Şimdi Ara

HTC EXCHANGE MAİL TÜRKÇE KARAKTER SORUNU YAŞAYANLAR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    HTC One marka telefonumda EXCHANGE MAİLLERDE TÜRKÇE KARAKTER sıkıntısı sorunuyla alakalı cihazımı KVK servisine verdim ve bu konuda çözümsüz kaldı.

    Bu sorunu diğer htc one telefonlarda da denedim ama sonuç yine aynı.

    Benim gibi bu sorunu yaşayanlar varsa birleşelim ve HTC ye ve SANAYİ BAKANLIĞINA MAİL atalım istedim.

    Aşağıda maillerde ki Türlçe karakter sıkıntısı net olarak gözükmekte.





     HTC EXCHANGE MAİL TÜRKÇE KARAKTER SORUNU YAŞAYANLAR

     HTC EXCHANGE MAİL TÜRKÇE KARAKTER SORUNU YAŞAYANLAR




     HTC EXCHANGE MAİL TÜRKÇE KARAKTER SORUNU YAŞAYANLAR HTC EXCHANGE MAİL TÜRKÇE KARAKTER SORUNU YAŞAYANLAR







  • Bu soruna bir çözüm söyleyin HTC canlı sohbette adamla bir türlü anlaşamadık. En son çözümü yok dedi . Mail ayarlarınızı kontrol edip diyip duruyolar deli oldum varmı çözümü bilen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dead_game

    Bu soruna bir çözüm söyleyin HTC canlı sohbette adamla bir türlü anlaşamadık. En son çözümü yok dedi . Mail ayarlarınızı kontrol edip diyip duruyolar deli oldum varmı çözümü bilen.

    Hocam HTC de bu konunun çözümü yok.

    Ben durumu avukat arkadaşlarim,tüketici mahkemesi ve sanayi bakanligiyla görüştüm ve dava açmami dava sonunda da %99,9 para iadesi alacagimi belirttiler.

    Ben de actim dava yi İstanbul AVR. Yakasinda ki adliye de.

    Şimdi sürecin seyrini bekliyoruz.
    Detayli yazarim sana PM den.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ü s t a D


    quote:

    Orijinalden alıntı: dead_game

    Bu soruna bir çözüm söyleyin HTC canlı sohbette adamla bir türlü anlaşamadık. En son çözümü yok dedi . Mail ayarlarınızı kontrol edip diyip duruyolar deli oldum varmı çözümü bilen.

    Hocam HTC de bu konunun çözümü yok.

    Ben durumu avukat arkadaşlarim,tüketici mahkemesi ve sanayi bakanligiyla görüştüm ve dava açmami dava sonunda da %99,9 para iadesi alacagimi belirttiler.

    Ben de actim dava yi İstanbul AVR. Yakasinda ki adliye de.

    Şimdi sürecin seyrini bekliyoruz.
    Detayli yazarim sana PM den.

    iyi yapmışsın bende su 4.3 gelsin sorun devam ederse bu yöntemlere başvurcam zaten pembelesme sorununuda çözmüyorlar. yazilimsal olan bu sorunu da cozemiyosalar artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.