Şimdi Ara

Avea bana son kez bir defa daha.....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçen ay yeni nesil 500 tarifesinden Turkcele geçtim. Yeni Nesil 500 tarifesine 1 senelik taahütle abone olmuştum ,fatura 30 gelecekti. Eğer taahhüdü bozarsam her ay için +5 Tl fark alınacaktı benden. Geçen ay fatura kesiminden önce geçişim tamamlandı. Yani teorik olarak sadece taahhüt bozma parası alınması lazım benden. Yani 6 ay*5Tl=30 tl filan. Hadi 7 ay desek 35Tl yapar. Bana gelen fatura tam olarak 67 TL. Zaten benim Aveadan ayrılma sebebim her ay yüksek fatura(44,48,45 gibi) gelmesi idi. Son bir kez daha iteledi ya bana Avea helal olsun.

    Şimdi şikayet et diyecekler olacaktır. Benim geçişim olmadan evvel 3 defa BTK aracılığı ile şikayet ettim değişen hiçbirşey olmadı. Avea müşteri hizmetleri aradı gerisi bla bla bla bla. Her zaman onlar haklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lamettrie -- 30 Aralık 2012; 2:27:02 >



  • ne aveaymış beee
  • Ben müşteri hizmetleri ararsa meşgule atıyorum..10 yıldan fazla kullandım (M.E.B hattı ilk çıktığından bu yana) BİR KERE BİLE SORUN ÇÖZDÜĞÜNÜ GÖRMEDİM
    Sistemimiz şöyle,onu ben yapamıyorum,ilgili birime aktardım geri dönüş yapılacak.... vıdı vıdı..

    Varsa benim şu sorunumu çözdü diyen hodri meydan..Açıklasın ben de bileyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Ben müşteri hizmetleri ararsa meşgule atıyorum..10 yıldan fazla kullandım (M.E.B hattı ilk çıktığından bu yana) BİR KERE BİLE SORUN ÇÖZDÜĞÜNÜ GÖRMEDİM
    Sistemimiz şöyle,onu ben yapamıyorum,ilgili birime aktardım geri dönüş yapılacak.... vıdı vıdı..

    Varsa benim şu sorunumu çözdü diyen hodri meydan..Açıklasın ben de bileyim?

    Doğru söylüyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Ben müşteri hizmetleri ararsa meşgule atıyorum..10 yıldan fazla kullandım (M.E.B hattı ilk çıktığından bu yana) BİR KERE BİLE SORUN ÇÖZDÜĞÜNÜ GÖRMEDİM
    Sistemimiz şöyle,onu ben yapamıyorum,ilgili birime aktardım geri dönüş yapılacak.... vıdı vıdı..

    Varsa benim şu sorunumu çözdü diyen hodri meydan..Açıklasın ben de bileyim?

    Abartmayalim,

    Oncelikle yillardan beri AVEA kullanmiyorum. Fakat musteri hizmetleri Turkcell kadar kaliteli olmamasina ragmen is yapiyor.

    Soyleki beni arayip bana ozel 500 dk+2000 sms+2 gb sinirsiz net teklifi yaptilar. Ayda 21 TL !! ve Tek sartlari faturali hatta gecip 12 ay tahattut vermemdi, kabul ettim. Otomatik odemeyide tanimladim sorunsuz kullaniyorum 4-5 aydir.

    Ikinci olarak ise yanlislikla yurtdisi paketi satin aldim.(hatali kod gondererek) Durumu izah ettim web sitenizde boyle bir kod yok dedim (hakkaten yoktu) KONUSMA yazip 5555 e gondermistim. Sonra beni hakli bulup boyle yurtdisi paketinin ucretini faturama yansitmadilar.

    Arayip sikayetinizi dinlettikten sonra aveanin musteri hizmetleri hic fena degil.

    Fiyatarini zaten tartismiyorum bile. Yukarida yazdigim tarifeyide o rakama verebilecek herhangi bi operator varsa onada gecerim hic sikinti yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 30 Aralık 2012; 17:49:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YEY

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Ben müşteri hizmetleri ararsa meşgule atıyorum..10 yıldan fazla kullandım (M.E.B hattı ilk çıktığından bu yana) BİR KERE BİLE SORUN ÇÖZDÜĞÜNÜ GÖRMEDİM
    Sistemimiz şöyle,onu ben yapamıyorum,ilgili birime aktardım geri dönüş yapılacak.... vıdı vıdı..

