Şimdi Ara

İbretlik Coupe tasarım çılgınlığı!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
2.160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Normal şartlarda böyle paylaşımlar yapmıyorum ama , insanın zıvanadan çıktığı durumlar oluyor artık.
    Türk halkı olarak anlayanımız, anlamayanımız her aracın uyduruk bir Coupe modeli ürettiğinden ederinin yüzde 50 fazlasını ödemeye hazır görüyoruz kendimizi,
    ne malın ederine bakıyoruz, ne ödediğimiz bedelin bize ne getirisi olduğuna.

    Örnek vermek gerekirse, Cla, Vw CC gibi...

    Manasız, mantıksız hatta görgüsüzce nasıl tükettiğimizin en bariz örneklerinden birini paylaşmak istedim.

    Aşağıda 207.000 TL fiyatı olan aracın, herhangi bir 3 serisinden maliyetinin ne kadar fazla olabileceğini düşünüyorum,
    bence yok, hatta kapıları vs çıkarırsak daha az bile olabilir.

    Şu araca bir bakar mısınız!

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-bmw-420d-coupe-2013-borusan-premium-hemen-teslim-141262754/detay

    Asıl ibretlik olan 207.000 TL verdiğiniz şu araçta Cruise Control bile yok,
    Koltuklar zayıf ne baldır desteği var ne ergonomisi,
    Derisi bildiğiniz 1000 TL'ye yaptırabileceğini vinlex,
    iç detaylar kaba saba krom trimler, Line'lardaki şık detaylardan eser yok,
    eğer 3 serisi ile aynı ise, ki 3 serisi ise klonlama olarak aynı 100 dolar bile etmeyecek,
    iki üç hoperlörden ibaret berbat bir ses sistemi, aux girişi bile yok,
    Ön park sensörü yok,
    Daha neler sayarım da... bu kadarı yeter sanırım.

    Ama neyi var bu araba Coupe...

    Spor araçlar böyle ama donanımsız olur filan moduna girmeyin, bildiğin F30 Dizelin 2 kapılısı ama fiyat 1,5 katı...
    Olduu, biz de yedik, yiyenlere afiyet olsun.

    He F30 serisine fakir donanımı haricinde bir eleştirim yok, kendi aldığım fiyatı da bana verdikleri açısından makul ve mantıklı buluyorum.
    Ama bu ilandaki araba ve türevleri nedir ya hu, Passat CC, hele hele CLA nedir??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 25 Ekim 2013; 1:41:33 >



  • 2 seriside geliyor fiyati ve giris seviyesi merak konusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekonomimiz büyüyor, toplumsal bilincimiz değil...
  • Türk milletinde fazla mantık aramayın. Biz buyuz işte, bu kadarız. Görgüsüz, cahil, mantıksız bir milletiz. Bizim bu cahilliğimizi hemen hemen bütün markalar çok iyi kullanıyor. Bankalar, otomobil markaları, cep telefonu markaları vs hepsi çok iyi kullanıyor. Bence iyi yapıyorlar, hakediyor bizim millet. Dizel otomatik diye fazladan bir dünya para verip kuyrukta bekliyorsun. Adam yerine konmuyorsun ve hala sıranın gelmesini bekliyorsun :)

    Iphone 4 serisi de 3bin üzerinde geldi, iphone 5'de. Amerikada neden değişmiyor fiyatları? Ya da otomobil üreticileri neden kazık atamıyorlar bizdeki gibi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Türk milletinde fazla mantık aramayın. Biz buyuz işte, bu kadarız. Görgüsüz, cahil, mantıksız bir milletiz. Bizim bu cahilliğimizi hemen hemen bütün markalar çok iyi kullanıyor. Bankalar, otomobil markaları, cep telefonu markaları vs hepsi çok iyi kullanıyor. Bence iyi yapıyorlar, hakediyor bizim millet. Dizel otomatik diye fazladan bir dünya para verip kuyrukta bekliyorsun. Adam yerine konmuyorsun ve hala sıranın gelmesini bekliyorsun :)

    Iphone 4 serisi de 3bin üzerinde geldi, iphone 5'de. Amerikada neden değişmiyor fiyatları? Ya da otomobil üreticileri neden kazık atamıyorlar bizdeki gibi?

    Aynen dediğiniz gibi...

