Şimdi Ara

avealı olanlar dikkat etsin !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
1.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar avedan 2 tane kartalcell 15 tarife hattım vardı

    26.03.2013 tarihinde vodafonun son çıkardığı 15 TL'ye 500 DK paketine geçtim

    aveaya son olarak 15 TLlik 2 tane faturam kalmıştı buraya kadar herşey normal

    ama son faturam 566,80 TL geldi

    hemen müşteri hizmetlerini aradım 1 yıllık taahütüm olduğunu 26.04.2013'te taahütümün biteceğini söyledi

    yani sizin anlayacağınız 1 aylık erken taşıma için 1 yıllık ücret hesabıma kesmişler

    kaldiki ben taahüt verdiğimide hatırmalamıyorum öle birşey hatırlasam neden 1 ay kala taahütümü bozayım?

    bu konuda bilgisi olan varmı hakkımızı nasıl arayabiliriz

    müşteri hizmetlerinden bir bayanla muhatap olmaktan başka ne yapılabilir?

    üst yönetime nasıl ulaşırım? genel müdürlük 2 gündür cevap vermiyor,

    bu konuda tecrübeli olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum...

    saygılar...







  • Merhaba ve geçmiş olsun. Öncelikle Avea'nın MH Fax numarasına nüfus cüzdanınızla birlikte iletişim ve adres bilgilerinizi de içeren bir dilekçe ile imzalamış olduğunuz sözleşmelerin birer nüshasını talep edin. hatta fax yerine taahhütlü posta daha sağlıklı olur. Size geri dönüş yapmak zorunda kalırlar. Sözleşmeleri inceleyin böyle bir şeye imza atmış mısınız bakın aksi halde en yakın kaymakamlıktan 6 Tl karşılığı davanızı açın ve oturup arkanıza yaslanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatalay

    Merhaba ve geçmiş olsun. Öncelikle Avea'nın MH Fax numarasına nüfus cüzdanınızla birlikte iletişim ve adres bilgilerinizi de içeren bir dilekçe ile imzalamış olduğunuz sözleşmelerin birer nüshasını talep edin. hatta fax yerine taahhütlü posta daha sağlıklı olur. Size geri dönüş yapmak zorunda kalırlar. Sözleşmeleri inceleyin böyle bir şeye imza atmış mısınız bakın aksi halde en yakın kaymakamlıktan 6 Tl karşılığı davanızı açın ve oturup arkanıza yaslanın.

    yardımınız için teşekkürler,

    imza filan atmadım telefonda sorup onaylatmışlar

    yarın tüketici hakem heyetine başvuru yapıcam bakalım sonuç ne olacak...
  • Taahhüt vermiş olsanız bile, ödeyeceğiniz ceza, taahhüt başlangıç süresinden bugüne kadar aldığınız indirimler olabilir en fazla. BTK'nın bu konuda katı kuralları var.

    Durumu sikayetvar.com'a yazmanızı ve sonrasında size dönen görevliye düzgün bir şekilde açıklamanızı tavsiye ederim. BTK'nın katı kurallarını kendileri de biliyor. Böyle daha hızlı sonuç alabilirsiniz.

    Sonuç alamazsanız, nasıl olsa Tüketici Haklarına başvuracaksınız. Deneyin derim...
  • btk yeni kural çıkardı bilmiyorsam. Ya İndirimi yada tahahüt sonuna kadar olan fatura yı ödeme konusunda. Hangisi daha uygun gelirse diye. Yani 1 fatura ödemesi yaparak kurtulabileceğini düşünüyorum. Hakeme git başvurunu yap.
    http://www.enuygun.com/bilgi/gsm-ve-internette-yeni-taahhut-duzenlemesi
    Vay arkadaş 1 nisanda devreye giriyormuş. Sanırım sana vurmuyor.
  • Avea'mı bir cacık olmaz onlardan geçmiş olsun ben avea faturalı tam 3,5 yıl kullandım taahhüt var mı diye sordum evet dediler 18 şubat dediler bende
    5Marttan itibaren hattımı vodafone taşıdım bir adli yazıma bile 2ayda cevap verdiler ben Bimer ordanda Btk ve Twitter yazdım şikayet ettim dönüş yaptılar.!
    Kısaca Mal bir şirket.!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    btk yeni kural çıkardı bilmiyorsam. Ya İndirimi yada tahahüt sonuna kadar olan fatura yı ödeme konusunda. Hangisi daha uygun gelirse diye. Yani 1 fatura ödemesi yaparak kurtulabileceğini düşünüyorum. Hakeme git başvurunu yap.
    http://www.enuygun.com/bilgi/gsm-ve-internette-yeni-taahhut-duzenlemesi
    Vay arkadaş 1 nisanda devreye giriyormuş. Sanırım sana vurmuyor.

    teşekkürler bende yararlabileceğimi düşünüyorum
    taahüt bitim tarihim 26.04.2013 normalde BTK'ya şikayet ettim
    yarında heyete gidicem bakalım bir sonuç çıkarabilirmiyim...




