Şimdi Ara

Aion Online V4.5 yama notları.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bugün oyunda birisi linki paylaşırken dikkatimi çekti ve burada paylaşmak istedim.

    http://forums.na.aiononline.com/na/showpost.php?p=1720400&postcount=19

    Gözüme çarpan bir kaç güzel ayrıntı hakkında bilgi vereyim. Abyss üst/orta katındaki kalelerde level 65 e göre modifiye ediliyor. Verdiği örnekler sanırım 4.0 versiyonundan olduğu için pek anlamadım. Siege weapon gibi siege cannon lar olacak ve üretilebilecek. Üst kata ve orta kata toplamda 8 tane yeni zindan eklenecekmiş. Artifact lar artık daha güçlü ve çok daha önemli roller oynayacak gibi görünüyor.

    Prestij puanı isimli yeni bir puanlama sistemi geliyor. Bu puanlar ap kadar önemli olacak gibi.

    Genel olarak Abyss üzerine yoğunlaşılmış gibi görünüyor ve bence de gayet güzel olacak. 2.5 versiyonundan sonra Abyss iyice harabeye dönmüştü. Bunların haricinde klasik olarak yeni skiller/eşyalar drop rate ayarlamaları içeriyor bu yama.







  • Oyuna güzel patchler gelmeye başladı. Umarım bu patch ile abyss tekrar kullanışlı bir map haline dönüşür oranın pvp'si ayrı bir güzel çünkü. Prestij puanıda ilginç bir şeye benziyor ve yeni class aethertech'te ilginç bir class ve umarım robota binince yavaşlamaz . Oyun 3.0'dan sonra çağ atladı ve bu 4.0 / 4.5 ile devam edeceğe benziyor. Aion bana göre şu an piyasanın tartışmazsız pvp'si en sağlam oyunu açık ara ve sürekli yenileniyor.
  • Sanirim spiritmaster classina sonunda yuksek damage vurabilecek bir skill geliyor. Charge skilliymis ama olsun, sm nin rakibi 2-3 saniye kilitlemesi pek zor degil :)
    Oyunda artik kaybolmus olan abyss ruhunu yeniden canlandirmak istiyorlar, biraz cesit hic fena olmaz. ayrica getirdikleri prestige point sistemi de siegelere girmek icin ayri bir neden olacak. Ben begendim bu yenilikleri
  • Abyss oyundaki en kilit nokta olması gerekirken yeni yamalar ile bütün oyuncuları yeni haritalara yönlendirdiler. Oyunun temeli zaten Abyss deki kaleleri ele geçirerek üstünlük kurmaktı ki kaleleri ele geçirince gelen avantajlar cezbediciliğini kaybetti assault on balaurea dan sonra. Sizi bilmem ama eskiden Abyss de olan savaşların ihtişamını yeni haritaların hiçbirisinde göremedim. Şimdiki savaşlar 5-6 kişilik xform lar arasında geçiyor çoğunlukla.
  • Bir kaç aethertech videosu buldum.





  • Keşke bu kadar hantal görünümlü değilde demir adamın zırhı gibi fit robotlar olsaydı. Tabi bu herkesin zevkine göre değişir ama oyunda çok renkli robotlar görecek gibiyiz. Hele ilk videonun sonundaki robot çok hoştu.
  • Evet class çeşitliliği iyi bir oyun için videolardan anladığım kadarı ile tank vari bir şey robota binince ve aoe skiller var. Onun dışında key olayı var key kullanarak biniyor robota onu tam anlayamadım onuda öğreniriz zamanla.
  • robota binen yeni classı hiç sevmedim nedense cok saçma geldi yakışmaz bence oyuna
  • Sevdiğin classı oynarsın sende :). Çeşitlilik açısından iyi bir şey ve daha denemediğimiz için ön yargılı olmaya gerek yok bekleyip görelim hep beraber.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kidd -- 30 Temmuz 2013; 2:07:03 >
  • Oyun konseptine o kadar aykırı bir durum değil robot olması. İnsanlık tarihinin belli bir döneminde geçmediği için insanlık teknolojisi ile kıyaslamıyorum ben.
  • Şu prestige puanı saçmalık bence ,ap kasmak zaten uğraştırıyor birde prestige puanımı kasacağız.Patchler çok hızlı geliyor bu kadar hızlı çıkarmanın mantığı yok.O kadar ap kasıyon item yapıyon + basıyon pat patch geliyor uğraş yeni item kasmaya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.