Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (1896. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
41.266
Cevap
306
Favori
2.352.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18941895189618971898
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner2140

    Merhaba,
    Daha önce de söylemiştim, ben 2004 model bir focus'tan geçeceğim için çağ atlamış olacağım resmen. Ah bir de alabilsem.. Bayi hala net konuşmuyor. Fiyatı da vergi diliminin sınırına dayandı, nsaip diyorum.

    Ben de yanlış görmediysem torpidosunda ışıklandırma ve yavaş yavaş inan bir mekanizma yok diye gördüm. Lap diye iniyor aşağıya. 15 yıl eski arabada bile bunlar varken maliyetten kaçmak adına bunu yapmamaları gülünç geliyor ama olur o kadar. Kaputta izolasyon malzemesi var mı bu arada?

    Yakıt tüketiminiz mükemmelmiş. Yol bilgisayarı ile gerçekleşen arasında % 6 - 7 sapma var sanırım ama olur o kadar. Değerler böyleyse lpg li bir araçtan geçecek olan beni üzmeyecek gibi duruyor.

    Alıntıları Göster
    Mevcut aracınız zamanına göre gayet güzel, Focus'ları severim ancak artık yeni teknolojiler vs derken yıl farkından dolayı büyük bir geçiş olacaktır sizin için.

    Dediğiniz gibi torpido gözünde aydınlatma ve kapağın yavaşça inmesini sağlayan amortisör yok. Aydınlatma için başta emin olamamıştım ancak torpido içerisini konfor seti ile kaplamak için söküp eve getirdiğim aklıma geldi ve herhangi bir elektrik soketi yoktu.

    Benim aldığım özel seri aracın ön kaputunda izloasyon malzemesi mevcut, umarım makyaj ile birlikte tekrardan izloasyon malzemesi tüm Astra'lara geri gelmiştir. Watts bağlantısını 2016 itibariyle kaldırarak en büyük ayıbı orada yapmışlardı, yurt dışında watts bağlantılı olarak alınabiliyorken maalesef buraya gelen hiçbir Astra'da halen yok.

    Sizin düşündüğünüz motorun hacmi ve torku daha yüksek olduğu için aracı daha rahat kaldıracaktır, aslında bu bir yakıt avantajı ancak araya bir de otomatik şanzıman girdiği için tüketim bir miktar olumsuz etkilenecektir. Bu nedenle sizin kullanım koşullarınıza göre 1.2 145'in tüketimine yaklaşık 1 litre eklemek uygun olur diye düşünüyorum.




  • sarppy kullanıcısına yanıt
    Onceki mesajiniza cevaben;
    Gorustugum satis temsilcisi ile bir hukukumuz olustu. Dediginizi ben de teklif edecegim. Adam gibi yapmayacaklarsa baska bi sey alayim seramik kaplamayi yapmayin diye. Cunku daha once baska bir konuda para kazanacak olmasina ragmen kazanmayacagi şekli önerdi. Tabi ki altinda baska bir sey de olabilir ama iyi niyetli oldugunu dusunuyorum sahsen.

    Bu mesaja cevaben;
    Fiziksel hesaplamalara dayandirilarak Watts baglantisinin cok ekstra bir faydasinin olmadigini bir yerde okumustum. Yol tutusa etkisi %1.5 seviyesinde cikti. Bir lansmanda da (sanirim focus) neden multi-link bagimsiz suspansiyondan torsiyon cubuguna gectiniz diye sordular. Mevcut malzeme kalitesi ve teknolojik gelismelerle bagimsiz suspansiyonun performasini yakaladik. Artik goturusu(bagajdan calma, agirlik, maliyet) getirisinden daha cok oldugu icin torsiyona donduk dedi. Muhtemelen watts'ta da benzer bir durum vardir diye dusunuyorum. 200 bg modellerde sport suspansiyon ile ekstra bir faydasi olabilir ama gundelik arac icin belki hic ihtiyacinin olmayacagi bir maliyet ve arac icin agirlikti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Setsa

    Onceki mesajiniza cevaben;
    Gorustugum satis temsilcisi ile bir hukukumuz olustu. Dediginizi ben de teklif edecegim. Adam gibi yapmayacaklarsa baska bi sey alayim seramik kaplamayi yapmayin diye. Cunku daha once baska bir konuda para kazanacak olmasina ragmen kazanmayacagi şekli önerdi. Tabi ki altinda baska bir sey de olabilir ama iyi niyetli oldugunu dusunuyorum sahsen.

