Şimdi Ara

A4 1.8 T FSI 160 Bg

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
2
Favori
12.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Bu sıralar görünüşünü ve özelliklerini çok beğendiğim 2010 model Audi A4 1.8 T FSI arabalara bakıyorum ve ciddi ciddi almayı düşünüyorum. Ancak kafama takılan iki soru var. Cevap verebilirseniz sevinirim.

    1. Yakıt tüketimleri nasıldır? Şehiriçi dur kalkı çok olan trafiğe girmiyorum.
    2. Araçla ilgili kronik ve dikkat etmem gereken birşey var mıdır? 29 bin km'de düşük kilometreli bir araç buldum.(75 bin tl'ye anlaşabilirim.)



  • takip
  • cevap yok.
    neyse internetten araştırdım 10-12 lt harcaması olan bir araç olduğu yazılıyor. Vergi dezavantajını da hesaba katınca her ne kadar donanım olarak Mercedes C serisinden üstün görünse de Mercedes C daha mantıklı görülüyor.

    Okuyanlara teşekkürler.
  • A4 iyi bir arabadır c den daha geniştir bagajıda öyle. 1.6 gibi yakar ancak 250 km/h yapabilir. Benim 90bin km ortalamam 8.3 tür.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycg61

    A4 iyi bir arabadır c den daha geniştir bagajıda öyle. 1.6 gibi yakar ancak 250 km/h yapabilir. Benim 90bin km ortalamam 8.3 tür.


    Teşekkürler açıklamanız için ancak Ankara'da şehir dur kalk içinde mi kullanıyorsunuz? çünkü benim yazdıklarım okuduğuma göre dur kalk olan bir yerdeki tüketim miktarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurtasar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycg61

    A4 iyi bir arabadır c den daha geniştir bagajıda öyle. 1.6 gibi yakar ancak 250 km/h yapabilir. Benim 90bin km ortalamam 8.3 tür.


    Teşekkürler açıklamanız için ancak Ankara'da şehir dur kalk içinde mi kullanıyorsunuz? çünkü benim yazdıklarım okuduğuma göre dur kalk olan bir yerdeki tüketim miktarı.

    ankara trafiği için verdiğim değer bu. ankara da kullandım aracı 1.6 kadar yakar araba daha fazla değil
  • Aynı aracı ben de yeni aldım. İlk alındığında İstanbuldan Ankaraya 450 KM lik yolu yarım depoyla aldı. Yani km başı ortalama 0,30 kuruş. Şehir içinde dur kalklı olmayan güzergahta ortalama 10.lt/100km yi görürsünüz. Kullanıma göre çok değişkenlik gösterir bu araç. Sportif kullanırım derseniz 14-15Lt lere kadar çıkarsınız. Yok sakin kullanırım D modunda derseniz o zaman 10-11Lt arası yakarsınız. Çok zorlarsanız da 9LT lere inersiniz en fazla.
    Mercedes C180 konusuna gelince. C180 kullanmadım ama Makyajlı AMG paket olmadıktan sonra (2011 sonrası) hem dış görüntü açısından, hem de iç dizeyn açısından bence A4 daha iyi. 2011 sonrası C180 lerinde fiyatları malum 90.000 civarlarında geziyo.
    Ancak size tavsiyem eğer çok KM yapıyorsanız ve 75.000 e kadar çıktıysanız bi 5000 daha verip 80.000 TL ye 2,0 TDI A4 alın. Daha mantıklı olur. Ama aylık 1000 km yi geçmeyecekse kullanımınız benzinli daha iyi bir tercih olabilir ama 75.000 rakam benzinlisi için biraz pahalı.
    Yine de karar sizin tabi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurtasar

    Merhabalar,

    Bu sıralar görünüşünü ve özelliklerini çok beğendiğim 2010 model Audi A4 1.8 T FSI arabalara bakıyorum ve ciddi ciddi almayı düşünüyorum. Ancak kafama takılan iki soru var. Cevap verebilirseniz sevinirim.

    1. Yakıt tüketimleri nasıldır? Şehiriçi dur kalkı çok olan trafiğe girmiyorum.
    2. Araçla ilgili kronik ve dikkat etmem gereken birşey var mıdır? 29 bin km'de düşük kilometreli bir araç buldum.(75 bin tl'ye anlaşabilirim.)

