Şimdi Ara

Atiker sonrası bitmek bilmeyen stop sorunu [ÇÖZÜLDÜ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
2
Favori
9.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    Öncelikle aracımın markası Polo 1.6 AEE Motor 6N kasa HB

    Şöyle anlatayım aracım daha önce benzinli iken hiç bir sorunu yoktu taki lpg taktırana kadar. lpg taktırdıktan sonra neredeyse aracı her kullandığımda stop ediyor. 100 km/h hızla gidiyorum ışıklarda duruyorum aniden stop ediyor ve bir daha çalışmıyor. Özellikle şehir içinde dönüşlerde çok fazla stop ediyor. Araç aniden ateşlemeyi kesiyor, marşa bastığımda ateşleme yapmıyor. Buji kablosunu çıkarınca kıvılcım atması lazım yapmıyor biraz 15 dk bekledikten sonra araç çalışıyor. Stop etme sorunum benzinde de oluyor lpg de de.


    -Lpg kiti taktırmadan önce sorun yokken taktırdıktan sonra sorun olmaya başladı. Sorun lpgden sonra olduğu için ben %70 lpg sisteminden şüpheleniyorum.


    Şu parça arızalıdır denilemiyor malesef parçaların hepsini değiştirmeye kalksam 2bin TL yi bulacak. En son yolda kaldığımda araç çalışırken buji kablosunun birini çıkardım rasgele kıvılcım atıyordu elektrik kaçağı var kablolarda gece bakınca belli oluyor bu sorundan dolayı son olarak buji kabloları değişti.


    KONTROL EDİLİP SORUN OLMAYAN PARÇALAR
    1.İmmobilizer

    2.Boğaz kelebeği

    3.Bujiler

    4.Endüksiyon bobini
    Bu parçanın kontrolünü yanlış yapıldı bu yüzden yenisi takılınca sorun düzeldi

    5.Distribütör

    6.Seloneid valfi

    7.Motor beyni

    8.Çekvalf ünitesi

    9.Emme manifoldu bağlantıları




    Sorularım:
    -Motor beyni kaçak akım dolayısıyla aracı stop ettiriyor olabilir mi ?
    -Benim bilmediğim stop sorunu yapabilecek kontrol edeceğim başka bir parça var mı ?
    -Beyinde hata kaydı vermeyen gizli bir arıza olabilir mi ?
    -Lpg kitinde ki hangi parça bu sorunu oluşturabilir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infernaltr -- 9 Mayıs 2014; 17:05:46 >







  • Aynı sorun bende aft motor kodlu polo classic te vardı. potansiyometre arızasından kaynaklı sorun olduğunu dediler. 750 lira masraf çıkardılar. Yokluktan 2-3 hafta yaptıramadım. Kullanmaya devam ettim sorunumu katkısız otogaz çözdü. Milangaz aldım sürekli. Tekrarlanmadı...
  • Selamlar. Bu tip wv motoru lpg de stop eden motorlar. Şimdi bazı lpg ci ustalar çıkar, biz yaptık sorun olmadı kullanılıyor der:) bende gülerim. Ben atiker taktım, hem polonya yazılım hem italyan yazılım... BRC taktım, Landi Renzo taktım, hep stop etti. Ama ansızın stop ediyor. Hatta bi ustamız ben stop etme sorununu buldum demişti bize, ENJEKTÖRLERİ MANİFOLTUN ARKASINA TAKARAK, ve MANİFOLTU ORADAN DELEREK STOP SORUNUNU ORTADAN KALDIRDIĞINI İDDA ETTİ. Bende pek üstünde durmadım açıkcası. Samimi olduğumuz bir arkadaşın aracına LOVATO taktık, 7 ay oldu hala stop etmiyor aracı, bende anlamadım. Yazılım farkı olabilir belki ama, genelde pek tavsiye etmiyorum bu araçlara lpg. Aracın arızası lpg dendir'de demiyorum belki araçta sorun vardır... BENCE LPG SİGORTASINI SÖKÜN, BİRKAÇ GÜN BENZİN İLE KULLANIN...
    montaj yapılırkende bir yerlere zarar verilmiş olabilir ustalar. Varsayım konuşuyoruz tabi...
    Saygılarımızla...
  • Merhaba, ateşlemeyi sadece 2 parametre ille keser benzin ecu'su.
    1-Krank sensörü (Nadir olsada bazı araçlarda egzantirik sensörüde keser)
    2- immobliser