    Bu mesaja cevaben;
    Fiziksel hesaplamalara dayandirilarak Watts baglantisinin cok ekstra bir faydasinin olmadigini bir yerde okumustum. Yol tutusa etkisi %1.5 seviyesinde cikti. Bir lansmanda da (sanirim focus) neden multi-link bagimsiz suspansiyondan torsiyon cubuguna gectiniz diye sordular. Mevcut malzeme kalitesi ve teknolojik gelismelerle bagimsiz suspansiyonun performasini yakaladik. Artik goturusu(bagajdan calma, agirlik, maliyet) getirisinden daha cok oldugu icin torsiyona donduk dedi. Muhtemelen watts'ta da benzer bir durum vardir diye dusunuyorum. 200 bg modellerde sport suspansiyon ile ekstra bir faydasi olabilir ama gundelik arac icin belki hic ihtiyacinin olmayacagi bir maliyet ve arac icin agirlikti.
    Ben şu sebeple vazgeçmiştim; showroomda seramik kaplama ve cam filmi uygulaması yapıldığını söyledikleri satışa hazır durumda bir araç vardı ve hangi aracı alacağıma kesin karar vermeden önce showroomdaki o aracı ayırtmıştım, aracı gördüğümde ön kaput kılcak çizik içerisindeydi. Uygulanan cam filmi işçiliği de o kadar kötüydü ki camın markasının ve özelliklerinin yer aldığı yazıların kenarlarından araçta film olduğunu dışarıdan bakınca çok rahat anlıyordunuz. Kullandıkları seramik kaplama ürününün hangisi olduğunu sorduğumda Meguiars marka kullandıklarını söylediler, silikon bazlı ürünlerin kalıcılığı uzun süreli olmadığından bu işlemleri bayide yaptırmak için pek de bir sebebim yoktu. İstemediğim bu uygulama tutarlarını araç bedelinden indirim olarak düşmüyorlardı ve hediye veriyoruz şeklinde yaklaşıyorlardı. Şu anda bayiler bu işlemler için ne kadar istiyor artık bilmiyorum ancak haziran ayı için 1000TL alıyorlardı. Düzgün bir işçilikle ATR serisi Llumar cam filmi yaptırmak isteseniz 5 cam için yaklaşık 800-900TL alınmakta, kullanılan ürünlerin kalitesini siz düşünün.

    Yeni Focus'ta yaptıkları bağımsız süspansiyondan torsiyon çubuğuna geçiş gibi Astra J-K geçişinde de watts bağlantısı tamamen kaldırılmış olsaydı o zaman kabul edilebilirdi ancak K kasaya başta koyup sonradan kaldırmaları ve yurt dışında halen watts bağlantısının kullanıldığını görmek pek hoş bir durum olarak gelmedi bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    Mevcut aracınız zamanına göre gayet güzel, Focus'ları severim ancak artık yeni teknolojiler vs derken yıl farkından dolayı büyük bir geçiş olacaktır sizin için.

    Dediğiniz gibi torpido gözünde aydınlatma ve kapağın yavaşça inmesini sağlayan amortisör yok. Aydınlatma için başta emin olamamıştım ancak torpido içerisini konfor seti ile kaplamak için söküp eve getirdiğim aklıma geldi ve herhangi bir elektrik soketi yoktu.

    Benim aldığım özel seri aracın ön kaputunda izloasyon malzemesi mevcut, umarım makyaj ile birlikte tekrardan izloasyon malzemesi tüm Astra'lara geri gelmiştir. Watts bağlantısını 2016 itibariyle kaldırarak en büyük ayıbı orada yapmışlardı, yurt dışında watts bağlantılı olarak alınabiliyorken maalesef buraya gelen hiçbir Astra'da halen yok.