    Varsa benim şu sorunumu çözdü diyen hodri meydan..Açıklasın ben de bileyim?

    Abartmayalim,

    Oncelikle yillardan beri AVEA kullanmiyorum. Fakat musteri hizmetleri Turkcell kadar kaliteli olmamasina ragmen is yapiyor.

    Soyleki beni arayip bana ozel 500 dk+2000 sms+2 gb sinirsiz net teklifi yaptilar. Ayda 21 TL !! ve Tek sartlari faturali hatta gecip 12 ay tahattut vermemdi, kabul ettim. Otomatik odemeyide tanimladim sorunsuz kullaniyorum 4-5 aydir.

    Ikinci olarak ise yanlislikla yurtdisi paketi satin aldim.(hatali kod gondererek) Durumu izah ettim web sitenizde boyle bir kod yok dedim (hakkaten yoktu) KONUSMA yazip 5555 e gondermistim. Sonra beni hakli bulup boyle yurtdisi paketinin ucretini faturama yansitmadilar.

    Arayip sikayetinizi dinlettikten sonra aveanin musteri hizmetleri hic fena degil.

    Fiyatarini zaten tartismiyorum bile. Yukarida yazdigim tarifeyide o rakama verebilecek herhangi bi operator varsa onada gecerim hic sikinti yok.

    derdini anlayabilen bir müşteri temsilcisine düşersen söylediklerin doğru. anlaya bilenide buldunmu bin kere şükrediyorsun. sorunun çözülmeside müşteri temsilcisinin yeteneğine bağlı oda oluşturduğu kayıta durumu iyi anlatırsa sorun genellikle çözülüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YEY

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Ben müşteri hizmetleri ararsa meşgule atıyorum..10 yıldan fazla kullandım (M.E.B hattı ilk çıktığından bu yana) BİR KERE BİLE SORUN ÇÖZDÜĞÜNÜ GÖRMEDİM
    Sistemimiz şöyle,onu ben yapamıyorum,ilgili birime aktardım geri dönüş yapılacak.... vıdı vıdı..

    Varsa benim şu sorunumu çözdü diyen hodri meydan..Açıklasın ben de bileyim?

    Abartmayalim,

    Oncelikle yillardan beri AVEA kullanmiyorum. Fakat musteri hizmetleri Turkcell kadar kaliteli olmamasina ragmen is yapiyor.

    Soyleki beni arayip bana ozel 500 dk+2000 sms+2 gb sinirsiz net teklifi yaptilar. Ayda 21 TL !! ve Tek sartlari faturali hatta gecip 12 ay tahattut vermemdi, kabul ettim. Otomatik odemeyide tanimladim sorunsuz kullaniyorum 4-5 aydir.

    Ikinci olarak ise yanlislikla yurtdisi paketi satin aldim.(hatali kod gondererek) Durumu izah ettim web sitenizde boyle bir kod yok dedim (hakkaten yoktu) KONUSMA yazip 5555 e gondermistim. Sonra beni hakli bulup boyle yurtdisi paketinin ucretini faturama yansitmadilar.

    Arayip sikayetinizi dinlettikten sonra aveanin musteri hizmetleri hic fena degil.

    Fiyatarini zaten tartismiyorum bile. Yukarida yazdigim tarifeyide o rakama verebilecek herhangi bi operator varsa onada gecerim hic sikinti yok.

    Turkcellde şöyle bi durum var. Konuştuğumuz kişi o anda konu hakkında biligili ya da yetkili değilse bizi başka birine yönlendiriyor. Yönlendirdiği kişide konuya hakim oluyor ve genelde sorunu çözüyor.