    Aylardır Apple Mini 2'nin çıkmasını bekliyorum.
    ABD'de 399 Usd'den satışa sunulacak 800 TL yapıyor, böyle rezil bir kurla bile.
    Şimdi bize gelecek en az 1400-1500 fiyatlarla.
    Kesinlikle almam bu distribütör kazıkları ile resmen soyuluyoruz.
    Gider yanında 1-2 tane getiren Üniversite öğrencisinden alırım ABD fiyatına,
    varsın bozulsun zaten 2 adet fiyatını garantili alırken kazık gibi alıyorlar bizden.
    Zoruma gidiyor elin et kafalı ABD'lisi 399 Usd'ye alırken bizim gibi 3.sınıf ülkelere
    sanki hayatımızın tek anlamı bu cihazlarmış, bunları bekliyormuşuz,
    nasıl olsa alacaksınız der gibi satıyorlar gibime geliyor.

    Hayatta böyle bir alışverişim olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    Bu tuhaf sinir harbi neden?

    Serzenişte bulunduğunuz marka ya da markalar, "ar-ge'ye, üretime, vs vs'ye parayı harcayan" ve istedikleri gibi üretip istedikleri fiyata satmakta özgür olan markalar.

    Serzenişte bulunduğunuz insanlar ise, kendileri çalışıp kendileri kazanan, "kendi ter döküp kendi parasını kazanan" ve istedikleri gibi harcamakta özgür olan insanlar.

    Peki şu an bu durumda sizin bu sinir harbinizin manası ne?
    Sizde bu tür bir otomobil almak peşindesinizde bu fiyatlar dolayısıyla alamadınız ve ondan mı bu garip tutum?
    Ya da almak gibi bir derdiniz yok diyelim, peki sizi ilgilendirecek bir konu değil gibi duruyor o zaman da.

    Daha farklı bir yönden yaklaşmak gerekirse;
    F30 kodlu 4 kapı sedan 3 serisi, yapısı gereğiyle ailelere de hitap edebiliyor.
    Ancak 2 kapı coupe 4 serisi, yapısı gereğiyle ailelere ya da daha geniş bir iç hacim gereksinimi duyan müşterilere hitap etmez. Tamamen zevk amaçlı satın alınırlar. Ve genelde bu zevk sahipleri, hali hazırda başka bir ya da birden fazla otomobile sahiptirler. Yani zevk meselesi ile bu otomobillere harcama yaparlar ve bu lüks tüketime girer.

    Lüks tüketimin karşılığı ise her zaman daha fazladır. Bu tür otomobilleri alacak olan müşteri profilini, markalarda biliyorlar.

    Alacak olanlarda 3 serisi ile 4 serisinin arasındaki fiyat farkının kalite ya da donanım farkı olmadığını emin olun en az sizin kadar biliyorlar.

    Son olarak, markaların fiyatlandırmaları konusunda, sanki kendi emek veriyorda üretiyor gibi yorum yapanlara, ve insanların otomobil alımlarında harcadıkları meblağlara sanki ter döküyorda kendi kazanıyor gibi yorum yapıp, tepki gösterenlere tavım.

    İnsanlar kazanır ve yaşar, kimileri de dilini yorar..

    Ortada sinir harbi filan yok.
    Öncelikle Coupe bir araçla uzaktan yakından bir bağım olamaz, kullanım tarzı ve gerekliliği bakımından kesinlikle kendi açımdan imkansız.

    Ben de sizin gibi düşünüyorum, bir çok insan, kendileri için hiç de dikkate alınmayacak meblağlar ile bu araçları aldıkları gibi
    2-3 yıllık kazancını bu arabalara kredi ve şeklinde yatıran insanlar da var, bu da beni ilgilendirmez, herkes özgür.

    Benim derdim şu, alışveriş ve satın alma kültürümüz oluşmadığından
    kendilerini gereğinden fazla önemliymiş hissettirdiğimiz markaların ve fiyat politikalarının ne hale geldiğine bir bakın.

    Dolu bir VW Golf 80 bin küsürlerde,
    Passat 100 binlerde, hele VW CC formunda ise 140 lara dayanır.
    Mercedes açıkca her tarafından kısarak ticari amaçlı bir iki model çıkarır,
    Coupe forumunu dayayıp CLS alamayanlar bakın sizin için ne yaptım dergibi, ne idüğü belirsiz, Accent Blue formunda bir araç üretir,
    gelen talebe kendisi bile şaşırır dudak uçuklatan etiketleri birer birer sıralar.

