Şimdi Ara

VW TRANSPORTER DSG KULLANICILARI BAKABİLİR MİSİNİZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
12.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • VW Transporter 180 bg-140bg-174 bg DSG şanzumanı tavsiye eder misiniz?
    +ları veya -leri nelerdir kronik sorunları var mıdır yardımcı olur musunuz?



  • Yagli tip olduklari icin kuru tip(yani 250nm torkun altindaki motorlarda kullanilan sanzimanlar) sanzimanlara gore daha sorunsuz oluyorlar.

    Ama kronik arizalari hakkinda bir bilgim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Yagli tip olduklari icin kuru tip(yani 250nm torkun altindaki motorlarda kullanilan sanzimanlar) sanzimanlara gore daha sorunsuz oluyorlar.

    Ama kronik arizalari hakkinda bir bilgim yok.

    Teşekkürler peki motor için biçilen belli bir ömür var mıdır ortalama olarak mesela multijetler için 500.000-600.000 km gibi ömür biçiyorlar bu motorlar hakkında bir bilginiz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopukabuzer

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Yagli tip olduklari icin kuru tip(yani 250nm torkun altindaki motorlarda kullanilan sanzimanlar) sanzimanlara gore daha sorunsuz oluyorlar.

    Ama kronik arizalari hakkinda bir bilgim yok.

    Teşekkürler peki motor için biçilen belli bir ömür var mıdır ortalama olarak mesela multijetler için 500.000-600.000 km gibi ömür biçiyorlar bu motorlar hakkında bir bilginiz var mı?

    Hocam maalesef bilmiyorum ama 1.9 tdi motorlar kadar olacaklarini sanmiyorum.O motorlar efsane motorlardi.

    Eger dayaniklilik istiyorsaniz ford transit custom bakin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopukabuzer

    VW Transporter 180 bg-140bg-174 bg DSG şanzumanı tavsiye eder misiniz?
    +ları veya -leri nelerdir kronik sorunları var mıdır yardımcı olur musunuz?


    transporter 140 lık ve 180 pslerde 600 nm torka dayanıklı 7 ileri yağlı kavrama dsg kullanılıyor

    t5 kasa 174 lerde ise otm şanzımamın sadece adı dsg klasik tork konvertorlu 6 ileri şanzımamn kullanılıyor çift kavrama değil

    + olarak 7 ileri dsg daha hızlı vites geçişleri ve yakıt tüketimi sağlar
    diğer şanzıman ise biraz yüksek tüketir buna göre
    vwnin tork konvertorlu ve 7 ileri yğlı kavramalı şanzıamaninda herhangi bir koronik problem yok duyumlarıma göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopukabuzer

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Yagli tip olduklari icin kuru tip(yani 250nm torkun altindaki motorlarda kullanilan sanzimanlar) sanzimanlara gore daha sorunsuz oluyorlar.

    Ama kronik arizalari hakkinda bir bilgim yok.

    Teşekkürler peki motor için biçilen belli bir ömür var mıdır ortalama olarak mesela multijetler için 500.000-600.000 km gibi ömür biçiyorlar bu motorlar hakkında bir bilginiz var mı?

    Motorlar için biçilen taş gibi motor 500.000 km veya 1.000.000 km ömürleri var bunların demiyorlar mı Neye göre kime göre bu ortalamaları veriyorlar. Tamamen kullanımla alakalıdır motor ömrü. Dizel olsun benzinli olsun insan gibi kullanıldığı sürece normal bir kullanıcının motoru bitirmesi gibi bir durum meydana gelmez. Keza babama ait t4 kasa transporter 160.000 km boyunca bakımları dışında herhangi bir motor arızası vermedi. Çünkü kullanılması gerektiği gibi amacına hizmet edecek şekilde kullanıldı.


    İkinci el araç alımı eş dosttan alınmadıkça(ki bununda çözüm olmadığı durumlar çoktur) şans işi. Geçmişinden haberdar olmadığınız bir malın durumunu gerekli testler incelemeler yapılmadığı sürece her ne kilometrede olursa olsun bilemezsiniz.

    Vw minibüs,panelvan grubu araçlarda kullanılan dsg vites kutusu t5 diye adlandırılan makyajlı kasada hayata geçen, çift kavramalı, içerisinde yağ bulunan, torka dayanımı yağsız olanlara nazaran çok daha fazla olan bir sistem. Vites geçişleri ve yakıt tüketimi sunduğu en büyük avantaj.

