Şimdi Ara

HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP] (950. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
54.665
Cevap
200
Favori
2.091.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 948949950951952
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: swindler

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: swindler

    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts


    quote:

    Orijinalden alıntı: savcıbey

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: savcıbey

    arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. ekran parlaklığı otomatik iken beyaz ağırlıklı bir sayfaya girdiğimde ekran parlaklığı kat kat açılıyor bu normal midir?

    Hocam bende de parlaklık otomatik olmadığı halde sizinki gibi bir durum var.örneğin donanımhaberin bu sayfası Twitter gibi sayfalarda ve çekilen fotolarda zoom yapmak için çift tıkladığımda oluyor.

    evet bende farkettim şimdi otomatik parlaklıkta olmasa bile dediğin sayfalarda ekran titreme gibi bir şey oluyor. ama otomatik parlaklıkta iken çok bariz bir şekilde belli oluyor.

    Arkadaşlar onun sebebi ön sensor ortamdaki ışığı suzerek size daha iyi bi ekran parlaklığı sagluyo siz beyaz bi ekran acarsaniz suratiniza gelen ışık miktarından dolayı sensor sizin aydınlıkta olduğunuzu ve ekranı parlatmayi seçiyor bilmem anlatabildim mi ? Yani bu bi sorun değil özellik

    Hocam inş dediginiz gibidir.peki bu ozelligi kapama sansimiz var mi?

    Otomatik ekran parlaklığını kapat zaten otomatik ekran parlaklığı dediğimiz özellik sensorle çalışıyor dedigimm gibi

    Hocam zaten sikinti orda.sensor kapaliyken oluyo.

    allah allah garip. ozaman yardımcı olamıyacagım ama benim dediklerimde dogru ekstra bi nokta var demekki olayda

    Aynen oyle kardesim.Bi is var :) yazilimla duzelir umarim.


    suandan itibaren dagıtılmaya baslanmıs 4.2.2 . yakında gelir bizede bende artık touchwizdeki gibi wifiyi felan üst panelden acıp kapamak istiyorum ya.ekranın yarısı gidiyo yoksa :S

    Arkadaşlar selamlar Sizin yaşadığınız sorunu ben de yaşadım ki bu cok ciddi bir sorun. 1. ayıplı cihazımda böyle bir sorun yoktu. 2. gelen cihazda vardı. Sırf bu nedenle servise göndermek zorunda kaldım. Gün içinde farkedilmese de gece cok ciddi göze çarpıyor bu olay. Yazılımla düzeltilebilecegini düsünmüyorum acıkcası. ( umarım düzelir )



    Hocam sonuc ne oldu degisim mi verdiler. Benim 1 aydan fazla oldu alali o yuzden servise gondermeye korkuyorum degisim vermeyip onarmaya kalkarlar diye

    2. degişime gönderdim. henüz cevap yok

    Ben şikayet dilekçesi yazmıştım . Bugün aradılar . Dilekçe vermişsiniz dediler .

    Konuyla ilgili önümüzdeki günlerde Kvk sizinle iletişime geçecek . Siz faturanızı yollayın değişim kararınızı çıkartalım . Sonrasıyla ilgili önümüzdeki günlerde kvk sizi arayacak dediler .

    Tamam arasın dedim.


    Sorunsuz cihaz garantisi verirse alırım cihazı , aksi taktirde para iadesi için yürürüm .

    Sikayet dilekcesini htc yemi kvk yami yazdiniz. 1 ay gecince degisim karari cikma durumu nedir bilginiz var mi?

    Kvk'ya açtım .

    Garantörü kvk olduğu için .

    Htc'ye açsam , kvk aradan çıkmış olacak ve bu sefer işler karışacaktı . Garantör firmaya açmak daha mantıklı geldi . Çünkü kvk garantisi altındadır diye koskoca logoyu basmışlar kutuya .


    Şöyle bir ibare geçiyor .

    ''İmalatçı-üretici, satıcı, bayi, acente, ithalatçı ayıplı maldan ve tüketicinin değişim halindeki seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Burada geçen müteselsilen, tamamından demektir. Yani bir değişim durumunda muhataplarınız ben sadece sattım, ben sadece ürettim, ben sadece ithal ettim diyemez bu kanalların her biri borcun TAMAMINDAN sorumludur''




  • quote:

    Orijinalden alıntı: strefen

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: swindler

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: swindler

    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts


    quote:

    Orijinalden alıntı: savcıbey

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: savcıbey

    arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. ekran parlaklığı otomatik iken beyaz ağırlıklı bir sayfaya girdiğimde ekran parlaklığı kat kat açılıyor bu normal midir?