    Piyasanın bu sarmal etkisiyle VW ile başlayan fiyat yükseltme akımı bakın nerelere geldi,
    Corollla'lar 70-80 binler, Golf'ler 80 binler oldu, B sınıfları bile 50-60 bin bantlarına geldi.

    Sizce bunun bizdeki tercih problemi ya da nasıl diyeyim,
    tüketim görgüsüzlüğü ile bir alakası yok mu?

    Bu bir genelleme, Coupe forumunun bu denli piyasa yapması da bunun en bariz örneği olduğu için buradan girdim konuya.

    He siz şöyle bir cümleyle tüm konuyu özetleyebilirsiniz ki özetlemişsiniz,

    "Para milletin, mal milletin size ne isteyen istediğiniz alır..."

    Bence de böyle evet, aynen dediğiniz gibi, hatta üzerinde hiç konuşulmamalı...

    Distrübütörlerin 1.6 vergisiz çıplak araç fiyatlarını aynı aracın 2-3 Litre Dizel + Dört çeker
    modellerinden yüksek tutması bile konuşulmamalı haklısınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 24 Ekim 2013; 23:02:04 >
  • Üreticiye değilde ucuk vergilere salllasak daha mantikli olacak sanki? Coupeyi alacak adam prestijini seven adamdir bu da onu mutlu eder. Bu yüzden deger mi? Deger. 25-30 bin tl farkediyor arasinda 320d ile. O araca binecek adam için prestijinden önemli bir mebla olduğunu sanmiyorum. CLA demissiniz. Haklisiniz arkasina oturdugumda basim tavana degiyor her yerinden catir catir ses geliyor. Deger mi o fiyatlar? Degmez tabiki. Ama bana kalirsa muazzam bir dis gorunusu var. Nissan micranin 60 binlere grande puntonun 50 binlere ciktigi bir piyasadada neredeyse premium seviyesine gelmis bir golfede 80 bin lira vermek çok değil. Yine soyliyeyim. Normalde golfe 80 bin lira verilmez ama bu piyasada verilir. Ayni 420d CLA vs araclar gibi . hepsi fiyatini piyasaya uygun tutuyor ki satiliyor. Ucuk fiyat ornegi görmek isterseniz girin bakin hyundainin sitesine. Dizel i40 120 bin civarinda. Şimdi soruyorum. Yolda kaç kere i40 gordunuz? Demem o ki Turk halki parasini mantiksiz seye "kolay kolay" harcamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    Bu tuhaf sinir harbi neden?

    Serzenişte bulunduğunuz marka ya da markalar, "ar-ge'ye, üretime, vs vs'ye parayı harcayan" ve istedikleri gibi üretip istedikleri fiyata satmakta özgür olan markalar.

    Serzenişte bulunduğunuz insanlar ise, kendileri çalışıp kendileri kazanan, "kendi ter döküp kendi parasını kazanan" ve istedikleri gibi harcamakta özgür olan insanlar.

    Peki şu an bu durumda sizin bu sinir harbinizin manası ne?
    Sizde bu tür bir otomobil almak peşindesinizde bu fiyatlar dolayısıyla alamadınız ve ondan mı bu garip tutum?
    Ya da almak gibi bir derdiniz yok diyelim, peki sizi ilgilendirecek bir konu değil gibi duruyor o zaman da.

    Daha farklı bir yönden yaklaşmak gerekirse;
    F30 kodlu 4 kapı sedan 3 serisi, yapısı gereğiyle ailelere de hitap edebiliyor.
    Ancak 2 kapı coupe 4 serisi, yapısı gereğiyle ailelere ya da daha geniş bir iç hacim gereksinimi duyan müşterilere hitap etmez. Tamamen zevk amaçlı satın alınırlar. Ve genelde bu zevk sahipleri, hali hazırda başka bir ya da birden fazla otomobile sahiptirler. Yani zevk meselesi ile bu otomobillere harcama yaparlar ve bu lüks tüketime girer.

    Lüks tüketimin karşılığı ise her zaman daha fazladır. Bu tür otomobilleri alacak olan müşteri profilini, markalarda biliyorlar.

    Alacak olanlarda 3 serisi ile 4 serisinin arasındaki fiyat farkının kalite ya da donanım farkı olmadığını emin olun en az sizin kadar biliyorlar.

    Son olarak, markaların fiyatlandırmaları konusunda, sanki kendi emek veriyorda üretiyor gibi yorum yapanlara, ve insanların otomobil alımlarında harcadıkları meblağlara sanki ter döküyorda kendi kazanıyor gibi yorum yapıp, tepki gösterenlere tavım.

