Şimdi Ara

İphone 5 Garanti Hakkında?(Yardım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.783
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba güvenilir sorun çıkmaz diye hızlıal.com'dan iphone 5 cep telefonu aldım yaklaşık 1 ay kadar oldu ürünün satış sayfasında 2 yıl resmi garantili olduğu belirtilmişti yanlız benim telefonun şarj cihazı Türkiye ile uyumlu değil beraberinde gelen çevirici aparatla kullanılıyor ürünle birlikte Türkçe kullanım klavuzu garanti belgesi vs hepsi geldi kutusuda hiç açılmamış sıfır bandrollüydü çok şükür şimdilik bir sorunda yaşamadım yanlız ürünün garanti belgesi Arasta Bilişim diye bir firmaya ait bu firmanın birde internet sitesi var apple ithalatçısıymış durumu hızlıal'a ilettim hazır saçma sapan bir cevap ile telefonun golf garantisinde olduğunu bir sorun çıktığında gold'a başvuravacağımı söylediler sanırım ben resmi garantili diye kanıp paralel ithalat ürün almış oldum? ayrıca bu Arasta Bilişim nasıldır? bir sorun çıktığında gold harici bir yere başvuramazmıyım? bu konuda bilgisi olanların yardımını bekliyorum.







  • parelel ithalat cihazın, bir sorun olunca başkasına gidemezsin gold'a gideceksin.
  • bende ilk çıktığında migrostan aldım pegasus garantili wifi çekim gücü zayıftı gönderdim değişim için geri sıfır makina aldım garantisi olsunda sorun olmaz arıza yapsa bile yaparlar diye düşünüyourm ilk başta sorun yoksa zaten sonradan da kolay kolay sorun çıkacağını düşünmüyourm..
  • arkadaşa yardım olsun hem biz de bilgilenmiş oluruz
  • arkadaşım öncelikle yeni telefonun hayırlı olsun...arasta bilişime sürekli gider gelirim....sahipleri de iyi ahbabım olur....kesinlikle dürüst insanlar....isimleri duyulmasada çok büyük işler yapıyorlar......kafan rahat olsun.....
  • Arkadaslar iphone 5 aldım.tabi alalı 7-8 ay oldu.su iphone5imin kilit tuşu bozuldu(kilit tuşunun soluna basınca calısıyor fakat sağ tarafa doğru basınca calışmıyor.)Yine buradan okuduğum bir yazıda bu sıkıntıyı yaşıyanların ıphoneleri yenileriyle değiştirildiği yazıyordu.acaba bu değişimi arasta şirketi de yapar mı?
  • Dostum bence yanılıyorsun ben bu gün arasta bılısıme ıphone 5 ımı verdım power tuşu sorunu yüzünden.bır haftadır araştırıyorum ve araştırmalarıma göre bu sorun yüzünden ıphone 5 lerın yenısı ıle degıstırıldıgını ogrendım fakat arasta bılısım dıger sırketlerın aksıne degiştırmeyeceklerını söylendi. Bence bu sırketın dıger sırketlere göre eksıgı epey fazla ve sırkette profesyonellıkten eser yok kendı gozlerımle görmüş oldum ve yasadım ben kımseye onermıyorumm

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • [size=5]Arkadaşlar bende hızlı aldan aldığım iphone 5 in kamerasında problem yaşadım kutudaki garanti kağıdı arasta bilişime aitti telefonu kendim gidip teslim ettim gayet samimi ve hoş bir firma teknik servisteki arkadaş telefonumu 2 gün içerisinde yapıp kargo ile gönderdi forumdaki arkadaş profesyonel değiller demiş daha ne kadar profesyonel olunabilir problemim giderildi 2 gün içerisinde her hatada ürün değiştirilirse bu insanlar ne kazanacaklar yurtdısında değişiyormuş deniliyor önemli olan Türkiye'de var mı değiştiren bence güvenilir ve dürüst bir firma ilgi ve alakaları için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tecnosamusty -- 15 Kasım 2013; 23:57:49 >
  • Arasta Bilişim bence de çok kötü bir firma, 2,5 aydır telefonum onlarda.
    Ne paramı alabiliyorum ne de telefonumu.
    Hala bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeday56

    Arasta Bilişim bence de çok kötü bir firma, 2,5 aydır telefonum onlarda.
    Ne paramı alabiliyorum ne de telefonumu.
    Hala bekliyorum.




    Merhaba , geçen sene mikrofon sorunu yüzünden Arasta firmasına telefonumu gönderdim ,1 hafta içinde tamiratını yapıp geri gönderdiler.
    şimdi ise batarya sorunum var telefonum şarj olmuyor ,tekrar yollayacagım, yazdıklarınız kafamı karıştırdı. şuan durum nedir telefonunuzu yolladılarmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jiraslan19

    quote:

    Orijinalden alıntı: jeday56

    Arasta Bilişim bence de çok kötü bir firma, 2,5 aydır telefonum onlarda.
    Ne paramı alabiliyorum ne de telefonumu.
    Hala bekliyorum.




    Merhaba , geçen sene mikrofon sorunu yüzünden Arasta firmasına telefonumu gönderdim ,1 hafta içinde tamiratını yapıp geri gönderdiler.
    şimdi ise batarya sorunum var telefonum şarj olmuyor ,tekrar yollayacagım, yazdıklarınız kafamı karıştırdı. şuan durum nedir telefonunuzu yolladılarmı ?



    Bonubonu aradım, onlar Arasta bilişim ile görüşteler, 1 hafta içinde telefonun ücreti hesabıma yatırıldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeday56

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jiraslan19

    quote:

    Orijinalden alıntı: jeday56

    Arasta Bilişim bence de çok kötü bir firma, 2,5 aydır telefonum onlarda.
    Ne paramı alabiliyorum ne de telefonumu.
    Hala bekliyorum.




    Merhaba , geçen sene mikrofon sorunu yüzünden Arasta firmasına telefonumu gönderdim ,1 hafta içinde tamiratını yapıp geri gönderdiler.
    şimdi ise batarya sorunum var telefonum şarj olmuyor ,tekrar yollayacagım, yazdıklarınız kafamı karıştırdı. şuan durum nedir telefonunuzu yolladılarmı ?



    Bonubonu aradım, onlar Arasta bilişim ile görüşteler, 1 hafta içinde telefonun ücreti hesabıma yatırıldı.

    2.5 ay sonrada olsa ödemişler şükür. cihazım şarj olmuyor , dün gece sorun yoktu sabah şarja taktım tepki vermiyor. telefonu kapattıgımda şarj oluyo çok yavaş bi şekilde , açtıgımda hızla gidiyo şarjı. degişim yaparlar inş.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.