Şimdi Ara

Corsair RMA Hakkında Yardım Lazım (H100) İçin.(ÇÖZÜLDÜ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • H100 deki ses sorunu yüzünden RMA işlemi başlattım. UPS etiketi geldi ve ürünü paketledim. Bu gün UPS'ten aradılar ve proforma fatura istediler. Daha önce bu işlemi yapmış arkadaşlardan da böyle bir şey istendi mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muuzoo -- 5 Nisan 2013; 15:26:24 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: muuzoo

    H100 deki ses sorunu yüzünden RMA işlemi başlattım. UPS etiketi geldi ve ürünü paketledim. Bu gün UPS'ten aradılar ve proforma fatura istediler. Daha önce bu işlemi yapmış arkadaşlardan da böyle bir şey istendi mi?


    Merhaba,

    Ürün değişimini Türkiye distribütörleri üzerinden yapmanızı tavsiye ederim.
  • Corsair'in teknik desteği gerçekten çok iyi. Bu gün yeni soğutucum elime geçti. Ben H100 beklerken yeni seri H100i göndermişler.
  • Merhabalar,

    Corsair yurt dışı 2nci el bir ürün almak istiyorum ssd disk. Ürünün garanti belgesi ve faturası yok. Tek bildiğimiz yurt dışı ve faturasının olmaması. Ürünü aldıktan 2 yıl sonra bozulursa, türkiyedeki servisemi yollamam gerekiyor. Yurt dışınamı ? 2nci olarak garantisinin bitip bitmediğini nezaman başlayıp başlamadığını fatura olmadan nasıl öğrenebiliriz ?

    Son olarak rma kaydı oluşturup kargolarken, kargo bedelini bizmi ödüyoruz ? karşı ödemelimi gidiyor.

    Yorumlarınız ve cevaplarınız için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realbyx -- 6 Temmuz 2013; 1:59:53 >
  • Selamlar,

    Malesef ürüne bu hali ile destek verilemiyor. Ürünün ne kadar garanti süresi kaldığı takip edilemiyor. Bu nedenle garanti işlemi yapılamıyor.

    RMA kaydı yapıldığında ise taşıma ücreti her iki yöne de Corsair tarafından karşılanıyor.
  • Corsair C kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba.

    Ben sizi bulmuşken bir şey sormak istiyorum. Benim Corsair H80i sıvı soğutma sistemim var. Maalesef sağlam tutturmak isterken vida yuvalarının zarar görmesine sebep oldum. İçeriye bir şey kıstırmadan vida tutmuyor. Dijital Trend Teknik Servisi ile görüştüm. Vidaları fazla sıkmak gibi bir hata yaptığımı ve benim hatam olduğundan dolayı ücretli olarak tamirinin yapılmasını istediğimi bildirdim. Ancak ürünün tamirinin mümkün olmadığını, arızanın garanti içinde olması kaydıyla ürünün yenisiyle değiştiğini söylediler. Benim soğutucu oraya gidince de hiç işlem yapılmadan ve garanti dışı şekilde geri dönecek muhtemelen. Ancak tamir çok zor görünmüyor baktığımda. Radyatör, radyatörün vidalarının takıldığı kabın içine perçin ile sabitlenmiş. Perçini çıkartıp, yeni radyatör kabını takıp tekrar perçinlemek kadar kolay görünüyor. Bu ürünü başka arızalar için tamamen garanti dışı kalmadan ücretli olarak tamir ettirmem mümkün olur mu?




  • Corsair C kullanıcısına yanıt
    Yani resimle şu şekilde hocam:

     Corsair RMA Hakkında Yardım Lazım (H100) İçin.(ÇÖZÜLDÜ)

    İşaretlediğim perçinler çıksa vidaların takıldığı bölüm kolayca ayrılacak gibi görünüyor. Sonra o kısım yerine yenisi rahatlıkla takılıp tekrar perçin vurulabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hasan07-36 -- 9 Temmuz 2013; 11:01:31 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.