Şimdi Ara

FOCUS NEDEN UCUZ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
3.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: destroy44


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Değil hocam.

    Neden dersen 1.6 125 hp iki araç da ve yürüyüşleri yakın ve veriler ortada.

    Yol tutuş, malzeme kalitesi ve yalıtım olarak ise Focus çok daha iyi durumda.

    Yalnız iç mekan genişliği olarak Civic daha ferah.


    @freshwind 2 ay önce lpgli civici 57.5 a veriyorlardı, zam mı gelmiş

    @onder46 Öyle diyorsunda sorunsuz otomatik vites,sorunsuz motor, lpg uyumu olarak focustan bir tık önde. Daha önce 3 focus sahibi olan biri olarak ben benzinlide civici tercih ederim

    LPG uyumu olarak her iki araçta potansiyel subap erimesi sıkıntısı dışında LPG uyumu olarak artıya sahip araçlar.

    Diğer açıdan ise öyle bir yazmışsınız ki Focus'un motoru sorunlarıyla nam salmış. :) 1.6 atmsoferik 125 hp motor gayet de sorunsuz bir motor.

    Bir de şunu söylemek de yarar var hocam, ben de FD7 kasa 2012 model Civic sahibiydim o aracı bilirim yani..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: destroy44


    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    Değil hocam.

    Neden dersen 1.6 125 hp iki araç da ve yürüyüşleri yakın ve veriler ortada.

    Yol tutuş, malzeme kalitesi ve yalıtım olarak ise Focus çok daha iyi durumda.

    Yalnız iç mekan genişliği olarak Civic daha ferah.


    @freshwind 2 ay önce lpgli civici 57.5 a veriyorlardı, zam mı gelmiş

    @onder46 Öyle diyorsunda sorunsuz otomatik vites,sorunsuz motor, lpg uyumu olarak focustan bir tık önde. Daha önce 3 focus sahibi olan biri olarak ben benzinlide civici tercih ederim

    Demekki size sorunlu focus'lar gelmiş.




  • 125 hp atmosferik motorlu focus LPG ye çok uyumlu; şuanda C segmentinde özellikle otm.vites tercih edilecekse ki focusta Powershift gibi harika bir vites var, en alınası araç durumda. Donanıma zaten söylenecek birşey yok; aktif şehiriçi güvenlikten otm. parka; hız sınırlama; hız sabitleme ye; tabela okuyup şeritte kalmaya kadar herşey var. Fiyat olarak diğer markaların biraz şişik olduğunu focusun olması gerektiği fiyatta olduğunu düşünüyorum. 2012 temmuz ayında TDCI sedan tit. plus paket focusu 55'e aldım; 18 bin km.dir kullanıyorum, çok memnunum araçtan. Özellikle konfor ve sessizlik için çok çalışmışlar bu kez.
  • En full derken titanium pakete eklenen opsiyonel donanimlari sayiyor musunuz? Cunku bazi firmalarin standart sundugu donanimi paketle satabiliyor, ayrica paketle sattigi yine bazi donanimlar focusu focus yapan donanimlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en fullü 74milyar neresi ucuz?? 54 milyar diye bişey yok
  • Az önce FORD bayisinde Style 5K 1.6 125 PS Powershift aracı inceledim. Donanım olarak fiyatına göre harika bir araç. Powershift şanzımanı test etmek için Fiesta'yı kullandım, çift kavramalı bir şanzıman olmasına rağmen geçişler hissediliyor ancak rahatsız edecek seviyede değil.

    Bahsettiğim araca 48.000 TL istediler ki bana kalırsa şu piyasada çok uygun bir fiyat. Bagaj çok büyük ancak ön mekan genişliği Civic'e göre çok geride. Göğüs o kadar büyük ki koltuğu çok geriye çekme ihtiyacı duyuyorsunuz yoksa sıkışıklık hissi veriyor. Rahat bir mesafeye çekince de arka koltuğa sığamadım.

