Şimdi Ara

dizel araç kullananların %98 i nasıl kullancağını bilmiyor !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
1
Favori
9.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çevremdeki dizel kullanıcılarını izliyorum denk geldiğinde kontağa bastığı gibi yürüyor,turboydu yağlamaydı ,motor soğukken yüksek devire çıkmama gibi motor sağlığı için yapılması gerekene dikkat etmiyorlar,uzun yolsan gelince bile beklemeden stop ediyorlar sonra 150 bin olmadan 3 turbo değiştirdim diye ağlıyorlar



  • + olarak 2 elde yüksek km dizel alınmayacağının en güzel sebebi
  • Almamak için tek neden turbo diyorsanız bence yanlış düşünüyorsunuz. Benim turboda ses yapmaya başlamıştı tamir masrafı 550-600 arası birşey tuttu şuan hiç bir sıkıntısı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtakaN_35

    Almamak için tek neden turbo diyorsanız bence yanlış düşünüyorsunuz. Benim turboda ses yapmaya başlamıştı tamir masrafı 550-600 arası birşey tuttu şuan hiç bir sıkıntısı yok

    tabi tek sorun turbo değil en kolayına bile dikkat edilmiyorsa motorun durumu daha vahim ,kuzenim 1.4 tdi 5 bine sıfırladı.hemde sanayide serviste olsa 2 katı olurdu
  • Nasıl kullanılmalı peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel motor nazlı gelin gibi yani...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    quote:

    Orijinalden alıntı: AtakaN_35

    Almamak için tek neden turbo diyorsanız bence yanlış düşünüyorsunuz. Benim turboda ses yapmaya başlamıştı tamir masrafı 550-600 arası birşey tuttu şuan hiç bir sıkıntısı yok

    tabi tek sorun turbo değil en kolayına bile dikkat edilmiyorsa motorun durumu daha vahim ,kuzenim 1.4 tdi 5 bine sıfırladı.hemde sanayide serviste olsa 2 katı olurdu

    Aynı şekilde Otokoç ford servisi turbo değişimi için 4500tl istedi benden ama dışarda bir turbocuya götürdüm değişmelik bir durumu olmadıgını sadece mili ve geri kalan parçaları değişti tam olarak neler bilmiyorum. Değişim içinde orjinal turbo için 1200-1300 arası bir şey demişti. Ford bana bu fiyatı verdiğinde motora birşey olsa sandık motor ne kadar dedim 15bini bulabilceğini söyledi resmen dolandırıcı servisler. Rx-8'in sandık motoru daha ucuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtakaN_35 -- 24 Mart 2013; 1:28:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    çevremdeki dizel kullanıcılarını izliyorum denk geldiğinde kontağa bastığı gibi yürüyor,turboydu yağlamaydı ,motor soğukken yüksek devire çıkmama gibi motor sağlığı için yapılması gerekene dikkat etmiyorlar,uzun yolsan gelince bile beklemeden stop ediyorlar sonra 150 bin olmadan 3 turbo değiştirdim diye ağlıyorlar

    yeni ford focus 3 dizel aldım 1 ay oldu kitapcığında sadece araç ilk çalışmasından itibaren kısa bir süre içinde yüksek devirlere çıkmayı uyarısından başka hiç birşey yazmıyor...
    turbo yağlamasıdır, yok ilk çalıştırmada 2 dk bekle yok yoldan dönnce stop etmeden 2 dk bekle bunların hiç biri yazmıyor ve açıkcası ben bunların hepsinin hurafe olduğuna inanıyorum..
    evet motor ısınana kadar devir sayılarına dikkat etmek gerek ama ilk çalıştırdım turbo yağlansın dur 2 dk bekliyim bence dünyanın en saçma durumu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    çevremdeki dizel kullanıcılarını izliyorum denk geldiğinde kontağa bastığı gibi yürüyor,turboydu yağlamaydı ,motor soğukken yüksek devire çıkmama gibi motor sağlığı için yapılması gerekene dikkat etmiyorlar,uzun yolsan gelince bile beklemeden stop ediyorlar sonra 150 bin olmadan 3 turbo değiştirdim diye ağlıyorlar