    İnsanlar kazanır ve yaşar, kimileri de dilini yorar..

    Ortada sinir harbi filan yok.
    Öncelikle Coupe bir araçla uzaktan yakından bir bağım olamaz, kullanım tarzı ve gerekliliği bakımından kesinlikle kendi açımdan imkansız.

    Ben de sizin gibi düşünüyorum, bir çok insan, kendileri için hiç de dikkate alınmayacak meblağlar ile bu araçları aldıkları gibi
    2-3 yıllık kazancını bu arabalara kredi ve şeklinde yatıran insanlar da var, bu da beni ilgilendirmez, herkes özgür.

    Benim derdim şu, alışveriş ve satın alma kültürümüz oluşmadığından
    kendilerini gereğinden fazla önemliymiş hissettirdiğimiz markaların ve fiyat politikalarının ne hale geldiğine bir bakın.

    Dolu bir VW Golf 80 bin küsürlerde,
    Passat 100 binlerde, hele VW CC formunda ise 140 lara dayanır.
    Mercedes açıkca her tarafından kısarak ticari amaçlı bir iki model çıkarır,
    Coupe forumunu dayayıp CLS alamayanlar bakın sizin için ne yaptım dergibi, ne idüğü belirsiz, Accent Blue formunda bir araç üretir,
    gelen talebe kendisi bile şaşırır dudak uçuklatan etiketleri birer birer sıralar.

    Piyasanın bu sarmal etkisiyle VW ile başlayan fiyat yükseltme akımı bakın nerelere geldi,
    Corollla'lar 70-80 binler, Golf'ler 80 binler oldu, B sınıfları bile 50-60 bin bantlarına geldi.

    Sizce bunun bizdeki tercih problemi ya da nasıl diyeyim,
    tüketim görgüsüzlüğü ile bir alakası yok mu?

    Bu bir genelleme, Coupe forumunun bu denli piyasa yapması da bunun en bariz örneği olduğu için buradan girdim konuya.

    He siz şöyle bir cümleyle tüm konuyu özetleyebilirsiniz ki özetlemişsiniz,

    "Para milletin, mal milletin size ne isteyen istediğiniz alır..."

    Bence de böyle evet, aynen dediğiniz gibi, hatta üzerinde hiç konuşulmamalı...

    Distrübütörlerin 1.6 vergisiz çıplak araç fiyatlarını aynı aracın 2-3 Litre Dizel + Dört çeker
    modellerinden yüksek tutması bile konuşulmamalı haklısınız.



    Hocam yorumlarınızın hepsine imzamı atarım,anlamadığım şey birileri çıkıp doğruları söyleyince neden birileri çıkıpta bile bile bu tip saçmalıkları savunmaya geçiyor ilginç.

    Doğru söze ne denirki.Konunun özeti tüketim çılgınlığı ama olay başka yöne çekilmiş.Sadece bu konu sözü edilen araçla alakalı değil bence.Bu fiyatlar normal diye diye bu hale gelmedik mi zaten.
  • cc nin akordiyon kaportasını gösterdim,güvenlik sistemi o dediler.
    CC passatın hafiften gelişmişi ortada bir şey yok dedim,cls nin rakibi dediler.
    C sınıfı arabaya,yani CLA ya 110 bin tl verilmez dedim,yıldızı yeter dediler.
    Kime laf anlatmaya çalışıyorsunuz pardon da?
    Hadi onu geçtim,bu memlekette dizel otomatik araba almak için fazladan 10 20 bin lira para ödeyip ben ekonomi yapıyorum diye gerinen insanlar var.
    Hadi onu geçtim bu memlekette alman japon diye bakın sadece alman japon diye bir arabaya fazladan 10 bin,20 bin lira bayılan insanlar var.
    Bu memlekette bir arabanın 2. eli sağlam diye fazladan rakibinin üstüne araba parası koyan var.
    Dün siz buraya gelip bmw nin istediği fahiş paraları sen hayatında borusanla pazarlığa oturdun mu diye savunmadınız mı?
    3.16ya ne fiyat aldınız buyrun söyleyin dediğimizde cevap alabildik mi?
    EE ne oldu şimdi,cla cc işin içine girince fahiş fiyattan araba alanlara mı getirdiniz lafı?
    136 beygir fındık motor arabaya boşline donanımda 100 bin lira istiyor borusan efendi,fabrika verisi 98oktan benzinle 9.2 saniye olan arabadan otomobil mecmualarının marifetiyle 8.4 saniye çıkarıyor,sonra balina kasa insigniayı yiyemiyor über alles performance,çıkın önce geçmişinizle yüzleşin bence millete laf atana kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 24 Ekim 2013; 23:20:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    Ben sadece üslup konusunda yeriyorum sizi.

