Dostum sistemini restore et, en son yazilima guncelle. Eger bunlari yaptigin halde olmuyorsa burada yapabilcegimiz bir sey yok cunku seninde bildigin uzere apple cihazlari gayet sadedir ve neyse odur yani bir problem varsa ve eger seni cok rahatsiz ediyorsa garantiye gotur :)

    Benim sorduğum soru maille iletişim kurayımmı? Ve sorun sizce garantilik mi?

    Applei ucretsiz olarak arayabilirsin dostum. En iyi bilgiyi onlar soyler. Ha bana kalrsa garantilik bir durum degil belki yeni telefon verirler onun daha buyuk sikintisi cikar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.