    Bu eksileri görmezden gelinirse F/P olarak tercih edilebilecek bir araç. Ancak ikinci elde çok sağlam duracak bir model olmadığı da aşikar...
  • Maalesef sizin Full dediğiniz focus diğer markaların fullü ile aynı değil ford bir sürü paket satıyor onları almazsanız güvenlik ve konforunuz diğer saydığınız araçlara göre geride kalıyor ayrıca focus daha küçük bir araç bunları hesaba katınca sizin 54 dediğiniz araba 60a yakın fiyata geliyor size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bindiğim focuslardan gayet memnundum, ki zaten ilk focusumuzu hala amcam kullanır. Şuan 225 bin kilometrede. Focusu kötülediğim filan yok. Dizel araç alacak olsam focustanda başkasını almam. Ama yeni tip motorlar yani euro 5 standartlarındaki motorlar eski tip motorlara göre daha az lpg uyumlu. Civicte subap erime sorunu yok ama focusta yaşanabilir o yüzden uyarmak istedim. Powershift şanzıman kullanmadım ama eski tip dahi olsa hondanın şanzımanı sorunsuz ve sarsıntısız. Dediklerimin arkasındayım. Dizelse focus benzinliyse civic

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus alanların %90'ı, arabayı 1.6 TDCI motorla alıyor. Focus ucuz değil, hatta gereğinden fazla şişirilmiş bir otomobil. Sizin bahsettiğiniz Focus modellerinin hiçbirisinin ikinci eli yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stand Alone -- 28 Ağustos 2013; 12:49:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Focus alanların %90'ı, arabayı 1.5 TDCI motorla alıyor. Focus ucuz değil, hatta gereğinden fazla şişirilmiş bir otomobil. Sizin bahsettiğiniz Focus modellerinin hiçbirisinin ikinci eli yok.

    1.5 tdci'lar fiesta ve b-max'de var.

    Focuslar 1.6 tdci
  • Bence C segment araçların birkaç model hariç hepsi pahalı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Focus alanların %90'ı, arabayı 1.5 TDCI motorla alıyor. Focus ucuz değil, hatta gereğinden fazla şişirilmiş bir otomobil. Sizin bahsettiğiniz Focus modellerinin hiçbirisinin ikinci eli yok.

    1.5 tdci'lar fiesta ve b-max'de var.

    Focuslar 1.6 tdci

    Düzeltme için teşekkürler.
  • Dar bir araba eskiden sedan araçlarda halkın tercihiydi fakat yeni kasa iç hacmi dar ve insanı boğuyor o yüzden potansiyel c segment sedan araç alacak aileler alternatif araçlara yöneliyor.Bence focus 2 den sonra bu araç gelmemeliydi herkes aracını büyütüp genişletirken ford ne akılla yaptıysa daraltıp küçülttü.
  • 2009 model mondeolar 1.6 125 bg 35 bin gibi rakamlara alinabilirken tutuluyor diye focus alana sasiyorum
  • freshwind F kullanıcısına yanıt
    Focus ucuz değil diğerleri pahalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yılanlıdağ

    Dar bir araba eskiden sedan araçlarda halkın tercihiydi fakat yeni kasa iç hacmi dar ve insanı boğuyor o yüzden potansiyel c segment sedan araç alacak aileler alternatif araçlara yöneliyor.Bence focus 2 den sonra bu araç gelmemeliydi herkes aracını büyütüp genişletirken ford ne akılla yaptıysa daraltıp küçülttü.

    Araç ne dar ne de küçük, ön konsol yapısı nedeniyle verdiği histe sıkıntı var; yoksa iç hacmi belli öncekiyle aynı.