    Avea da ise bu yetkili olan şahıslarla konuşmak pek mümkün olmuyor. Tarife filan önerecekelri zaman devreye giriyor olabilirler. İlk konuşulan kişiler Aveada çok bilgisizler. Tek yapabildikleri sistemi açıp kontrol etmek. Avea'da müşterinin yüzüne telefon kapatma olayları da olmuyor değil. Avea'da bi sıkıntı var ama neresinden bilemiyorum. Müşteri hizmetleri kiralama olabilir bundan dolayı işi sahiplenmiyordur. Ya da Avea bunlara düşük maaş veriyordur ve bundan dolayı sirkülasyon vardır.Bu nedenlede personel kendini yetiştirmeye vakit bulamıyordur. Bir sürü neden olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YEY

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Ben müşteri hizmetleri ararsa meşgule atıyorum..10 yıldan fazla kullandım (M.E.B hattı ilk çıktığından bu yana) BİR KERE BİLE SORUN ÇÖZDÜĞÜNÜ GÖRMEDİM
    Sistemimiz şöyle,onu ben yapamıyorum,ilgili birime aktardım geri dönüş yapılacak.... vıdı vıdı..

    Varsa benim şu sorunumu çözdü diyen hodri meydan..Açıklasın ben de bileyim?

    Abartmayalim,

    Oncelikle yillardan beri AVEA kullanmiyorum. Fakat musteri hizmetleri Turkcell kadar kaliteli olmamasina ragmen is yapiyor.

    Soyleki beni arayip bana ozel 500 dk+2000 sms+2 gb sinirsiz net teklifi yaptilar. Ayda 21 TL !! ve Tek sartlari faturali hatta gecip 12 ay tahattut vermemdi, kabul ettim. Otomatik odemeyide tanimladim sorunsuz kullaniyorum 4-5 aydir.

    Ikinci olarak ise yanlislikla yurtdisi paketi satin aldim.(hatali kod gondererek) Durumu izah ettim web sitenizde boyle bir kod yok dedim (hakkaten yoktu) KONUSMA yazip 5555 e gondermistim. Sonra beni hakli bulup boyle yurtdisi paketinin ucretini faturama yansitmadilar.

    Arayip sikayetinizi dinlettikten sonra aveanin musteri hizmetleri hic fena degil.

    Fiyatarini zaten tartismiyorum bile. Yukarida yazdigim tarifeyide o rakama verebilecek herhangi bi operator varsa onada gecerim hic sikinti yok.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Ben müşteri hizmetleri ararsa meşgule atıyorum..10 yıldan fazla kullandım (M.E.B hattı ilk çıktığından bu yana) BİR KERE BİLE SORUN ÇÖZDÜĞÜNÜ GÖRMEDİM
    Sistemimiz şöyle,onu ben yapamıyorum,ilgili birime aktardım geri dönüş yapılacak.... vıdı vıdı..

    Varsa benim şu sorunumu çözdü diyen hodri meydan..Açıklasın ben de bileyim?

  • Benzer bir durum bana da oldu,
    Her ay tarifeyi alırken ödeyeceğimi söyledikleri ücretten farklı faturalar geldiği için Fatura kesim gününde Bimcell'e geçtim.

    8 ay kullanmıştım, her ay 3,68*2 İndirim yapılmış, 58,88 Civarı fatura gelmesi gerekirken 102,30 TL fatura gelmiş.

    Ne diyeyim, sonunda kurtulduk ya ona bakıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    Benzer bir durum bana da oldu,
    Her ay tarifeyi alırken ödeyeceğimi söyledikleri ücretten farklı faturalar geldiği için Fatura kesim gününde Bimcell'e geçtim.

    8 ay kullanmıştım, her ay 3,68*2 İndirim yapılmış, 58,88 Civarı fatura gelmesi gerekirken 102,30 TL fatura gelmiş.

    Ne diyeyim, sonunda kurtulduk ya ona bakıyorum.

    Biz çerçeve değil resim arıyoruz ondan galiba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lamettrie -- 31 Aralık 2012; 20:11:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirekinci

    Benzer bir durum bana da oldu,
    Her ay tarifeyi alırken ödeyeceğimi söyledikleri ücretten farklı faturalar geldiği için Fatura kesim gününde Bimcell'e geçtim.

    8 ay kullanmıştım, her ay 3,68*2 İndirim yapılmış, 58,88 Civarı fatura gelmesi gerekirken 102,30 TL fatura gelmiş.

    Ne diyeyim, sonunda kurtulduk ya ona bakıyorum.

