Şimdi Ara

Corsair Neutron GTX 120GB SSD + Bad Sector

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.979
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 14 gün önce aldığım ssd de aşağıdaki gibi sorunlar oluşmaya başladı. 13 olan değer test sonrası 19a çıktı. 36'nın altında sorun olmaz gibi görünüyor ama bad sectorun olduğu yerlerde test hızı 70mb'a kadar düştü.
    Sizce inventusa göndermeli miyim?


     Corsair Neutron GTX 120GB SSD + Bad Sector  Corsair Neutron GTX 120GB SSD + Bad Sector



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zebani -- 10 Nisan 2013; 22:05:12 >



  • tabıkıde gonderın hocam

    bırakın bad sectoru Reallocated Sector count olması bıle tek basına bır hardısk degısım sebebıdır.
  • 4.50 sürümüyle taratın birde. Sürümden sürüme farklılık gösterebiliyor bu durum.2.55 epey eski sürüm.Eger onda da varsa garantiye yollarsınız.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • SSD'de de mi Bad Sector oluyordu
  • Ram falan bozulsa neysede harddisk bozulunca tüm düzen alt üst oluyor :-(. Smart 5 değeri değiştigi için sektör arızası kesin. Bundan dolayı yolladım. Smart 5 karşılaşılan arızalı sektör sayısını ve yeniden konumlandırılan sektör sayısıni göstermekte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sayı daha da artabilir, göndermeniz de fayda var.
  • Aynen hocam 14 günlük ürün şimdiden böyle. İnşallah kısa sürede çözüm bulunur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arızalı ürünü inventus ilk önce vektron elektroniğe göndermiştir. Vektron elektroniği aradığımda biz film izledik takılma olmadı gibi bir cümle kurdular. Arızanın kesin tespiti için ise test programının 10 gün içinde çıkacağını söylediler. Bu sürede ssd siz kalmayayım diye diski geri göndereceklerdi. Ürünü tekrar inventusa göndermişler. İnventusu aradığımda disk geldi test edip öyle yollayacağız dediler. Eğer arıza giderilmemişse başka çözüm yoluna başvuracağız dendi. Bu sabah mail geldi ürün kargoya verilmiştir diye. İnventusu aradığımda diskin kendilerinde olduğunu, bana kendi insitatiflerini kullanarak yeni bir disk gönderdiklerini söylediler. Buda inventusun müşteri memnuniyetine ne kadar önem verdiğini gösterir.
    İlgi gösteren arkadaşlara ve inventusa teşekkürler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.