    yeni ford focus 3 dizel aldım 1 ay oldu kitapcığında sadece araç ilk çalışmasından itibaren kısa bir süre içinde yüksek devirlere çıkmayı uyarısından başka hiç birşey yazmıyor...
    turbo yağlamasıdır, yok ilk çalıştırmada 2 dk bekle yok yoldan dönnce stop etmeden 2 dk bekle bunların hiç biri yazmıyor ve açıkcası ben bunların hepsinin hurafe olduğuna inanıyorum..
    evet motor ısınana kadar devir sayılarına dikkat etmek gerek ama ilk çalıştırdım turbo yağlansın dur 2 dk bekliyim bence dünyanın en saçma durumu..

    TAMAM HOCAM SEN KONTAĞI ÇEVİRİR ÇEVİRMEZ GAZLA...
  • beklemek sıkıyor beni

    soğukken çalıştırınca bekliyorum ,yüksek devire çıkmıyorum motor ısınana kadar , sonrasında motoru kapamadan önce aracımı teslim alırken söyledikleri gibi 40 saniye veya bazen 1 dakika bekletip öyle kapatıyorum.Ama bazen bunlara uyamıyorum.Mesela benzinliğe giriyorum ve istasyon çok dolu olunca beklemeden kapamak zorun kalıyorum yada arkadaşlarımla yemeğe gidiyorum park ettikten sonra millet arabadan iniyor ya beni bekliyor yada gidiyor oda hoş olmuyor acil bir işim var yada bir yere yetişmeye çalışıyorum mecburen kapıyorum .Bu bekleme işine gıcık oluyorum.

    Arkadaşımın fiorinosu var hiç bekleme yapmaz kapar açar motor soğukken basar araç 100 binde hiç bir sıkıntısı yok turbosunda , aynı zamanda focus 358 bin km de hiç sıkıntı çıkartmadı ve sattılar .Saçma bir durum turbo bekleme işi ama yapacak bir şey de yok olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mob411 -- 24 Mart 2013; 1:48:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kicgine

    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    çevremdeki dizel kullanıcılarını izliyorum denk geldiğinde kontağa bastığı gibi yürüyor,turboydu yağlamaydı ,motor soğukken yüksek devire çıkmama gibi motor sağlığı için yapılması gerekene dikkat etmiyorlar,uzun yolsan gelince bile beklemeden stop ediyorlar sonra 150 bin olmadan 3 turbo değiştirdim diye ağlıyorlar

    yeni ford focus 3 dizel aldım 1 ay oldu kitapcığında sadece araç ilk çalışmasından itibaren kısa bir süre içinde yüksek devirlere çıkmayı uyarısından başka hiç birşey yazmıyor...
    turbo yağlamasıdır, yok ilk çalıştırmada 2 dk bekle yok yoldan dönnce stop etmeden 2 dk bekle bunların hiç biri yazmıyor ve açıkcası ben bunların hepsinin hurafe olduğuna inanıyorum..
    evet motor ısınana kadar devir sayılarına dikkat etmek gerek ama ilk çalıştırdım turbo yağlansın dur 2 dk bekliyim bence dünyanın en saçma durumu..

    TAMAM HOCAM SEN KONTAĞI ÇEVİRİR ÇEVİRMEZ GAZLA...

    aynen son iki aracım dizeldi toplamda 120 bin km yaptıgımı sanıyorum ve hiç birinde bu yöntemleri uygulamadım ve hiç bir sıkıntı yaşamadım..
    sabah geçerim direksiyona marşa basar sakince gider araç ısınıncada hiç bişey düşünmem bukadar basit..
    bukadar kasılmaya gerek olmadıgını biliyorum fiziki olarak bu söylenenlerin çoğu hurafeden öteye geçemez.ve dediğim gibi kitapcıkta böyle birşey yazmıyo zaten..