    "Millet parayı nereye harcayacağını şaşırmış.", "Millet para harcamasını bilmiyor." minvalinde konulardan artık fenalık geldi, ve aynı zamanda bu üsluptan da.

    Bir şirketiniz var ve müdürünüze verdiğiniz harcama yetkisi sonucunda uygun görmediğiniz birşeye yatırım yaptı. Ve evet, istediğiniz gibi eleştirebilirsiniz. Çünkü para sizin.

    Eşinizle birlikte kazanıp oluşturduğunuz ortak bütçedeki harcamalara söz söyleyebilirsiniz. Çünkü parada söz hakkınız var.

    Ya da farzedin ki, bir üretim yapıyorsunuz, mal ya da hizmet. Örneğin; restoranınız var ve burada menüyü bizlerle paylaştınız.
    Bizim size, "Böyle fiyat olmaz, sen kendini ve malını ne zannediyorsun. Bebek'te dükkan açtın diye ve millette Şişli'de 10 liraya yediği şeyi burada 50 liraya satamazsın", ve misafirlerine "Millette buralarda yemek yeyince kendini birşey sanıyor, elit sanıyor" gibi birşey deme hakkımız var mı? Böyle birşey vaki mi? Böyle birşey mantıklı mı?

    80 liraya Golf vardı, iyi araştırıp inceleyip dizele ve DSG'ye ayrıca Highline donanıma gerek duymadan, 1.2 TSI Comfort Golf aldım. 80 yerine 48 lira harcadım. Yalnız 80 verene de tek kelime söylemedim. Banane çünkü, sizene, bizene..

    Her tarihte birçok şey düşündüğünüz fiyattan fazla olabilir. Sizde size uygun olanı alarak, ya da almayarak yola devam edersiniz. Bu kadar basit.

    Kişisel değil yazdıklarım, başta da söylediğim gibi, bu tarz konular artık kabak tadı veriyor. Ve yararı yok.

    Ben de uslübunuz için teşekkür ederim.
    En azından anlaşılır ve aynı şeyleri düşünmüyorsak da aynı dili konuşabiliyoruz.

    İnanın ben sizin beni, kafanızda tasvir ettiğiniz gibi değilim, öyle düşünmüyorum, belki de yazım stilim bu düşünceyi doğurmuş olabilir.
    Be bir yemeğe 1000 Usd vereni de yermem, gezmeye helikopteriyle, özel uçağı ile gideni de.
    Kazanan, bu maddi imkana sahip olan istediği gibi harcar, hatta benim hoşuma bile gider.
    Kazanıyor, ve kazandığını harcamasını biliyor, yığma kültürü ile yaşamıyor diye içten destek bile veririm.
    Ama mesele inanın ki bu değil.

    Şimdi örnek olarak forumdaki, bir Mercedes C, Bmw 3, Cla forumlarına filan gidip bir bakın bakalım.
    Ben almadan önce aylarca takıldığım için biliyorum,
    konuşulan konuların yarısı araçların hangisinin 1 litre az ya da fazla yaktığı,
    sürekli tüketim resimleri paylaşılıyor, bir iki donanım fazla mı eksik mi olsun?
    gibi bütçe mukayeseleri falan, filan.

    Benim eleştirimin nedeni ise bu toplumun parçası olarak,
    doğru ve ya yanlış, ya da müdahele imkanımız olmasa bile tercihlerin, abartılı yüceltmelerin
    naturel olarak otomobili bir ihtiyaç, bir harcama unsuru olarak görenlere yaptığı gereksiz fiyat artışı baskısı.