    Aracın iç kafesinin her noktasında saç ile iç trimler arasında bu sınıfta daha önce hiç görülmediği kadar yoğun ve kalın yalıtım malzemesi kullanıldığını da söylemek gerek.
    Çok basit olarak bir yeni focusun bagajını açın sol kısımda bir kapak göreceksiniz kaldırın, orada sigortalar var ve saç ile iç kaplama arasındaki malzemenin miktarına kalitesine ve kalınlığına bakın; bagajı neden küçülmüş anlarsınız. Önceki kasada bagaj kaplaması diğer markalardaki gibi saç'a yapışıktı; şimdi ciddi bir yalıtım malzemesi var ve araç bu kez gerçekten çok sessiz.




  • Bir ara dizel x paket focus un fiyatının 48 bin tl olduğunu hatırlayınca konuya ön yargısız yaklaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: monomu

    quote:

    Orijinalden alıntı: yılanlıdağ

    Dar bir araba eskiden sedan araçlarda halkın tercihiydi fakat yeni kasa iç hacmi dar ve insanı boğuyor o yüzden potansiyel c segment sedan araç alacak aileler alternatif araçlara yöneliyor.Bence focus 2 den sonra bu araç gelmemeliydi herkes aracını büyütüp genişletirken ford ne akılla yaptıysa daraltıp küçülttü.

    Araç ne dar ne de küçük, ön konsol yapısı nedeniyle verdiği histe sıkıntı var; yoksa iç hacmi belli öncekiyle aynı.

    Aracın iç kafesinin her noktasında saç ile iç trimler arasında bu sınıfta daha önce hiç görülmediği kadar yoğun ve kalın yalıtım malzemesi kullanıldığını da söylemek gerek.
    Çok basit olarak bir yeni focusun bagajını açın sol kısımda bir kapak göreceksiniz kaldırın, orada sigortalar var ve saç ile iç kaplama arasındaki malzemenin miktarına kalitesine ve kalınlığına bakın; bagajı neden küçülmüş anlarsınız. Önceki kasada bagaj kaplaması diğer markalardaki gibi saç'a yapışıktı; şimdi ciddi bir yalıtım malzemesi var ve araç bu kez gerçekten çok sessiz.

    Araç hem dar hem küçük.Fluence ile 6 kişi rahatça seyahat edebiliyorken focus sedana 5 kişi bindik sıkış tepiş olduk biz de anlamadık 2 c segment sedan arabada bu kadar fark olur mu diye ama oluyor.Bence focus 3 bekleneni veremeyen bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yılanlıdağ

    quote:

    Orijinalden alıntı: monomu

    quote:

    Orijinalden alıntı: yılanlıdağ

    Dar bir araba eskiden sedan araçlarda halkın tercihiydi fakat yeni kasa iç hacmi dar ve insanı boğuyor o yüzden potansiyel c segment sedan araç alacak aileler alternatif araçlara yöneliyor.Bence focus 2 den sonra bu araç gelmemeliydi herkes aracını büyütüp genişletirken ford ne akılla yaptıysa daraltıp küçülttü.

    Araç ne dar ne de küçük, ön konsol yapısı nedeniyle verdiği histe sıkıntı var; yoksa iç hacmi belli öncekiyle aynı.

    Aracın iç kafesinin her noktasında saç ile iç trimler arasında bu sınıfta daha önce hiç görülmediği kadar yoğun ve kalın yalıtım malzemesi kullanıldığını da söylemek gerek.
    Çok basit olarak bir yeni focusun bagajını açın sol kısımda bir kapak göreceksiniz kaldırın, orada sigortalar var ve saç ile iç kaplama arasındaki malzemenin miktarına kalitesine ve kalınlığına bakın; bagajı neden küçülmüş anlarsınız. Önceki kasada bagaj kaplaması diğer markalardaki gibi saç'a yapışıktı; şimdi ciddi bir yalıtım malzemesi var ve araç bu kez gerçekten çok sessiz.

    Araç hem dar hem küçük.Fluence ile 6 kişi rahatça seyahat edebiliyorken focus sedana 5 kişi bindik sıkış tepiş olduk biz de anlamadık 2 c segment sedan arabada bu kadar fark olur mu diye ama oluyor.Bence focus 3 bekleneni veremeyen bir araç.

