Şimdi Ara

maksimum 40 bin tl ye 2.el ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrb arkadaslar aracımı degistirecegim
    2007 kia cerato 1.6 dizel kullanıyorum..

    maksimum 40 bin tl ye kadar
    mondeo 1.6 benzin+lpg
    insignia 1.6 benzin+lpg
    citröen c5 2008-2009 dizel
    citröen c4 2011 dizel
    corolla 2008-1010 dizel
    volvo s40 2007-2009 dizel(km leri yüksek)

    genellikle büyük ve aile icin bagaj faktörünü önde tutuyorum fakat artık en önemlisi yakıt

    mondeo ve insignia nın lpg de sorun çıkartabileceginden bahsediliyor ama tam emin degilim

    fikirlerinizi almak istiyorum..gönlum s40 dan yana ama km si dusuk araç bulmak çok zor..



  • Eskikasa c5 ler çok şekilsiz 2008-2009 c5 yeni kasalar bu yıllarda varsa ve 40 bine bulunabiliyomu temiz düşük kmlisi? Corollalar genelde baz oluyo elegant bulmak zor . İnsignia lpg ile uyumlu olsa zaten hic düşünmem :) benim önerim 40-41 bine passat lpg 2008-2010 arası kasa. Tabi benzinede zam gelmişken lpg tavsiyem değil lpgli araç sahibi olarak. Fluence laguna gibi dizellere bakarım ben olsam. Nacizane fikrim bu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insignia nın lpg ile uyumlu düz 1.6 motora sahip modeli var..

    mondeo ile sıkıntı yasayan varmıki lpg ile
  • Hocam hangi modeli ? Turbo olduğu için sıkıntı diye okumuştumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en mantıklısı corolla
  • mrvolkan kullanıcısına yanıt
    1.6 LPG li D sınıfı almalısınız;

    avensis 132 beygir
    mondeo 125
    passat 102
    exeo 102
    insignia 115
    .
    avensis ve mondeo hariç diğerleri kasalarına göre güçsüz gelebilir.
  • ingignia turba modelleri lpg ile uyumsuz

    ayrıca passat da fsi ler alınabılır benım aradıgım fıyatlara onunda yakıtı beni yorar

    evet banada en yakın mondeo geliyor...
  • mrvolkan kullanıcısına yanıt
    yalnız kullandınız mı bilmiyorum ama 1.6 102 lik passat 1.6 mondeodan daha atak. yani 1.6 mondeo harbi gitmiyor ..
  • Mondeo en iyisi bence aralarında. Listede yok ama S40 1.6+LPG'de olabilir.
  • Avensis 1.6 Elegant Extra 132 HP + LPG. Tam sorunsuzluk, ekonomik, geniş iç hacim, geniş bagaj.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Full#Throttle -- 26 Temmuz 2013; 1:07:00 >
  • avensis 1,6 132 lik of diyorum
  • ya bu mondeo gidmio diyen arkadaslar gercekden mondeo kullanıcılarımı bılmıyorum ama ford un forum sıtelerine bakdıgımda oyle aman aman çekmemezlik gibi bi durumdan söz edilmiyor ama en nihayetinde kasa agır o kasaya 1.6 nın eksik oldugunu düsünenlerde mevcut tabiki

    volvo s40 daha mantıklı ve kasasıda çok hoş
  • Temiz bulursanız s40
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kankeyto

    yalnız kullandınız mı bilmiyorum ama 1.6 102 lik passat 1.6 mondeodan daha atak. yani 1.6 mondeo harbi gitmiyor ..