    Bunun haricinde LPG ile alakalı olabilcek diğer bir ihtimalde bobin sinyalinin lpg ecu'su tarafından şasilenmesi ve bobine ulaşmamasıdır. Alternatif olarak filtre alınıp denenebilir. (http://www.nilelektronik.com.tr/urund.asp?id=23)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: findnewdreams

    Aynı sorun bende aft motor kodlu polo classic te vardı. potansiyometre arızasından kaynaklı sorun olduğunu dediler. 750 lira masraf çıkardılar. Yokluktan 2-3 hafta yaptıramadım. Kullanmaya devam ettim sorunumu katkısız otogaz çözdü. Milangaz aldım sürekli. Tekrarlanmadı...


    Hocam potansiyometre derken sanırım boğaz kelebeğinden bahsediyorunuz ben kelebeğin full temizliğini ve adaptasyonunu yaptırdım zaten lpg den önce hiçbir şikayetim yoktu, lpgden sonrada aracın çalışmasında ve devirinde , çekişinde problem olmadı. Boğaz kelebeğini eledim Ama ben lpg yi kalitesiz yerden alıyorum dandik gaz böyle sorun oluşturabilir mi ki . Bundan sonra kaliteli yerden gaz alıcam bakalım zamanla görecez

    quote:

    Orijinalden alıntı: RFB

    Selamlar. Bu tip wv motoru lpg de stop eden motorlar. Şimdi bazı lpg ci ustalar çıkar, biz yaptık sorun olmadı kullanılıyor der:) bende gülerim. Ben atiker taktım, hem polonya yazılım hem italyan yazılım... BRC taktım, Landi Renzo taktım, hep stop etti. Ama ansızın stop ediyor. Hatta bi ustamız ben stop etme sorununu buldum demişti bize, ENJEKTÖRLERİ MANİFOLTUN ARKASINA TAKARAK, ve MANİFOLTU ORADAN DELEREK STOP SORUNUNU ORTADAN KALDIRDIĞINI İDDA ETTİ. Bende pek üstünde durmadım açıkcası. Samimi olduğumuz bir arkadaşın aracına LOVATO taktık, 7 ay oldu hala stop etmiyor aracı, bende anlamadım. Yazılım farkı olabilir belki ama, genelde pek tavsiye etmiyorum bu araçlara lpg. Aracın arızası lpg dendir'de demiyorum belki araçta sorun vardır... BENCE LPG SİGORTASINI SÖKÜN, BİRKAÇ GÜN BENZİN İLE KULLANIN...
    montaj yapılırkende bir yerlere zarar verilmiş olabilir ustalar. Varsayım konuşuyoruz tabi...
    Saygılarımızla...


    Sorunum lpg kiti takmadan önce yoktu , taktıktan sonra benzin ya da lpg fark etmiyor ikisinde de stop ediyor özellikle dönüşlerde. Düşünüyorum şimdi bir araç dönüş yaparken neden stop eder? Lpg de regülatör den yapabilir mi acaba ?

    Sadece benzinde kullanarak stop problemi olacak mı diye hiç denememiştim denemekte yarar var ama stop ettikten sonra lpg veya benzin araç 20 dk sonra çalışıyor. Bir süre sonra çalışması ayrı bir gariplik ?

    Ustalar lpg montajını genelde standart yapıyorlar aynı marka-model araca farklı farklı montaj şekilleri uygulayacaklarını sanmıyorum ama yapanda da vardır muhakkak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infernaltr -- 2 Ocak 2013; 16:06:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Merhaba, ateşlemeyi sadece 2 parametre ille keser benzin ecu'su.
    1-Krank sensörü (Nadir olsada bazı araçlarda egzantirik sensörüde keser)
    2- immobliser

    Bunun haricinde LPG ile alakalı olabilcek diğer bir ihtimalde bobin sinyalinin lpg ecu'su tarafından şasilenmesi ve bobine ulaşmamasıdır. Alternatif olarak filtre alınıp denenebilir. (http://www.nilelektronik.com.tr/urund.asp?id=23)



    İmmobilizer sistemini kontrol ettirmiştim kusursuz çalışıyor, zaten immobilizer ilk çalıştırmada çalışıyor bundan sonra immobilizer in işlevi bitiyor stop ettirecek şekilde yolda giderken çalışmıyor diye biliyorum yanlış biliyorda olabilirim

    Krank yada egzantrik sensörü bu araçta var mı ?