    Benzinli modeli ne kadar yakar bilmiyorum ama yaşım 20. Audi a4 tdi 143 hp 2011 model ibiş beyazı aracı kullanıyorum.

    Şehir içi 5.3 yakıyor şehir dışı 3 civarında. Şehiriçi 250 tlye 1050 km gidiyorum mükemmel yakıyor dur kalp felan içinde.. Kesinlikle dizel alın az yakıyor, trafikte çok can yakıyor ::))imzamdan aracıma bakabilirsiniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler cevaplarınız için.

    2.0 Tdi mantıklı ancak sıfır fiyatlarına baktığımızda benzinli daha pahalı olmasına rağmen ikinci elde dizel daha pahalı çelişkili bir sonuç. Ayrıca 80 bin civarına kmsi çok yüksek arabalar bulunabiliyor. tabi onlarda da ne gibi sorunlar olabileceği meçhul.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurtasar

    Teşekkürler cevaplarınız için.

    2.0 Tdi mantıklı ancak sıfır fiyatlarına baktığımızda benzinli daha pahalı olmasına rağmen ikinci elde dizel daha pahalı çelişkili bir sonuç. Ayrıca 80 bin civarına kmsi çok yüksek arabalar bulunabiliyor. tabi onlarda da ne gibi sorunlar olabileceği meçhul.

    Haziranda aracımı satacağım. Hazirana kadar beklerseniz, haziranda tekrar iletişim içinde oluruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurtasar

    Teşekkürler cevaplarınız için.

    2.0 Tdi mantıklı ancak sıfır fiyatlarına baktığımızda benzinli daha pahalı olmasına rağmen ikinci elde dizel daha pahalı çelişkili bir sonuç. Ayrıca 80 bin civarına kmsi çok yüksek arabalar bulunabiliyor. tabi onlarda da ne gibi sorunlar olabileceği meçhul.

    Evet bu aralar fiyatlara baktım da uçmuş resmen. Ben bu aracın hem dizelinin hem benzinlisinin fiyatlarını aralık ayından beri takip ediyorum. Aralık ve Ocak aylarında kendimde 75.000 TL olsa çok güzel bi dizel A4 alırım diyodum. O fiyatlara km düşük güzel araçlar bulunuyordu. Ama şuanda bu tutar 85.000 TL ye çıkıyo az kmli bakarsanız. Bence bu araçların alım zamanı kış, satım zamanı yaz. Kararınızı ona göre verirsiniz.
    Ayrıca bu tip araçları 0 alırken dizel ve benzinde 7-8bin oynamasına rağmen yıl geçtikçe benzinlisinin fiyatlarında daha fazla düşüş oluyo. Aradaki fark şuanda aynı model aynı km de olan araçların 20.000TL civarında. Tabi böyle olunca 0 alırken dizel, ikinci el alırken benzinli almak daha mantıklı oluyo zira ben öyle yaptım. Ancak kendi aracımın yazın taliplisi çıkarsa satıp, kışın üzerinde 5-10 koyup dizelini almayı düşünmüyor değilim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Luti

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurtasar

    Teşekkürler cevaplarınız için.

    2.0 Tdi mantıklı ancak sıfır fiyatlarına baktığımızda benzinli daha pahalı olmasına rağmen ikinci elde dizel daha pahalı çelişkili bir sonuç. Ayrıca 80 bin civarına kmsi çok yüksek arabalar bulunabiliyor. tabi onlarda da ne gibi sorunlar olabileceği meçhul.