    son olarak seat exeo 102 bg. kullandım, birinci viteste aracı kaldırana kadar baya zorlanıyor.
    .
    passat daha tok ve kaliteli diyebilirsiniz ama mondeo dan daha atak denilemez.
    ikiside 1400 kg;
    passat 102 beygir 148 tork= 4500 devirde. 100 km / h : 12.4 sn.
    mondeo 125 beygir 160 tork= 4100 devirde. 100 km / h : 12.3 sn.
    .
    bu tarz arabalarda 1.6 atmosferik motorların hepsi de yetersiz dir aslında ama türkiye de ki vergi ve lpg olayı nedeniyle mecburuz.
    .
    mondeo ların normal 125 beygir lerinde lpg sıkıntısı yok,
    şimdi ki 1.6L Ti-VCT 120PS motorlarda lpg az da olsa sıkıntı verebiliyor.
    .
    atmosferik en performanslı ve enaz yakıt yakanı avensisdir.
    en hantal ve en çok yakıt yakanı ise ağırlığının 1500 kg ın üzerinde olmasının da etkisi ile insignia dır.
    toyota avensis 132 beygir 160 tork= 4400 devirde. 100 km / h: 10.4 sn.
    opel insignia 115 beygir 155 tork= 4000 devirde. 100 km / h: 13.5 sn.




  • Başka bir konudan alıntı yapıyorum, fiyat ve araç ilgimi çekmişti fakat fazla janjanlı olması da kuşku uyandırıyor.
    İncelemek isterseniz ; Ayrıca tüketimini de araştırın.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2008-mondeo-1.6-titanium-x-lpg-li-sunroff-lu-tam-dolu-serv.bakm-132600643/detay
    o zaman şu ilanı da bi göstereyim de millet nasıl söğüşleniyor görelim..Park yeri sorunu trafik sorunu çok çekmeyen arkadaşlar bu arabayı havada kapmalılar bence..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrvolkan

    mrb arkadaslar aracımı degistirecegim
    2007 kia cerato 1.6 dizel kullanıyorum..

    maksimum 40 bin tl ye kadar
    mondeo 1.6 benzin+lpg
    insignia 1.6 benzin+lpg
    citröen c5 2008-2009 dizel
    citröen c4 2011 dizel
    corolla 2008-1010 dizel
    volvo s40 2007-2009 dizel(km leri yüksek)

    genellikle büyük ve aile icin bagaj faktörünü önde tutuyorum fakat artık en önemlisi yakıt

    mondeo ve insignia nın lpg de sorun çıkartabileceginden bahsediliyor ama tam emin degilim

    fikirlerinizi almak istiyorum..gönlum s40 dan yana ama km si dusuk araç bulmak çok zor..



    S40 C sınıfının bir tık üstü bir araç,D sınıfı araçlarla kıyaslamak doğru olmaz.
    Eğer performans odaklıysanız avensis bakın.
    Performans odaklı değilseniz kaliteli bir lpg kiti takılmış insignia veya mondeo sorun çıkarmaz.
    İnsignia daha güncel kasaya sahip olduğu için insignia öneririm,ama mondeo da gayet memnun edecektir.




  • Orijinalden alıntı: iGroN

    Başka bir konudan alıntı yapıyorum, fiyat ve araç ilgimi çekmişti fakat fazla janjanlı olması da kuşku uyandırıyor.
    İncelemek isterseniz ; Ayrıca tüketimini de araştırın.


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2008-mondeo-1.6-titanium-x-lpg-li-sunroff-lu-tam-dolu-serv.bakm-132600643/detay
    o zaman şu ilanı da bi göstereyim de millet nasıl söğüşleniyor görelim..Park yeri sorunu trafik sorunu çok çekmeyen arkadaşlar bu arabayı havada kapmalılar bence..


    evet 35 bin tl ye full mondeo ve seat exeo varken C sınıfı almaya hiç gerek yok.
    .
    D sınıfı benzin yakıtları:
    ortalama günlük kullanım 100 km de;
    insignia 115 beygir: 9 - 10 litre
    passat- exeo 102 beygir: 9 litre
    mondeo 125 beygir: 8.5 - 9 litre
    avensis 132 beygir: 8 litre




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    quote:

    Orijinalden alıntı: kankeyto

    yalnız kullandınız mı bilmiyorum ama 1.6 102 lik passat 1.6 mondeodan daha atak. yani 1.6 mondeo harbi gitmiyor ..