    Gönderdiğiniz ürün kullanılabilir ancak ilk olarak lpg montaj yaptırdığım bayiye sormam gerekli montajı yapacak olan sonuçta bayi .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Merhaba, ateşlemeyi sadece 2 parametre ille keser benzin ecu'su.
    1-Krank sensörü (Nadir olsada bazı araçlarda egzantirik sensörüde keser)
    2- immobliser

    Bunun haricinde LPG ile alakalı olabilcek diğer bir ihtimalde bobin sinyalinin lpg ecu'su tarafından şasilenmesi ve bobine ulaşmamasıdır. Alternatif olarak filtre alınıp denenebilir. (http://www.nilelektronik.com.tr/urund.asp?id=23)



    İmmobilizer sistemini kontrol ettirmiştim kusursuz çalışıyor, zaten immobilizer ilk çalıştırmada çalışıyor bundan sonra immobilizer in işlevi bitiyor stop ettirecek şekilde yolda giderken çalışmıyor diye biliyorum yanlış biliyorda olabilirim

    Krank yada egzantrik sensörü bu araçta var mı ?

    Gönderdiğiniz ürün kullanılabilir ancak ilk olarak lpg montaj yaptırdığım bayiye sormam gerekli montajı yapacak olan sonuçta bayi .


    kontak termiğine hiç işlem yaptırdınız mı? sebebsiz yere marş basmazsa genelde kontak termiğinde arıza çıkıyor ve 25 tl gibi bir ücreti vardı sanırım .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: findnewdreams

    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Merhaba, ateşlemeyi sadece 2 parametre ille keser benzin ecu'su.
    1-Krank sensörü (Nadir olsada bazı araçlarda egzantirik sensörüde keser)
    2- immobliser

    Bunun haricinde LPG ile alakalı olabilcek diğer bir ihtimalde bobin sinyalinin lpg ecu'su tarafından şasilenmesi ve bobine ulaşmamasıdır. Alternatif olarak filtre alınıp denenebilir. (http://www.nilelektronik.com.tr/urund.asp?id=23)



    İmmobilizer sistemini kontrol ettirmiştim kusursuz çalışıyor, zaten immobilizer ilk çalıştırmada çalışıyor bundan sonra immobilizer in işlevi bitiyor stop ettirecek şekilde yolda giderken çalışmıyor diye biliyorum yanlış biliyorda olabilirim

    Krank yada egzantrik sensörü bu araçta var mı ?

    Gönderdiğiniz ürün kullanılabilir ancak ilk olarak lpg montaj yaptırdığım bayiye sormam gerekli montajı yapacak olan sonuçta bayi .


    kontak termiğine hiç işlem yaptırdınız mı? sebebsiz yere marş basmazsa genelde kontak termiğinde arıza çıkıyor ve 25 tl gibi bir ücreti vardı sanırım .

    Krank sensörü ile kontak termiğini - soketini daha kontrol ettirmedim..

    Araç çalıştırırken tek marşta çalışıyor problem yok ama yolda giderken aniden stop ediyor ve tekrar marşa bastığımda marş motoru dönüyor ateşleme yapmıyor, ne olduğunu çözemediğim ....... parçası bobine elektrik göndermeyi durduruyor nedense dediğiniz gibi kontak arızası ateşleme yapmama sebebi olabilir mi ?

    Cumartesi uzun yola çıkacağım bakalım yolda kalmaya devam edecek mi... Yukarıda bahsettiğim kontrol edilen parçalardan sonra aracı pek fazla deneme fırsatım olmamıştı. Araç yolda kalsa bile bir müddet sonra çalıştığı için korkmuyorum ama çalışmamazlık yaparsa o zaman yandım..