    Böyle bir gerçek var mı, var en büyük göstergesini az önce yazdım.
    Bir çok markanın vergisiz 1.6 Motor fiyatı, vergisiz 2 hatta 2,5-3 litre dizel otomatik, dört çeker vs üst versiyonlarından pahalı.
    Bu size mantıklı geliyor mu? Açık seçik, net olarak distrübütörlerin oluşan bu algıyı nasıl kara çevirdiklerinin göstergesi değil mi?
    Bu aşırı karlılık nereden çıkıyor, benden, sizden...
    Hiç bir ülkede yapılamayacağı gibi bizim ülkemizde de marijinal tercihler her zaman olacaktır, ayrıca isteyen istediği kadar parasını istediği araca da yatırabilir.
    Ama ben genel populasyondaki satın alma tercihlerinden ve doğurduğu sonuçlardan bahsediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    cc nin akordiyon kaportasını gösterdim,güvenlik sistemi o dediler.
    CC passatın hafiften gelişmişi ortada bir şey yok dedim,cls nin rakibi dediler.
    C sınıfı arabaya,yani CLA ya 110 bin tl verilmez dedim,yıldızı yeter dediler.
    Kime laf anlatmaya çalışıyorsunuz pardon da?
    Hadi onu geçtim,bu memlekette dizel otomatik araba almak için fazladan 10 20 bin lira para ödeyip ben ekonomi yapıyorum diye gerinen insanlar var.
    Hadi onu geçtim bu memlekette alman japon diye bakın sadece alman japon diye bir arabaya fazladan 10 bin,20 bin lira bayılan insanlar var.
    Bu memlekette bir arabanın 2. eli sağlam diye fazladan rakibinin üstüne araba parası koyan var.
    Dün siz buraya gelip bmw nin istediği fahiş paraları sen hayatında borusanla pazarlığa oturdun mu diye savunmadınız mı?
    3.16ya ne fiyat aldınız buyrun söyleyin dediğimizde cevap alabildik mi?
    EE ne oldu şimdi,cla cc işin içine girince fahiş fiyattan araba alanlara mı getirdiniz lafı?
    136 beygir fındık motor arabaya boşline donanımda 100 bin lira istiyor borusan efendi,fabrika verisi 98oktan benzinle 9.2 saniye olan arabadan otomobil mecmualarının marifetiyle 8.4 saniye çıkarıyor,sonra balina kasa insigniayı yiyemiyor über alles performance,çıkın önce geçmişinizle yüzleşin bence millete laf atana kadar.

    Yazdın yazdın da bu kadar sonunda saçmalamadan bitirsen ne güzel olacak shadow...
    Bu pazarlık mevzuu nereden çıktı ben hiç hatırlamıyorum cidden,
    eğer bir şey demek istemişsem de onu yanlış anlamışsın.
    arkdaşım 100 TL'ye premium D sınıfında alabileceğin en iyi seçenek 3.20i efficient,
    burası konusu değil, istediğin parametre ile bunu kıyas ederim, ispat ederim.
    En azından benim tercihlerim için kesinlikle böyle.

    Ayrıca inşallah muharremle bir buluşmada filan görüşeceğiz.
    Gerçi sattı o insigniayı...

    Ben 170 hp ve bunu sonuna kadar hissettiren,
    tork konvertörlü 1.6 dizel otomatik bir araç kadar yakan ( her şekilde ispat edilir, kardeşimin dizel otomatik i30 ile hemen hemen aynı yakıyoruz)
    müthiş bir sürüş zevki veren ve premium olduğunu iliklerine kadar hissettiren bir araç aldım.