    Hocam bende de parlaklık otomatik olmadığı halde sizinki gibi bir durum var.örneğin donanımhaberin bu sayfası Twitter gibi sayfalarda ve çekilen fotolarda zoom yapmak için çift tıkladığımda oluyor.

    evet bende farkettim şimdi otomatik parlaklıkta olmasa bile dediğin sayfalarda ekran titreme gibi bir şey oluyor. ama otomatik parlaklıkta iken çok bariz bir şekilde belli oluyor.

    Arkadaşlar onun sebebi ön sensor ortamdaki ışığı suzerek size daha iyi bi ekran parlaklığı sagluyo siz beyaz bi ekran acarsaniz suratiniza gelen ışık miktarından dolayı sensor sizin aydınlıkta olduğunuzu ve ekranı parlatmayi seçiyor bilmem anlatabildim mi ? Yani bu bi sorun değil özellik

    Hocam inş dediginiz gibidir.peki bu ozelligi kapama sansimiz var mi?

    Otomatik ekran parlaklığını kapat zaten otomatik ekran parlaklığı dediğimiz özellik sensorle çalışıyor dedigimm gibi

    Hocam zaten sikinti orda.sensor kapaliyken oluyo.

    allah allah garip. ozaman yardımcı olamıyacagım ama benim dediklerimde dogru ekstra bi nokta var demekki olayda

    Aynen oyle kardesim.Bi is var :) yazilimla duzelir umarim.


    suandan itibaren dagıtılmaya baslanmıs 4.2.2 . yakında gelir bizede bende artık touchwizdeki gibi wifiyi felan üst panelden acıp kapamak istiyorum ya.ekranın yarısı gidiyo yoksa :S

    Arkadaşlar selamlar Sizin yaşadığınız sorunu ben de yaşadım ki bu cok ciddi bir sorun. 1. ayıplı cihazımda böyle bir sorun yoktu. 2. gelen cihazda vardı. Sırf bu nedenle servise göndermek zorunda kaldım. Gün içinde farkedilmese de gece cok ciddi göze çarpıyor bu olay. Yazılımla düzeltilebilecegini düsünmüyorum acıkcası. ( umarım düzelir )



    Hocam sonuc ne oldu degisim mi verdiler. Benim 1 aydan fazla oldu alali o yuzden servise gondermeye korkuyorum degisim vermeyip onarmaya kalkarlar diye

    2. degişime gönderdim. henüz cevap yok

    Peki hocam sorunu Nasıl izah ettiniz.serviste bu durumu anlamalari cok zor.guc tasarrufundaki isik ayari gibi algilayabilir servistekiler.sorun yok diyebilirler.sonuc gelince bu mesaji alinti yapip cevaplarsaniz sevinirim.

    HTC'nin müşteri hizmetlerini arayıp onlara anlatmalısınız bu durumu. Çok ilgililer. Ben bugün konuştup cihazı teleservice'e göndereceğimi söylediğimde; gönderdikten sonra onları tekrar aramamı istediler. Telefona bazı nedenlerden dolayı acil ihtiyacım olduğunu söylemiştim, ve ben böyle bir şey istemeden teleservice'in işlemleri daha hızlı yapmasını sağlamaları için onları haberdar etmemi istediler. Baya da ilgililer, üstelik hatta da beklemiyorsunuz çok hızlı açıyorlar. Cihazların sorunlu olması kötü ama gerçekten müşteri hizmetleri çok ilgili.

    Pekiw kardesim sen aradiginda 1 ayi gecmismiydi.Ben sikintim 1 aylik surenin gecmis olmasi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Değişim kararı çıktıktan sonra bunların hiçbirine gerek kalmıyor. İlk cihazda değişim kararı çıktı. Şimdi ikincisindede çıkmak üzere . Zaten elimde telefonun çekilmiş resimleri olduğu biliyorlar. Değişim çıkartmak zorunda kaldılar .

    Değişim çıkınca zaten direk para iadesi hakkımız doğuyormuş . Normalde hiçbiryere başvurmadan vermeleri gerek ama vermiyorlar. Bu sebeple tüketici hakem heyetine gitmek gerek .