    Sizin düşündüğünüz motorun hacmi ve torku daha yüksek olduğu için aracı daha rahat kaldıracaktır, aslında bu bir yakıt avantajı ancak araya bir de otomatik şanzıman girdiği için tüketim bir miktar olumsuz etkilenecektir. Bu nedenle sizin kullanım koşullarınıza göre 1.2 145'in tüketimine yaklaşık 1 litre eklemek uygun olur diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    Evet, dönemine göre gayet iyi. Hem tasarım hem de konfor olarak iyidir. Aslında arabamı seviyorum fakat artık 16 yıllık olunca hem eskidiğini açıkça hissedebiliyorum. Bu sebeple yeniye geçmek istedim.

    Sanki bir inceleme videosunda kaputta yalıtım görmedim gibi geldi ama emin değilim. Watts bağlantısı hakkında hiçbir bilgim yoktu, sizden öğrendim şimdi. Olsaymış iyiymiş. :)

    Ben en iyisi olur da aracı alabilirsem gaz pedalının altına bir yumurta koyayım. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner2140

    Evet, dönemine göre gayet iyi. Hem tasarım hem de konfor olarak iyidir. Aslında arabamı seviyorum fakat artık 16 yıllık olunca hem eskidiğini açıkça hissedebiliyorum. Bu sebeple yeniye geçmek istedim.

    Sanki bir inceleme videosunda kaputta yalıtım görmedim gibi geldi ama emin değilim. Watts bağlantısı hakkında hiçbir bilgim yoktu, sizden öğrendim şimdi. Olsaymış iyiymiş. :)

    Ben en iyisi olur da aracı alabilirsem gaz pedalının altına bir yumurta koyayım. :)

    Alıntıları Göster
    MK3 kasasının orta konsolu haricinde Focus çıktığı günden beri beğendiğim bir araçtır, mevcut MK4 kasa makyajlandıktan sonra ya da MK5 kasa çıktığında mantıklı motor, şanzıman ve donanım seçenekleri ile ülkemize gelirse ve bununla birlikte fiyatlar astronomik düzeylerde olmazsa geçiş yapmayı düşünebilirim.

    Makyajsız Astra K kasalarda 2016 yılında belli bir üretim haftasından sonra watts bağlantısıyla beraber kaput yalıtım malzemesi de kaldırılmıştı, izlediğiniz video makyajsız kasaya ait olabilir mi?

    Aracın gaz pedalı tepkilerini öğrenmek için bir süre yol bilgisayarından anlık tüketim ekranını açık şekilde kullanmanız yeterli olacaktır, sonrasında kullanım şeklinizi ona göre ayarlıyorsunuz.

    Bu arada makyajsız kasada torpido kapağının yavaşça inmesini sağlayan amortisör vardı diye hatırlıyordum ve ona ilişkin videoyu da buldum. Makyaj ile birlikte bu konuda maliyetten kısmışlar anlaşılan.

    https://www.youtube.com/watch?v=n0bCoCj_LnA&feature=youtu.be&t=467




  • Kış lastiği önerisi olan varmı ? 225-45-17
    Aracı alırken üzerinde olan michealin primacy (yazlık) lastiklerden ben hep şikayetçiyim çok konforsuz sert lastik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harbour

    Kış lastiği önerisi olan varmı ? 225-45-17
    Aracı alırken üzerinde olan michealin primacy (yazlık) lastiklerden ben hep şikayetçiyim çok konforsuz sert lastik.
    Eğer bütçenize uygunsa Nokian almanızı öneririm. Henüz Astra'da kullanmadım ancak önceki aracımın lastik ebatlarıyla aynı olduğu için ve lastiklerden memnun olduğumdan önceki aracımı satarken beraberinde vermemiştim. Kış lastiği olarak Nokian WR D4'lerim var ve hava sıcaklığı 7 derecenin üstündeyken bile önceki aracımdaki 3 kanallı Goodyear EfficientGrip Performance 1'lerden çok daha iyi performans sergiliyordu. WR D4'ün bir yenisi olarak şu anda WR Snowproof var, bu iki modele bakabilirsiniz.