    Eski tarifenizle yeni fatura dönemine girmiş bir gün dahi kullanmışsanız o aya ait ücretin tamamı alınır, ayrıca Bimcell' e geçtiğiniz için faturalıdan faturasıza geçmiş olarak değerlendirilip faturasıza geçme parası 20 TL daha alınır ama bu 20 TL Bimcell' de hattıınıza hediye TL olarak yüklenir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semihus

    quote:

    Orijinalden alıntı: YEY

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Ben müşteri hizmetleri ararsa meşgule atıyorum..10 yıldan fazla kullandım (M.E.B hattı ilk çıktığından bu yana) BİR KERE BİLE SORUN ÇÖZDÜĞÜNÜ GÖRMEDİM
    Sistemimiz şöyle,onu ben yapamıyorum,ilgili birime aktardım geri dönüş yapılacak.... vıdı vıdı..

    Varsa benim şu sorunumu çözdü diyen hodri meydan..Açıklasın ben de bileyim?

    Abartmayalim,

    Oncelikle yillardan beri AVEA kullanmiyorum. Fakat musteri hizmetleri Turkcell kadar kaliteli olmamasina ragmen is yapiyor.

    Soyleki beni arayip bana ozel 500 dk+2000 sms+2 gb sinirsiz net teklifi yaptilar. Ayda 21 TL !! ve Tek sartlari faturali hatta gecip 12 ay tahattut vermemdi, kabul ettim. Otomatik odemeyide tanimladim sorunsuz kullaniyorum 4-5 aydir.

    Ikinci olarak ise yanlislikla yurtdisi paketi satin aldim.(hatali kod gondererek) Durumu izah ettim web sitenizde boyle bir kod yok dedim (hakkaten yoktu) KONUSMA yazip 5555 e gondermistim. Sonra beni hakli bulup boyle yurtdisi paketinin ucretini faturama yansitmadilar.

    Arayip sikayetinizi dinlettikten sonra aveanin musteri hizmetleri hic fena degil.

    Fiyatarini zaten tartismiyorum bile. Yukarida yazdigim tarifeyide o rakama verebilecek herhangi bi operator varsa onada gecerim hic sikinti yok.

    Turkcellde şöyle bi durum var. Konuştuğumuz kişi o anda konu hakkında biligili ya da yetkili değilse bizi başka birine yönlendiriyor. Yönlendirdiği kişide konuya hakim oluyor ve genelde sorunu çözüyor.

    Avea da ise bu yetkili olan şahıslarla konuşmak pek mümkün olmuyor. Tarife filan önerecekelri zaman devreye giriyor olabilirler. İlk konuşulan kişiler Aveada çok bilgisizler. Tek yapabildikleri sistemi açıp kontrol etmek. Avea'da müşterinin yüzüne telefon kapatma olayları da olmuyor değil. Avea'da bi sıkıntı var ama neresinden bilemiyorum. Müşteri hizmetleri kiralama olabilir bundan dolayı işi sahiplenmiyordur. Ya da Avea bunlara düşük maaş veriyordur ve bundan dolayı sirkülasyon vardır.Bu nedenlede personel kendini yetiştirmeye vakit bulamıyordur. Bir sürü neden olabilir.

    nedenlerinin bir bölümü bunlar diye biliyorum. 20 günlük eğitim ile müşteri temsilcisi oluyorlar işi öğrenmeleri 3-4 ayı alıyor sonrada onları başka birimlere kaydırıyorlar. asgari ücretle günde 11 saat haftada 6 gün çalışıyorlar. vasıflı vasıflarına bakılmadan torpil yoluyla işe alım yapılıyor genelde. taşeron firmalardan hizmet alımı yapılıyor. buda kaliteli hizmeti olabildiğinde alt seviyelere çekiyor. hem vatandaşa eziyet hemde avea çalışana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YEY

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Ben müşteri hizmetleri ararsa meşgule atıyorum..10 yıldan fazla kullandım (M.E.B hattı ilk çıktığından bu yana) BİR KERE BİLE SORUN ÇÖZDÜĞÜNÜ GÖRMEDİM
    Sistemimiz şöyle,onu ben yapamıyorum,ilgili birime aktardım geri dönüş yapılacak.... vıdı vıdı..