    ALıntı .
    ''Herhangi bir sebepten² dolayı değişim hakkı kazandıysanız fatura tutarınının iadesini isteyebilir veya firmanın size eşdeğer veya üstü bir model önermesini isteyebilirsiniz. Bu tamamen sizin keyfiyetinize kalmıştır ve servisin/üreticinin/satıcının bu konuda size bir dayatmada bulunması söz konusu dahi değildir. Hangisi işinize geliyorsa onu kabul edin.''



    Yani önemli olan o kararı çıkarttırabilmek öncelikle .

    Bu konuda şahsen epey tecrübe edindim. Tabiki önemli olan o kararı çıkartmak. O karar çıktı son bellidir. Sadece hangi firma ise boşuna uğraştıracaktır ve hukuki sonucu da belli. Bunlar tüketiciyi yıldırmak istiyorlar. Bu tip sorunlar daha önce Samsung da Sony bilgisayarımda da Vatan Bilgisayar da İstanbul Bilişim de birçok kere karşılaştım.

    Ulaşımı uzak olmayan birden fazla servisi olanlar için kısa sürede tek tek denenmeli bence. Tüketici Mahkemeleri kesin karar çıkar ama uzun iş. O yüzden tavsiyem farklı servislerde sakincene sağlam kanıtlarla yoruma açık olmayacak örneklerle hatta başka bir cihza getirterek ve bilinçi duruşunuzu ifade edildiği sürece sorun daha çabuk çözüleceğini düşünmekteyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran

    quote:

    Orijinalden alıntı: strefen

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: swindler

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: swindler

    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts


    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: zxcvts


    quote:

    Orijinalden alıntı: savcıbey

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildiran


    quote:

    Orijinalden alıntı: savcıbey

    arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. ekran parlaklığı otomatik iken beyaz ağırlıklı bir sayfaya girdiğimde ekran parlaklığı kat kat açılıyor bu normal midir?

    Hocam bende de parlaklık otomatik olmadığı halde sizinki gibi bir durum var.örneğin donanımhaberin bu sayfası Twitter gibi sayfalarda ve çekilen fotolarda zoom yapmak için çift tıkladığımda oluyor.

    evet bende farkettim şimdi otomatik parlaklıkta olmasa bile dediğin sayfalarda ekran titreme gibi bir şey oluyor. ama otomatik parlaklıkta iken çok bariz bir şekilde belli oluyor.

    Arkadaşlar onun sebebi ön sensor ortamdaki ışığı suzerek size daha iyi bi ekran parlaklığı sagluyo siz beyaz bi ekran acarsaniz suratiniza gelen ışık miktarından dolayı sensor sizin aydınlıkta olduğunuzu ve ekranı parlatmayi seçiyor bilmem anlatabildim mi ? Yani bu bi sorun değil özellik

    Hocam inş dediginiz gibidir.peki bu ozelligi kapama sansimiz var mi?

    Otomatik ekran parlaklığını kapat zaten otomatik ekran parlaklığı dediğimiz özellik sensorle çalışıyor dedigimm gibi

    Hocam zaten sikinti orda.sensor kapaliyken oluyo.

    allah allah garip. ozaman yardımcı olamıyacagım ama benim dediklerimde dogru ekstra bi nokta var demekki olayda

    Aynen oyle kardesim.Bi is var :) yazilimla duzelir umarim.


    suandan itibaren dagıtılmaya baslanmıs 4.2.2 . yakında gelir bizede bende artık touchwizdeki gibi wifiyi felan üst panelden acıp kapamak istiyorum ya.ekranın yarısı gidiyo yoksa :S

    Arkadaşlar selamlar Sizin yaşadığınız sorunu ben de yaşadım ki bu cok ciddi bir sorun. 1. ayıplı cihazımda böyle bir sorun yoktu. 2. gelen cihazda vardı. Sırf bu nedenle servise göndermek zorunda kaldım. Gün içinde farkedilmese de gece cok ciddi göze çarpıyor bu olay. Yazılımla düzeltilebilecegini düsünmüyorum acıkcası. ( umarım düzelir )



    Hocam sonuc ne oldu degisim mi verdiler. Benim 1 aydan fazla oldu alali o yuzden servise gondermeye korkuyorum degisim vermeyip onarmaya kalkarlar diye

    2. degişime gönderdim. henüz cevap yok

    Peki hocam sorunu Nasıl izah ettiniz.serviste bu durumu anlamalari cok zor.guc tasarrufundaki isik ayari gibi algilayabilir servistekiler.sorun yok diyebilirler.sonuc gelince bu mesaji alinti yapip cevaplarsaniz sevinirim.