  • olayı tam anlayamadım kartalcell 15 lik tarifedeysen indirim miktarı 2 tl (Taahhüt veren müşterilerin; aktivasyon tarihinden itibaren 12 aylık dönemde hat iptali yapması, diğer operatöre geçmesi, tarife değişikliği yapması ya da faturasız tarifelere geçiş yapması durumunda son faturalarına yararlanılan toplam indirim tutarı kadar ceza yansıtılacaktır. (örneğin 3.ayda faturasız bir tarifeye geçerse, 3 (ay sayısı) X 2 TL (verilen fayda) = 6 TL ceza yansır) telefonda verilen taahütler geçerlidir sonuçta ses kaydını ve onay sizin hattınız üzerinden veriliyor.
  • İki günden beri banada Avea dan mesajlar geliyor dakikaya zam yapmıuşlar dikkat edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    btk yeni kural çıkardı bilmiyorsam. Ya İndirimi yada tahahüt sonuna kadar olan fatura yı ödeme konusunda. Hangisi daha uygun gelirse diye. Yani 1 fatura ödemesi yaparak kurtulabileceğini düşünüyorum. Hakeme git başvurunu yap.
    http://www.enuygun.com/bilgi/gsm-ve-internette-yeni-taahhut-duzenlemesi
    Vay arkadaş 1 nisanda devreye giriyormuş. Sanırım sana vurmuyor.

    Bilgi için teşekkürler öğrenmiş olduk.




  • hattı heryerde çekmez, vs.. gibi şeyler söylemiyorum, Avea gerçekten ve gerçekten ahlaksız bir operatör. bunu müşteri hizmetlerinden, bayilerinden, satış temsilcilerinden, saha elemanlarından velhasıl bütün çalışanlarından edindiğim izlenimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: invisible

    btk yeni kural çıkardı bilmiyorsam. Ya İndirimi yada tahahüt sonuna kadar olan fatura yı ödeme konusunda. Hangisi daha uygun gelirse diye. Yani 1 fatura ödemesi yaparak kurtulabileceğini düşünüyorum. Hakeme git başvurunu yap.
    http://www.enuygun.com/bilgi/gsm-ve-internette-yeni-taahhut-duzenlemesi
    Vay arkadaş 1 nisanda devreye giriyormuş. Sanırım sana vurmuyor.

    btk nın sitesine baktım şimdi 1 temmuz 2013 e ertelenmiş nede olsa btk operatörlerin arka bahçesi

    http://www.tk.gov.tr/mevzuat/kurul_kararlari/kk.php?ID=579




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mat35

    İki günden beri banada Avea dan mesajlar geliyor dakikaya zam yapmıuşlar dikkat edin.

    üçü hep birlikte zam yaptılar

    hayırlı olsun

    BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURULU
    KARARI
    Karar Tarihi : 13.03.2013
    Karar No : 2013/DK-ETD/141
    Gündem Konusu : Mobil Elektronik Haberleşme Hizmetleri Azami Ücret Tarifesi.
    KARAR :Erişim ve Tarifeler Dairesi Başkanlığının hazırladığı takrir ve ekleri incelenmiştir.
    Elektronik Haberleşme Kanunu’nun 4’üncü, 6’ncı ve 14’üncü maddeleri; 04/04/2005 tarihli ve 2005/179 sayılı Kurul Kararı; Kurumumuz ile Avea İletişim Hizmetleri AŞ, Turkcell İletişim Hizmetleri AŞ ve Vodafone Telekomünikasyon AŞ ile ayrı ayrı akdedilen İmtiyaz Sözleşmeleri ve ilgili diğer mevzuat kapsamında; Ek’te yer alan “Mobil Elektronik Haberleşme Hizmetleri Azami Ücret Tarifesi”nin 1 Nisan 2013’ten itibaren geçerli olacak şekilde onaylanması hususuna karar verilmiştir