    Varsa benim şu sorunumu çözdü diyen hodri meydan..Açıklasın ben de bileyim?

    Abartmayalim,

    Oncelikle yillardan beri AVEA kullanmiyorum. Fakat musteri hizmetleri Turkcell kadar kaliteli olmamasina ragmen is yapiyor.

    Soyleki beni arayip bana ozel 500 dk+2000 sms+2 gb sinirsiz net teklifi yaptilar. Ayda 21 TL !! ve Tek sartlari faturali hatta gecip 12 ay tahattut vermemdi, kabul ettim. Otomatik odemeyide tanimladim sorunsuz kullaniyorum 4-5 aydir.

    Ikinci olarak ise yanlislikla yurtdisi paketi satin aldim.(hatali kod gondererek) Durumu izah ettim web sitenizde boyle bir kod yok dedim (hakkaten yoktu) KONUSMA yazip 5555 e gondermistim. Sonra beni hakli bulup boyle yurtdisi paketinin ucretini faturama yansitmadilar.

    Arayip sikayetinizi dinlettikten sonra aveanin musteri hizmetleri hic fena degil.

    Fiyatarini zaten tartismiyorum bile. Yukarida yazdigim tarifeyide o rakama verebilecek herhangi bi operator varsa onada gecerim hic sikinti yok.

    otomatık ödeme gününü değiştirmek mümkün mu?

    Normalde 18'inde ödeniyor.
    Değiştirilebiliyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom_2334


    quote:

    Orijinalden alıntı: YEY

    quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    Ben müşteri hizmetleri ararsa meşgule atıyorum..10 yıldan fazla kullandım (M.E.B hattı ilk çıktığından bu yana) BİR KERE BİLE SORUN ÇÖZDÜĞÜNÜ GÖRMEDİM
    Sistemimiz şöyle,onu ben yapamıyorum,ilgili birime aktardım geri dönüş yapılacak.... vıdı vıdı..

    Varsa benim şu sorunumu çözdü diyen hodri meydan..Açıklasın ben de bileyim?

    Abartmayalim,

    Oncelikle yillardan beri AVEA kullanmiyorum. Fakat musteri hizmetleri Turkcell kadar kaliteli olmamasina ragmen is yapiyor.

    Soyleki beni arayip bana ozel 500 dk+2000 sms+2 gb sinirsiz net teklifi yaptilar. Ayda 21 TL !! ve Tek sartlari faturali hatta gecip 12 ay tahattut vermemdi, kabul ettim. Otomatik odemeyide tanimladim sorunsuz kullaniyorum 4-5 aydir.

    Ikinci olarak ise yanlislikla yurtdisi paketi satin aldim.(hatali kod gondererek) Durumu izah ettim web sitenizde boyle bir kod yok dedim (hakkaten yoktu) KONUSMA yazip 5555 e gondermistim. Sonra beni hakli bulup boyle yurtdisi paketinin ucretini faturama yansitmadilar.

    Arayip sikayetinizi dinlettikten sonra aveanin musteri hizmetleri hic fena degil.

    Fiyatarini zaten tartismiyorum bile. Yukarida yazdigim tarifeyide o rakama verebilecek herhangi bi operator varsa onada gecerim hic sikinti yok.

    otomatık ödeme gününü değiştirmek mümkün mu?

    Normalde 18'inde ödeniyor.
    Değiştirilebiliyor mu?

    avea bireysel olarak 3 fatura dönemi bulunuyor. sadece hesap kesim tarihi ayın 22 olan aboneler yani eski aboneler oluyor bunlar son ödeme tarihlerini ayın 7 veya 16 olarak değiştirebiliyorlar. hesap kesim tarihi ayın sonu olan ve ayın 26 olan aboneler son ödeme tarihlerini hiç bir şekilde değiştiremiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi capo24 -- 2 Ocak 2013; 1:38:52 >




