Şimdi Ara

Yeni Honda Civic HB 1.6 i-dtec testim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
2.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu gün bende test ettim. Gerek yol tutuşunu zorladım gerek konforuna odaklandım. Bayi içerisindede inceledim.

    Konfor;
    Eski kasaya göre ciddi ilerleme var. Eski kasanın süspansüyonları sertti ve sesli çalışıyordu. Yeni kasada ise sınıfı için oldukça yumuşak bir hale gelmiş ve daha sessiz çalışıyorlar. Yanlız eski model eskide kaldı ve yeni rakipleri arasında C4 ve Golf 7 daha konforlu.

    Ses yalıtımı;
    Yol sesi ve süspansüyon sesi oldukça iyileştirilmiş. Hatta arka süspansüyonlar(yine torsiyon) torsiyonlu Golf'den daha sessiz çalışıyorlar. Motor sesi için eski kasaya göre kıyaslama yapamam çünkü eski kasada dizel yoktu daha doğrusu Türkiye de yoktu ancak yine bu konuda C4 ve Golf daha başarılı. Rüzgar sesine dikkat etmedim ama bu konuda bu sınıfta Focus, 308 vs gibi modeller kadar zayıf olsaydı dikkatimi çekerdi.
    Genel olarak yalıtım hem eski kasaya göre hemde sınıfına göre oldukça iyi.

    Yol tutuş;
    Eski kasa sert süspansüyonlarıyla iyi iş çıkartıyordu ancak yeni kasada konfor için bu disiplinden ödün verilmiş. Bu yüzden arttırılan konfor benim için başarı sayılmaz çünkü tersi disiplinden ödün veriyorsunuz. Aynı durum C4 de de yaşanmıştı. Başarı, Golf 7 de ki gibi konfordan ödün vermeden yol tutuşun arttırılmasıdır veya Focus 3 te ki gibi yol tutuştan ödün vermeden konforu arttırmaktır. Yanlız eski kasaya göre biraz daha zayıflamış oluşu çok kötü olduğu anlamına gelmesin hala gayet iyi ancak bu sınıfta Focus 3, Golf 7 ve bu iki aracın platformundaki araçlar daha iyi.
    Daha doğrusu bir kaç slalom ve iki virajda hissettirdiği böyleydi. Tabi ki yol tutuş konusunda çok net konuşabilmek için daha uzun bir test veya kullanıcı olmak lazım. Ama bu iki aracın gerisinde olduğu kesin.

    İç mekan;
    Genişlik olarak bu sınıftaki Golf hariç diğer hblere oranla gayet yeterli. Plastik malzemelerin kalitesi ve işçiliği herkesin olduğu gibi benimde dikkatimi çekti ve hem eski kasaya göre oldukça iyileştirilmiş hemde bu konuda bu sınıfın en iyileri olan C4 ve Golf kadar iyi bir hale gelmiş. Honda için bu sınıfta büyük başarı.

    Motor;
    Çekişi, ara hızlanmaları oldukça iyiyidi. 1.6 DCİ kadar olmasada Bravo 120 multijet ve Focus 1.6 TDCİ kadar başarılı. Tüketimi ölçmedim.

    Fiyat;
    64 bin tl. Kafadan 10 bin tl fazlası var. Donanımı fiyatına göre çok düşük. Yok diğerleri de öyle zaten falan demeyin boşuna. Diğerleri ederinden 5 bin TL fazlaya satılıyorsa bu araba 10 bin tl fazlaya satılıyor. Honda fanatikleri hiç kusura bakmasın bu sınıfta bence en düşük f/p oranı bu araçta. Bu fiyat illa verilecekse yani dizel olmalıysa Focus ve Golf daha başarılı.







  • Emeğinize sağlık.Aşşağı yukarı aynı görüşteyiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 24 Nisan 2013; 18:26:39 >
  • Teşekkürler. Konunuzu okudum. Evet aşağı yukarı aynı görüşteyiz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.