    Aynı para ile bugün ne alırsın diye sorsan yine aynı arabayı alırım,
    demekki aşırı derecede memnunum ben arabamdan yorumların sana göre ve subjektif oluyor o zaman değil mi?
  • aynı paralara hatta daha azına 2-3 yaşında m3 alınabiliyo çok ilginç
  • senin konuştuğun araç 3.16ydı engincim,yani volvo s60ın performans olarak o tank gibi kasaya rağmen kalkıştan itibaren imha ettiği araba.
    Donanımı kaliteyi saymıyorum.
    ve kendileri 110 bin civarına doluyor,120 binlere yürüyor fiyatı.
    320ye geçmişsin hemen,Konfigüratöre bir girsen boşline ı 110 bin olan arabayı aklını alırlar adamın çıkan fiyatları görünce.
    Neymiş 1 saniye erken hızlanacakmış 100km ye,ne ala memleket.
    Bugün 320ed nin de adama amblemini vermezler 100 bine,masal anlatmayın insanlara.
    Aynen 3.16 nın hızlanmasını 8.4 saniye çıkaran borusanın chipli mecmualarının anlattığı masallar gibi.
    Söylediğini sen hatırlamıyorsun ama ben hatırlıyorum.
    Senin açtığın şu konu ne kekik,ne lahana turşusudur,sen önce 3.16 kazığıyla bi yüzleşip kendi kullandığın araç markasını eleştirecek düzeye gel,ondan sonra insanları saçmalamakla itham edersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 24 Ekim 2013; 23:43:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    senin konuştuğun araç 3.16ydı engincim,yani volvo s60ın performans olarak o tank gibi kasaya rağmen kalkıştan itibaren imha ettiği araba.
    Donanımı kaliteyi saymıyorum.
    ve kendileri 110 bin civarına doluyor,120 binlere yürüyor fiyatı.
    Konfigüratöre bir girsen boşline ı 110 bin olan arabayı aklını alırlar adamın çıkan fiyatları görünce.
    Neymiş 1 saniye erken hızlanacakmış 100km ye,ne ala memleket.
    Bugün 320ed nin de adama amblemini vermezler 100 bine,masal anlatmayın insanlara.
    Aynen 3.16 nın hızlanmasını 8.4 saniye çıkaran borusanın chipli mecmualarının anlattığı masallar gibi.
    Söylediğini sen hatırlamıyorsun ama ben hatırlıyorum.
    Senin açtığın şu konu ne kekik,ne lahana turşusudur,sen önce 3.16 kazığıyla bi yüzleşip kendi kullandığın araç markasını eleştirecek düzeye gel,ondan sonra insanları saçmalamakla itham edersin.


    Ya tamam bir yere kadar yapma etme Allah'ını seversen.
    Kim imha etmiş Bmw 3'ü S60 mış mı?

    Ya ben kaç defa anlattım ben potansiyel bir S60 alıcısıydım bir ara...
    Gittim kendim kullandım, mıncıkladım, kaldırdım, durdurdum
    ya sürüşü, kalkışı madara eder diyosun ya, yemin ediyorum Mercedes C'nin, F30'un yarısı değil,
    sana daha ne kadar açık yazabilirim ki?
    Alla Alla garezim mi var parama, haketse onu alırdım ya neden almıyım peki ?
    sen bunu soruyor musun kendine?
    Neden... AA "Volvo'ya mı binersin, Bmw'ye " mi diye düşünen bir ergen olmadığıma göre,
    ne olabilir sence.

    F30'un koltuğundan kalkıp, S60'a binip o oyuncak direksiyonu, frenajı, süspansiyonunu beğenen varsa beğensin alsın, ben almıyorum.
    Sen de git S60 al shadow, ya da öner sana engel olan yok ki..
    Ama gerçekler bunlar benim açımdan.
    Daha da bu S60 saçmalığını filan sürdürme bence.


    Ayrıca aldığım fiyatları da yazayım, kaçıncıdır soruşun çünkü.

    Sport Line, 3.16, BiXenon Teknoloji-Comfort paket, Sunroof 107.000 TL idi.
    3.20i Teknoloji - Comfort paket, BiXenon, Sunroof, Deri de yine 107.500 'TL idi.

    Ben 3.20i aldım, dediğim gibi sınırsız memnunum nazar değmesin.
    Bir Mercedes manyağı olarak bir Bmw'nin beni bu kadar memnun edeceği aklımın ucundan bile geçmezdi.
    Ama sonuç bu.
    Vallahi yeter artık, bırak bu saçma önermeleri, gerçekler bunlar.
    Baydı beni bu sohbetler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    Ben konuyu, yazınız ve tarzınızdan dolayı bir nebze daha sert eleştirdim, ki düşünce yapınızın o an ki yazım tarzından daha engin olduğunu anlıyorum, özellikle son yazınızdan sonra.

    Fiyatların yüksekliği, özellikle belirli kombinasyonlarda ki otomobillerin daha da yüksekten fiyatlandırılması, evet işimize gelen bir durum değil.

    CLA gibi, A serisinin türevi ve tasarımının dışında kendini bu derece değerli yapacak çok çok özelliği olmayan bir aracın fiyatı tartışılır evet. Sürtünme katsayısı, ve göze hoş gelen tasarım, fiyatı bu derece etkilemeli mi? Bence hayır. Ben o parayı bu sebeplerle harcarmıyım? Hayır.