  • o tarifeden ayrılınırmı yaa. sadece 2gb ve sonrası 128kbps sınırsız interneti turkcell de o fiyata alamazsınız, zaten yok da.12 ay boyunca size 30 tl gelecekti. siz kullanamamışsınız ,ya konuşma -sms fazla kullanmışsınız ya da diğer ücrete tabi şeyleri kullanmışsınız yoksa fatura fazla gelmez. bende aynı tarife 6 aydır 30 tl geliyo.bazen arayanıbil falan yaparsam 31-32 tl bilinçli olarak getiriyorum.neyse yapacak bişey yok artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dijitalbaskı

    o tarifeden ayrılınırmı yaa. sadece 2gb ve sonrası 128kbps sınırsız interneti turkcell de o fiyata alamazsınız, zaten yok da.12 ay boyunca size 30 tl gelecekti. siz kullanamamışsınız ,ya konuşma -sms fazla kullanmışsınız ya da diğer ücrete tabi şeyleri kullanmışsınız yoksa fatura fazla gelmez. bende aynı tarife 6 aydır 30 tl geliyo.bazen arayanıbil falan yaparsam 31-32 tl bilinçli olarak getiriyorum.neyse yapacak bişey yok artık.

    Zamanında yeteri kadar uğraştım avea ile. Şimdi sana laf yetiştiremiycem çünkü yeteri kadar mesaj yazdım bana gelen fazla fatura ile ilgili. Benim durumumda olan yüzlerce insan var. Hadi onu bırak en son gelen 67Tl için ne diyeceksin. Fatura kesim tarihi gelmeden çoktan geçmiştim turkcelle. Şu an Turkcell'den her yönüyle memnunum. Vınn'da 5gb internetim var 25 tl. Sorunsuz kullanıyorum. İstersem 10 Tl karşılığı telefonumada paylaştırabiliyorum. yok istemessem data kartını telefona takıp kullanıyorum.




  • bunlar zaten bu tarifelerle bize gaz sızdıran bir tüp veriyorlar. biz bu tüpü balkona koyarsak bize zarar veremez ama salonun ortasına koyarsak bide etrafında sigara içersek o zaman sonuçları ummadığınız gibi olur zaten.

    yani operatörler kafadan kusurlu , tarife satarken hele bu tür hepsi bir arada paketler satarken işin alengirli kısımlarını direkt yazmazlar, reklamlarda göstermezler.dikkatsiz kullanıcı fatura gelince anlar durumu. kafadan hepsi zaten müşteriyi öpme odaklı çalışıyor. o konularda herkes hemfikir. yapanları kınıyorum.

    ama şuanda bir tarife alınca neyin ücretli neyin ücretsiz olduğunu kendi iyiliğimiz için öğrenmek zorundayız. mesela yeni nesil 500 de foto yu mesajla gönderirsek mms e girer bizi öperler. napcaz internetten yollicaz . bunun yanında yurtdışı,ücretli servisler,... kullanımları . bunlar tarifenin sayfasında yazıyor, ama ülkem kullanıcıların çoğu 1 sayfalık tarife bilgileri sayfasını okumuyor faturada görünce feryat ediyor. (sizin 45-46 tl gelen faturalarınızı burda paylaşırsanız neden fazla geldiğini de görürüz. 67 tl olan turkcelle geçince gelen fatura farklı bir fatura orda geçiş, taahhüt bozma şartları falan nasıl geldi ayrı bir konu ondan bahsetmiyorum orda da operatör zaten baştan hesaplamıştır neyapacağını haklı olabilirsiniz de bişey demiyorum).

    mesela operatör mesaj yolladı milli piyango çıktı evet yazarsan vereceğiz. zaten piyango çıktıysa numarası bellidir zaten kazanmışımdır yani. hiçbir bilmediğimiz bilgilendirme ,öneri mesajlarına geri dönmek doğru değil. bunlar işin çakallıklarını iyi yapıyor. yersen diye mesaj atıyolar. tamamen bu konularda operatörler yanlış yapıyor ,aldatma ,hile,çakallık çok.

    forumdaki fatura başlıkları genel olarak şöyle başlık: x operatör bana şuu kadar fatura çıkarmış .....
    mesajların çeşitli bölümlerinden enstantaneler ise şöyle: -ya ben bir tane resim yollamıştım acaba onu da mı katıyorlar ki bunlar... - 3 tane falan plaka sorguladım 8 tane çıkarılmış , ... - şundan biraz kullandık heralde bu nekadar yansıyabilir ki.... ......
    kullanım hakları dışına çıkarsak 250 tl de gelir 500 de ucu yok yani. bunları aşmayacağız,plakaları başka yerden sorgulayacağız veya neyse artık bu işin raconu bu....