    hatta dizel araçlar için aman çeyrek depo altına düşürme depodaki pislikler bilmem neyi tıkar çok masraf açar derler valla ben şahsen bunada dikkat etmiyorum ve hiç bir sıkıntı yaşamadım.
  • Ben biliyorum ama işime gelmiyor, çoğu dizel sahibi de biliyor bence.
    Veririz parasını yaptırırız, siz neden gerildiniz ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    çevremdeki dizel kullanıcılarını izliyorum denk geldiğinde kontağa bastığı gibi yürüyor,turboydu yağlamaydı ,motor soğukken yüksek devire çıkmama gibi motor sağlığı için yapılması gerekene dikkat etmiyorlar,uzun yolsan gelince bile beklemeden stop ediyorlar sonra 150 bin olmadan 3 turbo değiştirdim diye ağlıyorlar

    yeni ford focus 3 dizel aldım 1 ay oldu kitapcığında sadece araç ilk çalışmasından itibaren kısa bir süre içinde yüksek devirlere çıkmayı uyarısından başka hiç birşey yazmıyor...
    turbo yağlamasıdır, yok ilk çalıştırmada 2 dk bekle yok yoldan dönnce stop etmeden 2 dk bekle bunların hiç biri yazmıyor ve açıkcası ben bunların hepsinin hurafe olduğuna inanıyorum..
    evet motor ısınana kadar devir sayılarına dikkat etmek gerek ama ilk çalıştırdım turbo yağlansın dur 2 dk bekliyim bence dünyanın en saçma durumu..

    Evet evet dünya'nın en saçma durumu.Turbo'yu elinize alıp burada konu açınca görüşürüz,belki o zaman tavsiyelere ihtiyacınız olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam eskide kaldı o işler şimdi birkç ufak önlem yetiyor onlarada uyulması çok mühim değil bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    çevremdeki dizel kullanıcılarını izliyorum denk geldiğinde kontağa bastığı gibi yürüyor,turboydu yağlamaydı ,motor soğukken yüksek devire çıkmama gibi motor sağlığı için yapılması gerekene dikkat etmiyorlar,uzun yolsan gelince bile beklemeden stop ediyorlar sonra 150 bin olmadan 3 turbo değiştirdim diye ağlıyorlar

    yeni ford focus 3 dizel aldım 1 ay oldu kitapcığında sadece araç ilk çalışmasından itibaren kısa bir süre içinde yüksek devirlere çıkmayı uyarısından başka hiç birşey yazmıyor...
    turbo yağlamasıdır, yok ilk çalıştırmada 2 dk bekle yok yoldan dönnce stop etmeden 2 dk bekle bunların hiç biri yazmıyor ve açıkcası ben bunların hepsinin hurafe olduğuna inanıyorum..
    evet motor ısınana kadar devir sayılarına dikkat etmek gerek ama ilk çalıştırdım turbo yağlansın dur 2 dk bekliyim bence dünyanın en saçma durumu..

    Evet evet dünya'nın en saçma durumu.Turbo'yu elinize alıp burada konu açınca görüşürüz,belki o zaman tavsiyelere ihtiyacınız olur.

    :D hocam allah aşkına bana bu işin mantıklı bi açıklamasını yapabilirmisin?

    ben idda ediyorum kontagı cevir bekleme bas gaza tek yapman gereken sadece ısınana kadar aracı uslu kullanmak istersen nasa'yı ara sana bundan farklı bi cevap verilmiycektir fiziğe aykırı dedikleriniz yaf..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    çevremdeki dizel kullanıcılarını izliyorum denk geldiğinde kontağa bastığı gibi yürüyor,turboydu yağlamaydı ,motor soğukken yüksek devire çıkmama gibi motor sağlığı için yapılması gerekene dikkat etmiyorlar,uzun yolsan gelince bile beklemeden stop ediyorlar sonra 150 bin olmadan 3 turbo değiştirdim diye ağlıyorlar

    yeni ford focus 3 dizel aldım 1 ay oldu kitapcığında sadece araç ilk çalışmasından itibaren kısa bir süre içinde yüksek devirlere çıkmayı uyarısından başka hiç birşey yazmıyor...
    turbo yağlamasıdır, yok ilk çalıştırmada 2 dk bekle yok yoldan dönnce stop etmeden 2 dk bekle bunların hiç biri yazmıyor ve açıkcası ben bunların hepsinin hurafe olduğuna inanıyorum..
    evet motor ısınana kadar devir sayılarına dikkat etmek gerek ama ilk çalıştırdım turbo yağlansın dur 2 dk bekliyim bence dünyanın en saçma durumu..