    HTC'nin müşteri hizmetlerini arayıp onlara anlatmalısınız bu durumu. Çok ilgililer. Ben bugün konuştup cihazı teleservice'e göndereceğimi söylediğimde; gönderdikten sonra onları tekrar aramamı istediler. Telefona bazı nedenlerden dolayı acil ihtiyacım olduğunu söylemiştim, ve ben böyle bir şey istemeden teleservice'in işlemleri daha hızlı yapmasını sağlamaları için onları haberdar etmemi istediler. Baya da ilgililer, üstelik hatta da beklemiyorsunuz çok hızlı açıyorlar. Cihazların sorunlu olması kötü ama gerçekten müşteri hizmetleri çok ilgili.

    Pekiw kardesim sen aradiginda 1 ayi gecmismiydi.Ben sikintim 1 aylik surenin gecmis olmasi.

    Alıntıları Göster
    Mesajınız flood koruması tarafından engellenmiştir. Sebebi; 15'ten fazla alıntı yapılamaz. Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız forum destekten geri bildirimde bulununuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erengs

    fan olunurda bu kadar olunmaz diyerek kimin fan oldugunu belli etmişssiniz zaten ben 3 4 ay önceye kadar sıkı bi applle fanıydım taki htc one la tanışana kadar ilk defa htc kullanan biri nasıl fan olur onu bana anltın lutfen benimki fanlık değil üst düzey memnuniyet bundan önceki tellerde hep bişey eksikti iphone 4s vardı şarjı yetm,iyodu ekran küçük geliyodu flas açmamasından istediğimi rahatlıkla yükleyememek ten bıkmıştım ki 5 senedir apple kullanıyorum 3g 3gs 4s htc onela ilk defa bi telefondan bu kadar memnun kalıyorum mükemmel tasarım ele oturması pilinin rahatlıkla bir günü çıkarması kesinlikle takılmaması süper netlikte ekranı boumsound ses kalitesi ki en sevdiğim özelliği dört dörtlük bi telefon hiç bi sıkıntıda yok cihazımda kontrol edip aldım adam götür eve kontrol et bişey çıkarsa getir değiştir dedi benden sonra üç arakdaşım daha aldı kesinlikle sıkıntı yok telde sorunlu olan 34 serisiydi bi arkdaşım alıp değişime gönderdi bekliyo oda geelcek cihaz değişim kararı çıktı burda sorunlu oldugunu yazan 50 kişi sorunsuz kullanan 1000 lerce kişi var neyin fanboyuyluguyla suçluyorsun beni artık fanbooylugunu asıl siz bırakında burda milelt birbirne yardımcı olsun htc one konusunda s4 almak istiyorsanız da gidin bu düşüncenizi samsung forumundan paylaşın yalnız dikakt edinde siz gidene kadar 100 tl daha düşmesin cihaz


    Peki 34 serisini 2000 lira trink verip de alan onca adam enayi mi ya da işimi bilmiyorlar senin gibi?Burada sıkıntınız benim cihazımda sorun yoksa bu cihaz kesinlikle sorunsuzdur mantığını benimsemeniz.Kendi yazınızla da yalan mı doğru mu bilinmez belirtmişsiniz 3 arkadaşım daha aldı biri değişime gönderdi diye.Buradan bile yola çıkarak cihazların %33'ünün hatalı çıkma olasılı gözden kaçırılacak kadar küçük birşey mi?Komik olmayınBen yeri geldiğinde Samsung'ların 30 cm'den bile düştüğünde ekranının rahatlıkla kırılabileceğini,Sony'nin ekran kalitesinin vasat ve donanımının geri olduğunu ne kadar rahat yazabiliyorsam yeri geldi mi HTC'yi de eleştiririm arkadaş.Anlayın şunu artık.




  • ARKADAŞLAR HTC ONE DA TÜM UYGULAMALARI TEK TEK KAPATMAK ZORUNDA KALIYORUM. TASK KİLLER YÜKLEDİM UYGULAMA KAPATTIM DİYOR RAM AZALIYOR FAKAT

    HOME TUŞUNA BASINCA ÇİFT YİNE ARKADA UYGULAMALARIN AÇIK KALDIGINI GÖRÜYORUM BU PENCELERİN KISAYOLLA TEK TUŞ VE TEK SEFERDE KAPANMASINI NASIL

    SAĞLAYABİLİRİM.


