Şimdi Ara

HONDA JAZZ TYPE-R!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda jazz/fit type-r geliştiriyor.

    1.5 lt motor + hybrid sistem ve toplam 190 hp gücü , 7 ileri çift kavrama şanzımanı , 3.6 lt ortalama tüketim ile sunuyor.

    7 ileri çift kavrama şanzıman da avrupa piyasasına ilk jazz ile giriş yapacağa beziyor.


    Kaynak :http://www.worldcarfans.com/113100763968/honda-jazz--fit-type-r-under-development---report/lowphotos#0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 7 Ekim 2013; 22:58:15 >







  • ss yokmu ss .d cok merak ettim
  • Keşke gelse Türkiye'ye. İlk kasasından beri vergi sistemimize uygun motorlarla üretiliyor ancak hala Type R dışında spor aracı yok Honda'nın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yigityusuf06

    ss yokmu ss .d cok merak ettim
    En çok çift kavrama şanzımanı merak ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Keşke gelse Türkiye'ye. İlk kasasından beri vergi sistemimize uygun motorlarla üretiliyor ancak hala Type R dışında spor aracı yok Honda'nın.
    Clio RS'den ne kadar fark yer? bahisleri açıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Clio RS'den ne kadar fark yer? bahisleri açıyorum

    Alıntıları Göster
     HONDA JAZZ TYPE-R!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Clio RS'den ne kadar fark yer? bahisleri açıyorum

    Alıntıları Göster
    Aga çirkin çirkin!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Clio RS'den ne kadar fark yer? bahisleri açıyorum

    Alıntıları Göster
    Teknik özellikleriyle kulağa çok hoş geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    Teknik özellikleriyle kulağa çok hoş geliyor.

    Alıntıları Göster
    Mügen crz nin aşağı yukarı aynısı sanırım bu aracın motor sistemi. Mügen crzlerde 198 hp-ps 1.5 benzinli + elektirik motordu. Ayrıca çift kavrama merak uyandırıcı. Böyle bir motora konulabiliyorsa tork dayanımıda oldukça yüksektir. Dsg dq250 deki gibi 250nm sınırı yerine 300 320 nm falan olursa dizel açısındanda güzel bir haber olur. Sonra rakiplerinin 1.6 benzinlilerin torkundan düşük torklu dizeller piyasaya sürmek zorunda kalmasınlar bazı markalar gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Mügen crz nin aşağı yukarı aynısı sanırım bu aracın motor sistemi. Mügen crzlerde 198 hp-ps 1.5 benzinli + elektirik motordu. Ayrıca çift kavrama merak uyandırıcı. Böyle bir motora konulabiliyorsa tork dayanımıda oldukça yüksektir. Dsg dq250 deki gibi 250nm sınırı yerine 300 320 nm falan olursa dizel açısındanda güzel bir haber olur. Sonra rakiplerinin 1.6 benzinlilerin torkundan düşük torklu dizeller piyasaya sürmek zorunda kalmasınlar bazı markalar gibi

    Alıntıları Göster
    bende hiç beğenmedim eskisi çok daha iyiydi tıpkı honda gibi bunda da bocalamışlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    bende hiç beğenmedim eskisi çok daha iyiydi tıpkı honda gibi bunda da bocalamışlar..

    Alıntıları Göster
     HONDA JAZZ TYPE-R!!



    Açıkcası beğenmedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arian Galatian

     HONDA JAZZ TYPE-R!!



    Açıkcası beğenmedim

    Alıntıları Göster
    Honda City bile, bundan daha güzeldir..

    Bu ne yahu şakamı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: L30N

    Honda City bile, bundan daha güzeldir..

    Bu ne yahu şakamı ?

    Alıntıları Göster
    Biri "Honda tasarımcıları ön kısma çok kasıyor arkaya sıra gelene kadar yoruluyor arka tasarımı baştan savma yapıyor" demişti, adam haklı :)


    Honda'nın son tasarımlarını hiç beğenmiyorum.Civic HB'de arkadan berbattı.


    Teknik verilere diyecek bir şey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    Biri "Honda tasarımcıları ön kısma çok kasıyor arkaya sıra gelene kadar yoruluyor arka tasarımı baştan savma yapıyor" demişti, adam haklı :)


    Honda'nın son tasarımlarını hiç beğenmiyorum.Civic HB'de arkadan berbattı.


    Teknik verilere diyecek bir şey yok.

    Alıntıları Göster
    çift kavramayı merak ediyorum tasarım bu sefer olmamış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihceylan93

    çift kavramayı merak ediyorum tasarım bu sefer olmamış

    Alıntıları Göster
    peki nesini begenmediniz onu söyleyin önce o sınıftaki her arabayı tokatlar hemde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kremsanti

    peki nesini begenmediniz onu söyleyin önce o sınıftaki her arabayı tokatlar hemde

    Alıntıları Göster
    ben begendim guzel keskin cızgılerı var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7dreaMSoLdier_

    ben begendim guzel keskin cızgılerı var

    Alıntıları Göster
    lastik küçük çamurluklar gövdenin ahengini bozmuş o kısma çalışmamaışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea
    Ayrıca çift kavrama merak uyandırıcı. Böyle bir motora konulabiliyorsa tork dayanımıda oldukça yüksektir. Dsg dq250 deki gibi 250nm sınırı yerine 300 320 nm falan olursa dizel açısındanda güzel bir haber olur.

    Elektrikli motorlar genellikle tek kademeli şanzıman kullanılarak şafta bağlanır. Araçta bu bağlantının da şanzımanın içtenyanmalı motor tarafında değil de, differansiyelden önce olması daha olası gibi. Zaten kombine tork da çok yüksek rakamlarda olacak.
  • En guzel jazz gd kasalar. Ilerleyen zamanlarda kimse yapmazsa eger gd kasaya k20 oturtmak isterim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    En guzel jazz gd kasalar. Ilerleyen zamanlarda kimse yapmazsa eger gd kasaya k20 oturtmak isterim
    keskin ve köşeli hatlar bizim milletimize pek gitmiyor. Ben ön tasarımını beğendim , arkası biraz değişik duruyor ama showroom'lara gelince eminim çok daha güzel görünür.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.