    Yolda kalırsam tekrar kontak soketini değiştireceğim sorunum hala devam ederse araçtan kaynaklı tek kontrol edilmeyen krank sensörü kalıyor. Bu da olmazsa tek suçlu Atiker Lpg kiti ya da montaj yapan firma..!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infernaltr -- 3 Ocak 2013; 0:38:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    quote:

    Orijinalden alıntı: findnewdreams

    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Merhaba, ateşlemeyi sadece 2 parametre ille keser benzin ecu'su.
    1-Krank sensörü (Nadir olsada bazı araçlarda egzantirik sensörüde keser)
    2- immobliser

    Bunun haricinde LPG ile alakalı olabilcek diğer bir ihtimalde bobin sinyalinin lpg ecu'su tarafından şasilenmesi ve bobine ulaşmamasıdır. Alternatif olarak filtre alınıp denenebilir. (http://www.nilelektronik.com.tr/urund.asp?id=23)



    İmmobilizer sistemini kontrol ettirmiştim kusursuz çalışıyor, zaten immobilizer ilk çalıştırmada çalışıyor bundan sonra immobilizer in işlevi bitiyor stop ettirecek şekilde yolda giderken çalışmıyor diye biliyorum yanlış biliyorda olabilirim

    Krank yada egzantrik sensörü bu araçta var mı ?

    Gönderdiğiniz ürün kullanılabilir ancak ilk olarak lpg montaj yaptırdığım bayiye sormam gerekli montajı yapacak olan sonuçta bayi .


    kontak termiğine hiç işlem yaptırdınız mı? sebebsiz yere marş basmazsa genelde kontak termiğinde arıza çıkıyor ve 25 tl gibi bir ücreti vardı sanırım .

    Krank sensörü ile kontak termiğini - soketini daha kontrol ettirmedim..

    Araç çalıştırırken tek marşta çalışıyor problem yok ama yolda giderken aniden stop ediyor ve tekrar marşa bastığımda marş motoru dönüyor ateşleme yapmıyor, ne olduğunu çözemediğim ....... parçası bobine elektrik göndermeyi durduruyor nedense dediğiniz gibi kontak arızası ateşleme yapmama sebebi olabilir mi ?

    Cumartesi uzun yola çıkacağım bakalım yolda kalmaya devam edecek mi... Yukarıda bahsettiğim kontrol edilen parçalardan sonra aracı pek fazla deneme fırsatım olmamıştı. Araç yolda kalsa bile bir müddet sonra çalıştığı için korkmuyorum ama çalışmamazlık yaparsa o zaman yandım..

    Yolda kalırsam tekrar kontak soketini değiştireceğim sorunum hala devam ederse araçtan kaynaklı tek kontrol edilmeyen krank sensörü kalıyor. Bu da olmazsa tek suçlu Atiker Lpg kiti ya da montaj yapan firma..!


    Bence termikten aynı problemi yaşadığım için... Önce devir düşüyor sonra stop ediyor elektrik geliyor marş basmıyor akü bitmiş gibi... kontak termiği değişmeden önce bende distrübitör kapağı buji kabloları bujiler değişmiştim sonra genç bir çırak geldi gerek yok termiğe bakalım dedi buldu arızayı. masraf edilmişti bir kere

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşımızın aracı marş basıyor ama ateşleme yapmıyor. ECU bobini tetiklemiyorsa sensör olarak sıkıntı krank sensöründe olma ihtimali yüksek. Yine devir bilgisi için bobin sinyaline LPG montajında müdahale edildiğinden bu hat üzerinde yada lpg ecu'su üzerinde de sıkıntı olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Merhaba, ateşlemeyi sadece 2 parametre ille keser benzin ecu'su.
    1-Krank sensörü (Nadir olsada bazı araçlarda egzantirik sensörüde keser)
    2- immobliser

    Bunun haricinde LPG ile alakalı olabilcek diğer bir ihtimalde bobin sinyalinin lpg ecu'su tarafından şasilenmesi ve bobine ulaşmamasıdır. Alternatif olarak filtre alınıp denenebilir. (http://www.nilelektronik.com.tr/urund.asp?id=23)



    Bu rpm transmitter işe yararmı yada şöyle söyleyeyim benim aracımda performans düşüşü var bunu biliyorum rahatça hissediliyor mesela lpg deyken gaza bastığımda tepki süresi bile uzun.....