    ŞİMDİDDEN TEŞEKKÜRLER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onr5

    Selam arkadaşlar,

    teli kullananlara soruyorum . pdf. uzantılı veya word gibi dosyaları açıp rahatlıkla kullanabiliyor muyuz?
    yada ilgili uygulamanın adını paylaşabilirlerse iyi olur

    Tşk.

    Açıyor kendi içindeki program ile bişey yapmana gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler bugün batarya ömrüyle ilgili çok fazla soru soran oldu, size kendi telefonumu örnek olarak göstereyim. Bir kaç hafta sonra gerçekten belirgin şekilde batarya ömrü uzuyor. Çoğu kişi güç tasarrufu modunda kullanıyor, verdiğim örnekte telefon yoğun kullanılmıştır ve hiç güç tasarrufu modu yapılmamıştır. İnternet bağlantısı bile koparılmadı. Bugün telefon alan arkadaşlar vardı onlara da yardımcı olmak amacıyla ...
     HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP]




  • anil_k.g kullanıcısına yanıt
    Bendede ortalama bu şekildeydi . s3'e kıyasla %35-40 civarı daha iyi batarya süresi elde ediyordum . 1 günü rahat tamamlatıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart1978

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Değişim kararı çıktıktan sonra bunların hiçbirine gerek kalmıyor. İlk cihazda değişim kararı çıktı. Şimdi ikincisindede çıkmak üzere . Zaten elimde telefonun çekilmiş resimleri olduğu biliyorlar. Değişim çıkartmak zorunda kaldılar .

    Değişim çıkınca zaten direk para iadesi hakkımız doğuyormuş . Normalde hiçbiryere başvurmadan vermeleri gerek ama vermiyorlar. Bu sebeple tüketici hakem heyetine gitmek gerek .

    ALıntı .
    ''Herhangi bir sebepten² dolayı değişim hakkı kazandıysanız fatura tutarınının iadesini isteyebilir veya firmanın size eşdeğer veya üstü bir model önermesini isteyebilirsiniz. Bu tamamen sizin keyfiyetinize kalmıştır ve servisin/üreticinin/satıcının bu konuda size bir dayatmada bulunması söz konusu dahi değildir. Hangisi işinize geliyorsa onu kabul edin.''



    Yani önemli olan o kararı çıkarttırabilmek öncelikle .

    Bu konuda şahsen epey tecrübe edindim. Tabiki önemli olan o kararı çıkartmak. O karar çıktı son bellidir. Sadece hangi firma ise boşuna uğraştıracaktır ve hukuki sonucu da belli. Bunlar tüketiciyi yıldırmak istiyorlar. Bu tip sorunlar daha önce Samsung da Sony bilgisayarımda da Vatan Bilgisayar da İstanbul Bilişim de birçok kere karşılaştım.

    Ulaşımı uzak olmayan birden fazla servisi olanlar için kısa sürede tek tek denenmeli bence. Tüketici Mahkemeleri kesin karar çıkar ama uzun iş. O yüzden tavsiyem farklı servislerde sakincene sağlam kanıtlarla yoruma açık olmayacak örneklerle hatta başka bir cihza getirterek ve bilinçi duruşunuzu ifade edildiği sürece sorun daha çabuk çözüleceğini düşünmekteyim.

    Tüketici hakem heyeti kararı gelsin . Aldığım yere gideceğim bakalım . Para vermezse , açarak yeni bir Htc One almayı teklif edeceğim . Bana para vermek yerine direk telefon verebilir dilerse .

    Açıp almamı kabul ederse ordan alıp çıkarım . Zaten orası bana daha önce telefonu , açtırıp vermişti ama benim boşluğuma geldi . Ölü pixelleri farkedemedim .

    İlk 30 gün içerisinde değişim , servis koşulları , para iadesi herşey tüketiciden yana . Yeterki cesaret ve kararlılıkla hakkımızı arayalım .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LuxResset


    quote:

    Orijinalden alıntı: onr5

    Selam arkadaşlar,

    teli kullananlara soruyorum . pdf. uzantılı veya word gibi dosyaları açıp rahatlıkla kullanabiliyor muyuz?
    yada ilgili uygulamanın adını paylaşabilirlerse iyi olur

    Tşk.