    Bence de beklentileri tam olarak karşılıyor; normal bir kullanıcı zaten focusa 6 kişi sığmaya çalışmıyor ki. Benim beklentim performans, ekonomi, konfor, sessizlik ve sürüş zevki, hepsi de focusta fazla fazla var. Fluence ile test sürüşüne çıktım direksiyonu çevirdiğim an bitti benim için, gördüğüm en zevksiz direksiyon sistemi. Fluence de bu açıdan benim beklentimi karşılamıyor mesela. Bunu genelleyip Fluence beklentileri karşılayamıyor diyebilirmiyim? hayır. başkası için karşılıyordur saygı duymak gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: monomu

    quote:

    Orijinalden alıntı: yılanlıdağ

    quote:

    Orijinalden alıntı: monomu

    quote:

    Orijinalden alıntı: yılanlıdağ

    Dar bir araba eskiden sedan araçlarda halkın tercihiydi fakat yeni kasa iç hacmi dar ve insanı boğuyor o yüzden potansiyel c segment sedan araç alacak aileler alternatif araçlara yöneliyor.Bence focus 2 den sonra bu araç gelmemeliydi herkes aracını büyütüp genişletirken ford ne akılla yaptıysa daraltıp küçülttü.

    Araç ne dar ne de küçük, ön konsol yapısı nedeniyle verdiği histe sıkıntı var; yoksa iç hacmi belli öncekiyle aynı.

    Aracın iç kafesinin her noktasında saç ile iç trimler arasında bu sınıfta daha önce hiç görülmediği kadar yoğun ve kalın yalıtım malzemesi kullanıldığını da söylemek gerek.
    Çok basit olarak bir yeni focusun bagajını açın sol kısımda bir kapak göreceksiniz kaldırın, orada sigortalar var ve saç ile iç kaplama arasındaki malzemenin miktarına kalitesine ve kalınlığına bakın; bagajı neden küçülmüş anlarsınız. Önceki kasada bagaj kaplaması diğer markalardaki gibi saç'a yapışıktı; şimdi ciddi bir yalıtım malzemesi var ve araç bu kez gerçekten çok sessiz.

    Araç hem dar hem küçük.Fluence ile 6 kişi rahatça seyahat edebiliyorken focus sedana 5 kişi bindik sıkış tepiş olduk biz de anlamadık 2 c segment sedan arabada bu kadar fark olur mu diye ama oluyor.Bence focus 3 bekleneni veremeyen bir araç.

    Bence de beklentileri tam olarak karşılıyor; normal bir kullanıcı zaten focusa 6 kişi sığmaya çalışmıyor ki. Benim beklentim performans, ekonomi, konfor, sessizlik ve sürüş zevki, hepsi de focusta fazla fazla var. Fluence ile test sürüşüne çıktım direksiyonu çevirdiğim an bitti benim için, gördüğüm en zevksiz direksiyon sistemi. Fluence de bu açıdan benim beklentimi karşılamıyor mesela. Bunu genelleyip Fluence beklentileri karşılayamıyor diyebilirmiyim? hayır. başkası için karşılıyordur saygı duymak gerek.


    Zaten 6 kişi sığdırmaya çalışmadık 5 kişi sığamadık sözde sedan olan araca.Performans konusu görecelidir dizelde en performanslı ünite reno da iken benzinlide vw de dir.Sessizlik sorunu eski kasaya göre azaltılmış orda hem fikiriz.Fluence bu araç gibi sürüş zevki vermez belki ama sedan aile otomobili olma konusunda hakkını verir.Kocaman bagajı ve geniş iç kabiniyle.372 litre bagajı ile dar iç hacmi ile focus sedan potansiyel müşterileri kaçırdı.Benim vurgulamak istediğim bu.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.