    Yukarıdaki aleti takmadan önce bu ateşleme sürelerini okuyabilen bi alet varmıdır nedir nasıl öğrenebiliriz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: findnewdreams


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    quote:

    Orijinalden alıntı: findnewdreams

    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Merhaba, ateşlemeyi sadece 2 parametre ille keser benzin ecu'su.
    1-Krank sensörü (Nadir olsada bazı araçlarda egzantirik sensörüde keser)
    2- immobliser

    Bunun haricinde LPG ile alakalı olabilcek diğer bir ihtimalde bobin sinyalinin lpg ecu'su tarafından şasilenmesi ve bobine ulaşmamasıdır. Alternatif olarak filtre alınıp denenebilir. (http://www.nilelektronik.com.tr/urund.asp?id=23)



    İmmobilizer sistemini kontrol ettirmiştim kusursuz çalışıyor, zaten immobilizer ilk çalıştırmada çalışıyor bundan sonra immobilizer in işlevi bitiyor stop ettirecek şekilde yolda giderken çalışmıyor diye biliyorum yanlış biliyorda olabilirim

    Krank yada egzantrik sensörü bu araçta var mı ?

    Gönderdiğiniz ürün kullanılabilir ancak ilk olarak lpg montaj yaptırdığım bayiye sormam gerekli montajı yapacak olan sonuçta bayi .


    kontak termiğine hiç işlem yaptırdınız mı? sebebsiz yere marş basmazsa genelde kontak termiğinde arıza çıkıyor ve 25 tl gibi bir ücreti vardı sanırım .

    Krank sensörü ile kontak termiğini - soketini daha kontrol ettirmedim..

    Araç çalıştırırken tek marşta çalışıyor problem yok ama yolda giderken aniden stop ediyor ve tekrar marşa bastığımda marş motoru dönüyor ateşleme yapmıyor, ne olduğunu çözemediğim ....... parçası bobine elektrik göndermeyi durduruyor nedense dediğiniz gibi kontak arızası ateşleme yapmama sebebi olabilir mi ?

    Cumartesi uzun yola çıkacağım bakalım yolda kalmaya devam edecek mi... Yukarıda bahsettiğim kontrol edilen parçalardan sonra aracı pek fazla deneme fırsatım olmamıştı. Araç yolda kalsa bile bir müddet sonra çalıştığı için korkmuyorum ama çalışmamazlık yaparsa o zaman yandım..

    Yolda kalırsam tekrar kontak soketini değiştireceğim sorunum hala devam ederse araçtan kaynaklı tek kontrol edilmeyen krank sensörü kalıyor. Bu da olmazsa tek suçlu Atiker Lpg kiti ya da montaj yapan firma..!


    Bence termikten aynı problemi yaşadığım için... Önce devir düşüyor sonra stop ediyor elektrik geliyor marş basmıyor akü bitmiş gibi... kontak termiği değişmeden önce bende distrübitör kapağı buji kabloları bujiler değişmiştim sonra genç bir çırak geldi gerek yok termiğe bakalım dedi buldu arızayı. masraf edilmişti bir kere

    Hocam peki sizin lpg kitinizde ki enjektörler kırmızımıydı ? yoksa siyah mıydı ?

    Benim aracımdaki enjektörler resimdekiyle aynı birde kırmızıyla yuvarlak içine aldığım hortum bende takılı değil , bu hortum ne işe yarar ?

     Atiker sonrası bitmek bilmeyen stop sorunu [ÇÖZÜLDÜ]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Arkadaşımızın aracı marş basıyor ama ateşleme yapmıyor. ECU bobini tetiklemiyorsa sensör olarak sıkıntı krank sensöründe olma ihtimali yüksek. Yine devir bilgisi için bobin sinyaline LPG montajında müdahale edildiğinden bu hat üzerinde yada lpg ecu'su üzerinde de sıkıntı olabilir.