    Açıyor kendi içindeki program ile bişey yapmana gerek yok

    şuan cihaz süper ama tek sorun icine yükledigin resimleri yakınlaştırmada yani icine bir resim yükle yakınlaştırmaya calış olmuyor ama kendi kamerası ile cektigin resimlerde olur bu ben bunu anlamadım hala birde 4.2.2 nezaman gelecek xperia z dede bekle bekle gelmedi saolsun s4 android 5 alacak biz hala 4.2.2 alamadık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkcombil

    quote:

    Orijinalden alıntı: erengs

    fan olunurda bu kadar olunmaz diyerek kimin fan oldugunu belli etmişssiniz zaten ben 3 4 ay önceye kadar sıkı bi applle fanıydım taki htc one la tanışana kadar ilk defa htc kullanan biri nasıl fan olur onu bana anltın lutfen benimki fanlık değil üst düzey memnuniyet bundan önceki tellerde hep bişey eksikti iphone 4s vardı şarjı yetm,iyodu ekran küçük geliyodu flas açmamasından istediğimi rahatlıkla yükleyememek ten bıkmıştım ki 5 senedir apple kullanıyorum 3g 3gs 4s htc onela ilk defa bi telefondan bu kadar memnun kalıyorum mükemmel tasarım ele oturması pilinin rahatlıkla bir günü çıkarması kesinlikle takılmaması süper netlikte ekranı boumsound ses kalitesi ki en sevdiğim özelliği dört dörtlük bi telefon hiç bi sıkıntıda yok cihazımda kontrol edip aldım adam götür eve kontrol et bişey çıkarsa getir değiştir dedi benden sonra üç arakdaşım daha aldı kesinlikle sıkıntı yok telde sorunlu olan 34 serisiydi bi arkdaşım alıp değişime gönderdi bekliyo oda geelcek cihaz değişim kararı çıktı burda sorunlu oldugunu yazan 50 kişi sorunsuz kullanan 1000 lerce kişi var neyin fanboyuyluguyla suçluyorsun beni artık fanbooylugunu asıl siz bırakında burda milelt birbirne yardımcı olsun htc one konusunda s4 almak istiyorsanız da gidin bu düşüncenizi samsung forumundan paylaşın yalnız dikakt edinde siz gidene kadar 100 tl daha düşmesin cihaz


    Peki 34 serisini 2000 lira trink verip de alan onca adam enayi mi ya da işimi bilmiyorlar senin gibi?Burada sıkıntınız benim cihazımda sorun yoksa bu cihaz kesinlikle sorunsuzdur mantığını benimsemeniz.Kendi yazınızla da yalan mı doğru mu bilinmez belirtmişsiniz 3 arkadaşım daha aldı biri değişime gönderdi diye.Buradan bile yola çıkarak cihazların %33'ünün hatalı çıkma olasılı gözden kaçırılacak kadar küçük birşey mi?Komik olmayınBen yeri geldiğinde Samsung'ların 30 cm'den bile düştüğünde ekranının rahatlıkla kırılabileceğini,Sony'nin ekran kalitesinin vasat ve donanımının geri olduğunu ne kadar rahat yazabiliyorsam yeri geldi mi HTC'yi de eleştiririm arkadaş.Anlayın şunu artık.

    Alan arkadaşlarım dan 35 li seride sıkıntı yoktu 34 Lİ seri den alanda sıkıntı çıktı oda değişim kararı çıktı yenisini alck işi bilen derken gittim söyledim tek tek teldeki sıkıntıları açıp bakmami kabul eden yerden aldım bu işi bilmek değil en temel hakkım dir ayıpli mal satmak yasal değildir herkese de bunu yapmasını tavsiye ederim htc ye gelince ilk serisinin bi kisminin sorunlu olduğu ortada zaten 35 sonrası seriler sıkıntısız bunu anltmsys çalışıyorum 34 lu alanda verir değişime yenisini alır bu enayilik değildir sonuçta cihazin sıfırı verilecektir enayilik plastik. Menü geçişlerinde bile takılan kalite olarak htc öne in yanına ysklasamayacak müşteri dikme odakli bi firmanin 6 ay sonra 1000 tl bandına inecek telefonun a 2000 tl vermektir bnce



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erengs -- 13 Haziran 2013; 1:41:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • edit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lady GarGara -- 13 Haziran 2013; 3:28:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legolas_jk

    blinkfeed'e istediğin kaynağı yükleyemiyorsun ve şu an var olan kaynaklar çok az. bu yüzden blinkfeed kullanmıyorum. bunun dışında telefon ile olan beraberliğimiz gayet güzel gidiyor :). şarj bana rahat yetiyor. şimdi benim beceremediğim bazı noktalar var bilen varsa yardımcı olabilir mi ?