    bunlara tamamen bilinçsiz kullanıcı olduğumuz için maruz kalıyoruz türk kullanıcıları bilinçli olsa,hakkını arayan bir kullanıcı olsa ,vurdumduymaz olmasa zaten bu tür şeylere giremezler, bu tip şeyler çıkmaz. ama sokakta milyonlarca böyle insan var malesef. bizi nasıl öpeceklerini iyi biliyorlar, bu konularda tamamen kınıyorum. ama biz bilinçlenene kadar böyle devam edeceği için herkes dikkat etmeli.

    bu yazdıklarımda kesinlikle bir operatörü savunmuyorum sadece günümüz gerçeklerini belirttim. en başta operatör zaten çok hatalı fırsattan istifade tüm etiği çiğniyorlar. ama şuan sistem böyle işliyor malesef. dikkatli olmalıyız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dijitalbaskı


    bunlar zaten bu tarifelerle bize gaz sızdıran bir tüp veriyorlar. biz bu tüpü balkona koyarsak bize zarar veremez ama salonun ortasına koyarsak bide etrafında sigara içersek o zaman sonuçları ummadığınız gibi olur zaten.

    yani operatörler kafadan kusurlu , tarife satarken hele bu tür hepsi bir arada paketler satarken işin alengirli kısımlarını direkt yazmazlar, reklamlarda göstermezler.dikkatsiz kullanıcı fatura gelince anlar durumu. kafadan hepsi zaten müşteriyi öpme odaklı çalışıyor. o konularda herkes hemfikir. yapanları kınıyorum.

    ama şuanda bir tarife alınca neyin ücretli neyin ücretsiz olduğunu kendi iyiliğimiz için öğrenmek zorundayız. mesela yeni nesil 500 de foto yu mesajla gönderirsek mms e girer bizi öperler. napcaz internetten yollicaz . bunun yanında yurtdışı,ücretli servisler,... kullanımları . bunlar tarifenin sayfasında yazıyor, ama ülkem kullanıcıların çoğu 1 sayfalık tarife bilgileri sayfasını okumuyor faturada görünce feryat ediyor. (sizin 45-46 tl gelen faturalarınızı burda paylaşırsanız neden fazla geldiğini de görürüz. 67 tl olan turkcelle geçince gelen fatura farklı bir fatura orda geçiş, taahhüt bozma şartları falan nasıl geldi ayrı bir konu ondan bahsetmiyorum orda da operatör zaten baştan hesaplamıştır neyapacağını haklı olabilirsiniz de bişey demiyorum).

    mesela operatör mesaj yolladı milli piyango çıktı evet yazarsan vereceğiz. zaten piyango çıktıysa numarası bellidir zaten kazanmışımdır yani. hiçbir bilmediğimiz bilgilendirme ,öneri mesajlarına geri dönmek doğru değil. bunlar işin çakallıklarını iyi yapıyor. yersen diye mesaj atıyolar. tamamen bu konularda operatörler yanlış yapıyor ,aldatma ,hile,çakallık çok.

    forumdaki fatura başlıkları genel olarak şöyle başlık: x operatör bana şuu kadar fatura çıkarmış .....
    mesajların çeşitli bölümlerinden enstantaneler ise şöyle: -ya ben bir tane resim yollamıştım acaba onu da mı katıyorlar ki bunlar... - 3 tane falan plaka sorguladım 8 tane çıkarılmış , ... - şundan biraz kullandık heralde bu nekadar yansıyabilir ki.... ......
    kullanım hakları dışına çıkarsak 250 tl de gelir 500 de ucu yok yani. bunları aşmayacağız,plakaları başka yerden sorgulayacağız veya neyse artık bu işin raconu bu....


    bunlara tamamen bilinçsiz kullanıcı olduğumuz için maruz kalıyoruz türk kullanıcıları bilinçli olsa,hakkını arayan bir kullanıcı olsa ,vurdumduymaz olmasa zaten bu tür şeylere giremezler, bu tip şeyler çıkmaz. ama sokakta milyonlarca böyle insan var malesef. bizi nasıl öpeceklerini iyi biliyorlar, bu konularda tamamen kınıyorum. ama biz bilinçlenene kadar böyle devam edeceği için herkes dikkat etmeli.

    bu yazdıklarımda kesinlikle bir operatörü savunmuyorum sadece günümüz gerçeklerini belirttim. en başta operatör zaten çok hatalı fırsattan istifade tüm etiği çiğniyorlar. ama şuan sistem böyle işliyor malesef. dikkatli olmalıyız.