    Yardımlarınız için sağolun bundan sonra sırasıyla kontak termiği , krank sensörünü kontrol ettiricem..

    Lpg sisteminde arıza olup olmadığını aracı sadece benzinde kullanarak öğrenebilirmiyiz belki stop etmez ? ya da ecu nun ufak olan soketini sökünce aracın lpg elektriği kesiliyor diye biliyorum ama araç benzinde çalışıyor, sigorta da çıkarılabilir. Bu şekilde aracı test etsem sağlıklı olur mu ?

    Benim gibi sorun yaşayan bazı polo kullanan arkadaşlar Atiker de bu sorunun kırmızı enjektörden olduğunu ve siyah olan horizon tip enjektörle değiştirdiklerinde sorunun bittiğini söylüyorlar ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infernaltr -- 3 Ocak 2013; 11:13:33 >




  • Rica ederim, bilakis horizonlar sıkıntı çıkartıyor. Resimde işaretlediğiniz hortum map sensörüne gidiyor, kütükteki gazın basıncını bu sensör ölçer, ecu'da buna göre enjeksiyon süresi ayarlar, basınç arttıkça süre kısalır, düştükçe uzar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz6577

    quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Merhaba, ateşlemeyi sadece 2 parametre ille keser benzin ecu'su.
    1-Krank sensörü (Nadir olsada bazı araçlarda egzantirik sensörüde keser)
    2- immobliser

    Bunun haricinde LPG ile alakalı olabilcek diğer bir ihtimalde bobin sinyalinin lpg ecu'su tarafından şasilenmesi ve bobine ulaşmamasıdır. Alternatif olarak filtre alınıp denenebilir. (http://www.nilelektronik.com.tr/urund.asp?id=23)



    Bu rpm transmitter işe yararmı yada şöyle söyleyeyim benim aracımda performans düşüşü var bunu biliyorum rahatça hissediliyor mesela lpg deyken gaza bastığımda tepki süresi bile uzun.....

    Yukarıdaki aleti takmadan önce bu ateşleme sürelerini okuyabilen bi alet varmıdır nedir nasıl öğrenebiliriz?

    Ateşleme süresi değilde ateşleme avansını okuyabilirsiniz, bunun için ELM cihaz alabilirsiniz.http://www.mscsi.net/iletisim.html adresinden arkadaşımızla görüşün, stokta olması lazım. Performans olayı sadece ateşleme ile alakalı değil, eğer ayarlarınız fakir yada çok zenginde ise tepki süresi uzar, perforans düşer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz6577

    quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Merhaba, ateşlemeyi sadece 2 parametre ille keser benzin ecu'su.
    1-Krank sensörü (Nadir olsada bazı araçlarda egzantirik sensörüde keser)
    2- immobliser

    Bunun haricinde LPG ile alakalı olabilcek diğer bir ihtimalde bobin sinyalinin lpg ecu'su tarafından şasilenmesi ve bobine ulaşmamasıdır. Alternatif olarak filtre alınıp denenebilir. (http://www.nilelektronik.com.tr/urund.asp?id=23)



    Bu rpm transmitter işe yararmı yada şöyle söyleyeyim benim aracımda performans düşüşü var bunu biliyorum rahatça hissediliyor mesela lpg deyken gaza bastığımda tepki süresi bile uzun.....

    Yukarıdaki aleti takmadan önce bu ateşleme sürelerini okuyabilen bi alet varmıdır nedir nasıl öğrenebiliriz?

    Ateşleme süresi değilde ateşleme avansını okuyabilirsiniz, bunun için ELM cihaz alabilirsiniz.http://www.mscsi.net/iletisim.html adresinden arkadaşımızla görüşün, stokta olması lazım. Performans olayı sadece ateşleme ile alakalı değil, eğer ayarlarınız fakir yada çok zenginde ise tepki süresi uzar, perforans düşer.

    Blutooth ELM mevcut bende peki nasıl okuyucam hangi programla okumam gereken değerler ne olacak?