    1.kulaklığı taktığım gibi müzik çalmaya başlıyor, bunu kapatmanın bir yolu yok mu ?

    2. müzikler çok bas ağırlıklı hiçbir ayar yapmıyorum ama bangır bangır bas var kalan sesler duyulmuyor. bir ayarı var mı ?

    3.light flow kullanan var mı ?

    telefonun bana göre eksiklikleri:

    telefonun açılması için sürekli üst tuşa basmak can sıkıcı.

    uzun şarj süresi

    Light flow kurdum sanırım sadece yeşil ve kırmızı bunun ledi. Ya da ben beceremedim. Kurduktan sonra bişey olmamasına rağmen yanıp sönmeye başladı sildim.




  • Kafayı yedim yiyecem şu HTC One yüzünden. Ben ki iPhone'dan başka telefon kullanmam diyen adama hasta etti kendisini şu HTC One, keşke etmeseydi diyorum ama artık.

    Cihaz doğru düzgün hiç bir yerde yok.
    Sıcak fırsatlarda konusu yok, açılan konular kilitlenmiş, neden kilitlenmiş bilen yok.
    S4 1400 TL seviyelerine düştü, bu telefonda hala en ufak bir indirim yok, olsa da takip edebileceğimiz bir konu yok.
    Bazı modellerde kasa açıklığı var, her gün bu konuya girip kullanıcıların yorumlarını okuyup not alıyorum hangi seriler hatasız diye.

    Şimdi öncelikli olarak, telefonu satın alan arkadaşlar rica ediyorum yardımcı olsun. Nereden aldınız, kaça aldınız? Gidip teknosa'ya 2 bin TL'de bayılmak istemiyorum, para kolay kazanılmıyor.

    Yardımcı olan herkese şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erengs

    Alan arkadaşlarım dan 35 li seride sıkıntı yoktu 34 Lİ seri den alanda sıkıntı çıktı oda değişim kararı çıktı yenisini alck işi bilen derken gittim söyledim tek tek teldeki sıkıntıları açıp bakmami kabul eden yerden aldım bu işi bilmek değil en temel hakkım dir ayıpli mal satmak yasal değildir herkese de bunu yapmasını tavsiye ederim htc ye gelince ilk serisinin bi kisminin sorunlu olduğu ortada zaten 35 sonrası seriler sıkıntısız bunu anltmsys çalışıyorum 34 lu alanda verir değişime yenisini alır bu enayilik değildir sonuçta cihazin sıfırı verilecektir enayilik plastik. Menü geçişlerinde bile takılan kalite olarak htc öne in yanına ysklasamayacak müşteri dikme odakli bi firmanin 6 ay sonra 1000 tl bandına inecek telefonun a 2000 tl vermektir bnce

    Hadi bakalım.Ben bu cihazı kesinlikle takipteyim.2 şüphem var,kamera ve kasa.Onlar bi tamamen açıklığa kavuşsun duruma göre alacağım 1 tane.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    S4 1400 TL seviyelerine düştü, bu telefonda hala en ufak bir indirim yok, olsa da takip edebileceğimiz bir konu yok. Bazı modellerde kasa açıklığı var, her gün bu konuya girip kullanıcıların yorumlarını okuyup not alıyorum hangi seriler hatasız diye.

    Gidip teknosa'ya 2 bin TL'de bayılmak istemiyorum, para kolay kazanılmıyor.


    Benimle aynı durumda ve aynı düşünceye sahip arkadaşları görmek güzel

    2. el forumunda cihazı 1500 TL'ye 1 yıl uluslararası garanti (KVK, Teleservise) + kapalı kutu olarak satan arkadaşlar var. Çevreden bir de pasaport bulursam 1600 TL'ye işi bağlayacağım. Böyle olursa da teknosadan 2000 TL'ye satılan cihazdan tek farkı, 1 yıl daha az garantiye sahip olacağı anlamı geliyor. Bu durumda +1 yıl garanti için 400 TL ödemeye hiç niyetim yok. Ancak bunlar için öncelikle çevremde bir pasaport ayarlamaya çalışıyorum. Pasaportu bulduğum anda cihazı 1500'den hemen alacağım..