    Size tavsiyem mümkün olduğunca garantili araç almaya bakın. İşinizi şansa bırakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykpzn -- 13 Şubat 2013; 20:42:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykpzn

    Size tavsiyem mümkün olduğunca garantili araç almaya bakın. İşinizi şansa bırakmayın.

    cevap verilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 13 Şubat 2013; 21:26:44 >
  • Kısa ve öz , şansla araba alınmaz . İyice inceletin , araştırın .
  • Bence en mantıklı seçenek 2.0 Tdi 140 Manuel
    Dsg arıza verince masrafı çok olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cevaplar için teşekkürler dsg yerine düz bakmak daha mantıklı gibi gelmeye başladı
  • DSG T5 GP kasada kullanılmaya başlandı yani 2.5 TDI 174 ve 130 HP motor seçenekleri T5 te var otomatik ama DSG değil.

    Şuan satılmakta olan 140 ve 180 PS motor seçeneklerinde sunulan DSG ler kusursuzdur içiniz rahat alabilirsiniz 7 ileri ıslak tip 600 nm tork dayanımlıdır.

    BiTDI motoru ise 2 yıla yakındır kullanıyorum bir sorun çıkarmadı ve daha hiç bir yerde bu konu ile ilgili arıza,şikayet konusu okumadım.Performans görecelidir bir şey diyemem ama rampalarda farkını ortaya koyuyor.Yakıt tüketimi de şehiriçi 8-9 litre civarında.Performanslı kullanımda 11 litre aşırı sakin kullanımda 7 litre yaktırmak sizin elinizde.Sormak istedikleriniz olursa yanıtlarım

    Bu ayrıntı sizin için ne kadar önemli bilmiyorum ama motorda Audi logosu görmüştüm.Uzun bir süre önce de 180 PS BiTDI motorların Audideki 2.0 TDI 177 PS olan motorun farklı yazılımla piyasaya sürülmüş hali olduğunu okumuştum doğru olup olmadığını bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    DSG T5 GP kasada kullanılmaya başlandı yani 2.5 TDI 174 ve 130 HP motor seçenekleri T5 te var otomatik ama DSG değil.

    Şuan satılmakta olan 140 ve 180 PS motor seçeneklerinde sunulan DSG ler kusursuzdur içiniz rahat alabilirsiniz 7 ileri ıslak tip 600 nm tork dayanımlıdır.

    BiTDI motoru ise 2 yıla yakındır kullanıyorum bir sorun çıkarmadı ve daha hiç bir yerde bu konu ile ilgili arıza,şikayet konusu okumadım.Performans görecelidir bir şey diyemem ama rampalarda farkını ortaya koyuyor.Yakıt tüketimi de şehiriçi 8-9 litre civarında.Performanslı kullanımda 11 litre aşırı sakin kullanımda 7 litre yaktırmak sizin elinizde.Sormak istedikleriniz olursa yanıtlarım

    Bu ayrıntı sizin için ne kadar önemli bilmiyorum ama motorda Audi logosu görmüştüm.Uzun bir süre önce de 180 PS BiTDI motorların Audideki 2.0 TDI 177 PS olan motorun farklı yazılımla piyasaya sürülmüş hali olduğunu okumuştum doğru olup olmadığını bilmiyorum.


    önce yorumunuz için teşekkür ederim performans olarak herkes farklı şeyler söylüyor bizimde korkumuz yokuşta bayılmasın o yüzden 180 bg 174 bg lere bakıyoruz aracı aile aracı olarak kullanacağız bazende 10 kişi ve yanlarında bavullar filan olucak şekilde ağır yüklü şekildede kullanılacak böyle durumlarda yokuşta bayılma gibi baya belirgin şekilde performans düşüklüğü gibi durumlar oluşur mu?
    Çünkü bu konuda artık combodan bıktık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kopukabuzer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    DSG T5 GP kasada kullanılmaya başlandı yani 2.5 TDI 174 ve 130 HP motor seçenekleri T5 te var otomatik ama DSG değil.

    Şuan satılmakta olan 140 ve 180 PS motor seçeneklerinde sunulan DSG ler kusursuzdur içiniz rahat alabilirsiniz 7 ileri ıslak tip 600 nm tork dayanımlıdır.