    EK
    MOBİL ELEKTRONİK HABERLEŞME HİZMETLERİ
    AZAMİ ÜCRET TARİFESİ
    (01/04/2013)
    HİZMETİN
    TÜRÜ
    ABONE HİZMETLERİ İLE İLGİLİ AZAMİ TARİFELER
    1. YURT İÇİ ARAMA ÜCRETİ
    1.1. Mobil Şebekelerden Sabit Şebekelere
    43,89 Kr/Dakika
    1.2. Mobil Şebekelerden Mobil Şebekelere
    43,89 Kr/Dakika
    2. YURT DIŞINI ARAMA ÜCRETİ
    4,63 ¨/Dakika
    3. İSİM/ÜNVAN DEĞİŞİKLİĞİ
    17,57 ¨/İşlem
    4. HAT DEVİR ÜCRETİ
    8,78 ¨/İşlem
    5. NUMARA DEĞİŞİKLİĞİ
    52,69 ¨/İşlem
    6. SİM KART DEĞİŞİKLİĞİ
    6.1. Garanti Kapsamında Değişim
    8,78 ¨/İşlem
    6.2. Kayıp, çalıntı, kullanıcı hatası nedeni ile değişim
    43,90 ¨/İşlem
    7. ABONE İSTEĞİ İLE AÇMA
    8,78 ¨/İşlem
    8. KISA MESAJ SERVİS ÜCRETİ
    8.1. Yurt içi Kısa Mesaj Servis Ücreti
    41,54 Kr/Mesaj
    8.2. Yurt dışı Kısa Mesaj Servis Ücreti
    83,08 Kr/Mesaj
    9. AYRINTILI FATURA ÜCRETİ
    9.1. Elektronik Ortamda İletilen Ayrıntılı Fatura Ücreti
    9,44 Kr/Fatura
    9.2. Posta ile İletilen Ayrıntılı Fatura Ücreti
    60,97 Kr/Sayfa
    10. BİLİNMEYEN NUMARALAR SERVİS ÜCRETİ
    1,32 ¨/Dakika
    1. Yukarıda yer alan tarifelere %18 oranında Katma Değer Vergisi (KDV) ve %25 oranında Özel İletişim Vergisi (ÖİV) dâhildir. KDV ve ÖİV oranlarında yapılacak değişiklikler tarifelere yansıtılır.
    2. Uzun ücretlendirme periyodu kurgusuna sahip abonelik paketleri kapsamında yapılan aramalarda, 1 dakika ve 1 dakikadan daha kısa süreli görüşmeler için mobil şebekelerden sabit şebekelere ve mobil şebekelerden mobil şebekelere doğru aramalara yönelik olarak yukarıda belirlenen (KDV ve ÖİV dâhil) tarifeler kapsamında ücretlendirme yapılır.
    3. Mobil şebeke işletmecileri, tarife değişikliklerini yeni tarifenin yürürlüğe girmesinden en az 7 gün önce Kurum’a bildirmekle yükümlüdürler.
    4. Mobil şebeke işletmecileri ifadesiyle Avea İletişim Hizmetleri A.Ş., Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. ve Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. firmaları belirtilmektedir.




  • Tahhüte imza atılmaz zaten sms yoluyla seslı yanıt sıstemıyle veya mh aracılıgıyla olur
    alınan ındırım x alınan ay : tahhut bozma bedelıdır
    zaten alınan ındırım faturada yazıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juske

    Tahhüte imza atılmaz zaten sms yoluyla seslı yanıt sıstemıyle veya mh aracılıgıyla olur
    alınan ındırım x alınan ay : tahhut bozma bedelıdır
    zaten alınan ındırım faturada yazıyor


    Önceden bayilerden de taahhüt verilebiliyordu....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kartalcell15lik tarifelerde 12 ay taahüt veriyorsunuz. Eğer başka bir operatöre geçerseniz, ceza alıyorsunuz. Hatta aveada kalıp aveanın faturalı tariflerinden birine dahi geçseniz yine ceza alıyorsunuz(kartalcell dahil) bende yanlış 15lik tarifeyi yapmışım,heryöne değilde faturalı taraftar paketi olanlar arasında olanı. Yarın müşteri hizmetlerini arayıp soracağım ceza bedeli ne olur diye...
  • Evet arkadaşlar sizinde yardımlarınızla sonuca ulaştım