    Bu arada yarın iş çıkışı Doğubank'a gidip bir piyasa yoklaması yapacağım ve oradaki arkadaştan +35 TL verip 150 TL'ye pasaport ayarlayabilirsem toplamda 1650 TL'ye cihazı satın alacağım. Belki cihazı 1450 TL'ye bulursam 200 TL'de veririm pasaporta, yeterki 1650'yi geçmesin. Geçerse çünkü artık almam, 2 yıl KVK garantili indirim beklerim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsafa61



    öncelikle merhaba.cihazı teleserviste olup bekleyenlere birbirinden kötü haberlerim var nerden başlasam bilemedim.
    1-dün belirtiğim gibi cihazları denildiğini gibi teleservis ithal etmiyor o sadece mobiltele veya brighstara siparişlerini vermiş.fakat onlarında doa değişim cihazlarını ithal etme yetkisi yok onlarda htc türkiyeye bildirmişler.
    2- htc türkiyenin hiçbir yetkisi yok ve onlarda cihazı ithal edemiyorlar öyle bir oluşumları birimleri yok.yani teleservise giden cihazlar hakkında değişim kararı çıkmış ve öylececik bekliyor.
    3- ve ben bunları 15 gün boyunca araştırıp onlara bilg vermeden hiç birşeyden bilgileri yoktu 3 kurumunda.
    4-cihazların yakın tarihde gelme ihtimali bulunmuyor gibi birşey. zaten ilk değişme talebi 04.05.2013 de çıkmış hala daha bekliyor.
    5-önünüzde iki yol kalıyor. ben benim gittiğim yolu anlatayım siz karar verin. bugün itibariyle aldığım yere bir ihtarname çektim ve para iadesi istedim. eğer kabul görmezse bu arada 20 iş günüde dolmuş olacak telefonumun değişim kararını durdurup tarafıma iade edilmesini isteyeceğim. ve tüketici hakları mahkemesine başvuracağım.hem ayıplı mal dolayısıyla bana para iade etmedikleri için hemde 20 iş gününü geçtiği için. karar çıktığı zamanda para iademi alıp telefonu geri verecem.


    dostum sana aynen katılıyorum cunku bende 29/5/2013 de doa değişim kararı aldım 16 gun oldu ortada cıhaz yok tele servıce bana cıhazların htc tarafından yollandığını soyledı htc de 4-6 hafta beklemem gerektığını belırttı yanı 9/5/2013 de alınan cıhaz sorunlu htc mh ıle gorustuğumde mahkemeye gıdecegımı soyledığımde buna gerek yok cıhazınız sıze en kısa surede gelecek dedıler en kısa sure ne zaman deyıncede 4-6 hafta arası dıyorlar gulermısın ağlarmısın




  • Erai kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler
  • Arkadaşlar şimdi ben dün bir ses modu attım ve bir uygulama geldi menüye ekolayzır ayarlarını değiştirmeye yarayan bir uygulamaydı ekolayzır ayarlarıyla oynadım bir müzik açıyorum durduruyorum ardından cıııssss yapıyor sonra ufak bir patlama oluyor pıt diye bir ses geliyor sonrada cızırtı kesiliyor bu benim Huawei IDEOS X5'tede vardı ondada oynamıştım ayarlarla ama o ucuz bir telefondu fazla takmadım yalnız bu cihaza 2000 TL para verdim RUU dosyasını yüklesem sorun hallolurmu sonuçta yazılımsal bir müdahale oldu RUU'da herşeyi sıfırlıyor eğer olmazsa benim cihazdada ufakta olsa kasa açıklığı var onu bahane ederek değişiklik talep edebilirim yalnız cihazı daha önceden betona düşürdüm ve alttaki hoparlör ızgarası düşmüştü onu kendim yapıştırdım ve kasada vuruk arkadada çizikler oldu ben değişim istiyorum desem bu darbeden dolayı değişim talebim kabul olurmu? Vede hoparlördeki cızırtıyı halletmenin bir yolu varmı daha önceden aldığım cwm backup'u restore ettim fakat fayda etmedi başka bir yöntem önerecek olan varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 948949950951952
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.