Şimdi Ara

TEKNİK SERVİS İLE İLGİLİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
1
Favori
622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Geçen cuma günü samsung laptop umda mavi ekran, açılışta "beklenmeyen g\ç hatası" ve ekran parlaklığı kısınca ekranda titreme, donma gibi problemlerden dolayı garantisi devam ettiğinden servise verdim. Bilgisayar bu hatalardan dolayı açılmıyordu bazen şansa denk gelip açılıyordu. Biliyorum daha erken ancak samsungun sitesinden ürün takibine baktığımda beklemede görünüyor. Bilgisayarı alan bayan en erken 2 en geç 15 gün içinde problemler giderilmiş olur dedi ne kadar doğru bilemem? Sorum şu ben pc yi sorunu halledilmeden alabilirmiyim? Neden böyle yapasın diyebilirsiniz Ben çalışıyorum ve hazırlamam gereken tablolar var iş yerindeki pc ile yapamıyorum burdaki baya problemli bir pc? Öyle yada böyle bir şekilde açıp tabloları hazırlamam gerek işim birikti dağ gibi tam bozulacak zamanı buldu? Böyle bir şey mümkünmü erken alabilmek, veya bu bayanın dediği gibi iki haftaya hallolabilmesi mümkünmü? Aranızda bu konuda tecrübeliler vardır ondan dolayı buraya açtım umarım yanlış olmamıştır.





    edit: Arkadaşlar bilgi olması açısından yazıyorum, dün gece samsungtan ürününüzün tamiri tamamlanmıştır diye bir mesaj geldi az önce aradım servisi ne gibi bir işlem yapıldı diye sordum hdd değiştirilmiş dedi telefondaki şahıs. Gerçi benim ekran problemim de vardı titreme oluyordu ama onları soramadım zaten hadi kapat der gibisinden konuşuyorlar insanla. Yarın teslim alacağım bilgisayarı orada sorarım artık. Sanırım şanslı bir zamana denk geldim ellerinde de parça vardı ve hemen değiştirdiler. Bu arada merak eden olursa ümraniye samsunga servise vermiştim bilgisayarı. Umarım problemler çözülmüştür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hermaeus Mora -- 16 Temmuz 2013; 11:35:18 >



  • 2 haftada olabilmesi mümkün fakat işlem uzayabilirde. Bence işinizi şansa bırakmayın başka bir bilgisayar bulun kullanmak için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pulmicort

    2 haftada olabilmesi mümkün fakat işlem uzayabilirde. Bence işinizi şansa bırakmayın başka bir bilgisayar bulun kullanmak için.

    Hmm öyle görünüyor. Yanlış bilmiyorsam 10 gün içerisinde arızanın giderilmemesi durumunda benzer bir ürünü tahsis etmek durumundalar diye biliyorum bu konuda bilginiz var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hermaeus Mora

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pulmicort

    2 haftada olabilmesi mümkün fakat işlem uzayabilirde. Bence işinizi şansa bırakmayın başka bir bilgisayar bulun kullanmak için.

    Hmm öyle görünüyor. Yanlış bilmiyorsam 10 gün içerisinde arızanın giderilmemesi durumunda benzer bir ürünü tahsis etmek durumundalar diye biliyorum bu konuda bilginiz var mı acaba?

    15 veya 20 gün o . sanmıyorum 2 3 günde çözüleceğini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hermaeus Mora

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pulmicort

    2 haftada olabilmesi mümkün fakat işlem uzayabilirde. Bence işinizi şansa bırakmayın başka bir bilgisayar bulun kullanmak için.

    Hmm öyle görünüyor. Yanlış bilmiyorsam 10 gün içerisinde arızanın giderilmemesi durumunda benzer bir ürünü tahsis etmek durumundalar diye biliyorum bu konuda bilginiz var mı acaba?

    15 veya 20 gün o . sanmıyorum 2 3 günde çözüleceğini.

    Her türlü 2 hafta bekleyeceğiz yani? Umarım daha erken olur ve kullanıcı hatası diyerek geri göndermezler Beklediğim yanıma kar kalırsa çok kötü olacak benim için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hermaeus Mora


    Her türlü 2 hafta bekleyeceğiz yani? Umarım daha erken olur ve kullanıcı hatası diyerek geri göndermezler Beklediğim yanıma kar kalırsa çok kötü olacak benim için.

    türkiyede işler hep bu şekilde yürüyor işin gerçek yüzünü görseniz ağlarsınız. hatta birçok şeyde garantiye gönderilen üründen hayır gelmez deniyor bende yaşadıklarıma göre doğru diyorum elinizden geldiğinde göndermemeye çalışın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjk__murat

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hermaeus Mora


    Her türlü 2 hafta bekleyeceğiz yani? Umarım daha erken olur ve kullanıcı hatası diyerek geri göndermezler Beklediğim yanıma kar kalırsa çok kötü olacak benim için.

    türkiyede işler hep bu şekilde yürüyor işin gerçek yüzünü görseniz ağlarsınız. hatta birçok şeyde garantiye gönderilen üründen hayır gelmez deniyor bende yaşadıklarıma göre doğru diyorum elinizden geldiğinde göndermemeye çalışın.

    Doğru söylüyorsunuz benim hiç içimden gelmiyordu ama yapacak bir şey de yok? Şimdiden pişman oldum sayılır ondan sordum acaba geri almam mümkünmü diye? Normal tamir yapan yerlerde hurdaya çeviriyor makineyi 2 sene önce acer marka laptop a chipset problemi var diye verdim hurdaya çevirdiler. Garantiye güvenip verdim ama zamanı hiç umursamıyorlar? Gerçi teslim ettiğim yerdeki bayan oldukça ilgilenmişti olmazsa yarın veya bir gün arayıp sorayım bellimi olur bir mucize olur işlem hızlanır
  • Adamlar konumu gormusler heralde ki az once samsungdan telefonuma laptop unuzun servisteki islemi bitmistir diye bir mesaj geldi. Umarim kullanici hatasi deyip veya sadece bi format atip birakmamislardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.