    Evet evet dünya'nın en saçma durumu.Turbo'yu elinize alıp burada konu açınca görüşürüz,belki o zaman tavsiyelere ihtiyacınız olur.

    :D hocam allah aşkına bana bu işin mantıklı bi açıklamasını yapabilirmisin?

    ben idda ediyorum kontagı cevir bekleme bas gaza tek yapman gereken sadece ısınana kadar aracı uslu kullanmak istersen nasa'yı ara sana bundan farklı bi cevap verilmiycektir fiziğe aykırı dedikleriniz yaf..

    Peki neden Crdi Kia'ların sürücü kapısında çalıştırdıktan sonra ve kapatırken bekleyiniz,aksi takdir de turbo zarar görebilir yazıyor.Siz bunu açıklayın ilk,sonra ben açıklarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    çevremdeki dizel kullanıcılarını izliyorum denk geldiğinde kontağa bastığı gibi yürüyor,turboydu yağlamaydı ,motor soğukken yüksek devire çıkmama gibi motor sağlığı için yapılması gerekene dikkat etmiyorlar,uzun yolsan gelince bile beklemeden stop ediyorlar sonra 150 bin olmadan 3 turbo değiştirdim diye ağlıyorlar

    yeni ford focus 3 dizel aldım 1 ay oldu kitapcığında sadece araç ilk çalışmasından itibaren kısa bir süre içinde yüksek devirlere çıkmayı uyarısından başka hiç birşey yazmıyor...
    turbo yağlamasıdır, yok ilk çalıştırmada 2 dk bekle yok yoldan dönnce stop etmeden 2 dk bekle bunların hiç biri yazmıyor ve açıkcası ben bunların hepsinin hurafe olduğuna inanıyorum..
    evet motor ısınana kadar devir sayılarına dikkat etmek gerek ama ilk çalıştırdım turbo yağlansın dur 2 dk bekliyim bence dünyanın en saçma durumu..

    Evet evet dünya'nın en saçma durumu.Turbo'yu elinize alıp burada konu açınca görüşürüz,belki o zaman tavsiyelere ihtiyacınız olur.

    :D hocam allah aşkına bana bu işin mantıklı bi açıklamasını yapabilirmisin?

    ben idda ediyorum kontagı cevir bekleme bas gaza tek yapman gereken sadece ısınana kadar aracı uslu kullanmak istersen nasa'yı ara sana bundan farklı bi cevap verilmiycektir fiziğe aykırı dedikleriniz yaf..

    http://imageshack.us/a/img689/3383/67985702.jpg
    Buyurun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    çevremdeki dizel kullanıcılarını izliyorum denk geldiğinde kontağa bastığı gibi yürüyor,turboydu yağlamaydı ,motor soğukken yüksek devire çıkmama gibi motor sağlığı için yapılması gerekene dikkat etmiyorlar,uzun yolsan gelince bile beklemeden stop ediyorlar sonra 150 bin olmadan 3 turbo değiştirdim diye ağlıyorlar

    yeni ford focus 3 dizel aldım 1 ay oldu kitapcığında sadece araç ilk çalışmasından itibaren kısa bir süre içinde yüksek devirlere çıkmayı uyarısından başka hiç birşey yazmıyor...
    turbo yağlamasıdır, yok ilk çalıştırmada 2 dk bekle yok yoldan dönnce stop etmeden 2 dk bekle bunların hiç biri yazmıyor ve açıkcası ben bunların hepsinin hurafe olduğuna inanıyorum..
    evet motor ısınana kadar devir sayılarına dikkat etmek gerek ama ilk çalıştırdım turbo yağlansın dur 2 dk bekliyim bence dünyanın en saçma durumu..

