Şimdi Ara

General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
4
Favori
26.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kanuncudur K kullanıcısına yanıt
    sizin dava bize güzel bi örnek ama aklıma takılan şeyler var.

    ben telefonu vatan bilgisayar'dan aldım, servis ile onların alakası yok.

    bu durumda vatan bilgisayar'ı mı dava edeceğim?

    siz il başkanlığı hakem heyetine başvuru yapmışsınız.ben ilçe hakem heyetine başvuracaktım.il başkanlığına mı gitmem gerekiyor?

    davayı dilekçe vererek mi açtınız yoksa e-devlet üzerinden falan mı gönderdiniz?
  • tam emin olmamakla birlikte vatan bilhgisayara açacaksın.
    ben il merkezinde ikamet ettiğim için merkezde ki hakem heyetine dava açtım
    dilekçeyi direk hakem heyetine eklerle birlikte sundum zaten yazdığım dilekçenin aynısını yolladım.
  • çünkü ürünü nereden aldıysan orayı dava ediyorsun. bana öyle dilekçe doldurmamı söylediler..
    ama emin olmak için dilekçeyi yazmadan önce hakem heyetine bi danışın yardımcı oluyorlar zaten.. ne yapman gerektiğini söylüyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanuncudur

    işte mahkeme kararı arkadaşlar...
     General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu

    tebrikler.
  • kesin bilgi : tüketici heyetine telefonu satın aldığınız yeri şikayette bulunuyorsunuz telpa'yı değil.
  • dün saat 4 gibi telefonum geldi.. azmin zaferi.. :)) 2 ay madur oldum ama olsun yedirmedim paramı onlara...
  • benim discovery de daha 2 aylık AMA SOKET BOZULDU !!!! arkadaşlar çoğu kişide var aynı sorun. hadi cihaz dandik çıktı Telpanın yaptığı nedir 50 - 100 tl para istiyorlar.
    Şu dakikadan sonra bir daha tel... dan cihaz alan çok zarara girer söylemiş olayım
  • Benimkide bozuk harici cihaz aldım onla sarj ediyorum telefon cok lazım oldugu icin.. Ama bu dava herkese örnek olur tebrikler arkadasım...

    Bende telefonu servise yollayıp yaptırdıktan sonra parasını geri almak icin ugrasmayı dusunuyorum cunku demekki paramızı alabilecegiz ne de olsa bu haysiyetsiz telpadan..
  • knight_offline kullanıcısına yanıt
    1,5 ay oldu aynı sorun var.
    Şimdi garanti için ne yapmak gerekiyor. Aldığımız firmayamı vericez yoksa direk TELPA'ya mı götürcez?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanuncudur

    işte mahkeme kararı arkadaşlar...
     General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu

    emsal olarak gösterebiliyormuyuz acaba ?
  • merhabalar arkadaşlar. benimde telefonum gm discovery. telefonumda yaklaşık bir aydır sokeet problemi var. kimseye güvenemediğimden dolayı yaptıramıyordum. yaptıran arkadaşlardan duydugumda ise yapıldıktan sonra pc baglantı problemi olmaktaydı. garantide bile bunla uraşmıyolarmış uzun çabalarım sonucunda bu gün adanada Erol abiyle tanıştım kendisi telefonuma baktı veyaparız dedi yaklaşık 25 dakika içerisinde harika bir işçilikle telefonumu yaptı. ne pc sorunu nede şarj problemim kaldı ve yaptıgı iş eskisinden daha saglam oldu. Dükyan adana da ister kargo ile gönderin ister kendiniz gertirin 25-30 dakkada sorununuzdan sizi kurtarıyor :)
    dükkanın adı İstanbullu iletişim yer adana . telefonu 5392282699 5422171298. isterseniz arayın konuşunda arkadaşlar. Ben kendisine sordum kargoylada ürün alabilirim dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanuncudur

    işte mahkeme kararı arkadaşlar...
     General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu

    tebrikler helal olsun kardeş.
  • şuanda tüketici hakem heyetinden olumlu sonuç çıkarmak dahada kolaylaştı. generel mobile genel müdürü discovery 2 soyleşisinde bu durumu söyledi şars soketlerinde sıkıntı vardı diye. başvuru yaparken ekte bi cd ile tüketici hakem heyetine başburun %99 ihtimalle olumlu sonuç alabilirsiniz. bir kaç yerde okuduğum kadarıylada bazı arkadaşlar tüketici mahkemelerine gitmişler. yasa gereği 1249 tl nin altindaki mallarda türketici hakem heyetine başvurmak zorunludur mahkemeye değil.
  • 11. ayın 15inde aldığım General Mobile Discovery telefon 1.5 ay sonra bozuldu. Garantiye gönderdik 25 gün sonra şarj soketinin bozuk olmasının garanti kapsamı dışı olduğu ve 50 tl ücret verilmek koşulu ile tamir edileceği tarafıma telefonu aldığım firma tarafından bildirildi. Servise tüm uğraşmalarıma rağmen ulaşamadım. Telefonum yapılmadan geri geldi. Ayın 28'inde telefonu aldık ve teknik servis formunda "Müşteri isteği üzerine hiçbir işlem yapılmadan iade edilmiştir." şeklinde yazılmıştır. Telefonun neresi garantiye giriyor?
  • Kardeşimin tel yine şarj yeri bozuldu telpa ya 50 tl bayılmamıza ragmen yine aynı sorun nüksetti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ranes

    11. ayın 15inde aldığım General Mobile Discovery telefon 1.5 ay sonra bozuldu. Garantiye gönderdik 25 gün sonra şarj soketinin bozuk olmasının garanti kapsamı dışı olduğu ve 50 tl ücret verilmek koşulu ile tamir edileceği tarafıma telefonu aldığım firma tarafından bildirildi. Servise tüm uğraşmalarıma rağmen ulaşamadım. Telefonum yapılmadan geri geldi. Ayın 28'inde telefonu aldık ve teknik servis formunda "Müşteri isteği üzerine hiçbir işlem yapılmadan iade edilmiştir." şeklinde yazılmıştır. Telefonun neresi garantiye giriyor?