    Yaz lastiklerinizi değiştirmeyi düşünürseniz de Goodyear EfficientGrip Performance 2'ye bakabilirsiniz.




  • Harbour H kullanıcısına yanıt
    https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Tests/

    Burdan test sonuclarina bakarak fiyata gore en uygununu seciyorum sahsen. Kapsamli aciklamalar da mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    MK3 kasasının orta konsolu haricinde Focus çıktığı günden beri beğendiğim bir araçtır, mevcut MK4 kasa makyajlandıktan sonra ya da MK5 kasa çıktığında mantıklı motor, şanzıman ve donanım seçenekleri ile ülkemize gelirse ve bununla birlikte fiyatlar astronomik düzeylerde olmazsa geçiş yapmayı düşünebilirim.

    Makyajsız Astra K kasalarda 2016 yılında belli bir üretim haftasından sonra watts bağlantısıyla beraber kaput yalıtım malzemesi de kaldırılmıştı, izlediğiniz video makyajsız kasaya ait olabilir mi?

    Aracın gaz pedalı tepkilerini öğrenmek için bir süre yol bilgisayarından anlık tüketim ekranını açık şekilde kullanmanız yeterli olacaktır, sonrasında kullanım şeklinizi ona göre ayarlıyorsunuz.

    Bu arada makyajsız kasada torpido kapağının yavaşça inmesini sağlayan amortisör vardı diye hatırlıyordum ve ona ilişkin videoyu da buldum. Makyaj ile birlikte bu konuda maliyetten kısmışlar anlaşılan.

    https://www.youtube.com/watch?v=n0bCoCj_LnA&feature=youtu.be&t=467

    Alıntıları Göster
    Çok güzel söylediniz, Focusta Opel'inkine benzer motor-şanzımanlar olsaydı ve fiyat yine paralel olsaydı tercih edebilirdim ama malesef.

    Şimdi Uşaktaki bir opel bayisinin attığı videoya baktım, orada kaput izolasyonu var gözüküyor hocam. Ben yanlış bakmışım sanırım. İyi haber :) Gerçi ne kadar etkisi var bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sarppy kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ilginiz için.
  • Setsa kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler kapsamlı bir site.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner2140

    Çok güzel söylediniz, Focusta Opel'inkine benzer motor-şanzımanlar olsaydı ve fiyat yine paralel olsaydı tercih edebilirdim ama malesef.

    Şimdi Uşaktaki bir opel bayisinin attığı videoya baktım, orada kaput izolasyonu var gözüküyor hocam. Ben yanlış bakmışım sanırım. İyi haber :) Gerçi ne kadar etkisi var bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Bir yandan Focus'ları da takip ediyorum, aşağıdaki linkteki gibi ilginç bir sorun var. Bakalım ne zaman çözecekler.

    https://www.focusclubtr.com/topic/20171-focus-mk4-esp-ve-yokuş-yardımı-i·kazı/


    Bahsettiğiniz Uşak'taki Arden bayisinin videosu sayesinde almıştım ben de Astra'yı. 2016'dan beri aklımda olan bir araçtı ancak 145 beygirlik 2020 özel seri araçların geldiğinden ve %0 faiz kampanyasından o kanal sayesinde haberdar olmuştum.

    Kaput izolasyon malzemesi araç üzerinde gelmiyor olsaydı eminim ki sonradan kendim taktırırdım, önceki araçlarımızda yer alan özelliklerin sonrakilerde de olmasını isteriz neticede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarppy -- 30 Eylül 2020; 8:37:31 >




  • Malum bilindik siteye bakıyorum satılık araç ilanlarına, diyecek bir şey bulamıyorum. Araçtan anlamayana Allah yardımcısı olsun.