    A serisi test sürüşü sonrası ve V40 incelemem sonrası bu fiyat farklarının da sırf premium kelimesi ile karşılanamayacağı, ve çok gereksiz farklar olduğunu düşündüğüm için Golf aldım. (Ki bu iki araç premium kelimesinin içini doldurabilen araçlar değiller, bana göre)

    Dizel ve DSG farkını da çok anlamsız bulduğum için 1.2 TSI Man. modelini tercih ettim.

    Yani, uzun lafın kısası anlaşabilmemizin yanında hemde "AYNI" düşünüyoruz aslında. Sadece biraz zaman aldı, aynı noktada olduğumuzu anlamak.

    Bana gereksiz gelecek, size de mantıksız gelecek fiyatlar. Uygun olanları cımbızla çekip bulucağız, isteyen istediğini almaya devam edecek.


    Yalnız son olarak şunu eklemeden edemem.

    2008 senesinde, ÖTV indiriminin öncesinde, feryat figan olan otomotiv şirketlerine ÖTV peşkeşinin çekilmemesi gerektiğini, devletin cebinden çıkacak verginin kar olarak otomotiv şirketlerine gideceğini bas bas bağırdık. İnidirimin hakettiği gibi olmayacağını, örneğin 10 lira olması gereken indirimin 5 - 6 lira gibi fiyatlara yansıyıp geri kalan 4 liranın markalara kar kalacağını söyledik. Kaç kişi bizim gibi inceledi bu durumu? Cevabını az çok biliyorsunuz.

    O yüzden zamanında o yüz verilen markalar şimdi at koşturuyor. Yapacak tek hamle yok. Sadece uygun araçlara yönelip seçici davranmaktan başka.

    Saygılar.

    Sonuna kadar imzamı atıyorum.
    Benimde Golf için tercihim kesinlikle 1.2 Tsi ve otomatik kullanmak zorunda olduğum için DSG olurdu.
    Otomatik kullanma zorunluluğum olmasa kesinlikle 1.2 Tsi Manuel gibi F/P açısından şuan en optimum seviyede ve yakalanması zor olan bir model olacaktı.

    Anlaşmak ve düşündüklerini aynı dili kullanarak paylaşabilmek, iki insan açısından ayırt edici bir mutluluk, seçkinlik.
  • Siyasete girmek istemiyorum ama türkiyede arge'ye ayrılan para diyanete ayrılan paradan azsa.

    Tüm kullandığımız ürünler yurtdısından geliyor ve doğru duzgun yurtdısına bırsey ıhrac edemıyosak. Fazladan aldıgığımız benzını 1 küsür liraya yurtdısına ihrac edıyorsak.

    Bu ulkede artık bunlar yapacak birşey yok.
  • arada 500 tl var diyorsun yani,hey maşallah,arkadaşlar bmw alacaksanız engin beyi ziyaret edin,500 tl ye 40 hp kazandırıyor sizlere,bence de bu saçmalığı sürdürmeyelim,manzara ibretlik zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    arada 500 tl var diyorsun yani,hey maşallah,arkadaşlar bmw alacaksanız engin beyi ziyaret edin,500 tl ye 40 hp kazandırıyor sizlere,bence de bu saçmalığı sürdürmeyelim,manzara ibretlik zaten


    Yalan mı söyleyeceğim sana :)
    Seçeneklerden birine Line olduğunu görmüyosun tabi değil mi?
    Yazdığım donanımların içerikleri hakkında bilgiyi bile şimdi google araştırıp bulacaksın Allah bilir.
    3.16'de SportLine var diyorum, 3.20i'de var mı Line bak bakalım yazmış mıyım?
    Hala sadece 500 TL fark var diyor :)

    Ne diyeyim şimdi sana, hangi dediğine mantıklı bir yorum yapalım, çocuklar, ergenler gibi anlamadan konuşuyosun sürekli.
  • Ayrıca ben alırken 3.20i henüz yeni gelmiş, piyasaya yerleşmemişti, onun için varsa yoksa 3.16i diyordu Borusan.
    Doğru düzgün araştırma yapmayan, piyasayı bilmeyenlerin 3.20i efficient diye bir modelden haberi bile yoktu.
    Hala bile yok, bir çoğu 2 litre benzinli motora nasıl biniyosun, 1 TL yakıyordur diyorlar.
    1.6, 170 Hp ve yaktığı benzini duyunca dumur ediyor insanları tabi ki :)
  • ABD 'de kalsaydım, Camaro'mu BMW 4.30 mu , Range Rover Evoque mu diye çok düşünürdüm, yine de Camaro'yu tercih ederdim heralde...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.