    Aynısını banada yaptılar. Teknk servis telefonunua yeniden bakacak dediler bir baktım telefonu yapmadan geri göndermişler

    OLAY:
    TELPA Şarj sorunu olan "General Mobile Discovery "telefonumundan 50TL ücret istedi.
    Bende arayıp özenle kullanmama rağmen nasıl böyle bir sorun oluyor diye tepkide bulundum.
    Tamam dediler sizin telefonunuzu tekrar değerlendirmeye alalım, teknik servisimiz sizi bilgilendirecek dediler.
    1 hafta sonra benimle hiç bir şekilde iletişime geçilmeden, telefon geri gönderilmiş, bir an acaba tamir edipmi gönderdiler dedim tabiki tamir etmeden göndermişler.
    Şimdi telefonu tekrar garantiye gönderdim 1 aydır telefon yok.
    Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişinin şarj sorununu çözmemek için bin dereden su getirten bir firma TELPA, yazıklar olsun.


    50TL'yi ödediği halde telefonu yapılmayanlar, gönderilmeyenlerde çabası...
    KAYNAK:http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2245610/telpa-servis-ucretini-odedigim-telefonumu-gondermiyor/idph1

    Ben şarj sorunu yaşayan yüzlerce kişi var dediğimde, Müşteri temsilcisinin TELPA'yı 1 milyon adet sattık yüzlerce kişi olması normal diyerek cevap verdi. Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişiyi mağdur etmek nasıl bir anlayıştır.!!!
    İstersen 1 milyar adet sat yüzlerce kişinin yaşadığı şarj sorununu garanti kapsamında çözmek zorundalar.
    Malesef kimse hakkını aramadığı için çok rahatlar.

    Şuan sikayetvar.com'da sadece şarj sorunuyla ilgili 454 şikayet var.

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/telpa




  • Dandik Telefon, Dandik garanti, Garantiden para kazanmaya çalışan bir firma?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ranes

    11. ayın 15inde aldığım General Mobile Discovery telefon 1.5 ay sonra bozuldu. Garantiye gönderdik 25 gün sonra şarj soketinin bozuk olmasının garanti kapsamı dışı olduğu ve 50 tl ücret verilmek koşulu ile tamir edileceği tarafıma telefonu aldığım firma tarafından bildirildi. Servise tüm uğraşmalarıma rağmen ulaşamadım. Telefonum yapılmadan geri geldi. Ayın 28'inde telefonu aldık ve teknik servis formunda "Müşteri isteği üzerine hiçbir işlem yapılmadan iade edilmiştir." şeklinde yazılmıştır. Telefonun neresi garantiye giriyor?

    Aynısını banada yaptılar. Teknk servis telefonunua yeniden bakacak dediler bir baktım telefonu yapmadan geri göndermişler

    OLAY:
    TELPA Şarj sorunu olan "General Mobile Discovery "telefonumundan 50TL ücret istedi.
    Bende arayıp özenle kullanmama rağmen nasıl böyle bir sorun oluyor diye tepkide bulundum.
    Tamam dediler sizin telefonunuzu tekrar değerlendirmeye alalım, teknik servisimiz sizi bilgilendirecek dediler.
    1 hafta sonra benimle hiç bir şekilde iletişime geçilmeden, telefon geri gönderilmiş, bir an acaba tamir edipmi gönderdiler dedim tabiki tamir etmeden göndermişler.
    Şimdi telefonu tekrar garantiye gönderdim 1 aydır telefon yok.
    Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişinin şarj sorununu çözmemek için bin dereden su getirten bir firma TELPA, yazıklar olsun.


    50TL'yi ödediği halde telefonu yapılmayanlar, gönderilmeyenlerde çabası...
    KAYNAK:http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2245610/telpa-servis-ucretini-odedigim-telefonumu-gondermiyor/idph1

    Ben şarj sorunu yaşayan yüzlerce kişi var dediğimde, Müşteri temsilcisinin TELPA'yı 1 milyon adet sattık yüzlerce kişi olması normal diyerek cevap verdi. Milyonlarca telefon satıp yüzlerce kişiyi mağdur etmek nasıl bir anlayıştır.!!!
    İstersen 1 milyar adet sat yüzlerce kişinin yaşadığı şarj sorununu garanti kapsamında çözmek zorundalar.
    Malesef kimse hakkını aramadığı için çok rahatlar.

    Şuan sikayetvar.com'da sadece şarj sorunuyla ilgili 454 şikayet var.

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/telpa


    yazık valla insanlar f/p diye alıyolar cihazı zaten kar marjlarıda yüksek yinede kronik soruna para alıyorlar general mobile müşteri üzerinde olumsuz görüntü bıraktı bence yaptırın kullanın 2 sene daha birdaha bulaşmayın derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanuncudur

    işte mahkeme kararı arkadaşlar...
     General Mobile Discovery sarj ve telpa sorunu

    helal olsun be. harbi adamsın.hakkını arayanların olması çok güzel.bizlere cesaret verdiğin için teşekkürler




  • herkeste aynı sorun yok mu bir yolu ya bu parayı ödememenin? bugün benden de 50 lira istediler.ne yapsam bilemedim
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.