    ** Full’da var Full+Full yazanda. Bakıyorum araçta opsiyon yok
    ** Araçta koltuk ısıtma mevcut yazılmış, bakıyorum kış paketi yok.
    ** Araçta kapı ve çamurluk değişmiş, expertiz raporu görselde mevcut deniyor. Bakıyorum Expertiz görseline her yer orginal yazıyor. Nerde değişen peki.
    ** Araç kaldırıma sürtmüş ufak lokal boya mevcuttur yazmış, araç plaka sorgusunu görsellere koymuş araçta elli bin ağır hasar kaydı var yazıyor.
    ** Türkiye’de eşi benzeri yok, Full’un de Full’u yazmış, araçta Sunroof yok. Ne bileyim yazacak bir şey bulamadım, kış paketi yok..
    ** Tramer kaydı yoktur yazmış, sonra sıfırından farksız ile tüy dikmiş. Açıklma bölümünün en altına yazmış çamurluk, tamponda local boya diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guida -- 30 Eylül 2020; 9:34:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Herkese Merhaba,

    Bugün itibari ile sıfır aldığım 2020 model GS Line aracım ile aranızdayım.

    Muhakkak konusu geçmiştir ancak tecrübeli arkadaşlara bazı sorularım var.

    1) Araç üzerinde 16 inc EcoContact 6 Lastikler ile geliyor. Bayiden teslim alır almaz bunları Orijinal GM 17 inc jantlar ile değiştirmek istiyorum. Replikalar çok var ama orijinal bulamadım. 17 İnc jant öneriniz var mı? ( Excellence jant satanlar da yazabilir)

    2)İstanbul içinde arka tamponu OPC line ile değiştirebileceğim, buna bağlı çift çıkış egzos yapabileceğim bir yer öneriniz var mı?

    İleriki mesajlarda görüşmek üzere

    Saygılarımla

    Barış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Editör.Otopark -- 30 Eylül 2020; 11:53:2 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    Bir yandan Focus'ları da takip ediyorum, aşağıdaki linkteki gibi ilginç bir sorun var. Bakalım ne zaman çözecekler.

    https://www.focusclubtr.com/topic/20171-focus-mk4-esp-ve-yokuş-yardımı-i·kazı/


    Bahsettiğiniz Uşak'taki Arden bayisinin videosu sayesinde almıştım ben de Astra'yı. 2016'dan beri aklımda olan bir araçtı ancak 145 beygirlik 2020 özel seri araçların geldiğinden ve %0 faiz kampanyasından o kanal sayesinde haberdar olmuştum.

    Kaput izolasyon malzemesi araç üzerinde gelmiyor olsaydı eminim ki sonradan kendim taktırırdım, önceki araçlarımızda yer alan özelliklerin sonrakilerde de olmasını isteriz neticede.

    Alıntıları Göster
    Siz Focus'u yakın takiptesiniz anlaşılan :) Bayinin güzel videoları var, yakıt tüketimiyle ilgili de videosu vardı. İzlemiştim sanırım. Elbette önceki güzel özellikleri de görmek isteriz ama bazen yüzümüz gülmüyor bu konuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Editör.Otopark

    Herkese Merhaba,

    Bugün itibari ile sıfır aldığım 2020 model GS Line aracım ile aranızdayım.

    Muhakkak konusu geçmiştir ancak tecrübeli arkadaşlara bazı sorularım var.

    1) Araç üzerinde 16 inc EcoContact 6 Lastikler ile geliyor. Bayiden teslim alır almaz bunları Orijinal GM 17 inc jantlar ile değiştirmek istiyorum. Replikalar çok var ama orijinal bulamadım. 17 İnc jant öneriniz var mı? ( Excellence jant satanlar da yazabilir)

    2)İstanbul içinde arka tamponu OPC line ile değiştirebileceğim, buna bağlı çift çıkış egzos yapabileceğim bir yer öneriniz var mı?

    İleriki mesajlarda görüşmek üzere

    Saygılarımla

    Barış
    Merhaba,
    Güzel günlerde kullanın. GS LİNE bekleyen biri olarak sormak isterim; katalogta 17inç yazıyor lastikler için, neden 16 geliyor ki? Sordunuz mu bayiye? Ya da ben mi yanlış biliyorum yoksa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Editör.Otopark

    Herkese Merhaba,

    Bugün itibari ile sıfır aldığım 2020 model GS Line aracım ile aranızdayım.

