Şimdi Ara

Visual Basic Trainer Yapımı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.527
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler şimdi ben "Mount&Blade Warband" adlı oyuna trainer yapacağım.Cheat engineden pointeri buluyorum visual basicde kodu yazıyorum,çalıştırıyorum.Trainer çalışıyor her şey yolunda ama oyundan çıkıp tekrar girip traineri tekrar açınca hile çalışmıyor ? Nedenini bulamadım bilen birisi varsa detaylı anlatım yapabilir mi ? Yani trainer bir kerelik çalışıyor.Oyunda çıkıp girdiğimde çalışmıyor trainer? Tam olarak kodu bilen varsa yardımcı olabilir mi?



  • oyunu her açtığında pointer adresi değişiyordur
  • Bunun için ne yapabilirim?
    Beyler yardım edin lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitetree -- 27 Şubat 2013; 10:26:02 >
  • cheat engine ramde ki adreslerde senin aradığın verileri bulur ve listeler.


    tabi olay ram yani rastgele erişimli bellek. çalıştırdığın programın verileri ram'de her zaman aynı adresde olmayacağı için programın saçmalaması doğal.

    iki çözüm var:
    1.)programı her açtığında cheat engine ile verilerin adreslerini bulmak.
    2.) cheat engine'nin alt yapısını sen yazarsan eğer , yani ram'de veri arayıp , içerisinde aradığın verilerin olduğu adresleri listeleyen sonra veri değiştiğinde bu listede filtre yapan bi program yazabilirsen programın "belki" daha güzel çalışır.

    önerim , eğer prof. takılmayacaksan ve 3-5 kişi kullanacak ise 1. yöntemle yapman.
    2.si ise eğer prof. takılacaksan kendi cheat engine programını yazman.ki bu soruyu sorduğuna göre ram'de veri nasıl yerleşir v.s bi fikrin yok. önce sağlam bi ram araştırması yap.bilgi topla.

    başarılar.




  • 1. kısmı daha detaylı anlatırmısın
  • hedef programı aç. sonra cheat engine aç.
    cheat engine ile hedef programda takip etmek istediğin verilerin ram'de adresini bul.
    şimdi elinde verilerin adresleri var.

    kendi yazdığın programı aç ve bu adresleri takip etmesini sağla.

    bunu hedef programı her açışında yaparsan hedef programda ki verileri sürekli takip edebilirsin.
  • Öyle yaparsam sürekli kodları değiştirmem gerek ama :S Mesela kodu buldum yazdım programa girdim oyuna çalıştı.Oyunda çıktım tekrar açtım hileyi çalışmadı o zaman yeni bir adres bulmam gerekir yani sürekli yenilemem gerekiyor kodu.Bana sabit lazım.Bir kere yazdım mı,bir daha değiştirmeme gerek kalmayacak.Pointer adresi lazım yani onuda buluyorum ama yine olmuyor
  • kodları 1 kere değiştir input olarak pointer adreslerini istersin olur biter :)
    tekrar tekrar kod yazmana gerek kalmaz
  • Nasıl yani
  • diyoki yani pointer adreslerini kendi elinle gir her program başladığında yanlış mı anladım ?
  • hedef program her açıldığında değişkenleri ram'de farklı adreslerde olacak.

    bu sorunu çözmek için ya hedef programın iç yapısını çok iyi bileceksin.

    yada pointerları her seferinde kendin elinle kendi yazdığın programa gireceksin.
    ki bence mantıklı bir yol. ben oyunlarda hile kodlarıyla uğraşmazdım , direkt cheat engine ile memory'ye müdahale edebildiğimiz için oradan hemen yapardım. hem istediğim değere hemen getirtebiliyordum. can vs. değerleri sürekli %100 de sabitliyordum gibi.

    cheat engine iyidir , candır..
  • Yani şunu mu diyon;oyunu açtım,cheat engineyi açtım.pointer adresini aldım programa kaydettim.Oyundan çıkıp tekrar girdim oyuna yine cheat engineden farklı pointer buldum onuda kaydettim programa.Yani bulduğum her farklı pointeri kayıt mı edeceğim yazdığım programa? Bu dediğim para içindi.Böylede olmaz ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitetree -- 1 Mart 2013; 9:06:57 >
  • böyle olmak zorunda.
    bu iş için program yazılabilir mi ? , sanmıyorum. sonuçta programında ram'de hangi verileri arayacağını bilmesi lazım.
    oyunda o anki paranı bilen sadece sen varsın. ondan hep ilk önce bulup sonra o adresleri takip etmen lazım.

    bence programa bile gerek yok cheat engine yeterli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wqlky

    kodları 1 kere değiştir input olarak pointer adreslerini istersin olur biter :)
    tekrar tekrar kod yazmana gerek kalmaz

    Kodu bidefa input edince zaten direk o trainer işler yani şunu diyom;
    İnput edince o kodları trainer önceki kullandiğın pointeri ram'de ki adresi ister ve artık tek kullanımlık trainer yapmakla uğraşmassın konuyla ilgili olarak wqlky ayrıca tşk ediyom.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hack04 -- 20 Haziran 2015; 2:17:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.