    Avea genel müdürlükten aradılar

    'BTK'ya yapmış olduğunuz şikayet sonucu gerekli incelemeler yapılmış
    size yanlış bilgi verildiği kanısına varılmıştır denildi'
    566,80 TL olan faturamı 18,50 TL olarak düzelttiler

    şikayette bulunup hakkımı aramasaydım 566,80 TL ödemek zorunda kalıcaktım

    bu konuda tecrübelerini esirgemeyen dostlara teşekkür ederim,
    saygılar.
  • BTK aracılığıyla cevaplanan şikayetim


    Sayın Serkan ......,

    Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

    Bildiriminize konu olan 5369......numaralı hattınız, farklı bir GSM operatörüne taşınmak üzere 26.03.2013 tarihinde Şirketimiz sistemlerinde iptal edilmiş olup, hesap kesim tarihinizin her ayın 26’i olması nedeni ile hattınız için son bir 566.80 dönem faturası düzenlenmiştir.

    Bununla birlikte, bahse konu olan hattınıza 18.05.2012 tarihinde müşteri hizmetlerimiz ile yapmış olduğunuz görüşmenin akabinde tarafınızdan alınan onay doğrultusunda Şirketimiz bağlılık teklifleri kapsamında 12 ay taahhütle Her Yöne 200 dakika tanımlanmıştır. Taahhüt süresi dolmadan hattınızı iptal etmeniz, numaranızı farklı bir operatöre taşımanız veya faturasız tarifelere geçiş yapmanız durumunda düzenlenecek olan son faturaya yararlanmış olduğunuz dakikalar dakikası 41.5 kuruştan yansıtılmaktadır. Hattınızın taahhüt süresi tamamlanmadan 26.03.2013 tarihinde farklı bir operatöre taşınmasının akabinde ilgili hattınız için düzenlenen Mart 2013 dönem faturanızda HY 200 Dk cayma bedeli (12 ay) kalemi altında vergiler dahil 548.30 TL tutarında yansıtılmıştır.

    Ayrıca, 16.03.2013 tarihinde numaranızı taşıyacağınızı ilettiğiniz ve tarafınıza yansıyacak olan taahhüt cayma bedeline yönelik bilgi verilmediği tespit edilmiştir. Sehven iletilmeyen bu bilgi sebebi ile Mart 2013 dönem faturanıza yansıyan 548.30 TL tutarı taahhüt cayma bedelinin iadesi gerçekleştirilmiş olup , Mart 2013 dönem faturanızdan mahsuplaştırılmıştır.

    Şirketimiz, müşteri temsilcilerimizin müşterilerimize kaliteli hizmet verebilmesi konusunda büyük hassasiyet göstermekte ve bu yönde gerekli tüm tedbirleri almaktadır. Müşteri temsilcilerimiz bilgi ve hizmet kalitesi açısından Şirketimizce sürekli olarak denetlenmektedir.

    Bilgilerinize sunarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gece.serkan -- 18 Nisan 2013; 11:33:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gece.serkan

    Evet arkadaşlar sizinde yardımlarınızla sonuca ulaştım

    Avea genel müdürlükten aradılar

    'BTK'ya yapmış olduğunuz şikayet sonucu gerekli incelemeler yapılmış
    size yanlış bilgi verildiği kanısına varılmıştır denildi'
    566,80 TL olan faturamı 18,50 TL olarak düzelttiler

    şikayette bulunup hakkımı aramasaydım 566,80 TL ödemek zorunda kalıcaktım

    bu konuda tecrübelerini esirgemeyen dostlara teşekkür ederim,
    saygılar.

    Geçmiş olsun diyelim.https://tuketici.btk.gov.tr/ bu adresten mi şikayette bulundunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi

    quote:

    Orijinalden alıntı: gece.serkan

    Evet arkadaşlar sizinde yardımlarınızla sonuca ulaştım

    Avea genel müdürlükten aradılar

    'BTK'ya yapmış olduğunuz şikayet sonucu gerekli incelemeler yapılmış
    size yanlış bilgi verildiği kanısına varılmıştır denildi'
    566,80 TL olan faturamı 18,50 TL olarak düzelttiler

    şikayette bulunup hakkımı aramasaydım 566,80 TL ödemek zorunda kalıcaktım

    bu konuda tecrübelerini esirgemeyen dostlara teşekkür ederim,
    saygılar.

    Geçmiş olsun diyelim.https://tuketici.btk.gov.tr/ bu adresten mi şikayette bulundunuz?

    Teşekkürler sağolun

    evet o linkteki adresten şikayette bulunmuştum...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.