Şimdi Ara

Sıfır Htc Explorer açılmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bugün hepsiburadadan kargoyu teslim aldım kutusunu açtım şarj ettim. Ardından sim kartımı taktım açma düğmesine bastım ve beyaz arkaplanda htc yazısı çıktı. Bekledim bekledim fakat açılmadı. Bataryayı çıakrıp taktım, resmi sitesinde yazan "power düğmesi ile birlikte volume down" tuşuna basarak factory reset ve recovery dedim fakat nafile yine htc yazısında kalıyor. Bilginiz varmıdır konuyla ilgili. Şimdiden teşekkürler iyi akşamlar.



  • Bootlıader kilidi açık mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açık değil hocam telefon sıfır kutusundan çıkardım. Bootloadera girdiğimde LOCKED yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayblack

    Açık değil hocam telefon sıfır kutusundan çıkardım. Bootloadera girdiğimde LOCKED yazıyor.

    sorunu nasıl çözdünüz?

    ben de bugün teslim aldım ve telefon aynı şekilde kalmakta.
  • "power düğmesi ile birlikte volume down"

    bu da işe yaramıyor. ne yapmalıyım sizce? zaman kaybetmeden iade mi edeyim?
  • konu hakkında ne yapılması gerektiğini bilen bir arkadaş yok mudur acaba?
  • sanırım konu hakkında bilgisi olan yok. neyse birazdan iade işlemlerine başlıyorum. başka çare görünmüyor.
  • Arkadaşlar bugun bende hepsiburada.com dan aldim ayni telefonu şarj ettim Ve ayni şekilde açılmiyor. Sorunu çözdünüz mü? iade ettinizse nasil yapilacagini bilmiyorum yardimci olursaniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acaba teknik bir durum mu? batarya yeni sarj oldu 24saat sarj olmali gbi bi şey mi var? Yoksa telefon bozuk o zaman. Sıfır telefon da boyle bir sey nasil olur anlamiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo888

    Acaba teknik bir durum mu? batarya yeni sarj oldu 24saat sarj olmali gbi bi şey mi var? Yoksa telefon bozuk o zaman. Sıfır telefon da boyle bir sey nasil olur anlamiyorum

    malesef aradığın cevaplara ulaşman çok zor. kimse bu konu hakkında yardımcı olmuyor. gerçi açtığım konularda sorduğum soruların büyük çoğunluğunu yine kendi çabalarımla buldum ya neyse, konuyu dağıtmayayım.

    soruya gelirsek. sorun telefonda. şarjla bir ilgisi yok. ben iade sürecini başlattım. zaman geçirmeden sen de iade için form doldur. sipariş takibi sayfasında siparişine ait iade ve geri gönderim butonu var. sorunu detaylı bir şekilde yazıp iade etmek istediğini belirt. sana 1 iş günü sonunda iade onay kodu gönderecekler. bu kod ile kutu içeriğinin tamamını yurtiçi kargoyla gönder. hepsiburada gönderisi deyip kodu verdiğinde ücret almayacaklar. benim gönderi ellerine varmış durumda. tüm aşamaları aynı sayfa üzerinden takip edebiliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Timurlénk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo888

    Acaba teknik bir durum mu? batarya yeni sarj oldu 24saat sarj olmali gbi bi şey mi var? Yoksa telefon bozuk o zaman. Sıfır telefon da boyle bir sey nasil olur anlamiyorum

    malesef aradığın cevaplara ulaşman çok zor. kimse bu konu hakkında yardımcı olmuyor. gerçi açtığım konularda sorduğum soruların büyük çoğunluğunu yine kendi çabalarımla buldum ya neyse, konuyu dağıtmayayım.

    soruya gelirsek. sorun telefonda. şarjla bir ilgisi yok. ben iade sürecini başlattım. zaman geçirmeden sen de iade için form doldur. sipariş takibi sayfasında siparişine ait iade ve geri gönderim butonu var. sorunu detaylı bir şekilde yazıp iade etmek istediğini belirt. sana 1 iş günü sonunda iade onay kodu gönderecekler. bu kod ile kutu içeriğinin tamamını yurtiçi kargoyla gönder. hepsiburada gönderisi deyip kodu verdiğinde ücret almayacaklar. benim gönderi ellerine varmış durumda. tüm aşamaları aynı sayfa üzerinden takip edebiliyorum.