    Muhakkak konusu geçmiştir ancak tecrübeli arkadaşlara bazı sorularım var.

    1) Araç üzerinde 16 inc EcoContact 6 Lastikler ile geliyor. Bayiden teslim alır almaz bunları Orijinal GM 17 inc jantlar ile değiştirmek istiyorum. Replikalar çok var ama orijinal bulamadım. 17 İnc jant öneriniz var mı? ( Excellence jant satanlar da yazabilir)

    2)İstanbul içinde arka tamponu OPC line ile değiştirebileceğim, buna bağlı çift çıkış egzos yapabileceğim bir yer öneriniz var mı?

    İleriki mesajlarda görüşmek üzere

    Saygılarımla

    Barış
    Aracınız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.

    GS Line ve 16" jantlar olduğuna göre aracınız 1.2T 130PS mi?

    1) Güvenliğiniz açısından replica jant almanızı pek önermem. Bana göre Astra'ya en çok yakışan jant 17" Dynamic jantları, kimisi de Excellence jantlarını tercih ediyor. Biraz da zevk meselesi tabii. Geçtiğimiz haftalarda Astra K Club'da Excellence jantları satan bir kişi vardı, eğer ilgilenirseniz halen satılık durumda mı öğrenmeye çalışayım.

    Bu arada mevcut lastik basınçlarınızı da mutlaka kontrol edin, genellikle sıfır teslim edilen araçların lastik basınç seviyeleri çok yüksek oluyor.

    2) Egzoz çıkışı konusuyla ben de ilgileniyorum ancak yaptırırsam da orijinaline sadık kalacak şekilde yaptırmak istiyorum. Daha önce Opel Odak'ta yaptıranlar olmuş okuduğum kadarıyla, halen yaptırıyorlar mı bilmiyorum ancak sormakta fayda var.




  • Taner2140 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba tekrar,

    Yurtdışına gidecek ancak pandemi sebebi ile ülkemize gelen araçlardan biri. Bu yüzden bazı + ve eksi donanımları var. Örneğin eksi olarak jant 16 gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarppy

    Aracınız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.

    GS Line ve 16" jantlar olduğuna göre aracınız 1.2T 130PS mi?

    1) Güvenliğiniz açısından replica jant almanızı pek önermem. Bana göre Astra'ya en çok yakışan jant 17" Dynamic jantları, kimisi de Excellence jantlarını tercih ediyor. Biraz da zevk meselesi tabii. Geçtiğimiz haftalarda Astra K Club'da Excellence jantları satan bir kişi vardı, eğer ilgilenirseniz halen satılık durumda mı öğrenmeye çalışayım.

    Bu arada mevcut lastik basınçlarınızı da mutlaka kontrol edin, genellikle sıfır teslim edilen araçların lastik basınç seviyeleri çok yüksek oluyor.

    2) Egzoz çıkışı konusuyla ben de ilgileniyorum ancak yaptırırsam da orijinaline sadık kalacak şekilde yaptırmak istiyorum. Daha önce Opel Odak'ta yaptıranlar olmuş okuduğum kadarıyla, halen yaptırıyorlar mı bilmiyorum ancak sormakta fayda var.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ediyorum.

    Nazik teklifiniz için teşekkür ederim. Eğer hala duruyorsa bir konuşmak gerek.

    Yaptırdıkça bende burada paylaşacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Editör.Otopark

    Teşekkür ediyorum.

    Nazik teklifiniz için teşekkür ederim. Eğer hala duruyorsa bir konuşmak gerek.

    Yaptırdıkça bende burada paylaşacağım.

    Alıntıları Göster
    Şimdi kendisine ulaştım, sahibinden.com linkini aşağıda iletiyorum. Lastiklerle birlikte satıyor gördüğüm kadarıyla, eğer düşünürseniz o detayları kendisiyle görüşürsünüz.

    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-jant-lastik-17-5x105-astra-k-excellence-jant-pluslastik-862985026/detay


    Bu arada önceki mesajda gözünüzden kaçtı sanıyorum, yeni aracınız 1.2T 130PS mi?




  • 
Sayfa: önceki 18941895189618971898
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.