Şimdi Ara

Yurt dışından gelenlerin derdi ne?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
2
Favori
2.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cumartesi gecesi Edirne'den İstanbul'a doğru otobandan çıktım yola bir ara yurt dışından gelenler bir anda kalabalıklaştırmıştı yolu. Onları geçtim bazılarınında uzunları açık unuttuğunu sandım arka sisleri iki kere açtım kapadım kapamaları için. .Neyse ben sol şeritten 120-140 arası gidiyorum Avusturya plakalı bir VW Multivan yaklaştı arkama onunda uzunları açık sandım yine arka sisleri yakıp söndürdüm. Aynı hızlarla 6-7 km gittik baktım ne sellektör yapıyor nede uzunları söndürüyor tamda gözüme geldiği için sinirlendim geçtim orta şeride geçsin gitsin diye bir baktım sadece sağ tarafın uzunu yanıyor.Aynı anda oda benim şeridime geçti iyice sinirlendim geçtim sola baya bir bastım 160-170 lere kadar çııktım oda aynı şekilde geldi arkamdan sonra arkayı kolaçan ettim aniden bastım frene yaktım arka sisleri sonradan en sağ şeride geçti gözden kayboldu.
    Bugünde biraz araştırdım birde oto elektrikçisine sordum sağ tarafın uzununu bilerek yapıyormuş bazıları öndekinin gözününe çarpsında yol versin diye.

    Biraz uzun oldu ama aklınızda olsun böyle birini gördüğünüzde diye yazıyım dedim.







  • bilerek yapıldığını sanmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    bilerek yapıldığını sanmıyorum

    Bilemiyorum ama beni sinirlendiren boş yolda benim geçtiğim şeritlere geçmesi.
  • bazıları bilerek sağ tarafı uzun yaktırıyor sürekli.
  • Sadece sag tarafin uzunlarini nasil yakiyor? Enteresan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    evet öyleymiş bende bugün öğrendim.
  • İnsanları anlamak, bazen gerçekten zor bir hale gelebiliyor.
  • nk061 kullanıcısına yanıt
    uzunların girişini normal far girişlerine mi ne bağlıyorlarmış tam anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopukabuzer

    uzunların girişini normal far girişlerine mi ne bağlıyorlarmış tam anlamadım

    E o zaman sag tarafin uzunlari her zaman yanar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nk061 kullanıcısına yanıt
    soketle yapıyolarmış galiba girişleri görünür yerdeymiş çoğu aracın söküp kendi yerine takınce düzeliyormuş. ben böyle anladım ustanın dediğinden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopukabuzer

    soketle yapıyolarmış galiba girişleri görünür yerdeymiş çoğu aracın söküp kendi yerine takınce düzeliyormuş. ben böyle anladım ustanın dediğinden.

    Ilk defa duyuyorum, bence arizasi vardir onun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nk061 kullanıcısına yanıt
    yok bu yapanlar varmış uzun yolda rahat gidilsin diye.
  • Akaryakıt fiyatları adamları fena çarpıyor
  • Bilerek yapmamistir bence. Sizinle ne derdi olabilirki. Sizin yol verdiginizi anladiginida sanmiyorum cunki onlar 150 ile sol seritte gitmezler sollama yapip direk sağa gecerler mumkun oldugu kadar solu bos birakirlar yani ustunuze alinmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vurun vurun avustrulya plakalı gurbetçi hala yaşıyor.

    Ben kesinlikle böyle birşeye inanmıyorum, kısa farın sağ kısmı daha fazla aydınlatıyordur rahatsız eder doğrudur.Araca çok fazla yük atılmıştır, malum memlekete gidiliyor far yükseklik ayarlanmamıştır göze alır kabul.Bizim ülkemizde bile far kontrolü ve ayarlaması yapılıyor avrupada yok mu? Daha mı az sıkı ? Diğer ülkelerden geçerken veya pasaport kontolünde göz alıp durdurulma riski var, kimsenin bunu almak isteyeceğini düşünmüyorum.Ne olur ki full uzunlar açık gelse?

    Ayrıca hızlandıkça hızlanma yavaşlayınca yavaşlama konusunda bir tezim var, malum bir çok kişi yeni gittiği bir ilde bile o ile ait plakalı araçlar hızlı gidiyorsa hızlı gider, yavaş gidiyorsa yavaşlar.O araçların o yolu sürekli kullandığı ve radarlara dikkat ettiği varsayılır.Amca bunu düşünmüş müdür bilemem ama benim aklıma ilk gelen bu oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    Vurun vurun avustrulya plakalı gurbetçi hala yaşıyor.