    İade işlemlerini bende başlattım, Zaten başka seçeneğimiz yoktu. Bu sorunun birebir aynısını yaşayan en az üç kişiyiz hatalı telefonlara denk geldik. Senden ricam bu sorun bi şekilde sonuçlandığında buraya yazabilirsen sevinirim (Birebir değişim yaptılar ya da para iadesi aldım fln gibi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldo888


    İade işlemlerini bende başlattım, Zaten başka seçeneğimiz yoktu. Bu sorunun birebir aynısını yaşayan en az üç kişiyiz hatalı telefonlara denk geldik. Senden ricam bu sorun bi şekilde sonuçlandığında buraya yazabilirsen sevinirim (Birebir değişim yaptılar ya da para iadesi aldım fln gibi)


    bugün iadenin alındığına dair mesaj geldi. hediye çeki ya da para iadesi seçeneği sundular. ben de iadeyi seçtim. hesabımın iban numarasını yazıp iade onayını verdikten sonra kısa sürede havale yapıldı. yani işlem sorunsuz şekilde tamam. hepsiburada.com'u tebrik etmek lazım kısa süre içinde işlemleri hallettiler. htc'ye ve dağıtıcısına da böyle ayıplı bir ürünü piyasaya sürdükleri için koskoca bir




  • Timurlénk kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle, HTC benim gözümde marka itibarını kaybetti. Bir daha HTC alırken iki-üç kere düşüneceğim belkide hiç almam. Bende iade formunu doldurdum daha onay gelmedi, geldiği gibi gitsin artık şu telefon
  • bende bugün verdim sipariş hepsiburada.com dan gelişmeleri yazarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MadTR

    bende bugün verdim sipariş hepsiburada.com dan gelişmeleri yazarım

    umarım sorun çıkmaz ama sorun çıkma ihtimaline karşı kutuyu ve aksesuarları dikkatli şekilde muhafaza edin. eksik bir şeyde iadede sorun çıkabilir.
  • Arkadaşlar aynı sizin gibi hepsiburadadan alıp ilk açılışta aynı sorunu yaşayanlardanım. Telefon elime bugün geçti. Akşama kadar şarj ettim ama değişen bişey yok. Sorunun önüne bi şekilde geçebildiniz mi yoksa hepiniz iade mi ettiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jacq!

    Arkadaşlar aynı sizin gibi hepsiburadadan alıp ilk açılışta aynı sorunu yaşayanlardanım. Telefon elime bugün geçti. Akşama kadar şarj ettim ama değişen bişey yok. Sorunun önüne bi şekilde geçebildiniz mi yoksa hepiniz iade mi ettiniz?

    Sorunun iadeden başka çözümü yok. Ben iade edip ürün değişimi istedim gelecek olan telefonda da ayni hatali telefona denk gelrsem para iadesi isteyeceğim. Ancak MadTR nickli arkadaş ayni şekilde telefon bu gün eline geçmiş normal bi şekilde çalişiyormuş. Yani enteresan bi şey sifir telefonlar hatali çikiyor ama hepsi öyle değil sıfır telefonda işin şansa kalmasi çok olumsuz bi durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah allah gerçekten ilginç bi durum. Ürünün jelatinli ve hiç açılmamış kutuda olması beni rahatlatmıştı ama buna rağmen üst üste bi çok kişide aynı sorunla karşılaşılması düşündürücü. Yani hiç servisle falan uğraşma doğrudan değişim iste mi diyorsun?
  • bence bu kadarı tesadüf değil. htc sorunlu ürünlerden oluşan bir partiyi piyasaya sürmüş belli ki. değişim-iade sürecinde ne kadar para elde tutarsak o kadar iyi diye düşünüyorlar sanırım.
  • Ben de ürünü bugün geri yolladım. Biz kez daha şansımı denemek istiyorum. Yeni gelen de bozuk çıkarsa iade edeceğim. Eline yeni ürün geçen arkadaşlarla burda son durumu paylaşırsak güzel olur
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.