    Evet bu aralar fiyatlara baktım da uçmuş resmen. Ben bu aracın hem dizelinin hem benzinlisinin fiyatlarını aralık ayından beri takip ediyorum. Aralık ve Ocak aylarında kendimde 75.000 TL olsa çok güzel bi dizel A4 alırım diyodum. O fiyatlara km düşük güzel araçlar bulunuyordu. Ama şuanda bu tutar 85.000 TL ye çıkıyo az kmli bakarsanız. Bence bu araçların alım zamanı kış, satım zamanı yaz. Kararınızı ona göre verirsiniz.
    Ayrıca bu tip araçları 0 alırken dizel ve benzinde 7-8bin oynamasına rağmen yıl geçtikçe benzinlisinin fiyatlarında daha fazla düşüş oluyo. Aradaki fark şuanda aynı model aynı km de olan araçların 20.000TL civarında. Tabi böyle olunca 0 alırken dizel, ikinci el alırken benzinli almak daha mantıklı oluyo zira ben öyle yaptım. Ancak kendi aracımın yazın taliplisi çıkarsa satıp, kışın üzerinde 5-10 koyup dizelini almayı düşünmüyor değilim :)

    teşekkürler cevabınız için. satma sebebiniz yakıt tüketimi mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurtasar

    teşekkürler cevabınız için. satma sebebiniz yakıt tüketimi mi acaba?

    Evet sadece yakıt tüketimi. Aracın diğer herşeyinden memnunum. Ben aracı alırken zaten ayda 500-600km anca yaparım diyerek yakıt kısmına bakmadım. Ama İşin içine hem kredi hem diğer masraflar (kasko sigorta vergi vs) girince bir de kredi ile alınca insan ister istemez ayağının altına yumurtayı koyuyo :)
    Zaten bir yerden bi gelir beklentim var eğer o olursa alırım, olmazsa benzinli kullanmaya devam.
    Hükümet inşallah bi akıllılık yapar da benzindeki vergiyi dizelle eşitler, biz de 4.20 lerden benzin alırız o zaman hiç gerek kalmaz zaten :)
  • 75 bin çok fazla. DOD da bile 65 e vardı.
  • Kilometresi önemli unsur 65bin olan aracın kilometresi biraz ilerlemiş olabilir. neyse karar sürecine geldim bu hafta kararımı vermeliyim araç olarak. ya benzinli audi alacağım ya da 3 yıl daha erteleyip skoda yeni octavia dizel alarak devam edeceğim hayırlısı diyorum.
  • Merhaba arkadaşlar.
    2 aylık bir hortlatma dahilinde, benimde nacizane bir sorum olacak.
    Bu a4 lerin 2009-10-11 yıllarında bildiğimiz 1.8t motora sahip olanları varmı? Yani tfsi olmayan 150 beygirlik eski 1.8t motorlardan bahsediyorum. Benim o motordan iki aracım oldu ikisinden de cok memnundum. Şimdi orta sınıf dizel aracım yaşlandığı için yenilemeyi düşünüyorum. Aylık 3000 km civarı yol yapıyorum. 1.8t motorlularından bulabilirsem bi lpg sallayıp binmeyi düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhun06

    Merhaba arkadaşlar.
    2 aylık bir hortlatma dahilinde, benimde nacizane bir sorum olacak.
    Bu a4 lerin 2009-10-11 yıllarında bildiğimiz 1.8t motora sahip olanları varmı? Yani tfsi olmayan 150 beygirlik eski 1.8t motorlardan bahsediyorum. Benim o motordan iki aracım oldu ikisinden de cok memnundum. Şimdi orta sınıf dizel aracım yaşlandığı için yenilemeyi düşünüyorum. Aylık 3000 km civarı yol yapıyorum. 1.8t motorlularından bulabilirsem bi lpg sallayıp binmeyi düşünüyorum.

    2009 yılından sonra yok maalesef. B8 kasayla birlikte gelen benzinli motorlar 1.8 TFSİ 120 veya 160bg lik modeller sadece. (2.0 TFSİ Quattro hariç)
  • Bende 1.8 tfsi 160 hp aracı bir senedir kullanıyorum 10000 km yol yaptım ortalamam 7.7 lt çoğunlukla şehir içinde kullandım aracımı. Uzun yolda 5.5-6 lt ortalamalarına kadar düşüyor yakıt tüketimi
  • ycg61 Y kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba,
    Bende Ankara'da yaşıyorum a4 tfsi 160bg otomatik araba almayı düşünüyorum. Hala kullanıyor musunuz ? Memnuniyetinizi yakıt ve piyasa değeri konusunda bilgi verebilir misiniz? Teşekkürler
  • kaç kuruş yakar bu aracın 2010 modeli izmir şehir içinde ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.