    Teşekkürler




  • ScanMaster ile okuyabilirsiniz, "Canlı Veri > 1. Sıra Ateşleme Avansı" bölümünden rölanti gaz ve benzin ateşleme avanslarına bakabilrsiniz.
  • Programdaki bu bölüme girdiğim zaman okumam gereken yani doğru değerler nedir onu bilmiyorum nasıl anlayabilirim bir örnek verebilirmisiniz?
  • Örneğin benzinde çalışırken avans olarak 8derece veriyorsa LPG'de +/- %10 içinde kalmalı, araç alman (buji gap aralığı 0,8mm ve küçük) ise +/- %20'ye kadar değişebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    quote:

    Orijinalden alıntı: findnewdreams


    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    quote:

    Orijinalden alıntı: findnewdreams

    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Performans

    Merhaba, ateşlemeyi sadece 2 parametre ille keser benzin ecu'su.
    1-Krank sensörü (Nadir olsada bazı araçlarda egzantirik sensörüde keser)
    2- immobliser

    Bunun haricinde LPG ile alakalı olabilcek diğer bir ihtimalde bobin sinyalinin lpg ecu'su tarafından şasilenmesi ve bobine ulaşmamasıdır. Alternatif olarak filtre alınıp denenebilir. (http://www.nilelektronik.com.tr/urund.asp?id=23)



    İmmobilizer sistemini kontrol ettirmiştim kusursuz çalışıyor, zaten immobilizer ilk çalıştırmada çalışıyor bundan sonra immobilizer in işlevi bitiyor stop ettirecek şekilde yolda giderken çalışmıyor diye biliyorum yanlış biliyorda olabilirim

    Krank yada egzantrik sensörü bu araçta var mı ?

    Gönderdiğiniz ürün kullanılabilir ancak ilk olarak lpg montaj yaptırdığım bayiye sormam gerekli montajı yapacak olan sonuçta bayi .


    kontak termiğine hiç işlem yaptırdınız mı? sebebsiz yere marş basmazsa genelde kontak termiğinde arıza çıkıyor ve 25 tl gibi bir ücreti vardı sanırım .

    Krank sensörü ile kontak termiğini - soketini daha kontrol ettirmedim..

    Araç çalıştırırken tek marşta çalışıyor problem yok ama yolda giderken aniden stop ediyor ve tekrar marşa bastığımda marş motoru dönüyor ateşleme yapmıyor, ne olduğunu çözemediğim ....... parçası bobine elektrik göndermeyi durduruyor nedense dediğiniz gibi kontak arızası ateşleme yapmama sebebi olabilir mi ?

    Cumartesi uzun yola çıkacağım bakalım yolda kalmaya devam edecek mi... Yukarıda bahsettiğim kontrol edilen parçalardan sonra aracı pek fazla deneme fırsatım olmamıştı. Araç yolda kalsa bile bir müddet sonra çalıştığı için korkmuyorum ama çalışmamazlık yaparsa o zaman yandım..

    Yolda kalırsam tekrar kontak soketini değiştireceğim sorunum hala devam ederse araçtan kaynaklı tek kontrol edilmeyen krank sensörü kalıyor. Bu da olmazsa tek suçlu Atiker Lpg kiti ya da montaj yapan firma..!


    Bence termikten aynı problemi yaşadığım için... Önce devir düşüyor sonra stop ediyor elektrik geliyor marş basmıyor akü bitmiş gibi... kontak termiği değişmeden önce bende distrübitör kapağı buji kabloları bujiler değişmiştim sonra genç bir çırak geldi gerek yok termiğe bakalım dedi buldu arızayı. masraf edilmişti bir kere

    Hocam peki sizin lpg kitinizde ki enjektörler kırmızımıydı ? yoksa siyah mıydı ?

    Benim aracımdaki enjektörler resimdekiyle aynı birde kırmızıyla yuvarlak içine aldığım hortum bende takılı değil , bu hortum ne işe yarar ?

     Atiker sonrası bitmek bilmeyen stop sorunu [ÇÖZÜLDÜ]


    enjektörlerim valtek olan kırmızı enjektör map sensörüne bağlı olan o hortum tüm araçlarda var olmalı bende var gördüm. hortum biraz daha uzun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.