    Evet evet dünya'nın en saçma durumu.Turbo'yu elinize alıp burada konu açınca görüşürüz,belki o zaman tavsiyelere ihtiyacınız olur.

    :D hocam allah aşkına bana bu işin mantıklı bi açıklamasını yapabilirmisin?

    ben idda ediyorum kontagı cevir bekleme bas gaza tek yapman gereken sadece ısınana kadar aracı uslu kullanmak istersen nasa'yı ara sana bundan farklı bi cevap verilmiycektir fiziğe aykırı dedikleriniz yaf..

    Peki neden Crdi Kia'ların sürücü kapısında çalıştırdıktan sonra ve kapatırken bekleyiniz,aksi takdir de turbo zarar görebilir yazıyor.Siz bunu açıklayın ilk,sonra ben açıklarım.

    hocam şuan tam olarak sağ tarafımda kia crdi kullanma kitapcığı var tam üstüne bastınız onada baktım hiçte öyle 2 dk fln yazmıyor 30 sn beklemekten bahsediyor..

    not: kia rio kitapcığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi garcia1905 -- 24 Mart 2013; 2:09:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: RutkayErg


    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: countryXJ

    çevremdeki dizel kullanıcılarını izliyorum denk geldiğinde kontağa bastığı gibi yürüyor,turboydu yağlamaydı ,motor soğukken yüksek devire çıkmama gibi motor sağlığı için yapılması gerekene dikkat etmiyorlar,uzun yolsan gelince bile beklemeden stop ediyorlar sonra 150 bin olmadan 3 turbo değiştirdim diye ağlıyorlar

    yeni ford focus 3 dizel aldım 1 ay oldu kitapcığında sadece araç ilk çalışmasından itibaren kısa bir süre içinde yüksek devirlere çıkmayı uyarısından başka hiç birşey yazmıyor...
    turbo yağlamasıdır, yok ilk çalıştırmada 2 dk bekle yok yoldan dönnce stop etmeden 2 dk bekle bunların hiç biri yazmıyor ve açıkcası ben bunların hepsinin hurafe olduğuna inanıyorum..
    evet motor ısınana kadar devir sayılarına dikkat etmek gerek ama ilk çalıştırdım turbo yağlansın dur 2 dk bekliyim bence dünyanın en saçma durumu..

    Evet evet dünya'nın en saçma durumu.Turbo'yu elinize alıp burada konu açınca görüşürüz,belki o zaman tavsiyelere ihtiyacınız olur.

    :D hocam allah aşkına bana bu işin mantıklı bi açıklamasını yapabilirmisin?

    ben idda ediyorum kontagı cevir bekleme bas gaza tek yapman gereken sadece ısınana kadar aracı uslu kullanmak istersen nasa'yı ara sana bundan farklı bi cevap verilmiycektir fiziğe aykırı dedikleriniz yaf..

    Peki neden Crdi Kia'ların sürücü kapısında çalıştırdıktan sonra ve kapatırken bekleyiniz,aksi takdir de turbo zarar görebilir yazıyor.Siz bunu açıklayın ilk,sonra ben açıklarım.

    hocam şuan tam olarak sağ tarafımda kia crdi kullanma kitapcığı var tam üstüne bastınız onada baktım hiçte öyle 2 dk fln yazmıyor 30 sn beklemekten bahsediyor..


    http://imageshack.us/a/img689/3383/67985702.jpg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o zaman bu mantıkla start-stoplu ve turbolu araçların hepsini çöpe atmalıyız:D

    ayrıcahttp://www.ford.com.tr/ford-servis/sikca-sorulan-sorular burdanda görebilirsiniz ford bu konuda hiç bir uyarı yapmıyor onların yalancısıyım ve dediğim gibi bu şekilde yaklaşık 2 araçta 120 bin km ye yaptım hiç bir turbo sıkıntısı yaşamadım..gayet açık ve net..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.