    son olarak seat exeo 102 bg. kullandım, birinci viteste aracı kaldırana kadar baya zorlanıyor.
    .
    passat daha tok ve kaliteli diyebilirsiniz ama mondeo dan daha atak denilemez.
    ikiside 1400 kg;
    passat 102 beygir 148 tork= 4500 devirde. 100 km / h : 12.4 sn.
    mondeo 125 beygir 160 tork= 4100 devirde. 100 km / h : 12.3 sn.
    .
    bu tarz arabalarda 1.6 atmosferik motorların hepsi de yetersiz dir aslında ama türkiye de ki vergi ve lpg olayı nedeniyle mecburuz.
    .
    mondeo ların normal 125 beygir lerinde lpg sıkıntısı yok,
    şimdi ki 1.6L Ti-VCT 120PS motorlarda lpg az da olsa sıkıntı verebiliyor.
    .
    atmosferik en performanslı ve enaz yakıt yakanı avensisdir.
    en hantal ve en çok yakıt yakanı ise ağırlığının 1500 kg ın üzerinde olmasının da etkisi ile insignia dır.
    toyota avensis 132 beygir 160 tork= 4400 devirde. 100 km / h: 10.4 sn.
    opel insignia 115 beygir 155 tork= 4000 devirde. 100 km / h: 13.5 sn.

    hocam 1.6 bu segmentin hepsi için olmuyor katılıyorum. ama mondeo kağıt üstünde hitler motor passatdan daha seri görünebilir ama beygirleri sütçü beygiri sanırsam kullandınız mı bilmiyorum passattan atak değil kesinlikle ..




  • kankeyto kullanıcısına yanıt
    passat 102 beygir 148 tork= 4500 devirde. 100 km / h : 12.4 sn.
    mondeo 125 beygir 160 tork= 4100 devirde. 100 km / h : 12.3 sn.
    tabiki kullandım,
    kesinlikle bir fark hissetmedim.
    passat ilk kalkışta hantal fakat daha sonra toparlıyor,
    mondeo ise ilk kalkışta nisbeten daha iyi,.
    ama passat kesinlikle mondeo dan daha iyi performanslı diyemem.
    ama yukarıdaki değerlere göre passat beklenilenden daha iyi denilebilir.
    neticede 102 beygir- 148 tork ; 125 beygir-160 tork ile boy ölçüşmeye çalışıyor.
    ama kesinlikle daha iyi diyemiyorum. aşağı yukarı performansları aynı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    quote:

    Orijinalden alıntı: kankeyto

    yalnız kullandınız mı bilmiyorum ama 1.6 102 lik passat 1.6 mondeodan daha atak. yani 1.6 mondeo harbi gitmiyor ..

    son olarak seat exeo 102 bg. kullandım, birinci viteste aracı kaldırana kadar baya zorlanıyor.
    .
    passat daha tok ve kaliteli diyebilirsiniz ama mondeo dan daha atak denilemez.
    ikiside 1400 kg;
    passat 102 beygir 148 tork= 4500 devirde. 100 km / h : 12.4 sn.
    mondeo 125 beygir 160 tork= 4100 devirde. 100 km / h : 12.3 sn.
    .
    bu tarz arabalarda 1.6 atmosferik motorların hepsi de yetersiz dir aslında ama türkiye de ki vergi ve lpg olayı nedeniyle mecburuz.
    .
    mondeo ların normal 125 beygir lerinde lpg sıkıntısı yok,
    şimdi ki 1.6L Ti-VCT 120PS motorlarda lpg az da olsa sıkıntı verebiliyor.
    .
    atmosferik en performanslı ve enaz yakıt yakanı avensisdir.
    en hantal ve en çok yakıt yakanı ise ağırlığının 1500 kg ın üzerinde olmasının da etkisi ile insignia dır.
    toyota avensis 132 beygir 160 tork= 4400 devirde. 100 km / h: 10.4 sn.
    opel insignia 115 beygir 155 tork= 4000 devirde. 100 km / h: 13.5 sn.

    evet çok guzel özetlemissiniz tskler

    d segmenti lpg li araçlara nıye sıcak bakılmıyor anlamıs degilim..
    herkesde aynı fikir

    komsumda 2006 avensis lpg ile 40 kurusdan aşagı yakmıyordu sehir ici

    gunumuzde artık 35-40 kuruslar normal degerler sayılır sehir ici yakıt tuketiminde




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.