    Sizin anlattıklarınız cahiller için geçerli. Ben nerde ne yaptığımı biliyorum. Tekrar etmekten usandım ama bir daha yazayım. Avea bana 9711, 9712, 9720, 9721 numaralarına mms göndermişsin diyor. Bende göndermedim diyorum. 1 tane bile göndermedim durum o derece vahim. Google'da bu numaraları aratıyorum benim durumumda olan birçok insan var. Hatta bunu haber bile yapmışlar.https://www.youtube.com/watch?v=HeHCqxxKAys Bu linkten izleyebilirsin. Eğer link görünmezse youtue'de 9711 yazınca çıkıyor. Avea diyorki bana akıllı telefon kullanıyorsun telefon senin bilgin dışında göndermiştir diyor. Hadi diyelimki benim için durum öyle. Verdiğim videoda adam basit bir telefon kulandığını söylüyor.

    Bizim durumda olmayanlar yani Avea'lılar bizim yalan söylediğimizi düşünüyor inanmıyorlar. Benim avea'lı arkadaşım var. 10 senedir bir kele bile yüksek fatura gelmediğini söylüyor. Tabiki herkese bize yaptığını yapsa millet topluca isyan eder. Az az galayen olmuycak şekilde dokunduruyorlar. insanın karşısında muhattap bulamaması üzücü ve yıpratıcı bir durum.

    Şuan Turkcel'e 12 ay taahüt verdim. Adım gibi eminimki eğer taahüdü bozarsam bana kullandığım AY*14 Tl kadar fark ödetecek. Bir kuruş bile fazla değil. Geçenlerde kotam düşük olması gerekirken yüksek görünüyordu. Aradım turkceli hiçbir sıkıntı yok kullanabilirsin faturada bir değişiklik olmuycak dedi. Eminmiisn diye ısarla sordum eminiz dediler. Fatura kuruşu kuruşuna aynı. Turkcel kazıklamıyor insanları ama tarife fiyatları çok yüksek. Yani parası olan bu fiyatları kabul eden kullanır. Avea güya gariban dostu ayağına yatarak düzüklüyor milleti.




  • evet sizinki farklı bir durum. bazı kişilere operatör; iphone kullananlarda facebook hesapları senkronize ise facebook uygulaması bazı şeyleri otomatik olarak mms şekline sokup yolluyormuş demişler. tabi mms de bazı tarifede ayrı ücret olduğu için tehlikeli bir durum iyice araştırmak lazım. benim android ama ben de facebookdakileri rehber falan senkronizasyonunu sildim, aynısı olmasın diye. farklı bişeyde olabilir tabi.
    aslında telefonlarda mms ayarları var oralardan bi şekilde mms yollamayı kapatma seçeneği olması veya o ayarları değiştirerek bir şekilde bozmak lazım bu işlem halloluna kadar. hiç bişey olmasa operatör kapatması lazım isteğe bağlı olarak.zaten mms i ben gereksiz buluyorum internetten de yollanıyo resim falan.

    bir kullanıcı da şöyle yazmış:
    Araştırmalarım neticesinde bu sorun sadece avea da var. Kardeşim avea test merkezinde çalışmakta durumla ilgili mütalamızda aveanın sinyal algılama merkezinden kaynaklanan bir sorun olduğunu ve yazılımsal bir hata olduğu kanaatine vardık yani bu olay ne telefon ne de facebook eklentisinin bir hatası bu sadece ve sadece aveanın olayı anlama (sms leri anlama) biçimi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dijitalbaskı -- 3 Ocak 2013; 16:33:27 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.