    Ben kesinlikle böyle birşeye inanmıyorum, kısa farın sağ kısmı daha fazla aydınlatıyordur rahatsız eder doğrudur.Araca çok fazla yük atılmıştır, malum memlekete gidiliyor far yükseklik ayarlanmamıştır göze alır kabul.Bizim ülkemizde bile far kontrolü ve ayarlaması yapılıyor avrupada yok mu? Daha mı az sıkı ? Diğer ülkelerden geçerken veya pasaport kontolünde göz alıp durdurulma riski var, kimsenin bunu almak isteyeceğini düşünmüyorum.Ne olur ki full uzunlar açık gelse?

    Ayrıca hızlandıkça hızlanma yavaşlayınca yavaşlama konusunda bir tezim var, malum bir çok kişi yeni gittiği bir ilde bile o ile ait plakalı araçlar hızlı gidiyorsa hızlı gider, yavaş gidiyorsa yavaşlar.O araçların o yolu sürekli kullandığı ve radarlara dikkat ettiği varsayılır.Amca bunu düşünmüş müdür bilemem ama benim aklıma ilk gelen bu oldu

    Bende bilmediğim yere gidince trafiğin seyrine göre hızlanıp yavaşlıyorum ama bu adam ben şerit değiştirince benle aynı şeride geçti tabi önce yol verdim gitmedi ne yaptıysamda kurtulamadım. Yani anlayamadığım konu bu yoksa benim gurbetçilerle hiç bir sorunum yok birde bazı kişilerden sağ tarafın uzunlarının yanmasıyla ilgili aynı yanıtı alınca bende yaşadığım sıkıntıyı anlatmak istedim burada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopukabuzer

    quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    bilerek yapıldığını sanmıyorum

    Bilemiyorum ama beni sinirlendiren boş yolda benim geçtiğim şeritlere geçmesi.

    sizin rüzgar tünelinizi kullanıyor.


    ayrıca 2 bin km yol yaptım 1 haftada gurbetçiler bizden daha iyi araç kullanıyor ve kurallara çok iyi şekilde uyuyorlar.

    bu rügar tünelini eskişehir ankara arası 3 araba yaptık mesela . yakıta ciddi anlamda + sı oldu. hepimiz 100 km ye sabitledik araçları. öndeki aracın rüzgar tünelini kullanarak 0.75 lt tasarruf etmişimdir 100 km de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: kopukabuzer

    quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    bilerek yapıldığını sanmıyorum

    Bilemiyorum ama beni sinirlendiren boş yolda benim geçtiğim şeritlere geçmesi.

    sizin rüzgar tünelinizi kullanıyor.


    ayrıca 2 bin km yol yaptım 1 haftada gurbetçiler bizden daha iyi araç kullanıyor ve kurallara çok iyi şekilde uyuyorlar.

    bu rügar tünelini eskişehir ankara arası 3 araba yaptık mesela . yakıta ciddi anlamda + sı oldu. hepimiz 100 km ye sabitledik araçları. öndeki aracın rüzgar tünelini kullanarak 0.75 lt tasarruf etmişimdir 100 km de.

    O konuda bende katılıyorum çoğu bizden iyi ve güvenli araç sürüyyor ama benim aracım Linea onun aracı VW Multivan dı (transporter).




  • Başınıza bir olay gelmiş, o arac da gurbetçi araciymis. Hemen "gurbetciler" diye genelleme yapmışsınız. Duyan da gurbetçi ler sürekli bu sekilde araç kullaniyor sanır.

    Yaşadıkları ülkeden daha kuralsiz gidiyorlardir muhtemelen ama yaşadığınız bir olay koskoca gurbetcilere yapismamali. şahsen almanyadan spor bmw ile gelip makas yapanı gördüm ama şehir icinde genelde büyük araçlar ile gördüm ve kural disi hareketlerine pek rastlamadim.

    saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Başınıza bir olay gelmiş, o arac da gurbetçi araciymis. Hemen "gurbetciler" diye genelleme yapmışsınız. Duyan da gurbetçi ler sürekli bu sekilde araç kullaniyor sanır.

    Yaşadıkları ülkeden daha kuralsiz gidiyorlardir muhtemelen ama yaşadığınız bir olay koskoca gurbetcilere yapismamali. şahsen almanyadan spor bmw ile gelip makas yapanı gördüm ama şehir icinde genelde büyük araçlar ile gördüm ve kural disi hareketlerine pek rastlamadim.

    saygilar

    Bazıları diyede ekledim bazıları yapıyorlarmış demek istediğim o.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.