    BiTDI motoru ise 2 yıla yakındır kullanıyorum bir sorun çıkarmadı ve daha hiç bir yerde bu konu ile ilgili arıza,şikayet konusu okumadım.Performans görecelidir bir şey diyemem ama rampalarda farkını ortaya koyuyor.Yakıt tüketimi de şehiriçi 8-9 litre civarında.Performanslı kullanımda 11 litre aşırı sakin kullanımda 7 litre yaktırmak sizin elinizde.Sormak istedikleriniz olursa yanıtlarım

    Bu ayrıntı sizin için ne kadar önemli bilmiyorum ama motorda Audi logosu görmüştüm.Uzun bir süre önce de 180 PS BiTDI motorların Audideki 2.0 TDI 177 PS olan motorun farklı yazılımla piyasaya sürülmüş hali olduğunu okumuştum doğru olup olmadığını bilmiyorum.


    önce yorumunuz için teşekkür ederim performans olarak herkes farklı şeyler söylüyor bizimde korkumuz yokuşta bayılmasın o yüzden 180 bg 174 bg lere bakıyoruz aracı aile aracı olarak kullanacağız bazende 10 kişi ve yanlarında bavullar filan olucak şekilde ağır yüklü şekildede kullanılacak böyle durumlarda yokuşta bayılma gibi baya belirgin şekilde performans düşüklüğü gibi durumlar oluşur mu?
    Çünkü bu konuda artık combodan bıktık.

    Performanstan yana hiçbir sıkıntınız olmaz tabiri caizse sığır gibi gidiyor maşallah diyeyim

    TCS kapalı iken tam gaz kalkış yaparsanız ilk 3 viteste patinaja düşüyor 400 nm torktan bahsediyoruz yani içiniz rahat olsun en son takılacağınız konu performansı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    quote:

    Orijinalden alıntı: kopukabuzer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    DSG T5 GP kasada kullanılmaya başlandı yani 2.5 TDI 174 ve 130 HP motor seçenekleri T5 te var otomatik ama DSG değil.

    Şuan satılmakta olan 140 ve 180 PS motor seçeneklerinde sunulan DSG ler kusursuzdur içiniz rahat alabilirsiniz 7 ileri ıslak tip 600 nm tork dayanımlıdır.

    BiTDI motoru ise 2 yıla yakındır kullanıyorum bir sorun çıkarmadı ve daha hiç bir yerde bu konu ile ilgili arıza,şikayet konusu okumadım.Performans görecelidir bir şey diyemem ama rampalarda farkını ortaya koyuyor.Yakıt tüketimi de şehiriçi 8-9 litre civarında.Performanslı kullanımda 11 litre aşırı sakin kullanımda 7 litre yaktırmak sizin elinizde.Sormak istedikleriniz olursa yanıtlarım

    Bu ayrıntı sizin için ne kadar önemli bilmiyorum ama motorda Audi logosu görmüştüm.Uzun bir süre önce de 180 PS BiTDI motorların Audideki 2.0 TDI 177 PS olan motorun farklı yazılımla piyasaya sürülmüş hali olduğunu okumuştum doğru olup olmadığını bilmiyorum.


    önce yorumunuz için teşekkür ederim performans olarak herkes farklı şeyler söylüyor bizimde korkumuz yokuşta bayılmasın o yüzden 180 bg 174 bg lere bakıyoruz aracı aile aracı olarak kullanacağız bazende 10 kişi ve yanlarında bavullar filan olucak şekilde ağır yüklü şekildede kullanılacak böyle durumlarda yokuşta bayılma gibi baya belirgin şekilde performans düşüklüğü gibi durumlar oluşur mu?
    Çünkü bu konuda artık combodan bıktık.

    Performanstan yana hiçbir sıkıntınız olmaz tabiri caizse sığır gibi gidiyor maşallah diyeyim

    TCS kapalı iken tam gaz kalkış yaparsanız ilk 3 viteste patinaja düşüyor 400 nm torktan bahsediyoruz yani içiniz rahat olsun en son takılacağınız konu performansı


    Bizimde takıldığımız konulardan bir tanesi buydu diğeri ise şanzuman sıkıntı olur muydu çok teşekkür ederim cevaplar için.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.